Vitézy: Lázár János állította le a Keleti pályaudvarról kifutó vasútvonalak fejlesztését
Lázár János saját kezűleg állította le a Keleti pályaudvar környékének vasúti fejlesztéseit, amelyek között olyan sürgős feladatok is szerepeltek, mint a „rémes állapotú Rákos és Kőbánya felső állomások” rendezése – idézi fel legújabb posztjában Vitézy Dávid. A volt közlekedési államtitkár hangsúlyozza:
Vitézy úgy fogalmaz, hogy „egy műszaki szempontból sürgető, évtizedek óta elavult, az egyik fő budapesti fejpályaudvar hosszú távú működőképességéhez szükséges beruházás” állt le. Ebben a posztjában ugyan nem állítja, hogy ez közvetlen összefüggésben lenne a vonatbalesettel, korábban azonban többször posztolt már arról, hogy szerinte Lázár János döntéshozóként felelősséggel tartozik a történtekért.
Lázár döntése a fejlesztések leállításáról Vitézy szerint azonban nem megtakarítást hozott, hanem éppen magyar közpénzbe került: már elköltött uniós pénzeket kellett miatta visszafizetni. Az elkaszált fejlesztésekről kiszivárgott listát Lázár tollal írt jegyzetei teszik emlékezetessé – volt, amit például „NEM! SOHA!” felirattal állított le. Erről itt írtunk: