„Nincs ízlésed!” – 10 dolog, amit az ingatlanosok sosem árulnak el az ügyfeleiknek
6. "A lakástulajdon nem való mindenkinek."
"Nem való mindenkinek a saját lakás" - mondta David Tortolini, a Virginia Keller Williams ingatlanügynöke. "Aki nem engedheti meg magának például azt, hogy nagyobb problémák esetén belefektessen az ingatlanba, akkor ne vásároljon sajátot" - mondja a szakember.
7. "Az eladók nehezen tudják elismerni, hogy otthonuknak sokkal jobban kell kinéznie ahhoz, hogy jó áron eladható legyen."
Noemi Bitterman, a Warburg Realty ügynöke, azt mondja, azt szeretné, hogy egyszer elmondhassa az ügyfeleknek, hogy bútoraik "nem mutatják be szépen a tulajdonukat", és ha több pénzt akarnak, szép bútorokat kell beletenni eladáskor.
"Újra és újra bebizonyosodik, hogy egy ingatlan gyorsabban és prémium áron kerül értékesítésre, ha minden részletében szép" - mondta Bitterman. "Az eladók nehezen tudják elfogadni, hogy otthonuknak más megjelenésre van szüksége az eladáshoz"- tette hozzá.

8. "Megdöbbennének, ha tudnák, hogy egyszerre hány emberrel dolgozom rajtuk kívül"
Greg Cooper, nemzetközi ingatlanközvetítő azt mondja: ügyfelei megdöbbennének, ha tudnák, hány másikkal foglalkoznak velük egyidejűleg.
Cooper lakossági, mind kereskedelmi ingatlanokat értékesít a 300.000 és 8.000.000 dolláros tartományban.
9. "Szívesen lennénk a családunkkal hétvégén"
"Nem szívesen mondjuk ügyfeleinknek, ha elmegyünk a nyaralni, vagy hogy hétvégén inkább a családdal lennénk" - mondta Smitha Ramchandani, az SR Real Estate Group munkatársa, aki néha meglenne a folyamatosan csörgő telefonja nélkül.
10. "Minden rendben lesz."
Robin Kencel ingatlanközvetítő azt mondja: néha szeretné elmondani az ügyfeleknek, hogy az akadályok és csalódások az értékesítés és a vásárlás részei.
"Mindent megteszek" - mondja. "Akár vásárló, akár eladó épp a partnerem, problémák minden szakaszban felmerülnek, ami túlnyomó része kiábrándító, zavaró, vagy csak bosszantó. Megpróbálok pozitívan hozzáállni, hogy az ügyfél se aggódjon" - árulta el.