Magyar Péter önteltségéről és a Soros-hálózattal való kapcsolatáról is kérdez a cég, ami Novák Katalin népszerűségét is mérte a kegyelmi botrány után
Ismét telefonos közvélemény-kutatást végeztek az Amarone Kft. nevében, ahol aktuálpolitikai témák kerültek elő. A kérdések között a kormánypropaganda által közvetített narratívák is megjelentek – írja olvasója beszámolója alapján a hvg.hu.
Az Amarone Kft. korábban is a Fidesz számára fontos ügyeket mért. Egyik divíziója, a Call Express például arról készített felmérést, hogy le kellene-e mondania Novák Katalinnak a kegyelmi botrány után. Később az Amarone saját nevében kérdezett a melegjogok szigorításáról, a Harcosok Klubjáról, Ukrajnáról és Magyar Péterről is.
Most szintén ezekhez hasonló kérdéseket kaptak a megkérdezettek. Olyan „egyszerű” kérdések is elhangzottak, mint hogy kire szavazna egy választáson, hallott-e az Otthon Start programról, vagy hogy korruptnak tartja-e a magyar kormányt.
Emellett azonban részletesebb kérdések is előkerültek. Többek között azt kellett megmondani, mi a legnagyobb probléma Magyarországon, mi okozza a legnagyobb félelmet, hallott-e arról, hogy Ukrajna támadást indított a Barátság kőolajvezeték ellen, illetve egyetért-e azzal, hogy Ukrajna uniós csatlakozásának feltétele legyen a vezeték tulajdonjogának átadása Magyarországnak.
Az operátor ezután arra kérte az olvasót, hogy egy hármas skálán értékelje, mennyire tartja aggasztónak az inflációt, a munkanélküliséget, Ukrajna uniós csatlakozását, az orosz–ukrán háború elhúzódását és a migrációt.
Végül a Tisza elnöke, Magyar Péter is előkerült.