Akkor fizethetjük a villanyszámlát, amikor mi akarjuk
A szolgáltatást a meglévő csatornákon (személyes iroda, e-mail, levél) kívül a www.eon.hu/sajatritmus oldalon is igényelhetik.
Az E.ON a közleményében hangsúlyozta, hogy a cég azon dolgozik, hogy az ügyfelek egyszerűen, kényelmesen és a technikai fejlődés adta lehetőségeket kihasználva intézhessék ügyeiket, és minél elégedettebbek legyenek az elérhető megoldásokkal.
A változások a közösségi médiát is érintik: a vállalat Facebook-oldalán az érdeklődök üzeneteit tavaly nyár óta chatbot fogadja, amely a nap 24 órájában rendelkezésre áll.
A nemrég bevezetett újdonságok között található a tervezett üzemszüneteket egyszerűen megjelenítő Google alapú térkép is a vállalat Facebook- és weboldalán.
A digitális újítások sorába illeszkedik az elektronikus számlázás és adminisztráció fejlesztése, amellyel nemcsak gyorsabbá és kényelmesebbé, de zöldebbé is válik az ügyintézés, illetve folyik az ügyféllevelek teljes körű megújítása.