15 millió forintnyi adomány gyűlt össze a rászorulóknak a Coca-Cola kupakokkal
„Százhalombattán és Budapesten egy átmeneti szállón és egy melegedőben osztottunk ki élelmiszer-adományokat, valamint vittünk ételeket családsegítő és gondozási központoknak is. Szívfacsaró volt ezeket az életkörülményeket látni. Viszont mindenki nagyon hálásan fogadott minket, és rögtön lelkesen mesélték is, mit fognak főzni az ételekből”
– mondta el tapasztalatait, élményeit Viszkok Fruzsi.
A Coca-Cola #szerezzörömet kampányával a rászorulók karácsonyát tette, illetve az azt követő időszakot teszi könnyebbé, szebbé a fogyasztók bevonásával – ők a promócióban részt vevő, családi kiszerelésű Coca-Cola palackokban lelt kupakok feltöltésével járulhattak hozzá az akcióhoz tavaly november közepétől december 29-ig, minden ilyen kódfeltöltés egy tál ételt jelenthetett.
Az így adakozók pedig „ajándékul” egy titkos receptet kaptak a Street Kitchen jóvoltából. Az ételek pedig tényleg nagy segítséget jelentettek – és jelentenek továbbra is – a nélkülözőknek. A három recept pedig most már nem titkos, a keleti báránypörkölt, a tépett csirke cacciatore és a mézeskalácsos palacsinta receptje megtalálható a Street Kitchen oldalán; bárki elkészítheti, hogy szeretteit meglepje vele.
„Nagyon örülünk, hogy több mint 55 ezer fogyasztónk állt a jó ügy mellé. Biztosak voltunk benne, hogy számíthatunk rájuk, hogy közösen szerezzünk örömet a rászorulóknak. Természetesen remek együttműködő partnereink is voltak, így ennek az összefogásnak az eredménye egyfelől, hogy jelentős összeggel tudunk segíteni, másfelől hogy ez a támogatás azokhoz kerül, akiknek leginkább szüksége van rá – mondta Szűcs Judit, a Coca-Cola Magyarország kommunikációs vezetője.
A Coca-Cola #szerezzörömet kampánya nem csak karácsonykor, hanem az azt követő hónapokban is kitart – amikor hagyományosan csökken az adakozó kedv. „Ezzel a támogatással hosszabb ideig, és nagyobb volumenben tudunk segíteni országszerte” – tette hozzá Nagy Gábor, a Magyar Vöröskereszt főigazgató-helyettese.