Nagy dobásra készül a McDonald's Magyarországon
Az "éttermi élményt" jelentősen növelő, nagyszabású átalakításokra készül a McDonald’s Magyarországon. A gyorsétteremlánc közleményt adott ki róla, hogy "innovatív konyha- és kiszolgálási folyamatokkal", valamint interaktív digitális technológiával támogatott szolgáltatásokkal modernizálják a mekizés élményét. Az étteremlánc szerint az „Experience of the Future”, azaz a „Jövő élménye”-koncepció szerint működő éttermek kialakításával
új fejezet kezdődik a márka hazai történetében.
Hogy mit takar egészen pontosan a "Jövő élménye"? A közlemény szerint nekünk, a vendégeknek a legfontosabb változást a digitális, önkiszolgáló rendelőfelületek (kioszkok) jelentik majd, ahol kényelmesen átnézhetjük majd a kínálatot, egyszerűbben választhatunk majd a menüből, vagy
akár megalkothatjuk a saját igényeiknek megfelelő szendvicset, amit akár a saját asztalunkhoz is kérhetünk.
A McDonald's szerint az új éttermi koncepciót olyan előremutató igények és elvárások hívták életre, amelyek a jövő mekizés-élményét építik, egyúttal modernizálják a McDonald’s márkát. A digitális technológia bevezetése, a kényelmesen böngészhető termékválaszték, a rendelési lehetőségek bővülése, vagy az asztaloknál történő felszolgálás pedig csupán néhány eleme ennek a koncepciónak, vagyis a magyar McDonald’s-okban megvalósítandó kényelmesebb, személyre szabottabb éttermi élménynek.
• Digitális technológiával támogatott rendelési folyamat
• Fizetési lehetőség akár interneten, vagy mobiltelefonon keresztül
• Egyes termékek személyes igényre szabható összetétele
• Választhatóan asztalnál történő felszolgálás
• Megújuló családi szolgáltatások
– mondta a tervekről Horváth Ágnes, a McDonald’s Magyarországi Étterem Hálózat Kft ügyvezető igazgatója. „A közel 3 évtizedes magyarországi történetünkre építve egy még modernebb, a vendégeink igényeit még jobban és kényelmesebben kiszolgáló éttermi élmény megteremtése egyedülálló lehetőség arra, hogy tovább erősítsük a márkát és a jelenlétünket Magyarországon”.
Az új koncepció bevezetését az éttermek több mint felét üzemeltető helyi franchise-partnerekkel közösen, hazai történetének eddigi legjelentősebb beruházásával tervezi megvalósítani a vállalat. A tervek szerint az év végére 5 étteremben már elérhetőek lesznek az újítások.
A McDonald’s 29 éve van jelen Magyarországon. Jelenleg 89 éttermében, melyet franchise partnereivel közösen üzemeltet, évente több mint 80 millió vendég részére nyújtja a mekizés élményét. A következő években a vállalat további éttermek nyitásával tervezi bővíteni hálózatát.
Címkép: Pixabay