ÉLET-STÍLUS
A Rovatból

Hivatásos koszorúslányként dolgozik, milliókat keres vele

Jen még csak 29 éves, de igazi álommelót talált magának. Várólistája egyre hosszabb.


Jen Glantz néhány éve több barátnője esküvőjén is részt vett, és annyira imádta ezt a szerepet, hogy elgondolkodott azon, mi történne akkor, ha megélhetési koszorúslány lenne. Végül úgy döntött, hogy felad az interneten egy hirdetést, miszerint bárhol a világon, bárkinek az esküvőjén szívesen lesz koszorúslány, persze díjazás ellenében.

I am not just "Always a Bridesmaid (FOR HIRE)". I am so much more. Photo ?: @kyledorosz

Jen Glantz (@jenglantz) által megosztott bejegyzés,

Azt hinné az ember, hogy nem sokan jelentkeztek, hogy igénybe vegyék ezt az érdekes a szolgáltatást, hiszen minden nőnek van olyan barátnője vagy rokona, akit felkérhet koszorúslánynak. Ehhez képest nagy meglepetésre már az első két napban 100 levele érkezett. A jelentkezők között akadtak például olyan nők, akik messzire költöztek a szülővárosukból és a mostani lakóhelyükön nincsenek még közeli barátaik, de volt olyan meleg pár is, akik szerették volna, ha van egy koszorúslányuk.

Jen azt mondja, azért is kérik őt fel, mert a legtöbb barát vagy rokon nincs felkészülve és így nem is tudják kezelni azt a stresszt, és hajtást, ami egy menyasszony körül van.

Miután 3 évet töltött a legszeszélyesebb menyasszonyok között, rengeteg sztorija lett különböző esküvőkről: látott már olyan menyasszonyt, aki lerészegedett a vodkától az esküvője után, de voltak olyanok is, akik arra akarták megkérni, hogy fesse be a haját, fogyjon le vagy fújja be magát bőrbarnítóval.

Volt olyan eset is, mikor a menyasszony az oltár felé vezető úton jött rá, hogy akihez hozzá készül menni, az a lehető legrosszabb választás.

Social media rules our lives. We live to post and we post so that people have this impression of how we live. But it's so heavily filtered and time consuming. I spent years building my Instagram only to wake up one morning and have it all erased. Stolen. Deleted. By a person who managed to hack my account, change my username and email, and delete all my photos. Taking my loyal followers as their own. Life is never fair. But I am a strong believer that the world shakes you at a very specific time for a very specific reason and perhaps right now that is so I can be honest with you about who I really am and what my life is really like. So - stay tuned. I am starting over. From scratch. Thank you for re-following my adventure ❤ #hustle#fighton #nevergiveup #workharder#forareason

Jen Glantz (@jenglantz) által megosztott bejegyzés,

Azóta Jen igazi koszorúslány guru lett, több magazinban is publikál a koszorúslány létről, sőt már könyve is van a témában Mindig koszorúslány (bérelhető) címmel. Azt mondja számára mindig esküvő szezon van, a naptára is pillanatok alatt tele lesz minden hónapban.

A piszkos anyagiak:

Több, mint 500 ezer forintnyi amerikai dollárért lehet őt bérelni egy napra, cserébe mindent ellenőrzés alatt tart a ruhák tisztításától a csokorig. Van amikor még arra is megkérik, hogy ő menjen előttük az oltár felé, és álljon közvetlenül mellettük az eskü alatt, ilyenkor az ár egy kicsit emelkedik.

"After all, every person we meet is a plus or a minus to our heart." - #alwaysabridesmaidforhire

Jen Glantz (@jenglantz) által megosztott bejegyzés,

Egyébként nemcsak menyasszonyok veszik igénybe Jen szolgáltatásait, maguk a koszorúslányok is felkeresik, egy kis segítséget kérve a teendőkhöz. Glantz mára tökéletesen megtanult mindenféle elvárásnak megfelelni, és egyszerre tud ideiglenes legjobb barát vagy éppen terapeuta lenni bizonyos helyzetekben. Mindezt könnyedén kezeli.

Nagyobb kihívást jelent azonban inkognitóban maradni, hiszen a legtöbb menyasszony nem szeretné, ha kiderülne, hogy rengeteg pénzt fizettek azért, hogy valaki jelen legyen az esküvőjükön. Ilyenkor Jen kitalál egy fedősztorit arról, hogy honnan ismerik egymást a menyasszonnyal, és álnevet használ.

Azt gondolhatnánk, a többi koszorúslányt zavarja, hogy Jen tiszteletdíjat kap ezért, de Glantz szerint ez nincs így, sőt: a többi lány kifejezetten örül neki, hogy van, aki elvégzi a "piszkos munkát", hiszen szinte minden esküvő tele van drámával, amit így nem nekik kell kezelni.

via Time

Népszerű
Ajánljuk
Címlapról ajánljuk


ÉLET-STÍLUS
A Rovatból
Itt a nyár szenzációja: máris póló készült Mészáros Lőrinc „Gondolom, nem gyalog" mondatával - mutatjuk, hogy néz ki a trendi ruhadarab
Arról egyelőre nincs hír, hogy a fekete felirattal ellátott, valóban egyedi póló kereskedelmi forgalomba kerül vagy nem, de a magyar cég egy játék erejéig kihasználja a milliárdos vállalkozó immár legendás aranyköpését.


A Dorko villámgyorsan lecsapott Mészáros Lőrinc két héttel ezelőtt, Münchenben elhangzott „Gondolom, nem gyalog" aranyköpésére, és már meg is alkotta a nyár várhatóan egyik legtrendibb pólóját, adta hírül a Blikk.

Arról egyelőre nincs hír, hogy a fekete felirattal ellátott, valóban egyedi póló kereskedelmi forgalomba kerül vagy nem,

de a magyar cég egy játék erejéig kihasználja a milliárdos vállalkozó mondatát. „Kommenteld, te kivel gyalogolnál egy jót, és nyerjetek ma egy-egy pár új Dorko cipőt!” – olvasható a Dorko játékfelhívásában. A történethez hozzá tartozik, hogy a sportos vállalkozás a "nem" szót áthúzta a pólón.

Ahogy arról korábban beszámoltunk, Mészáros Lőrinc barátai társaságában tekintette meg Münchenben a Paris Saint-Germain - Internazionale labdarúgó Bajnokok Ligája döntőt. Magyarország leggazdagabb embere az utat előbb a Liszt Ferenc Repülőtérig magánhelikopterrel, majd onnan magángéppel tette meg, ráadásul a francia csapattal egy szállodában szállt meg.

A 444 stábja itt próbálta megszólaltatni Mészárost, és feltették neki azt a kérdést is, hogy mivel érkezett Münchenbe. Az üzletember száját pedig ekkor hagyta el az azóta klasszikus magasságokba emelkedett „Hát, ööö, gondolom, nem gyalog” mondat.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

ÉLET-STÍLUS
A Rovatból
Véletlenül egy orgiaházban szállásolták el a British Airways személyzetét – 24 órán át nem tudtak aludni
A repülőtársaság személyzetének tagjai alig tudtak pihenni, mert egész éjjel nyögések, drogüzletek és prostituáltak zavarták őket. Egy 24 órás orgia is zajlott a motelben.


Legalább 12 munkatársnak foglaltak szállást a British Airways-nél egy milánói szexhotelben, miután tévedésből összekeverték a MO.OM Hotelt a közelben található Motel MO.OM-mal – számolt be róla a Daily Star. Az óránként fizetős szálláshelyen olyan felszerelések voltak, mint vagina alakú kád, tükrös mennyezet, kötözőkészletek, bőr hámok és emberi kutyaketrecek.

Egy névtelen forrás szerint „nyilvánvaló volt, hogy a stábnak nem ezen a helyen kellett volna lennie”.

A beszámoló szerint a személyzet tagjai alig tudtak aludni, mivel egész éjjel nyögéseket hallottak, és tanúi voltak egy 24 órás orgiának,

valamint drogügyleteknek és prostitúciónak is.

A forrás szerint az eset egy komikus, de komoly következményekkel járó hiba volt.

A kialvatlanság miatt a dolgozók másnap nem tudtak munkába állni,

ugyanakkor késésekről vagy járatkimaradásokról nem érkezett hír.

A British Airways a történtek után közleményt adott ki:

„A személyzet egy kis részét nem jóváhagyott hotelszobákban helyezték el a tudtunk nélkül, miután a szokásos szolgáltatónknál elérhetőségi problémák merültek fel. Sürgősen kivizsgáljuk az esetet, hogy többször ne fordulhasson elő ilyen.”

A Daily Star cikke emlékeztetett arra is, hogy az elmúlt hónapokban több hasonló eset is történt a légitársaság dolgozóival. Egy légiutas-kísérőt letartóztattak, miután meztelenül táncolt az egyik járaton, míg egy korábbi pilótájukat 2023-ban azért bocsátották el, mert felszállás előtt kokaint szippantott egy nő melléről. Ő azóta egy másik légitársaságnál újra repülhet.

(via 24.hu)


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Ajánljuk

ÉLET-STÍLUS
A Rovatból
Grillre fel! – Ezekért az újdonságokért érdemes várni a napsütést
A nyár nem is lenne igazi egy-egy klassz grillparti nélkül. És bár a grillrácsról nem hiányozhatnak az örök klasszikusok, mint amilyen a hamburgerpogácsa vagy a pácolt sertéstarja, ha te is megnézed a Lidl új kínálatát, könnyen úgy döntesz, hogy itt az ideje az újításnak.


Bár az időjárás még nem döntötte el, hogy májust vagy októbert írunk, a grillszezon előbb-utóbb hivatalosan is beköszönt. Sőt, bizonyára köztetek is vannak olyanok, akik már túl vannak az idei első kerti sütögetésen – ők azok a hősök, akik a tavaszi zápor ellenére is begyújtják a grillt. Ha te inkább kivárnád a napsütést, van egy jó hírünk: a Lidl idén is full extrás kínálattal készül a kerti sütögetések időszakára.

Több mint 60 féle grillcucc a kínálatban – húsimádóknak és ínyenceknek

Aki már most előrelátóan készül a nyári hétvégékre, annak érdemes csekkolnia a Lidl hűtőpultjait, mert több mint 60 féle grilltermék sorakozik fel az idei szezonban. A klasszikus marinált csirke- és sertésszeletek mellett hamburgerpogácsák, grillkolbászok, hot dog alapok, roládok, sőt még fokhagymás-chilis garnéla is bekerült a válogatásba. Nem kizárt, hogy az ínycsiklandó illatok miatt még a szomszédjaid kedve is megjön a grillezéshez.

A grillezés népszerűségét mi sem bizonyítja jobban, mint hogy

tavaly április végétől szeptember elejéig közel 6 milliárd forint értékben vásároltak grillterméket a Lidl boltjaiban.

A szabadtéri sütögetés nemcsak menő, de közösségi program is – és úgy tűnik, egyre többen választják ezt a közös kikapcsolódás formájának.

Jönnek a különlegességek – csak a Lidlben

A Lidl idén is csempészett a kínálatba néhány exkluzív újdonságot: például a Faluvégi vízibivaly grillkolbászt, vagy a Kométa bajor és Salsiccia al Vino változatait, amelyek csak náluk kaphatók. Akik szeretik az extra ízeket, azoknak ott van a jalapenos, tacos vagy koriander-lime-os vonal, míg a chilli cheese grillrolád és a bajor grillkolbász (ami semmilyen adalékanyagot nem tartalmaz) a természetesebb ízek kedvelőinek szól.

A Lidl kínálatában nemcsak a húsok, hanem a komplett grillélmény is megtalálható: friss zöldségek, fűszernövények, grillsütők, faszén és praktikus kiegészítők is lapulnak a polcokon.

Szóval ha eljön a „na most már tényleg tavasz van” pillanat, csak egy bevásárlókosárra lesz szükséged, és kezdődhet a sütögetés.

Fotó: Pixabay, Lidl


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Ajánljuk

ÉLET-STÍLUS
A Rovatból
Elindul az OTP Junior Piacralépők – tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintért
A nyertes saját vállalkozása fejlesztésére fordíthatja a pénzt.


Az OTP Bank új műsort indít OTP Junior Piacralépők címmel, amelyben fiatal vállalkozók versenyeznek egy 10 millió forintos fődíjért. A műsor célja, hogy támogassa a fiatalokat a vállalkozásindításban, és valós példákon keresztül mutassa be az ehhez szükséges tudást és kihívásokat.

A fiatalok karrierútjai változatosak, egyre többen választják a vállalkozói utat

A GUESSS nemzetközi kutatás magyar adatai alapján a friss diplomások többsége (71,1%) közvetlenül a diploma megszerzése után alkalmazottként képzeli el a jövőjét. Öt év elteltével azonban ez az arány 51,8%-ra csökken, miközben a vállalkozást tervezők aránya 13,8%-ról 32,9%-ra nő.

A Miskolci Egyetem Gazdaságtudományi Karának docense, Sáfrányné Gubik Andrea szerint a fiatalok először tapasztalatot gyűjtenek alkalmazottként, majd később bátrabban vágnak bele saját vállalkozásba.

A kutatás szerint a képzési terület és a családi háttér jelentős befolyással van a vállalkozói hajlandóságra:

a gazdasági, jogi és művészeti szakos hallgatók nyitottabbak a vállalkozásindításra, míg a természettudományi, informatikai és matematikai szakokon tanulók inkább a biztos alkalmazotti karriert részesítik előnyben. Emellett azok a fiatalok, akiknek szülei vállalkozók, nagyobb eséllyel indítanak saját vállalkozást.

Itt a Piacralépők – YouTube-műsor, ami elindíthat a siker felé

Az OTP Junior Piacralépők című műsor 2025. június 18-án indul az OTP Bank YouTube csatornáján.

A nyolcrészes sorozatban tíz, pályája elején járó vállakozó mutatja be vállalkozási ötletét, és három hónap alatt valós üzleti feladatokon keresztül mérettetik meg.

A fődíj 10 millió forint, amelyet a győztes a vállalkozása fejlesztésére fordíthat.

A műsort szakmai mentorálás kíséri. A versenyzőket három tapasztalt vállalkozó segíti:

- Cserháti-Herold Janka – Hormonmentes.hu

- Tóth Simon – Simon’s Burger

- Wettstein Albert – Munch

A mentorok saját tapasztalataik megosztásával, tanácsadással támogatják a résztvevőket. A nézők számára a sorozat közérthető és szórakoztató módon kínál vállalkozói ismereteket, gyakorlati példákon keresztül.

A műsor célja a fiatal vállalkozói generáció támogatása

„A fiatalok körében egyre fontosabbá válnak azok az ismeretek és kompetenciák, amelyek egy vállalkozás elindításához, eredményes és fenntartható működtetéséhez szükségesek. Az OTP Bank azzal a céllal hívta életre az OTP Junior Piacralépők vállalkozói versenyt és műsort, hogy ezek elsajátításában támogassa az ambiciózus fiatalokat” – mondta Dancsné Engler Bernadett, az OTP Bank Mikro- és Kivállalkozói üzletágának vezetője.


Link másolása
KÖVESS MINKET: