hirdetés

KÖZÖSSÉG
A Rovatból
hirdetés

Ezért ne szelfizz vezetés közben

A Volkswagen reklámkampánya arra hívja fel a figyelmet, hogy könnyen végzetes is lehet, ha a volán mögött magatokat fotózzátok.
Szeretlek Magyarország - szmo.hu
2015. február 18.

hirdetés

A vezetés közbeni telefonálás és sms-ezés után az embereknek sikerült újabb veszélyes őrületet találniuk. A szelfizésről van szó, ami világszerte akkora slágerré vált az elmúlt egy-két évben, hogy csoda is lenne, ha éppen a kormány mögött ülők nem kaptak volna rá.

Napi több ezer képet posztolnak a közösségi oldalakra #carselfie hashtaggel, csakhogy ez a vezetőn kívül az autó utasait, sőt az összes többi közlekedő életét is veszélyezteti. Ezért döntött úgy a Volkswagen mexikói részlege, hogy kreatív kampánnyal hívja fel az emberek figyelmét a következményekre.

Olyan beállított pillanatképeket készítettek, amelyek adott esetben simán valósággá válhatnak egy szelfi okozta ütközés nyomán. Íme:

szelfivez2

hirdetés

szelfivez3

szelfivez1

Ezzel nagyjából egy időben egy török közlekedésbiztonsági szervezet is hasonló kampányba kezdett. Ők fogták magukat, lementették a #carselfie hashtaggel ellátott képeket, mögéjük montíroztak egy kaszás-csuklyás alakot, majd visszatöltötték és bejelölték rajta az eredeti feltöltőt.

Az akcióra rengeteg visszajelzés érkezett, és ahogy az alábbi angol nyelvű videóban elmondják, szerencsére kivétel nélkül mindenkinek átjött az üzenet: nem érdemes az életünket kockáztatni egy fotó kedvéért.

Ha egyetértesz a kezdeményezéssel, nyomj egy lájkot!


hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET:

Címlapról ajánljuk

Címlapról ajánljuk


hirdetés
KÖZÖSSÉG
A Rovatból
hirdetés

„Ez nem is lehet kérdés!” – Gulácsi Péter kiállt a szivárványcsaládok mellett

A magyar válogatott kapus is támogatja „A család az család” kampányt.
Szeretlek Magyarország - szmo.hu
2021. február 23.

hirdetés

Még novemberben indult A család az család kampány, amelyben szivárványcsaládok tagjai, érintett szülők mondták el saját tapasztalataikat, valamint szakértők is beszéltek a témáról.

A kampány következő lépéseként több mint 40 márka vállalta fel, hogy egyetért az üzenettel, és tett közzé támogató tartalmakat. Köztük volt számos tévécsatorna (pl. RTL Klub, HBO, Comedy Central) mellett az IKEA, a Sziget vagy a Cinema City is.

Most a magyar válogatott kapus, Gulácsi Péter is arról posztolt Facebook oldalán, nem is kérdés, hogy támogatja a kampányt.

"Több mint 14 éve külföldön élek, mind a magánéletben, mind a profi sportban rengeteg különböző emberrel találkoztam, legyen szó akár nemzetiségről, kultúráról, vallásról, életfilozófiáról vagy bármi másról. Minél több időt tölt az ember külföldön vagy különböző emberek között, annál inkább rájön, attól, hogy nem mindenki egyforma, csak színesebb lesz a világ, és hogy a legfontosabb a szeretet, az elfogadás és a tolerencia mások iránt"

– írta Gulácsi, aki szerint minden embernek joga van az egyenlőséghez, ugyanúgy, ahogy minden gyereknek joga van boldog családban felnőni, alkossa azt a családot bármennyi, bármilyen nemű, bármilyen színű, bármilyen vallású ember.

hirdetés

hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET:

hirdetés
KÖZÖSSÉG
A Rovatból
hirdetés

Eltemették Humenyánszky Jolánt, Szilágyi István özvegyét

Külföldön élő unokája nem lehetett ott a szertartáson, de szívszorító levélben búcsúzott el a szobrászművésztől.
Szeretlek Magyarország - szmo.hu
2021. február 25.

hirdetés

Szűk körű temetésen vettek végső búcsút csütörtök délelőtt Humenyánszky Jolántól. Mint megírtuk, a tavaly tragikus körülmények közt meghalt Szilágyi István színművész özvegye nem sokkal a 79. születésnapja előtt, február 6-án halt meg egy budapesti kórházban. Az idős asszony tüdődaganattal küzdött.

Humenyánszky Jolánt az Új Köztemetőben helyezték végső nyugalomra, urnája kívánsága szerint a férje mellé került az urnasírban. A Blikk beszámolója szerint a szertartáson 20-30 ember vett részt, a családtagok közül például az asszony unokatestvére és az unokahúga is jelen volt, Brüsszelben élő unokája viszont nem tudott elmenni a temetésre.

Nándi egy levélben búcsúzott el nagymamájától, a szöveget Rózsahegyi Péter XVII. kerületi képviselő olvasta fel.

„Drága nagymama, nagyon hiányzol, de most már tudom, hogy biztonságban vagytok nagypapával, és fentről vigyáztok rám” – kezdődött a levél, amely így zárult: „Mindig emlékezni fogok rád, sosem feledlek, szeretlek: Nándi”.

Szabó Ádám énekes, zenész és Tóth Andi énekesnő is ott volt a gyászolók között. Előbbi zenélt is, az "A csitári hegyek alatt" című dalt játszotta el, és harmonikaszóval kísérte Szilágyi István özvegyének végső nyughelyére helyezését.

hirdetés

hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET:


hirdetés
KÖZÖSSÉG
A Rovatból
hirdetés

„Túl késő lesz, hogy megmentsenek minket” – sok vendéglátós csődbe mehet az újranyitásig az Egyesült Királyságban

Június 21-től vezethetik ki a világjárvány miatti a korlátozásokat az Egyesült Királyságban. Sok vendéglátós számára addigra már túl késő lesz.
Fotó: Unsplash/Dovi - szmo.hu
2021. február 23.

hirdetés

Nagyjából 200 napja lesznek zárva a koronavírus-járvány miatt az Egyesült Királyság éttermei, kávézói, bárjai és kocsmái, amikor a tervek szerint június közepén újranyithatnak. Az ágazatban dolgozók szerint ez olyan hosszú idő, mely a vállalkozások jelentős része számára végzetes lehet, írja a Mirror.

A brit vendéglátósokat tömörítő szervezet, a UKHospitality vezetője szerint a szektor túlélése érdekében elengedhetetlenné vált egy jelentős pénzügyi csomag. Kate Nicholls hozzátette: az ágazatban dolgozó vállalkozások még úgy is összesen havi 500 millió fontot (208 milliárd forint) emésztenek fel, hogy sokan közülük egy percre sem nyithatnak ki.

A Brit Sör és Pub Szövetség ugyanakkor arra figyelmeztet, hogy az országban működő összesen 29 ezer kocsma közül tízből négy valószínűleg nem fog kinyitni április közepén, amikor már a teraszok működhetnek majd.

Az egyesület vezetője szerint mindez 1,5 milliárd fontba (625 milliárd forint) kerül az ágazatnak.

hirdetés

A lapnak nyilatkozó 12 olasz éttermet működtető lánc tulajdonosa szerint a éttermek nyitásának további halasztása lehet az utolsó csepp a piaci szereplők számára. Matt Snell még úgy is havi 100 ezer fontot (41,6 millió forint) veszít a korlátozások miatt, melynek felét a különböző járulékok teszik ki, hogy 2020 végén teljesen átlakította a vállalkozás működését.



hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET:


hirdetés
KÖZÖSSÉG

Saját pénzéből reklámozta a rivális vendéglátóhelyeket egy amerikai étteremtulajdonos, hogy segítse őket

A férfi ajándékutalványokat vett más éttermektől, amiket aztán kisorsolt a saját vendégei között. A gesztus nagyon meghatotta a helyi vendéglátóhelyek tulajdonosait.
Szeretlek Magyarország - szmo.hu
2021. február 22.

hirdetés

Elképesztően kedves gesztussal bizonyította önzetlenségét egy amerikai étteremtulajdonos: saját riválisait segítetette azzal, hogy ajándékutalványt vásárolt tőlük - írta meg a CNN.

Adolfo Melendez a Wisconsin állameli Stevens Point városában vezeti El Mezcal nevű tex-mex éttermét. A koronavírus-járványt ő és versenytársai is megsínylik, ezért úgy gondolta, hogy versengés helyett most segíteni kellene egymást.

A férfi a saját étterme reklámozására szánt pénzből vásárolt ajándékutalványokat más helyi vendéglátóhelyektől, hogy azokat a saját vendégeinek adhassa.

Az ötletet erre az adta, hogy a járvány kezdetén nem várt helyről, egy helyi ingatlanközvetítő cégtől kapott segítséget. A vállalat megszavaztatta az emberekkel a kedvenc éttermeiket, amelyeket aztán bizonyos összeggel támogatott úgy, hogy ajándékutalványokat vásárolt tőlük. Melendez étterme második lett a szavazáson, az adományozás mikéntje pedig annyira megtetszett neki, hogy úgy gondolta, ő is csinál valami hasonlót.



hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET: