Elengedték a Hableány elhunyt matrózának mobilos tartozását, nem kell fizetnie a családnak
Mint megírtuk, egy összegben hajtotta volna be az egyik telefonszolgáltató cég a Hableány elhunyt matrózától a korábban részletre vásárolt mobiltelefon árát.
A vállalat
már több felszólító levelet is küldött a férfinak, ám Pethő János idős édesanyja nem tudja (és akarja) kifizetni a több mint százezer forintos összeget.
Az elhunyt hajós édesanyjának másik fia bevitte a telefonos cég ügyfélszolgálatára fivére halotti bizonyítványát, és elmagyarázta, hogy tragédia történt, a bátyja nem él, ne küldjenek több levelet a 81 éves asszony címére, mert ez csak felzaklatja őt. Augusztusban azonban újabb felszólító levelek érkeztek az elhunyt férfi nevére. Amikor a testvére bement a szolgáltatóhoz, az ügyintéző megígérte, hogy méltányosságból elengedik a tartozást, és a kérvényt ott, előtte írta meg. De még ezután is kaptak felszólítást.
A Vodafone kedden tájékoztatta a szerkesztőségünket, hogy azonnal kivizsgálták az ügyet, és
méltányosságból jóváírták a tartozást. A szolgáltató a döntésről értesíti a családot. A szolgáltató a család elnézését kéri, mély részvétét és együttérzését fejezi ki.
Az elhunyt hajós édesanyja az RTL Híradónak megerősítette, hogy valóban megoldódott az ügy, és a jövőben már nem is szeretnének erről többet beszélni.
Az idős asszony a Blikknek annyit mondott:
"Remélem, most már békében nyugodhat a kisfiam, és többé nem zavar meg a gyászban senki és semmi."
Az RTL Híradó riportja: