A szárnyakban fognak ülni az utasok a KLM új, környezetkímélő repülőgépében
Az utastér, a csomagtér és az üzemanyagtankok egyaránt a gép két szárnyába kerülnek a forradalmian új dizájnnak köszönhetően a "Flying V", azaz "Repülő V" nevű utasszállító gépben. A KLM Holland Királyi Légitársaság elnök-vezérigazgatója, Pieter Elbers közleményben jelentette be a hírt, amely azóta már az egész világsajtót bejárta: készek finanszírozni az új gép felépítését.
A "Repülő V" ötletét a berlini Technical University egyik diákja, Justus Benad találta ki, és ő is tervezte meg az alapját, amelyet azután a holland Delft University of Technology (TU Delft) mérnökei továbbfejlesztettek. Mostanra kész a gép teljes tervrajza, azzal, hogy a KLM beszáll, elkezdhetik építeni a makettjét is.
A "Repülő V" szinte pontosan ugyanannyi utast képes szállítani, mint egy Airbus A350-900, egész pontosan 314-et, ez a szám az Airbus esetében 300-350 között mozog. Nagyon lényeges szempont, hogy a gép szárnyfesztávolsága szintén nem haladja meg az említett Airbusét - 65 méter -, tehát a világ összes repterét és kifutópályáját ugyanúgy használhatja, mint a mostani gépek.