A Coca-Cola lecseréli a meleg párokat ábrázoló plakátjait
A Coca-Cola újakra cseréli eddigi, Love is Love, (a szerelem az szerelem) című kampányának részeként kirakott plakátjait.
A cég szerda délelőtti közleményéből derült ki a csere. A szivárványos design marad, a meleg párokat ábrázoló képeket veszik le.
Azt egyelőre nem tudni, hogy a kampány miatt kialakult vita és kritika miatt cserélik le a plakátokat, vagy eleve ennyi időre tervezték a plakátok kihelyezését.
FRISSÍTÉS: A 24.hu megkeresésére a Coca-Cola azt közölte, eredetileg is úgy tervezték, hogy a kampány a Sziget indulásával a második szakaszába lép. Mint mondják, szerdától a fesztiválon és a hirdetési felületeiken is a szivárványos címkével ellátott 0,5 literes palackos Coca-Cola és Coca-Cola zero áll a középpontban.
A Coca-Cola #loveislove hashtaggel ellátott plakátjai miatt felzúdulás volt - erről mi is írtunk.
A kampányban számos politikus és közszereplő is megszólalt a plakátokat támogatva vagy azok ellen fellépve. A fideszes Boldog István a plakátok leszedéséért foglalt állást, erre a Coca-Cola reagált írásban.
A Hit Gyülekezete közleményt adott ki a plakátokkal kapcsolatban, ők kérdéseket intéztek a vállalathoz.
A Pesti Srácok egyik újságírója pedig cikkben reagált a plakátkampányra, azt írva:
"Tolószékes embereket sem szeretnénk mozgólépcsőnyi meg buszmegállónyi hirdetéseken nézegetni (sőt, a francnak se hiányoznának a mozgólépcsőnyi és buszmegállónyi hirdetések), miközben nem gyűlöljük a mozgássérülteket, nem akarjuk bántani és kirekeszteni őket, sőt akadálymentesített feljárókat építünk nekik, ahol csak lehet."
A Mozgáskorlátozottak Egyesületeinek Országos Szövetsége a bejegyzés megjelenése után közleményben tiltakozott a mozgássérült emberek méltóságának megsértése ellen.
Coca-Cola ads promoting gay tolerance stir furor in Hungary https://t.co/bqIM5t0vWj pic.twitter.com/nmudT8na5M
— Reuters Top News (@Reuters) August 5, 2019