FELFEDEZŐ
A Rovatból

Új menüvel robbantott a McDonald's, de sokan rákattantak az egyik újra visszahozott termékre

Van, aki szerint a legjobb dolog, ami az elmúlt években történt, hogy visszakerült az étlapra egy korábbi finomság az Egyesült Királyságban.


Február elején a McDonalds megújította a menüjét az Egyesült Királyságban, és az újdonságok mellett visszahoztak néhány régi kedvencet is az étlapja. Az egyik visszatérő favorit azonban úgy tűnik, magasan vezeti a népszerűségi listát a rajongók körében.

Az újdonságok között van a gyorsétteremlánc legfűszeresebb szendvicsének beharagozott McSpicy x Frank’s RedHot, és a Valentin-nap közeledtével kidobtak néhány rózsaszín édességet is, például egy rubi csokis Kit Kat shaket.

Az igazán ütős gurításnak azonban a korábbi, már felfrissített kedvencek megjelenése volt, mint például a Big Tasty vagy a mozarella-golyócskák.

Az egyik visszatérő termék azonban magasan vezeti a népszerűségi listát, és a rajongók ódákat zengenek róla a közösségi oldalakon. Ez pedig nem más, mint a Breakfast Wrap.

A húspogácsával, sajttal és szalonnával készülő tekercset csak reggel 5 és délelőtt 11 óra között árulják, és február 7-én került vissza az étlapra. A közösségi oldalakat azóta elözönlötték a lelkes beszámolók.

„A Breakfast Wrap a Mekinél az legjobb dolog, ami az elmúlt években történt” - írta némi elragadtatással egy kommentelő. Egy rajongó úgy fogalmazott, hogy perceken belül újra kap egy Breakfast Wrapot, pedig soha nem gondolta, hogy ez újra megtörténhet.

Volt, aki pedig csak egyszerűen Boldog Breakfast Wrap Napot kívánt mindenkinek.

via LadBible


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Népszerű
Ajánljuk
Címlapról ajánljuk


FELFEDEZŐ
A Rovatból
Koccints mértékkel! – A „Tiéd a mérték!” kampány a tudatos borozás öröméről szól
A Magyar Bormarketing Ügynökség és több szakmai szervezet közös kezdeményezése arra hívja fel a figyelmet, hogy a bor igazi értéke nem a mennyiségben, hanem az élményben és a tudatosságban rejlik.


A bor több mint egy ital – kultúra, hagyomány és közösségteremtő erő. Ezt az üzenetet szeretné újra a középpontba állítani a „Tiéd a mérték!” kezdeményezés, amely arra hívja fel a figyelmet, hogy a borfogyasztásban – akárcsak az élet más területein – a mérték az igazi érték.

A Magyar Bormarketing Ügynökség és több szakmai szervezet – köztük a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa, a Magyar Bor Akadémia és a Pannon Bormíves Céh – összefogásával indult kampányban borászok, orvosok és közéleti szereplők egyaránt kiállnak a felelős borfogyasztás mellett. A „Tiéd a mérték!” nem reklám, hanem társadalmi küldetés: közös gondolat arról, hogy a borfogyasztás lehet egyszerre tudatos, kulturált és örömteli.

A nyílt levélhez olyan ismert személyiségek csatlakoztak, mint Rókusfalvy Pál, Gerendai Károly, Dr. Toldy-Schedel Emil vagy Gere Andrea, akik egyetértenek abban, hogy a bor a közösségi élmények, az ünnepek és a baráti beszélgetések természetes része – de csak akkor, ha felelősséggel élünk vele. Ahogy a kampány üzenete is fogalmaz: „A mérték nem korlát, hanem iránytű – egészségben, kultúrában, közösségben.”

A „Tiéd a mérték!” minden borbarátot arra biztat, hogy legyen része ennek az értékalapú szemléletnek, ossza meg a gondolatot és mutassa meg: a magyar borkultúra nem a mennyiségről, hanem a minőségről, a hagyományról és az élményekről szól.

A „Tiéd a mérték!” nyílt levél és vizuális elemei letölthetők a Magyar Bormarketing Ügynökség weboldaláról!

Tiéd a mérték. Élj vele!


Link másolása
KÖVESS MINKET:

FELFEDEZŐ
A Rovatból
Házasság első látásra: „Ha nem kapod meg a heti szexmennyiséged, kiborulsz?!” – Kármen ismét kiakadt a férjére
Ismét vita robbant ki Kármen és Dani között. Ezúttal azért vesztek össze, mert Kármen visszautasította férjét, aki a feleség szerint ezen kiborult.
Fotó: TV2 - szmo.hu
2025. november 04.



Újabb mélypontra jutott Kármen és Dani házassága a Házasság első látásra című műsorban. A legutóbbi vita a szex miatt robbant ki, miután Kármen visszautasította a férjét, aki a feleség szerint ezt bántásnak vette.

„Tegnap megint oda jutottunk, ahol a part szakad...visszautasítottam, mert nem akartam vele lefeküdni, ő ezt bántásnak vette, mert nem tudom, hány napja nem voltunk úgy együtt. De könyörgöm, ha nem érzem magam érzelmileg jól, nem tudom ezt megtenni”

– mondta Kármen.

A feleség azt is elmondta: úgy érzi, hogy Dani uralkodni akar felette és birtokolni akarja őt. Hozzátette: nem is tartja normális dolognak, hogy egy hét után összeköltözzön az ember valakivel.

„Ha te nem kapod meg a heti szexmennyiséged, akkor kiborulsz? Meg úgy viselkedsz, mint egy 5 éves kisgyerek, mert nincsen szex, testiség?”

- szegezte neki a kérdést férjének, aki nem igazán érti, mi a problémája vele.

Dani úgy érzi, mintha folyton üvegszilánkokon lépkedne a házasságukban, és úgy látja, a kapcsolatuk megfeneklett.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Ajánljuk

FELFEDEZŐ
A Rovatból
Váratlan baki a Házasság első látásra adásában, a nézők nem értették, mi történik
Két egymást követő adásban is baki történt. A keddi epizódban annyira összekavarodtak a jelenetek, hogy a nézők nem tudták követni a történéseket.
DKA – Fotó: TV2 - szmo.hu
2025. november 05.



Nagy sikerrel fut a Házasság első látásra harmadik évada a TV2-n, ez azonban azt is jelenti, hogy ha valami baki történik a műsorban, azt rengeteg néző látja. A párkapcsolati realityben ez most két adásban is megtörtént, ráadásul egymás után.

A hétfői adás végén sokan értetlenül álltak azelőtt, hogy Kármen műkörme az egyik jelenetben még pink színű volt, a másikban viszont már gyöngyházfényű.

Ez azért furcsa, mert a fiatal nő a férjével való veszekedésekor elmondta, hogy éppen akkor jött a körmösétől, tehát valószínűleg akkor csináltatta élénk rózsaszínűre a körmeit. A szakításba torkolló vitájuk után elköltözött Danitól, majd este a lakásában videóban jelentkezett be, ahol viszont már teljesen más színű körmökkel lehetett látni.

Ennél is durvább baki történt a kedd esti adásban, amelyet a Blikk vett észre:

egyszercsak előrébb ugrott az adás, és azt mutatták, amikor Peti bocsánatot kér Annától, holott előtte még azt sem láthatták a nézők, hogy Anna egyáltalán megérkezik a párok közös vacsorájára.

A lap szerint 20 óra 8 perc körül történt egy hirtelen vágás, amikor az látszott, hogy az összes szereplő leült a kanapékra. Aztán percekig az előrébb ugrott jeleneteket sugározták, amíg el nem kezdődött a vacsora. 20 óra 16 perc körül viszont újabb ugrás következett és már ismét azt mutatták, amikor még csak sorban érkeztek a párok tagjai. Tizenkét perc múlva pedig újabb vágás után már attól a vacsorajelenettől folytatták az epizódot, ahol korábban félbeszakadt.

A Házasság első látásra Instagram-oldalán többen is azt írták, hogy teljes káosz volt így az adás:

„Mi ez a vágás, hát nem értem, mi van?” – értetlenkedett egy hozzászóló. „Leadták kétszer ugyanazt, a nép meg azt se tudja mi is van?” – írta egy másik néző.


Link másolása
KÖVESS MINKET:


FELFEDEZŐ
A Rovatból
Rejtélyes tragédia: Holtan találták a 27-szer műtött Emberi Barbie-t, a rendőrség gyanús haláleset miatt nyomoz
A 31 éves Barbara Jankavskit 27 műtéten esett át, hogy egy élő Barbie babára hasonlítson. São Pauló-i otthonában találták meg, de a kiérkező mentők már nem tudtak rajta segíteni.


A brazil rendőrség gyanús esetként vizsgálja a 31 éves Barbara Jankavski halálát, és a teljes boncolási eredményre várnak – írta a Mirror. Az influenszert a hétvégén találták holtan São Pauló-i otthonában, a kiérkező mentők már nem tudták újraéleszteni.

Az influenszer egyik barátja a tragédia napján még járt a házban, és a rendőrségnek azt mondta, hogy Jankavski szeme aznap sérültnek tűnt. Néhány héttel korábban a nő egy arcfelvarráson esett át, és a közösségi oldalán dokumentálta is a gyógyulási folyamat részeként kialakult monoklikat.

„3. nap az arcfelvarrás után, túl gyorsan javul! Szinte láthatatlan heg!”

– írta egy videójához, amelyben azt is elmondta követőinek, hogy a műtéti sebek ijesztőbbnek tűnnek, mint amilyenek valójában.

Bár gyakran posztolt, az Instagramon október 1-jén, a TikTokon pedig szeptember 7-én jelentkezett utoljára.

Jankavski összesen 27 műtéten esett át, hogy egy élő Barbie babára hasonlítson, amire becslések szerint 42 ezer fontot, azaz nagyjából 19 millió forintot költött. A közösségi médiában Boneca Desumana, vagyis „Embertelen Barbie” néven vált ismertté, az Instagramon több mint 55 ezer, a TikTokon pedig 344 ezer követője volt, emellett több brazil tévéműsorban és reklámkampányban is szerepelt.

A rajongók összetörtek a halálhír hallatán. „Nem tudom elhinni. Annyira szerettelek. Nyugodj békében” – írta egyikük. Egy másik követője így fogalmazott: „Remélem, Isten tárt karokkal fogad. Úgy éltél, ahogy szerettél volna,  ez valamelyest vigaszt jelent nekünk.”

Jankavski halála nem sokkal azután történt, hogy egy másik brazil influenszert, a 30 éves Fernanda Oliveira da Silvát is holtan találták otthonában.


Link másolása
KÖVESS MINKET: