Melvin Linot tűzoltóparancsnok szerint az állat teljesen nyugodt volt a kiemelése ideje alatt, senkit nem akart megtámadni. Taylor Parlier rendőrhadnagy elmondta, 12 éves pályafutása során ez volt az első hasonló eset.
A ház tulajdonosa nem tudta megmondani, hogyan kerülhetett a kígyó a kanapéjába. Az állatot végül egy kisállatkereskedésbe vitték, ahol jelenleg új gazdára vár.
Hétfőn egy kansasi férfi a kulcsait kereste, amikor benyúlt a kanapé párnái közé. Ekkor azonban szokatlan dolgot érzett:
mint kiderült, egy 1,8 méter hosszú óriáskígyó fészkelte magát a bútorba, azt tapogatta a férfi
Regisztrálj, vagy lépj be, hogy tovább tudd olvasni a cikket!
„Lebuktam” - Molnár Áront egy két éve vásárolt táska miatt vette elő a NAV
A színész azt állítja, hogy felszólítást kapott, amelyben a 2023-as táskavásárlás igazolását kérik tőle öt napon belül. Ironikusan az MI6-et említi, és hasonló alaposságot kér több, általa megnevezett ügy vizsgálatánál is.
Molnár Áron friss videójában arról beszélt, hogy a NAV felszólította: igazolja egy 2023-ban Angliából vásárolt táskája eredetét, vette észre a 24.hu.
„Ezt igazolnom kell banki kivonattal, számlával, bármivel. Öt napon belül meg kell tennem, ellenkező esetben pénzbírsággal sújtanak. Gondolom, Kocsis Máté és brigádja most őrülten hajtja ezt a külföldi szálat, hogy vajon hogy kapcsolódhatunk az MI6-hez. Fiúk, megvagyok! Igen, vettem egy táskát, lebuktam!”
A színész azt hangsúlyozta, hogy örül a hatósági vizsgálat alapos voltának, és ironikusan megjegyezte, hogy a NAV „2023-ig képes visszamenni egy táska miatt”.
Molnár azt kérte, vizsgálják meg ugyanolyan alaposan más közéleti ügyeket is.
„Matolcsy Ádám Görögországban hogy vásárolhatott 2 milliárdért egy luxusingatlant, Matolcsy György hogy lophatott el több száz milliárd adófizetői forintot a Magyar Nemzeti Bankon keresztül, és hogy lehetséges az, hogy Orbán Viktor strómanja, Mészáros Lőrinc besegített a hatvanpusztai birtok felépülésében.”
Hozzátette, boldogan látná, „ha ezeket a NER-es tolvajokat ugyanilyen intenzitással vizsgálná”.
Molnár Áron friss videójában arról beszélt, hogy a NAV felszólította: igazolja egy 2023-ban Angliából vásárolt táskája eredetét, vette észre a 24.hu.
„Ezt igazolnom kell banki kivonattal, számlával, bármivel. Öt napon belül meg kell tennem, ellenkező esetben pénzbírsággal sújtanak. Gondolom, Kocsis Máté és brigádja most őrülten hajtja ezt a külföldi szálat, hogy vajon hogy kapcsolódhatunk az MI6-hez. Fiúk, megvagyok! Igen, vettem egy táskát, lebuktam!”
Regisztrálj, vagy lépj be, hogy tovább tudd olvasni a cikket!
Viccesnek találta az őt megállító magyar rendőr káromkodását a Dunán utazó német turista
A 26 éves férfi egy 950 eurós felfújható csónakkal evezett Bécstől Budapest felé. A BRFK szerint fürdőeszközzel közlekedett a Dunán, méghozzá minőségi tanúsítvány nélkül. Büntetést végül nem kapott.
Augusztusban a Dunán igazoltattak egy 26 éves német kajakost, mert a rendőrök úgy ítélték meg, hogy a felfújható hajója nem alkalmas folyami közlekedésre – számolt be róla az RTL Híradó. A találkozásról készült felvétel a rendőr szóhasználata miatt gyorsan terjedni kezdett a közösségi médiában.
A férfi az RTL Híradónak azt mondta, korábban sokat keresgélt, milyen hajóval utazzon.
„Nem hiszem, hogy teljesen tisztában voltak vele, hogy pontosan milyen hajóm volt. Nagyon sokat keresgéltem korábban. Szerintem azt hitték, hogy egy olcsó gyerekhajó lehetett, pedig ez egy profi csónak, amin biztonságos utazni”
– fogalmazott a 950 eurós (nagyjából 360 ezer forint) vízijárművéről. Hozzátette, öt napja gond nélkül vízen volt: Bécsből indult, Budapestet célozta, és már csak néhány kilométerre járt tőle.
A videót a német utazó csak pár napja tette közzé. A felvételen látható és hallható, hogy az igazoltató rendőr a csónakon végigmutatva azt kérdezi:
„Mi a lófasz ez?”.
A férfi elmondta, ChatGPT-vel fordította le, mit mondott a rendőr, és az esetet viccesnek tartja.
a Budapesti Rendőr-főkapitányság azt közölte, a férfi nem vízijárművel, hanem fürdőeszközzel közlekedett, amelynek nem volt minőségi tanúsítványa, ezért állították meg.
A Mahart korábbi igazgatója, Szalma Botond szerint bármivel lehet a Dunán közlekedni, és első ránézésre meg lehet állapítani, hogy egy jármű alkalmas-e a vízi közlekedésre. Hozzátette, a rendőrök bárkit igazoltathatnak, majd el kell engedni, ha „volt rajta mentőmellény és a vízijárműve úszott, és még egyebeknek is megfelelt”. A 26 éves német végül büntetés nélkül tovább evezett, és elérte a Margit-szigetet.
Augusztusban a Dunán igazoltattak egy 26 éves német kajakost, mert a rendőrök úgy ítélték meg, hogy a felfújható hajója nem alkalmas folyami közlekedésre – számolt be róla az RTL Híradó. A találkozásról készült felvétel a rendőr szóhasználata miatt gyorsan terjedni kezdett a közösségi médiában.
A férfi az RTL Híradónak azt mondta, korábban sokat keresgélt, milyen hajóval utazzon.
Regisztrálj, vagy lépj be, hogy tovább tudd olvasni a cikket!
6 percre elég üzemanyaggal ért földet a Ryanair egyik járata, háromszor nem sikerült leszállnia az Amy ciklon miatt
A pilóták péntek este Pisából Prestwickbe vitték az utasokat, de a vihar miatt nem tudtak Skóciában leszállni, ezért kényszerleszállást végeztek Manchesterben.
A Ryanair egyik járata a múlt héten, az Amy nevű vihar idején hat percnyi üzemanyaggal szállt le a manchesteri repülőtéren, írja a Guardian. A hatóságok vizsgálatot indítottak.
A pilóták péntek este Pisából Prestwickbe vitték az utasokat, de
a körülbelül 161 km/órás szél miatt nem tudtak leszállni. Három sikertelen próbálkozás után vészjelzést adtak le, és Manchester felé indultak, ahol nyugodtabb volt az idő.
Egy kézzel írt műszaki naplót ábrázoló fotó szerint a Boeing 737-800-asnak 220 kilogramm üzemanyaga maradt, amikor leszállt. A képet megvizsgáló pilóták szerint ez öt-hat perc repülésre elég. A napló elemzése szerint a gép tartalék üzemanyaggal indult el Pisából, ahogy az előírás kéri.
A légitársaság azt közölte a lappal: „A Ryanair pénteken [október 3-án] jelentette ezt az illetékes hatóságoknak. Mivel az ügyben folyamatban lévő vizsgálat zajlik, amelyben teljes körűen együttműködünk, nem tudunk nyilatkozni.”
A Légiközlekedési Balesetvizsgáló Hivatal csütörtökön megerősítette, hogy értesítés után vizsgálatot indított. A szóvivő ezt mondta:
„Az AAIB vizsgálatot indított abban az ügyben, amely egy olyan repülőgépet érintett, amely pénteken, október 3-án Prestwickből a manchesteri repülőtérre tért át. Az AAIB ellenőrei megkezdték a megkereséseket és a bizonyítékok gyűjtését.”
A Boeing 737-800-as legfeljebb 189 utast szállíthat. Egy utas szerint körülbelül két órán át próbáltak biztonságosan leszállni: a gép háromszor próbálta meg a landolást Prestwickben, majd Edinburgh felé fordult, végül Manchesterben ért földet.
„Mindenki nyugodt volt a süllyedésig; sokat rázott és dobált minket a gép. A második süllyedésnél volt néhány aggódó ember, mert éreztük, hogy a repülő küzd” – mondta Alexander Marchi az Ayr Advertisernek.
A Ryanair egyik járata a múlt héten, az Amy nevű vihar idején hat percnyi üzemanyaggal szállt le a manchesteri repülőtéren, írja a Guardian. A hatóságok vizsgálatot indítottak.
A pilóták péntek este Pisából Prestwickbe vitték az utasokat, de
Regisztrálj, vagy lépj be, hogy tovább tudd olvasni a cikket!
Az elektromos rollerekhez kötődő balesetek száma meredeken nő – köztük a súlyos és halálos eseteké is. Egy friss elemzés szerint ennek egyik fő oka a járművek apró kereke. A Spiegel összefoglalója alapján a legkisebb utcai akadály, például egy járdaszegély is könnyen kibillentheti az e-rollert, a vezető pedig elesik.
A Björn Steiger Alapítvány kutatócsoportja Németországban több mint tízezer balesetet nézett át. Úgy látják,
nagyobb átmérőjű kerekekkel sok sérülés elkerülhető lenne.
A mintában szereplő esetek felében nem volt másik közlekedő: az e-rolleres egyedül bukott. Gyakori tényező volt az alkohol, és sokszor az is, hogy a vezető elvesztette az uralmát a jármű felett.
A fejsérülések vitték a prímet: gyakran fordult elő arctörés, állkapocs-probléma és fogtörés. A számok önmagukért beszélnek: tavaly közel 12 ezer balesetet rögzítettek, ami több mint 25 százalékos növekedés az előző évhez mérten, és 27 halálesetet is jelentettek.
A szakértők szerint a városi forgalomban használt, 8 colos (20 centiméteres) kerekek nem elég jók a szegélyek és egyéb úthibák leküzdésére. Minimum 10 colos (25 centiméteres) kerekeket javasolnak a gyártóknak és a kölcsönző szolgáltatóknak az új modellekhez.
Szóba került a jogosítvány is: Németországban jelenleg már 14 évesen lehet e-rollert vezetni engedély nélkül. A szakértők legalább egy alap robogóvezetői engedély bevezetését tartanák indokoltnak, ami 15 éves korhatárt jelentene. A bukósisakot nem tennék kötelezővé, mert a sérülések döntő része olyan területet érint, amelyet a sisak kevésbé véd.
Közben az Európai Bizottság a sebességhatárok egységesítésén dolgozik, és 25 km/órában határozná meg a maximumot. Német baleseti szakértők ugyanakkor figyelmeztetnek: számos helyzetben már a jelenlegi, 20 km/órás korlát is kockázatosnak bizonyul.
Az elektromos rollerekhez kötődő balesetek száma meredeken nő – köztük a súlyos és halálos eseteké is. Egy friss elemzés szerint ennek egyik fő oka a járművek apró kereke. A Spiegel összefoglalója alapján a legkisebb utcai akadály, például egy járdaszegély is könnyen kibillentheti az e-rollert, a vezető pedig elesik.
A Björn Steiger Alapítvány kutatócsoportja Németországban több mint tízezer balesetet nézett át. Úgy látják,
Regisztrálj, vagy lépj be, hogy tovább tudd olvasni a cikket!