Egy osztrák hentes néhány mondattal helyretette az egész GDPR-hisztériát
Aki benne pörög a vállalkozói világban, immár hónapok óta GDPR lázban ég. Május 25-én életbe is lépett egy törvény, amely lebutítva arról szól, mindenki, aki vállalkozik és valamilyen szinten akár online mivoltában, akár offline módon, de kezeli az ügyfelei, vásárlói személyes adatait, nevét, köteles a GDPR törvénynek megfelelő módon eljárni.
Ezért van az, hogy az elmúlt hetekben csőstül kapod a hírleveleket, hogy iratkozz fel ismét. Ezért van az, hogy egy-egy áruházban, ahol rendelkezel törzsvásárlói kártyával, ismét ki kell töltögetned az adatokat és újfent rá kell bólintanod arra, hogy az adott üzlet kezeli a nevedet.
Magyarországon a komplett kis- és középvállalkozói szektor bolondult meg a törvény kapcsán, igazi GDPR szakértőnek szerintem még az EU-s törvény kiötlői sem voltak nevezhetőek, de legalább akadt pár önkéntes szaki, aki súlyos százezrekért feltolta a GDPR három sort egy-egy cég-blog-kézműves-vagy bármilyen szolgáltató céges honlapjára.
GDPR mémek, gifek tarkították a napjainkat és szerintem már mindenki tépte a haját a dátum közeledtével.
Jelentem: május 25-ét sikeresen túléltük és már ezerrel láthatóak az adatkezelési izék a weboldalakon.

No, de egy osztrák, pontosabban egy salzburgi hentes állati pofásan oldotta meg ezt a görcstörvényt. Kirakatukba kikerült a fenti írás, amely szabad fordításban ennyit tesz:
"Adatkezelési szabályzat
Hentesüzletünkben néha megkérdezzük vevőink nevét és megjegyezzük, milyen húst szeretnek, keresnek. Amennyiben Ön ezzel nem ért egyet, kérjük, a jövőben amint átlép üzletünk ajtaján, kiabálja jó hangosan a hentesnek:
NEM ÉRTEK EGYET
Ez esetben mi úgy fogunk tenni, mintha Önt nem ismernénk."