ÉLET-STÍLUS
A Rovatból

Hogyan szedj fel minket, gazdag nőket? – egy jól menő üzletasszony sorolta fel, mi a kulcs a szívéhez

Mivel írod le magad már az első beszélgetéskor? Mennyire fontos, hogy te is gazdag legyél? Íme a bennfentes válasz.


Az utóbbi időben egyre többször találkoztam olyan férfiakkal, akik főleg gazdag nőt keresnek. A döntéshez általában olyan érvek társultak, hogy például „ők már költöttek a nőkre eleget”, vagy egyszerűen az, hogy nőben is vonzó, ha elért már valamit, netán az, hogy ő maga vagyonos, és hasonlóra vágyik. Mindegy mi a motiváció, mindegy mi az én véleményem erről, de a trend létezik, én pedig azt hiszem, segíthetek.

Magyar mércével valószínűleg gazdagnak számítok. Pontosan nem tudnám megmondani, hogy mennyi pénzem van, de van nagy házam, ingatlanbefektetések, jó autó és olyan szellemi munkák, amikkel vállalkozóként az átlagbér többszörösét keresem havonta. Az anyagi helyzetemet azt hiszem a barátaim is szerényebbnek gondolják, de ez így a jó, egyrészt, mert nem fontos, másrészt mert nekem nem számítanak az ehhez kapcsolódó kellékek sem, tehát nem a legújabb autóval járok. Szegénységből jövök, a régi barátaimnak talán rosszul esne, ha tudnák, mennyit keresek.

Sohasem vennék olyan autót, ami többe kerül egy lakás áránál, mert akkor inkább megvenném az ingatlant, ami folyamatosan hozza a pénzt.

Harmincas vagyok, értelmiségi, középiskolában voltam szépségversenyen, vagyis talán jó préda lehetek a férfi aranyásóknak. Talán volt is már velük dolgom, csak nem jött össze.

Abban viszont szívesen adok tanácsot, hogyan lehet gazdag nőt felszedni, ha már ennyire aktuális a trend:

1. Először is nyilván nincs titok és kulcs senkihez, hiszen minden ember más, de azért azt hiszem, van néhány közös tulajdonságunk.

2. Ahhoz, hogy felszedj, hogy először is észre kell venned minket, ami nem is olyan egyszerű, mert rajtunk jó eséllyel nem fogsz látni hatalmas márkajeleket. Arra sincs szükségünk, hogy a szempillánk, vagy a körmünk legdíszesebb, legnagyobb legyen és lássák hogy kifizettük. A legtöbben nem foglalkozunk az anyagiak bemutatásával, mert van belőle elég, nincs senki, akinek ezt be kéne bizonyítanunk, mi ismerjük a bankszámlánk egyenlegét.

Ráadásul sosem akarnám, hogy valaki emiatt válasszon. Sem az Instagramomra, sem a Facebookra nem teszek ki az anyagi helyzetemre való utalásokat akkor sem, ha ez a trend. Utazást, autómárkát, táskát, semmi hasonló hülyeséget, amivel másokat csak szomorítanék, magamat pedig férfi aranyásók prédájává tenném.

Hogy hogyan szúrj ki minket? Zárd ki azokat, akik nagy feliratokkal hirdetik a márkákat. Akik sorozatosan erre költik a pénzüket, az inkább elúszik és nem egy befektetésben áll. Nem ők a valódik gazdagok, ők inkább a „pénzhez jutottak”. A legtöbb gazdagnak ezekre a villogásokra nincs szüksége.

3. Ha tehát a pénzünk munkából van és nem nyertük, örököltük, nem dolgozunk egy túlfizetett területen, vagy váltunk szerencsésen, akkor valószínűleg eléggé megbízhatóan végzünk el valamilyen munkát. Apró részlet, de nagyon fontos lehet, hogy emiatt valószínűleg kiemelkedően megbízhatóak vagyunk. Sem egy szempillaépítő sem egy bankigazgató és egy középvállalkozó sem marad sokáig sikeres és nem gyűjt vagyont megbízhatatlan hozzáállással, hazudozással, lustasággal.

Ahogy a munkánk megbízható jó eséllyel, mi, magánemberként is azok vagyunk, így ugyanezt várjuk el.

Ha olyan férfivel találkozom, akiknek gondot okoz igazat mondani, vagy megbízhatóan ott lenni valahol, az rendkívül lehangoló. Ígérgetés-eltűnés, beszélgetés-eltűnés ilyen helyzetekkel, emberekkel nem tudunk mit kezdeni. (A szegényebb nőknek sem kéne, de ők sajnos sokszor kompromisszumokra kényszerülnek.)

Nem szeretnénk megtanítani alapvető dolgokat, inkább élvezni szeretnénk egy kapcsolatot, és azt szeretnénk a másik is élvezné mellettünk, de ha az illetőnek be kell mutatni, hogy a chaten illik válaszolni, vagy egy megígért dolgot illik betartani, akkor inkább anyukának érezzük magunkat, ami óriási libidógyilkos. Apró részletnek tűnik nem válaszolni az üzenetekre, vagy felelőtlenül ígérgetni, netán eltűnni, számunkra mégis rengeteg dolog kiderül belőle. Egy gazdag nő nem hülye. És tulajdonképpen a szegények sem.

4. Jó esély van arra, hogy sokat dolgozunk, így több emberrel találkozunk, ebből kifolyólag több konfliktust kezelünk és valószínűleg azért virágzik még mindig a karrierünk, mert ezeket megtanultuk jól csinálni. (Sok szegény nő is jól csinálja, de nem tudnak továbblépni a munkájukban, ez más kérdés). Emiatt fontos nekünk, hogy a párunk is helyesen kezelje a konfliktusokat.

Nemhogy nem férfias, de rendkívül kiábrándító, ha hatalmasra gyúrt emberek egyszerűen elszaladnak a kérdések elől, hazudoznak és nem hajlandóak konfrontálódni a legkedvesebb formában sem.

Pedig egy csomó probléma a munkahelyen és a való életben is úgy oldódik meg, hogy a mélyére megyünk részletekre bontjuk és keresünk megoldásokat.

Többnyire sokat dolgozunk, sokat konfrontálódunk, örülünk a kérdéseknek, akár kellemetlennek tűnőknek is. „Tudunk-e találkozni a munkád, a gyerekeid mellett? „ Zavar-e hogy nem vagyok olyan gazdag? „ Lesz-e időd egy kapcsolatra?” Ha valaki értelmes örül a hasonló kérdéseknek, mert így ő adhatja meg a válaszokat.

Ha valaki ezzel szemben, mint egy óvodás, hisztizni kezd a legkisebb megoldandó helyzettől, mint a távolság, gyerekek, vagy beképzeli magának, hogy ránk biztosan költeni kell, az elront mindent még mielőtt kialakulna valami.

Gazdag és sikeres nőt csak úgy tudsz felszedni, ha felveszed a gazdag és sikeres emberek élethez való hozzáállását: beszélsz a problémákról, betartod az ígéreted és megbízható vagy.

5. Jó esély van arra, hogy elköteleződtünk egy-egy szakterület mellett így ezzel, vagyis az elköteleződéssel sincs gondunk. Tökéletesen akarunk választani, ahogy a munkában, az életben is, és és ott megállni, nem pedig évig partikázni és nemi betegségeket gyűjtögetni, amíg egy kedves és jóképű srác lepottyan az égből. Képesek vagyunk döntéseket hozni, a dolgok után menni, invesztálni időt, törődést és pénzt a kapcsolatba. Hasonló párt keresünk.

Nem veszünk senkit komolyan, ha például azt látjuk, hogy van egy barátnője, de minket lájkol az Instagramon - ez számunkra férfiatlan és nem hízelgő dolog.

Csak annyit jelez, hogy az illető nem volt képes elköteleződni.

Az sem oké, ha van csajod és nem rakod ki az Instára. Nem leszel vonzó a szemükben, ha titkolod a csajt, csak azért, hogy a többi 5, akiket épp fenntartasz, nehogy kiessen a zsákból. A gazdag nők nem hülyék, ahogy a tanulásba, munkájukba energiákat fektetnek, így abba is, hogy alaposan megnézzék a profilod a közösségi oldalakon.

5. A legtöbben talán arra kíváncsiak, hogy nekünk mennyire fontos, hogy gazdag legyen a párunk. Valószínűleg ez egyéni kérdés, nekem például sem a pártállása, a vallása és az anyagi helyzete nem fontos, legyen csak annyi pénze, hogy eljöjjön hozzám, sem az autóját, sem a ruháin címkét nem fogom megnézni. Sőt, jobban tetszik, ha nem pojácáskodik a márkajelekkel. Másoknak talán fontosabb, nem tudom.

A lényeg viszont az, hogy marketingesként gondolkodj : egy gazdag nőnek általában nem a pénz hiányzik az életéből, vagy a karrier. Tőlem az én párom traktoros, rendőr, vagy jegyszedő is lehet, ha lelkes benne. Minket olyasmivel nem tudnak megfogni, amiből otthon is van. Ha az üzleti életet veszem alapul, ott is sokszor azt figyeljük, hogy mire van szüksége a célközönségnek.

Ha ebben az esetben mi, gazdag nők vagyunk a célközönség, olyasmit kell adnod nekünk, amivel nem rendelkezünk.

Pénzünk pont van, a szeretet, a tartalmas időtöltés, a közös élmények, a nevetés - valószínűleg ezek hiányoznak a legjobban az életünkből. Az intimitás, a csapat, az, hogy gondoskodjunk valakiről és ő is rólunk, és az, hogy valaki mellettünk köteleződjön el a lehető legegyértelműbben.

6. Hogy mennyire fogunk mi költeni rád?

Erre kicsi az esély. Valószínűleg nem pénzzel fogok segíteni, hanem munkalehetőségekkel a kapcsolataimnak köszönhetően, vagy ötletekkel, információval. Számodra is megalázó lenne, ha a nyaralást én fizetném.

Ha pedig egy mondatban kéne az egészet összefoglalni, akkor annyit érdemes tudnod, hogy számunkra óriási érték az idő, hiszen valószínűleg sokat dolgozunk. A legnagyobb ajándék amit adhatsz az az időd, és ezt már azt hiszem, nem csak a gazdag nők nevében mondhatom.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Népszerű
Ajánljuk
Címlapról ajánljuk


ÉLET-STÍLUS
A Rovatból
Kiderült, hány éves korukban bírják legtovább a férfiak az ágyban
Friss kutatásban vizsgálták meg, hány percig tartanak az együttlétek különböző korosztályokban.


Nem titok, hogy a férfiaknál nagyban függ az életkortól az, hogy mennyi ideig tart nekik eljutni az orgazmusig. A szexjátékok eladásával foglalkozó Lovehoney most kiderítette, hogy különböző korosztályokban meddig bírják a férfiak az ágyban – számolt be róla a Metro.

2025-ben készített felmérésük szerint – amelyben az előjátékot nem vették bele a számításba –

a 18–24 éveseknél átlagosan 16,14 percig tartanak az együttlétek.

Az ebben a korosztályban megkérdezettek 5 százaléka azt mondta, 1-2 percig tart csak ki, de szintén 5 százalék vallotta azt, hogy minden aktusnál akár több mint egy órán keresztül is bírja.

A 25–34 éves férfiaknál az átlag 18,29 perc. Itt 21 százalék 11–15 perces átlagos időt mondott, 15% pedig 21–30 perc alatt jut el az orgazmusig.

„A kutatások azt mutatják, hogy az aktusok hossza a húszas évek végén–harmincas évek elején tetőzik, és ahogy a férfiak idősebbek lesznek, ez fokozatosan rövidül”

– mondja Sarah Mulindwa, a Lovehoney szakértője.

A 35-44 éveseknél enyhe csökkenés látszik: az átlag alig több mint egy perccel rövidül az előző évtizedhez képest. Erre a szakértő szerint az a magyarázat, hogy ebben a korban a férfiak már tapasztaltabbak, jobban kommunikálnak, ez pedig gördülékenyebbé teszi a szexet. A hátráltató tényező a stressz vagy a rendelkezésre álló idő rövidsége lehet, ezért érdemes az együttléteket akkorra időzíteni, amikor a legtöbb energia jut rá.

A 45–54 éves korosztályban nagyobb a visszaesés: az átlag 14,15 perc.

A megkérdezettek 25 százaléka 6–10 perc alatt ér a csúcsra, 18 százalék pedig 11–15 perc között jut el az orgazmusig. A szakértő elmondása szerint ennek legfőbb oka, hogy az ötvenes évekre a merevedés kevésbé kiszámíthatóvá válhat.

Az 55–64 éves férfiaknál már csak 11,3 perc az átlagos idő. Hatvan év felett már az egészségi állapot és a rendszeresen szedett gyógyszerek hatása is közrejátszhat abban, hogy nehezebb elérni az izgalmi állapotot, majd az orgazmust.

A 65 év felettiek már csupán átlagosan 8,15 percig bírják az ágyban.

A leggyakoribb tartomány a 6–10 perc (28%), a megkérdezettek 26 százaléka alig 3–5 percet mondott, 1 százalék viszont azt állította, hogy egy óránál tovább is tart eljutni a csúcsra.

A Lovehoney szakértője felhívta a figyelmet, hogy mindegyik életkorban a kommunkáció, a technika és az élvezet a legfontosabb, nem az, hogy mennyi ideig tart az együttlét.

Egy 2024-es felmérés szerint egyébként a heteroszexuális férfiak 95%-a azt mondja, hogy mindig vagy általában eljut az orgazmusig, míg a nőknél ez az arány 65%. A férfiaknál több tényező befolyásolja az orgazmusig tartó időt: számít, mennyi alkoholt iszik valaki, mikor szexelt legutóbb, és az életkor is.

„Összességében az adatok azt mutatják, hogy a nagyjából 10–15 perces szeretkezések a leggyakoribbak minden életkorban, a nagyon hosszú együttlétek pedig ritkák. De a legfontosabb tényezők a hozzáállás, a technika és a kommunikáció”

– hangsúlyozza a szakértő.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

ÉLET-STÍLUS
A Rovatból
Tényleg nem viszik el kukát október 1-től, ha papír, vagy műanyag van benne? Mutatjuk az új szabály részleteit
Több ponton is fontos változások jönnek: nem mindegy, hogy hova dobjuk a papírt és a műanyagot, 2026 januárjától pedig a túlcsordult kukáért külön díjat kell fizetni.


Október 1-jétől módosul a kommunális hulladék gyűjtésének szabálya. A MOHU az általános szerződési feltételeiben rögzítette: „A Vegyes Gyűjtőedénybe papír-, üveg-, műanyag-, és fémhulladék nem helyezhető el kivéve, ha az

(a) folyadékot és Biológiailag Lebomló Hulladékot tartalmaz; vagy

(b) Vegyes Hulladékkal vagy más Hulladékkal összetapadt vagy összeragadt.”

A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy a tiszta csomagolási karton, az újságpapír vagy a műanyag zacskó nem mehet a vegyes kukába.

De például a felvágottak csomagolópapírját vagy a tömlős sajt műanyag héját nem kell elmosni attól tartva, majd nem viszik el a kukát. És a tejfölös doboz miatt sem marad a ház előtt a teli kuka, ugyanis az ezekben lévő ételmaradék biológiailag lebomló hulladéknak számít.

A változás az „ÁSZF Közszolgáltatási résztevékenység (hatályos 2025.10.01-től)” pontban szerepel, és 2025. október 1-jétől lép életbe.

Emellett pedig vannak olyan változások, amelyek jóval súlyosabban érintik a lakosságot.

2026 januárjától ugyanis a túlcsordult kukák többlettartalmáért külön díjat kell fizetni,

és a háztartási mennyiségű sitt hulladékudvari lerakása fizetős lesz.

(via Blikk)


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Ajánljuk

ÉLET-STÍLUS
A Rovatból
Kiderült, hogy mennyiért ebédelhetnek a debreceni BMW-gyár dolgozói
A konyha nyitott, a pultnál lehet sorban állni, és nem kötelező helyben enni: saját étel is hozható, melegítéshez több mikró és hűtő áll a dolgozók rendelkezésére.


A Vezess.hu is ott volt a debreceni BMW-gyár megnyitóján, és útközben benézett az üzemi étkezdébe is. Megnézték, milyen fogások közül választhatnak a dolgozók, és mennyit kell fizetni értük. Fotót is közöltek, melyről kiderül, hogy több ételnél két ár látható: a látogatóknak szóló normál és a dolgozói kedvezményes.

A kiemelt fogások és áraik:

  • Budapest sertésszelet petrezselymes burgonyával: 3 450 / 1 545 forint;
  • Rántott gomba rizzsel, tartárral: 2 915 / 1 010 forint;
  • Cigánypecsenye tepsis sültburgonyával: 3 450 / 1 545 forint.

A lap megjegyzi, hogy a

normál ár nem olcsó, dolgozói kedvezménnyel viszont már az.

A konyha nyitott, az alkalmazottak és a vendégek a kiszolgálópultnál állhatnak sorba.

Nem kötelező itt ebédelni: aki szeretne, hozhat otthonról ételt. Ehhez több mikrohullámú sütő és több hűtő is rendelkezésre áll, ezeket a dolgozók szabadon használhatják.

(via 24.hu)


Link másolása
KÖVESS MINKET:


ÉLET-STÍLUS
A Rovatból
Vencel trükkje: így lehet egész napra feltankolni a SZIN fesztiválon
Nézd meg a cikkben található TikTok videónkat, hogy mi volt Vencel megoldása a túlélésre – és igen, a Lidl-ing külön jól jött hozzá. Ha még nem vagy feketeöves fesztiválozó, érdemes megismerned Vencel trükkjeit.


Egy fesztivál reggelén a legnagyobb kihívás sokszor nem a kedvenc koncertre való bejutás, hanem az, hogy újra lendületbe kerülj. A SZIN-en a koránkelők és a későnfekvők is ugyanazzal a problémával szembesülnek:

Korgó gyomor, fáradt test és az a bizonyos „Na jó, ma hogyan fogom végigcsinálni?” - érzés.

Vencel is pontosan így indult neki a napnak, amikor történt valami – de ezt videón is megörökítette, hogy akár Ti is lemásolhassátok az ő fesztiválmentő megoldását.

NÉZD MEG A VIDEÓT ITT!

@szeretlekmagyarorszag.hu #lidlmagyarorszag #szinfesztival #magyar #szmo #szeretlekmagyarország ♬ eredeti hang - Szeretlek Magyarország.hu

Reggeli rántottával a startvonalon

A TikTok-videóban rögtön látszik, hogy Vencel nem a színpad felé vette az irányt, hanem a Lidlnél kötött ki. És milyen jól tette!

Nem valami gyors, összecsapott harapnivalót kapott, hanem egy meleg, frissen készült rántottát, amihez a tojást a Lidl FesztMarketjében vásárolta. Ráadásul úgy készítették el neki, ahogy ő szerette volna: sok sajttal, lágyan.

Ez egy fesztiválon olyan, mintha prémium szolgáltatást kapnál. A reggeli után Vencel szemmel láthatóan visszanyerte az energiáját, és a videóban is megjegyzi, hogy így már könnyebb nekiindulni egy teljes napnak. És tényleg: aki próbált már fesztiválon reggelizni, tudja, mekkora különbség, ha nem egy horrorárú szendvics vagy egy előző napról maradt félcsomag keksz az egyetlen opció.

Bevásárlás egész napra – horrorárak nélkül

A Lidl FesztMarket nem csak a reggeli miatt volt nyerő. Vencel gyorsan feltankolt pékáruból, gyümölcsből és üdítőből, így a nap további részére is bebiztosította magát. Az árakban nem volt semmi „fesztivál-felár”, minden ugyanannyiba került, mint egy bármilyen másik Lidl üzletben. A polcokon ráadásul nem csak a klasszikus „chips és kóla” kombó található: friss zöldségek, nemzetközi készételek és még vegán opciók is várják a vásárlókat.

Szett, kupon, bónusz – így lesz a fesztivál outfited is nyerő

A fesztiválon nemcsak az számít, hogy mit eszel, hanem az is, hogyan nézel ki közben. Vencel már rutinos fesztiválozó, a Campuson már megtanulta, hogy megéri Lidl-ingben érkezni, mert így nemcsak extrává teszi a szettjét, hanem egy exkluzív Lidl Plus kupont is bezsebelhet. A kuponnal pedig Vencel desszertet is be tudott szerezni – és ki mondana nemet egy fagyira, amikor 30 fok van a Tisza-parton?

Aki pedig nem készül Lidl-ruhadarabbal, az sem marad hoppon: a helyszíni Gift Store-ban válogathat a menő merch cuccok közül. Sőt, ha valaki 2.500 Ft felett vásárol a FesztMarketben, ajándékba is választhat egy új darabot. A fotótükröknél pedig egy pillanat alatt le is lehet csekkolni, mennyire áll jól az új outfit.

Amíg a telefonod tölt, töltődj te is!

Délután, amikor már kezd erősen tűzni a nap, ki ne vágyna egy kis hűsölésre, megpihenésre a fesztiválos forgatagban?

Érdemes megkeresni a Lidl chillzónát és ott belehuppanni az egyik babzsákfotelbe – csak aztán nehogy az legyen a gondod, hogy nem is akarsz onnan felállni.

Amíg Te lazulsz, a telefonod töltődhet: itt ugyanis ingyenesen használható töltőpontokat is találsz. De ha mégis inkább aktív maradnál, akkor bepillanthatsz abba, hogy milyen lehet a Lidlnél dolgozni, akár még a cég HR-eseivel is beszélgethetsz erről. A hangulat itt teljesen olyan, mintha a fesztiválon belül lenne egy külön kis közösségi tér, ahol egyszerre lehet pihenni, játszani és persze új emberekkel találkozni.

És mi van akkor, ha valaki túl sokat vásárolt, és maradt a szatyor alján egy-két zsemle vagy gyümölcs? Jó hír, hogy a Lidl a SZIN-en is figyel a fenntarthatóságra: a megmaradt élelmiszereket nem dobják ki, hanem karitatív partnereknek ajánlják fel.

Vencel fesztiválozása végül úgy alakult, hogy nemcsak, hogy túlélte a nehezen induló napot, de a komfortra és a pénztárcabarát megoldásokra is rátalált a Lidlnél.

A cikk a Lidl támogatásával készült.


Link másolása
KÖVESS MINKET: