Még Orbánt is felülmúlta: egy hét alatt 2 és fél millió forintot költött Lázár János lapja Navracsics gyalázására a Facebookon
Az elmúlt héten a negyedik legnagyobb magyar közéleti hirdető a Lázár Jánoshoz köthető hódmezővásárhelyi Promenad24 volt Facebookon - írta meg a Telex.
Az elérhető adatokból az látszik, hogy az elmúlt hét napban többet költöttek hirdetésre, mint Orbán Viktor vagy a megafonos Bohár Dániel. Csak a magyar kormány, Dér Stefi és az Origo tudta beelőzni költekezésben Lázárék helyi lapját.
Az első cikk A buzizó polgármester és az „európai fideszes” meleg kézfogásai címmel jelent meg február 17-én a Promenad24 lapban. A névtelen szerző azt kifogásolta, hogy a közigazgatási és területfejlesztési miniszter az elmúlt hetekben többször is kezet fogott Márki-Zay Péterrel, az ellenzéki pártok korábbi miniszterelnök-jelöltjével.
– ezzel a felütéssel indult a következő, február 24-én megjelent Navracsics pénzt ad Márki-Zaynak című cikk névtelen szerzővel.
A Promenad24 lapot egyébként a helyiek csak Lázár János propagandalapjaként szokták emlegetni, de hivatalosan semmi köze a miniszternek a kiadóhoz. A hódmezővásárhelyi székhelyű Dél-alföldi Média Centrum Kft. többségi tulajdonosa az ismert fideszes üzletember, Rákay Philip, aki sok más megbízatása mellett a Lázár által felügyelt Nemzeti Ménesbirtok és Tangazdaság Zrt. felügyelőbizottságának tagja.