KULT
A Rovatból

11 színész, aki a halála után is szerepelt még a filmvásznon

Bruce Lee, Audrey Hepburn, Marlon Brando, Heath Ledger - csak néhány példa a haláluk után varázslatosan visszatérő sztárok közül.

Link másolása

A filmtörténet során többször is előfordult, hogy egy-egy színész halála után is feltűnt még a mozivásznon. Ugyan ők már nem éltek, azonban a filmet mégis befejezték, bemutatták és a rajongók utoljára láthatták így kedvencüket új filmben.

A BrightSide 11 hihetetlen történetet szedett össze olyan híres színészekről, akik vagy filmekben, vagy reklámokban, de feltűntek még haláluk után is.

Bruce Lee 1940-1973

A Halálos játszma című filmet nem sokkal Bruce Lee halála előtt kezdték el forgatni, majd amikor Lee már elhunyt, nézeteltérés alakult ki az alkotók között amiatt, mi lesz így a filmmel. A vélemények nem egyeztek, azonban mégis úgy döntöttek: elég felvétel készült ahhoz, hogy bemutassák a filmet, ami öt évvel a színész halála után került mozikba. A hiányzó jeleneteknél az alkotók Bruce Lee kaszkadőrét használták dublőrként jól kisminkelve, illetve néhány technikai trükkel is próbálkoztak, amik akkoriban azért még nem voltak túl fejlettek. Az egyik jelenetben emiatt látni lehet például, ahogy Bruce Lee arcát kartonból kivágták és azt rögzítették a kaszkadőr arca elé.

Videó: a kartonpapíros megoldás (1.05-nél)

Peter Sellers 1925-1980

Az előzőnél sokkal hihetetlenebb eset történt Peter Sellers halála után. A brit színész Clouseau nyomozót alakította a legendás Rózsaszín Párduc filmekben, azonban nem sokkal az egyik új rész forgatása előtt meghalt. Az alkotók ennek ellenére úgy döntöttek, elkészítik a következő filmet, és a korábbi filmekből kivágott jelenetekkel és új háttérképekkel kezdtek el dolgozni. Sőt, egész jeleneteket vettek ki a korábbi részekből A rózsaszín párduc nyomában című részhez. A baj ezzel többek között az volt, hogy a sorozat még 1963-ban kezdődött, itt pedig már a nyolcvanas években járunk, és Peter Sellers nyilván változott a korral. A filmben egyszer idősebb, egyszer fiatalabb korában látható, és a háttér is furán változik. Nem csoda, hogy Sellers özvegye pert indított a producerek ellen, és oda is ítélte neki a bíróság a busás kártérítést.

Brandon Lee 1965-1993

A 28 éves Brandon Lee A holló című film forgatása közben halt meg egy tragikus baleset következtében. Olyan jelenetet forgattak, ahol lelövik a főszereplőt, Brandon gyomra pedig ekkor sérült meg a rosszul előkészített kellék miatt, és a színész még aznap életét vesztette a kórházban. Az elkészült jelenetet lefoglalta a rendőrség, és megsemmisítették, az alkotók pedig kénytelenek voltak másik színésszel újraforgatni azt a részt. 1993-ban már elég modern volt a technika ahhoz, hogy a színész arcát a dublőr testére montírozzák, és a sminkesek is hihetetlen dolgokra voltak képesek. A holló végül tarolt a mozikban, Brandon Lee pedig ikonikus figurája lett a filmtörténetnek.

Oliver Reed, 1938-1999

Oliver Reed alakította a Gladiátor című filmben Proximót, a mentort, azonban a forgatás vége előtt három héttel szívrohamot kapott. Ridley Scott újraforgathatta volna Reed összes jelenetét egy másik színésszel, mivel nem volt olyan sok, azonban nem tette meg. Számítógépes segítséggel, dublőrökkel és próbababákkal „támasztották fel”. Amikor Proximo meghal a filmben, azt is hátulról vették fel, és a filmben korábban elhangzó mondatát tették alá, amit akkor csak véletlenül vettek fel. Akkor azt mondta: Mi csupán árnyék és por vagyunk!” A kamerát akkor nem kapcsolták ki azonnal, és a színész magának szinte újra elismételte az utolsó részt: „Árnyék és por…”. Ezzel a mondatrésszel búcsúztak tőle, ami tökéletes választásnak tűnt.

Videó:

Laurence Olivier, 1907-1989

A Sky kapitány és a holnap világa című film rendezője, Kerry Conran úgy döntött, emléket állít a nagyszerű színésznek. Az volt az ötlet, hogy a főgonosz Dr Totenkopf lesz, aki a film végén beszélő fejként jelenik majd meg, ez pedig tényleg a forgatáskor már közel húsz éve halott színész lett. Az ördögi orvos megjelenítéséhez az alkotók a színész régebbi filmjeiből válogattak jeleneteket, az arcmozgását pedig a modern technika segítségével oldották meg. A hang ugyan nem az övé volt, de ezt szinte lehetetlen megmondani.Picture 68

Marlon Brando, 1924-2004

A legendás színész 2004-ben halt meg, a legutolsó szerepe azonban a 2006-os Superman visszatér című filmben volt, amit Bryan Singer rendezett. A rendezőnek nagyon fontos volt, hogy ahogyan az 1978-as változatban, úgy ebben is Brando alakítsa Superman apját. Az eredeti filmből használták fel az anyagokat, és számítógépes grafikával is dolgoztak. Szinte hihetetlen, mire volt képes a technika 2006-ban!

Videó:

Heath Ledger, 1979-2008

A tragikusan fiatalon elhunyt színész utolsó filmje a Terry Gilliam által rendezett Doctor Parnassus és a képzelet birodalma volt. Ledger halála nehéz döntés elé állította az alkotókat, a kérdés az volt, forgassák-e újra a filmet egy másik színésszel vagy írják át a forgatókönyvet. Végül rájöttek, hogy miután a színész által játszott karakter mágikus dimenziók között utazik, akár különböző arcai is lehetnek, ezeket pedig hamar meg is találták. Ledger barátai, Johnny Depp, Colin Farrell és Jude Law segítettek, a film pedig elkészülhetett így, és Heath Ledgernek ajánlották.

Előzetes:

Audrey Hepburn, 1929-1993

Húsz évvel a színésznő halála után a Galaxy vagy Dove néven ismert csokoládéhoz készült reklámban szerepelt a világhírű Hepburn. Persze sokan felháborodtak a reklámon, azonban a színésznő fiai gyorsan megoldották ezt a kérdést is, szerintük Audrey Hepburn szívesen szerepelt volna kedvenc desszertje, a csoki kapcsán reklámban. A reklám elég érdekesen készült. Olyat kerestek hozzá, aki arcvonásaiban és alakjában is hasonlít a színésznőre, és ezt végül két modellben találták meg: egyiknek alakját, míg másik az arcát adta a reklámhoz.

A reklám:

Paul Walker, 1973-2013

Paul Walker éppen a Halálos iramban hetedik részét forgatta, amikor autóbalesetben elhunyt. Emiatt eltolták a film bemutatójának időpontját 2015 áprilisára, az alkotók pedig gőzerővel dolgoztak, hogy megoldást találjanak a film befejezésére. Először is végignézték az előző hat részből kivágott jeleneteket, amikben szerepelt Walker, és ezeket használták fel, de számítógépes segítséget is használtak, végül pedig a színész testvérei, Cody és Caleb is segítettek a film elkészítésében, igaz, azt nem tudni, pontosan mikor és miben. Végül a hetedik lett a legjobban jövedelmező része a sorozatnak, és a filmtörténet egyik legnagyobb bevételét hozta. Az alkotók nem ölték meg Walker karakterét sem, ennél szebb megoldást választottak - érdemes megnézni!

Egy vlogger videója a technikai megoldásról:

Peter Cushing, 1913-1994

Nagy várakozás fogadta a Disney bejelentését, hogy újrakezdik a Star Warst, például amiatt is, mert a technika annyit fejlődött, hogy a rajongók kíváncsian várták, mivel lepik meg őket. Talán a legnagyobb dobása az alkotóknak az volt, hogy az 1977-es Csillagok háborúja epizódban szereplő Peter Crushingot úgy jelenítették meg a tavalyi filmben, a Zsivány egyesben, hogy észre sem lehet venni, csupán a digitális technikának köszönhetően jelenik meg a nagyvásznon. Az ötlet egyébként John Knollé volt, aki a vizuális technikáért volt felelős. Ő győzte meg a rendezőt, hogy próbálják meg így életre kelteni a színészt.

Videó:

Link másolása
KÖVESS MINKET:

Népszerű
Ajánljuk
Címlapról ajánljuk


KULT
A Rovatból
Teljes a káosz: az RTL úgy cserélgeti a főműsoridős műsorait, hogy erről már nem is szól
Teljes a fejetlenség a csatornánál, néhány nap alatt két fontos műsor ismétlése is csődöt mondott. Így hétköznap este ismét jöhetnek a pajkaszegiek.
Maier Vilmos - szmo.hu
2024. április 19.


Link másolása

Ember legyen a talpán, aki követni tudja az RTL hétköznapokat érintő műsorváltozásait. A csatorna láthatóan nem tudja, mihez kezdjen Az álommeló második évada utáni sávval, ahol egyre-másra bedőlnek a korábbi műsorok ismétlései.

A március 25-én indult álláskereső reality után először a Gólkirályság első évadát ismételték, elfogadható eredményekkel, írja a Sorozatwiki. Április 8-tól Az Árulók – Gyilkosság a kastélyban első évadát tűzték műsorra ugyanott, katasztrofális nézettség mellett.

Ezért most hétfőtől ebben az időpontban a Házasodna a gazda tavaly őszi, 6. szezonjának ismétlését kezdték el, ami két nap után szintén beleállt a földbe. Így péntektől, vagyis április 20-tól inkább egy újabb bőrt lehúznak Pajkaszeg lakóiról, és elkezdik A mi kis falunk hatodik szezonjának újravetítését.

A magyar sorozat után az RTL Híradó – Késő esti kiadás 10 perccel korábban, 22:40 helyett, 22:30-kor lesz látható a csatornán. Ezt követően a Gyilkos elmék 23:15 helyett, 23:05-kor kerül majd képernyőre.

A műsorváltozás a szombati és a vasárnapi napokat nem érinti.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Ajánljuk
KULT
A Rovatból
Nem Zendaya cicijével próbálja eladni a filmjét Luca Guadagnino a Challengersben
Április 25-től játsszák a hazai mozik a Challengerst. Zendaya eddigi pályafutásának talán legfontosabb filmjét készítette el, és mindent meg is mutatott a cél érdekében.

Link másolása

FIGYELEM: A CIKK APRÓ SPOILEREKET TARTALMAZ!

Napok óta azon töprengek, miért is tetszett ennyire a Challengers. Hiszen ha az ember nagy vonalakban elmondja a sztorit, talán fel sem kelti a figyelmet. Szerelmi háromszög, a tenisz, mint az emberi kapcsolatok, játszmák metaforája, bla-bla-bla. De ahogy sokszor hangsúlyozzuk, a művészet fő kérdése a nem a „mit”, hanem a „hogyan”.

Luca Guadagnino rendező az egyszerű hozzávalókat mesterien elegyíti, a romantikus drámából már-már lélektani thrillert csinál. Az első pillanatban megalapozza az egész filmen átívelő feszültséget. Két férfi teniszezik. Izmosak, leharcoltak, feszültek. Már-már mitikus alakok. Csatájukat a nézőtérről figyeli egy szépséges nő.

A három szempárt látjuk egymás mellé vágva, és rögtön tudjuk, miről van szó, mi is lehet a valódi tétje ennek az összecsapásnak.

Ezután a film ügyesen ugrálva az idősíkokon azt mutatja be, hogy jutottak el a szereplők eddig a pontig.

Tashi (Zendaya) ígéretes teniszcsillagnak indult, ám egy sérülés miatt le kellett mondani az álmairól. Manapság férje, Art Donaldson (Mike Faist) teniszcsillag edzője és menedzsere, akivel van egy közös lányuk is. Art rossz passzban van, sorra veszti a meccseit, szíve legmélyén már szívesen visszavonulna, de fél, hogy elveszti felesége megbecsülését, ha feladja. Ám mindannyiuk életét felrázza, amikor egy kisebb rangú versenyen Art szembe találja magát Patrickkal (Josh O’Connor), aki egykor a legjobb barátja volt, egészen addig, amíg meg nem ismerkedtek Tashival.

Mindenképpen ki kell emelni még Trent Reznor és Atticus Ross zenéjét. Mert bármennyire jó is a rendező és a szereplőgárda, voltak olyan helyek a filmben, ahol egyedül a lüktető soundtrack biztosította a feszültséget, anélkül túl hosszú és lapos lett volna egy-egy snitt.

Bámulatos a fényképezés, minden beállítás talál, olykor egyenesen a száguldó labda szemszögéből látjuk a meccseket. Bár a filmben végig erős az erotikus túlfűtöttség, Luca Guadagnino remek ízléssel bánik a kérdéssel. Nem Zendaya cicijével próbálja eladni a filmjét, sosem látszik több, mint ami indokolt, és ami szükséges ahhoz, hogy plusz töltetet adjon egy-egy jelenetnek. Egyébként is túl sok a történés, amit követni kell ahhoz, hogy a szemünket legeltessük. Kimondottan szokatlan módon ebben a filmben sokkal többet vetkőznek a pasik.

Nem is emlékszem, láttam-e valaha olyan mainstream amerikai (vagy bármilyen) filmet, ahol a férfi öltözőt mutatják a maga természetes valóságában.

Itt ez is megtörtént. Sőt, Guadagnino attól sem fél, hogy kicsit behozza a képbe a látens homoszexualitás kérdését. Mindezt kellő lazasággal és humorral teszi.

Félreértés ne essen, a Challengers nem a szexről, és még csak nem is a teniszről szól. Ahogy maga Tashi ki is mondja valahol a film elején: a tenisz nem sport, hanem emberi kapcsolat. Akkor lesz jó egy meccs, ha a pályán lévő két ember szinte eggyé válik, tökéletesen érti egymást.

A Challengers három zseniális színész és egy nem kevésbé nagyszerű rendező összmunkájától lett az, ami, de ez mégiscsak Zendaya filmje, ő a csúcstámadó, a többiek az alaptábort biztosítják neki. A még mindig nagyon fiatal színésznő nem is választhatott volna jobb filmet, hogy megmutassa tehetségét azok számára, akik eddig legfeljebb a Pókember-filmekben és a Dűnében találkoztak vele.

A szép színésznők sokszor úgy próbálnak kitörni a skatulyából, hogy csúnya, vagy legalábbis a nőiességüket háttérbe szorító női karakterek bőrébe bújnak. Zendaya más utat választott: maximálisan kihasználja előnyös külsejét, erotikus kisugárzását, sőt, maga a szerep is arról szól részben, hogy egy vonzereje tudatában lévő fiatal nő miként manipulálja az életében lévő férfiakat. De közben láthatjuk fiatal lányként, anyukaként, femme fatale-ként, üzletasszonyként és tehetetlenül szerelmes nőként is. A színészi sokoldalúság olyan skáláját vonultatja fel, amire kevés szerep nyújt lehetőséget.

Kisujjában van a színész és a nő egész eszköztára, és így könnyedén az ujja köré csavar mindenkit.

Link másolása
KÖVESS MINKET:


KULT
A Rovatból
Barátja és kollégája megható szavakkal búcsúzott a néhány napja meghalt magyar menedzsertől
Ferich Balázs Azahriah mellett a Wellhello, a Follow The Flow vagy az Anna and the Barbies partnere is volt. Az egész zenei szakma megrendülten búcsúzott a szakembertől.

Link másolása

Ferich Balázs halálát mi is megírtuk. Tóth Gergő, a menedzser üzlettársa és barátja jelentette be közösségi oldalán a hírt, egy rendhagyó megemlékezéssel. Ebből idézünk.

2012-ben vettük be a Blind Myselfbe basszusgitározni. Pillanatok alatt lettünk barátok. Rengeteget segített a zenekar dolgainak intézésében. Veleszületett tehetsége volt a menedzseléshez. Együtt találtunk ki minden hülyeséget is, nagyon egy húron pendültünk, ami a poénkodást illeti. Néha nem voltak határaink ebben, sokan nem is értették a vicceinket. Mi viszont nagyokat nevettünk együtt. A Blind egy underground banda volt, de a Bazsival töltött időszak volt az egyik legsikeresebb korszaka.

Amikor felvettek a Magneotonba és belekezdtem a zenekarok menedzselésébe, minden áldott nap a melómról beszéltem vele. Ő ajánlotta a Cloud 9+-t, én pedig megmutattam a főnökeimnek. (...) Amikor megalapítottuk a Supermanagementet, hatalmas kockázatot vállaltunk. A mai napig hatalmas hálát érzek a Wellhellónak, hogy bíztak bennünk, hiszen feladtak egy nagykiadós hátteret két fekete humorú hülyegyerek által összegrundolt, no name vállalkozásért. Velünk tartottak az újrakezdésben. Egy pici lakásban volt az első irodánk, Bazsi albérletében. Az első pár hétben csatlakozott az Anna and the Barbies és leszerződtettük a Follow the Flow-t. Aztán egyre nagyobb lett a cég. Megszállottként dolgoztunk, 24/7-ben. Egyre nagyobb irodákba kellett költöznünk, egyre több szuper, aranyos kollégánk lett. A cloudos Biksi Gabi beajánlotta nekünk Dzsúdlót, Szakács Geri a Follow-ból pedig Azahriah-t és Desht. A kis független kiadónkból, menedzsmentünkből komoly vállalkozás lett. (...) Bazsinak hatalmas szíve volt. Imádta a gyerekeit és feleségét, Dittát, a legjobb apuka volt, akit valaha ismertem. Soha nem emelte fel a hangját gyerekei jelenlétében, olyan kedves volt velük, hogy mindig ő lesz az egyik legnagyobb inspiráció számomra gyereknevelésben. (...) Persze voltak vitáink is. Egyszer nagyon megsértettem, és hiába kértem bocsánatot, egy darabig nem volt minden perfekt közöttünk. A kapcsolatunk akkor vált újra tökéletessé, amikor 3 évvel ezelőtt a legrohadtabb betegséggel diagnosztizálták. Az elmúlt időszakban soha semmin nem vitáztunk, mindent teljes egyetértésben csináltunk. Már most iszonyatosan hiányzik.

Nagyon szeretlek Bazsi.

– zárta megemlékezését Tóth Gergő.

Ferich Balázs három évig harcolt az életéért súlyos betegségével.

A zenésszakma részéről többen is búcsúztak a szakembertől:

Jajj, srácok... megrendülve állunk. Sok-sok szeretettel gondolunk Bazsira, a családjára és rátok, Geri. Őszintén együttérzünk és sok erőt kívánunk Nektek, az egész zenekar, a stáb nevében” – Anna and the Barbies.

Őszinte részvétem, Gergő, sok erőt a családnak, mérhetetlen fájdalom...” – Tóth Gabi.

Végtelenül sajnálom, sok erőt kívánok, Gergő!” – Czutor Zoltán.

Döbbenet, részvétem” – Molnár Tamás, fekete szíves emojival.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Ajánljuk

KULT
A Rovatból
Zack Snyder tovább kínoz minket: itt a Rebel Moon második része, A sebejtő azonban ezer sebből vérzik
Bizony, ez lett a „scargiver” magyar megfelelője: sebejtő. Persze ez a legkisebb gond a filmmel, amely láttán tengernyi fékevesztett ökörség miatt foghatjuk a fejünket, a tavalyi első résznél mégis jobb lett. Mutatjuk, miben.

Link másolása

A kezdetekről, vagyis a Rebel Moon: 1. rész – A tűz gyermekéről netflixes premierje idején, vagyis 2023 decemberében mi is megírtuk, hogy nem az lett író-rendezője, Zack Snyder megváltó filmje. Pedig nagyon ráférne már egy kis üdvösség, hiszen amilyen ütősen indult a karrierje olyan darabokkal, mint a 2004-es Holtak hajnala, a 2006-os 300 vagy a 2009-es Watchmen: Az őrzők, olyan gyorsan ábrándította ki magából addigi rajongóinak többségét a hatalmas katyvasz Álomháborúval (2011), vagy a vérkomolyan vett, és nagy vehemenciával elkészített, ám jókora luftot rugó DC-s szösszeneteivel (Az acélember – 2013, Batman Superman ellen: Az igazság hajnala – 2016, Az Igazság Ligája – 2017), ráadásul a zombizsánerhez való reményteli visszatérése sem sikeredett túl fényesen Az élőhalottak hadseregével.

A csalódások sorozata pedig így olyan hosszú lett, hogy már egy olyan darab kapcsán sem tápláltunk vérmes reményeket az újjáéledésre, mint a Star Wars nyomdokain járó Rebel Moon című űropera.

Sajnos nem is cáfolt ránk Snyder az első résznek kikiáltott A tűz gyermekével, amiben nagyjából minden filmből volt valami nyúlás, amit a direktora életében látott. Alapvetően A hét szamuráj alapszituját turbósította fel vaskos Star Wars-lopásokkal, és még sorolhatnánk, mi minden mással.

Ha pedig már az első etapnál is ilyen komoly gondok adódtak, abban bízni, hogy a négy hónappal később streamingre felpattintott folytatásra (a két filmet természetesen egyszerre forgatták) Snyder hirtelen mindent kijavít, eléggé halott ügy.

Ritkán fordulnak elő csodák, és talán senki sem hökken nagyot, ha azt mondjuk, A sebejtő (ez a magyar cím de fincsi) sem lőtte ki a Rebel Moont sci-fi műfaj halhatatlanjait rangsoroló képzeletbeli listák élére. De nem lett rosszabb, és ez is valami…

A tűz gyermeke sztorija ott ért véget (vagy inkább maradt abba), hogy a Veldt békés népét gabonáért sanyargató gonosz Atticus Noble (Ed Skrein) a Korával (Sophia Boutella) való bunyóban szétzúzódott a sziklákon, így hőseink úgy hitték, megmenekültek, hiszen parancsnok nélkül nincs sanyargatás. Persze tévedtek. A szedett-vedett banda, köztük Kora, Gunnar (Michiel Huisman), Titus tábornok (Djimon Hounsou), Nemezis (Bae Doona), Tarak herceg (Staz Nair) és Milius (Elise Duffy) visszatérnek a Veldtre, hogy meghozzák a jó hírt, miszerint a szorgos hangyáknak nem kell a náci felhangokkal és dizájnnal pöffeszkedő Anyavilág katonáinak átengedni a megélhetésüket és élelmüket, amikor jön az értesítés: Noble nem halt meg, és öt nap múlva ott is van óriás űrhajójával, hogy begyűjtse a gabonát.

Szóval Koráéknak ennyi idejük van felkészíteni a békés farmereket a harcra, plusz kigondolni egy taktikát, amely segítségével legyőzik majd a jókora túlerőt. Ja, és az Anthony Hopkins hangján beszélő, palástot viselő agancsos robot, Jimmy is itt kószál valahol. A sebejtő tehát folytatja A hét szamuráj-A hét mesterlövész-A három amigó-Egy bogár élete-tematikát, amiben a kis közösséget veszélyeztető gonosz hadakat kell néhány bátor hősnek kitessékelnie a faluból.

Viszont, vagy tán épp ezért, annyi hülyeségre ez a terep nem adott alkalmat, mint A tűz gyermekében, ahol a harcosgyűjtés közepette ide-oda csapódtunk, és csak néha csücsültünk le egy kis dombra egy szusszanás erejéig.

Oké, hülyeségre Snydernél mindig lehet számítani, így most is kapunk olyan jeleneteket, mint pl. amikor a királygyilkosságos puccshoz az élőben ott játszó csellókvartett szolgáltatja rendíthetetlenül, egy pillanatra sem kizökkenve szerepéből a zenei aláfestést, vagy amikor azt látjuk, hogy Noble gigantikus űrhajójának van egy gigantikus kazánháza, amelyben emberek lapátolják a kemencékbe (vagy mikbe) a szenet (vagy mit). Igen, ezzel megy az űrhajó. (Vagy ezzel fűtenek?) És nem gépek végzik a melót, hanem emberek... A Rebel Moonnak kétségkívül van némi steampunkos beütése, na de azért abban is van egy határ…

Az viszont mindenképp A sebejtő számlájára írandó, hogy az akciók ezúttal jobban sikerültek, A tűz gyermeke ugyanis ebben is harmatgyengének számított. A Veldten játszódó ostrom kétségkívül a filmduó legjobb akcióit foglalja magába, Kora és Gunnar pedig ezalatt becsempészik magukat Noble hajójára, hogy belülről robbantsák fel a fenevadat, s itt is találunk megkapó csörtéket.

Na de körülbelül ennyi az a pozitívum, amivel A sebejtő szolgálhat, mivel a karakterek szintjén ezúttal is falakba ütközünk.

Egy csomót mesélnek magukról (hiszen van egy jelenet, amelyben egy asztalnál ülnek hőseink, és szépen sorban mindenki elmeséli a háttérsztoriját, amit persze meg is mutat Snyder, szóval ez is letudva), mégsem ismerjük meg őket igazán, a drámájuk hatástalan marad, és ha meg is hal valaki (márpedig A hét szamuráj alapján nem élheti túl mindenki a kalandot), nem valószínű, hogy krokodilkönnyeket hullatunk majd érte.

Aki pedig azt hitte, hogy mivel A sebejtő a két film közül a második, így végre megnézhetjük Koráék sztorijának lezárását, nos, annak korai volt az öröme. Kapunk egy minifinálét, az igaz, de még sok minden van itt hátra, Snyder tehát valóban arra a merényletre készül, hogy Star Wars-méretű franchise-á dúsítsa vérszegény sci-fi-eposzát. Alig várjuk…

Link másolása
KÖVESS MINKET: