Orbán Viktor: Zászló, zászló, szív
„Mert pont ilyenek vagyunk” – válaszolta a miniszterelnök arra a kérdésre, miért a „zászló, zászló, szív” a favorit.
A mémmé vált zászló, zászló, szív a Harcosok Klubjához kötődik, amely 2025-ben indult útjára Orbán Viktor kezdeményezésére, azzal a céllal, hogy „Magyarország érdekeit az online térben is hatékonyan képviseljék”, írta az Index.
Táskás szem és kopár fa – ezek az idei év emodzsi trendjei, derül ki a világnapra időzített friss felmérésből. A nemzetközi kutatások szerint ma már minden generáció használja az emodzsikat a digitális kommunikációban. Ez a vizuális nyelv tökéletesen illeszkedik a mai médiatér trendjeihez, ahol a figyelemért rövid és könnyen értelmezhető üzenetek versengenek. A közösségi médiában különösen fontos szerepet kapnak az emotikonok, hiszen nemcsak színesítik a mondanivalót, de segítenek az érzelmek és reakciók azonnali, vizuális kifejezésében is.
A Yettel legutóbbi, átfogó kutatása szerint a válaszadók háromnegyedével már előfordult, hogy kapott olyan emodzsit, aminek nem volt biztos a jelentésében. Egy félreértett jel, egy másként értelmezett ikon sokszor elég ahhoz, hogy elbeszéljünk egymás mellett. A leggyakoribb félreértések pedig nem is a romantikus üzenetváltásokban történnek, hanem a generációk között.