Márkaüzenet az ajándékon: ragadd meg a lehetőséget!
A mai üzleti környezetben, ahol minden egy kattintásra elérhető, a márkaépítés a legfontosabb feladat egy vállalkozás számára, amelynek során a promóciós termékekre érdemes nagy hangsúlyt fektetni. Persze nem arról van szó, hogy ragaszd rá a logódat egy csomó termékre, és már kész is vagy. Az igazi varázslat akkor történik, amikor az izgalmas design és a releváns üzeneted kéz a kézben járnak, így olyan termékeket hozhatsz létre, amelyek nemcsak a szemet gyönyörködtetik, hanem az elmét is megragadják.
A márkaüzenetek alapjai
A márkaüzenetek közvetítik a brand értékeit, küldetését és egyedi terméktulajdonságait, tehát mindazt, ami megkülönbözteti termékedet a többiekétől. Gondolj rá úgy, mint a márka személyiségére, ami a promóciós ajándékok esetében az egyszerű, hétköznapi tárgyakból, legyen az akár egy kulcstartó, egy napszemüveg vagy egy vászontáska, gondolatközlő, történetmesélő eszközöket varázsol.
A promóciós ajándék a logón és a különleges designon túl a márkaüzenetek segítségével válik egyedivé, amelyeknek három fő típusát különböztetjük meg.
- A leíró márkaüzenetek azt fejtik ki, hogy mi a brand erőssége. Ha például online tananyagokat készítesz, használhatod a „Magyarország kedvenc kurzusai” szlogent.
- Az érzelmi üzenetek feladata, hogy érzelmeket váltsanak ki a címzettekből. Ha például radiátorokkal foglalkozol, a „Meleget varázsolunk minden otthonba” szlogen beválhat.
- A cselekvésre ösztönző üzenetek a felhasználót egy konkrét feladat elvégzésére biztatja, például egy weboldal meglátogatására, egy csoporthoz való csatlakozásra, hírlevélre feliratkozásra stb. A QR-kódok például kiválóan működnek erre a célra: „Szkenneld be a kódot, hogy részt vehess a nyereményjátékon!”
Mire ügyelj az ajándékok és az üzenet kiválasztásánál?
- A termékeket és az üzenetet is úgy határozd meg, hogy azok megszólítsák a célcsoportodat.
- Válassz olyan promóciós ajándékokat, amelyek minőséget tükröznek, és összhangban vannak a márkáddal és a célközönségeddel. Ha a tárgyak egyszerre praktikusak és mutatósak, a címzettek nagyobb valószínűséggel fogják rendszeresen használni őket, ami növeli a márka ismertségét.
- Üzeneted legyen könnyen értelmezhető, a design pedig egészítse ki, ne bonyolítsa a mondanivalódat.
- A design legyen innovatív és vizuálisan magával ragadó, mivel a kreatív grafikák és a vonzó vizuális elemek megragadják a figyelmet, maradandó benyomást hagynak és kíváncsiságot ébresztenek a márka iránt.
- Az ajándékok illeszkedjenek maradéktalanul a márkád identitásához, értékeihez és üzeneteihez, mivel a következetesség erősíti a márka felismerhetőségét.

Felejthetetlen promóciós termékek a Reklámajándék.hu-tól
Miért a Reklámajándék.hu Kft.-t válaszd, ha promóciós termékeket szeretnél készíttetni céged népszerűsítésére vagy kollégáid megajándékozására?
- Mert 1991 óta stabilan fejlődő, magyar családi vállalkozás vagyunk 1000 m2-es bemutatóteremmel és irodával, 2500 m2-es raktárral és 1500 m2-es saját emblémázóüzemmel, így hatalmas árukészletünknek köszönhetően gyors és biztos gyártást és szállítást tudunk biztosítani.
- Mert nálunk dedikált kapcsolattartó nyújt számodra segítséget a megfelelő termék kiválasztásától kezdve az emblémázási lehetőségek megismertetésén át a minőségi termékek pontos leszállításáig, hogy garantáltan elégedett légy a végeredménnyel.