Válaszolt a Pilisi Parkerdő arra, miért csak 5 méteres hatósági áras tűzifát lehet náluk venni, aminek a szállítási költségét a vevőre terhelik
"A Pilisi Parkerdő a többi állami erdőgazdasághoz hasonlóan megnövelt kapacitással dolgozik a lakossági igények kiszolgálásán. A fuvarozók listáját a vásárlók támogatása, segítése céljából adjuk meg, de minden vásárló szabadon eldöntheti, hogy kivel szállíttatja el megvásárolt áruját az átvételi pontokról" - írta lapunk megkeresésére a parkerdő.
Ahogy tegnap beszámoltunk róla, a Tegyünk együtt a Pócsmegyer-Surányi közösségért Facebook-csoport egyik tagja kedden hatósági áras tűzifát szeretett volna rendelni a Pilisi Parkerdő szentendrei irodájától. Ott azonban közölték vele, hogy
Az irodában egy fuvarlistát is a hölgy kezébe nyomtak, mondván, ezekből kiválaszthatja, ki hozza a Parkerdőbe a rendelni kívánt mennyiséget. A hölgy azt is hozzátette, hogy helyben nincs mód kisebb darabokra vágni az ötméteres rönköket.
A Pilisi Parkerdőt is kerestük az ügyben, hogy megtudjuk, miért csak 5 méteres tűzifát lehet rendelni, miért a vásárlót terheli a fuvarozás költsége, miért nincs 1 méteres tűzifa és mikor lesz újra, illetve a fuvarozók listáját milyen szempontok alapján állították össze.
A Parkerdő most válaszolt is megkeresésünkre. Mint írták, a Tűzifaprogram célja, hogy a tűzifával még nem rendelkező magyar családok számára az idei téli energiaszükségletet biztosítsa és kiszolgálja a lakossági igényeket.
– írták, és azt is hozzátették, hogy a pillanatnyi kínálatot a termelés határozza meg.