Az egyik leghíresebb mém szereplői kerülhettek a kormány legújabb plakátjára
A Kreatív Online szúrta ki egy fotó alapján, hogy stockfotóval hirdeti a babatámogatási programját a kormány, ráadásul
a plakát az egyik legnépszerűbb internetes mém szereplőivel készült.
"Főleg a fiatalok körében meglehetősen népszerű humorforrás egy stockfotó, amin egy fiú és egy lány kézenfogva sétál, a fiú pedig hátrafordulva mustrál egy elhaladó lányt, miközben párja értetlenül néz rá, hogy „és ezt most így hogy". A humor forrása az, hogy rengeteg kontextust lehet gyártani a képhez, attól függően, hogy milyen szöveget illesztünk az egyes karakterekre" - írja a Kreatív Online.
A mémekben szereplő párossal egy egész sorozat készült. Ezek egyik darabját vásárolhatta meg illusztrációként az az ügynökség, amelyik a plakátot készítette a családtámogatási plakáthoz – már amennyiben valódi a kép, és nem médiahackkel állunk szemben. Mi is kerestük az említett plakátot, de egyelőre nem találtunk egy példányt se belőle az utcákon.
"A kormány nagy hirtelenjében volt kénytelen lecserélni a Jean-Claude Junckert támadó plakátokat valamire, miután a Néppárt közölte Orbán Viktorral, hogy ez már túl sok. Az első ötlet még arról szólt, hogy Frans Timmermans kerül a plakátokra Soros mellé Juncker helyett, majd inkább amellett döntöttek, hogy a családtámogatási lépéseket fogják hirdetni ettől a héttől kezdve" - írja a plakátokról a 444.hu.
Az alábbi képpárt több oldal és profil is megosztotta Facebookon:
Online Marketing Akadémia - OMA.hu
Íme egy példa arra, hogy egy marketingesnek szakmai kötelessége ismerni a mémeket! És feladata tudatosan használni, vagy tudatosan elkerülni azokat. Maradjunk annyiban, hogy a mémet és a kampány...