Hódít a legújabb magyar szépségápolási márka! De mi a titok?
2020 márciusában robbant be a HAIRBOOM szépségápolási márka a magyar nők életébe. Prémium minőséget, természetes összetevőket és biztos gyógyszerészi hátteret kínálva. Mindezt 100%-ban magyar vállalkozásként. Hogy jutottak idáig és mi a hirtelen népszerűségük titka?
Termékpalettájuk kezdő szereplője a hajvitamin kapszula volt, amivel a női hajhullásra és hajnövesztésre kínálnak megoldást. Ugyan nem az első hajvitamin a piacon, de mégis kitűnik a többi közül.

Dr. Bögöthy Zsolt a HAIRBOOM tulajdonosa és vezető gyógyszerésze a márka indításáról:
„Egy olyan hajvitamint szerettünk volna létrehozni, amivel valós eredményeket lehet elérni. Tisztában vagyunk vele, hogy mennyire fontos a nők számára a magabiztos megjelenés és az ebből fakadó önbizalom. Támogatni szerettük volna a természetes szépséget mellékhatások nélkül.”
Az elmúlt év visszajelzései alapján mindez beigazolódni látszik. Vásárlóik imádják a HAIRBOOM hajvitaminját és ezt ötcsillagos véleményekkel bizonyítják is.
A „zászlóshajó” mellett azóta több termék is megjelent a kínálatban. A prémium vonalat erősítve, novemberben elérhetővé tették a Vitaker Hungary-val közös ajándék boxokat, „tökéletes hajápolás kívül-belül” címszó alatt. De ebben az évben is van újdonság: 100% halkollagén italpor. Ez a termék-kategória hihetetlenül népszerű, de már szinte megszokott velük járó negatívum a kellemetlen szag és utóíz. Úgy tűnik a HAIRBOOM-nál ezt is sikerült megoldani, a málnás Beauty drink-et ugyanis íz és illat garanciával kínálják!

Remek termékek, igazolt eredmények, de nem is feltétlenül ez az, ami miatt ennyire szerethető a márka. A HAIRBOOM 100%-ban magyar vállalkozás. A fejlesztéstől kezdve, a gyártáson és csomagoláson át, valamint a logisztikát is beleértve, minden kizárólag megbízható magyar vállalkozások közreműködésével történik, ezzel segítve a hazai vállalkozókat és gazdaságot.
De mégis, ami a leginkább szimpatikus számunkra, hogy nem mindennapi értékeket képviselve kínálják termékeiket, hiszen a termékek kifejlesztésekor nem szimplán a haszonszerzést állították középpontba. A HAIRBOOM márka értékei szerint a haszon ugyanis nem feltétlenül bizonyítéka a termék sikerességének, ha azt nem kíséri valódi segítségnyújtás.

A hajvitamin létrejöttével nem csak kizárólag Nektek akartak segíteni, és Te sem csak magadnak tudsz vele örömet szerezni. Hogy miért?
Mert Te is segíthetsz! Híd közted és a rákos gyermekek között.
Vannak olyan gyermekek, akiknek jelenleg nem adatik meg az áhított hajkorona. A legtöbbünkkel ellentétben, sokkal keményebb harcot vívnak nap mint nap. Ők az életükért küzdenek. Nekik és családjuknak a legkisebb segítség is akár egy életet jelenthet.
A példás munkához Veletek közösen, „A gyönyörű haj mindenkinek jár” című kampánnyal szeretne a HAIRBOOM is hozzájárulni. Így minden doboz eladott hajvitamin árából 500 Ft-ot a Gyermekrák Alapítványnak adományoznak, ezzel segítve az alapítvány további kiemelkedő munkáját.
A számtalan pozitív visszajelzés bizonyára arról árulkodik, hogy igazán hatásos termékeket sikerült összehozni a HAIRBOOM csapatnak. Úgy tudjuk, ez még csak a kezdet, és ismét újdonságokkal teli év következik náluk, garantálva az eddig megszokott prémium minőséget!