A fenntarthatóságot ünnepli a 30 éves UniCredit Bank
Az UniCredit Bank idén ünnepli magyarországi fennállásának 30. évfordulóját, és a jubileum alkalmából ügyfelei történetein keresztül mutatja be, hogyan járult hozzá az üzleti fenntarthatósághoz.
Ezekkel a történetekkel a bank másokat is inspirálni szeretne és jó gyakorlatokat bemutatni arra, hogy egy vállalat életébe miként tudnak beépülni az üzleti és környezeti fenntarthatóság szempontjai, függetlenül a vállalat profiljától. A bank a kampánnyal egyúttal vállalást tesz arra, hogy a jövőben még nagyobb figyelmet fordít azokra a projektekre, melyeknek pozitív társadalmi vagy környezeti hatása van.
Az elmúlt 30 évben az UniCredit számos olyan projektet finanszírozott, amelyeken keresztül jelentős hatást gyakorolt a környező világra. Partnereivel közösen otthonokat teremtett, városrészeket, vállalatokat épített fel, családi vállalkozásokat segített óriáscéggé fejlődni.
Katalizátor szerepét a bank még inkább erősíteni kívánja, ezért a jövőben az eddigieknél is nagyobb figyelmet fordít ügyfelei társadalmi és környezeti hatású projektjeire, és olyan kezdeményezéseket támogat, amelyek mindannyiunk életét jobbá teszik.
A 30 éves kampányt olyan ügyfelek történeteire építették, akik fenntarthatósági törekvéseikkel, érték alapú üzleti gondolkodásukkal mindannyiunkat inspirálhatnak. A generációváltás és a lojális dolgozók megtartásának titkát a baranyai régió pékipari vállalkozása, az Aranycipó Pékség története példázza.
A háború előtti receptúrák és a kézműves édességek tradíciójának őrzésében régóta segíti a bank a Szamos Marcipánt, tőlük a generációkon átívelő, hosszú távú üzleti döntéshozatalról és a tudásmegosztás fontosságáról tudhatunk meg többet.
A Nyíregyházi Állatpark a ritka állatfajok mentése mellett kötelezte el magát, miközben oktató tevékenységükkel elkötelezetten gyarapítják az állat- és természetvédelem iránt felelősséget vállalók táborát.
Fenntartható, multifunkciós városrészeket és élhetőbb közösségi tereket tervez és kivitelez a Futureal-csoport, akik jelenleg a dél-budai városközpont arculatát álmodják újra, amely a környék felvirágzásának kereskedelmi és üzleti hajtóereje lesz majd.
A bébiételgyártó HiPP Kft. környezetvédelmi szempontjai messze túlmutatnak azon, hogy a cég egészséges, minőségi és finom ételeket gyárt a legkisebbeknek: érdemes odafigyelni rájuk, mert fenntarthatósági törekvéseik a cég egész tevékenységét átölelik.
Az ügyfelekkel készített videók az UniCredit jubileumi weboldalán találhatók.
Te mit csinálnál másképp? - Csatlakozz a klímaváltozás hatásairól, a műanyagmentességről és a zero waste-ről szóló facebook-csoportunkhoz, és oszd meg a véleményedet, tapasztalataidat!