Álomszép luxusvonat indult Budapestről Velencébe
A tizenkét kocsis szerelvény vasárnap délelőtt 10.16 órakor indult a Nyugati pályaudvarról. Kelenföldig a 424,247-es gőzös, onnan Szabadbattyánig egy Szili, majd Csörgő továbbítja a vonatot a Balaton északi partján Keszthelyen át Ukkra.
A 25-ös vonalon az őrihódosi határ felé ismét Szilire váltanak – a határátlépést Szlovénia felé éjfél körülre tervezik. A vonat célállomása Velence, de talán az izgalmasabb rész ezután következik, Budapestre az utasok a Zágráb–Szarajevó–Mostar–Belgrád–Szófia–Plovdiv–Veliko Tarnovo–Brassó–Segesvár–Kecskemét–Lajosmizse útvonalon térnek vissza.
VIDEÓ: a Balkan Odyssey a körvasúton
Az utazást megelőző napon a Golden Eagle Danube Express (GEDE) és a MÁV-Nosztalgia bemutatta a luxusvonatot a sajtónak a Nyugati pályaudvaron. A média ki is próbálhatta az utazást, előbb a Nyugatiból a Vasúttörténeti Parkig, majd onnan a körvasúton át vissza a Nyugati pályaudvarig.
Mondanunk sem kell, aki a balkáni élményre vágyott, hamar megtalálhatta a számítását: Rákosrendező, Rákos elágazás és Kőbánya felső környéke gazdag a lepusztult vidékekben. Az indulás előtt köszöntőt mondott őfelsége Kent hercege, Mihály herceg.
Tisztaság van, cipőt le!
Boldognak tűnt Mihály herceg a 424-es konyháján!
A körvasúton robog a 424-es Németh András felvételén
A 424-es
Igényes folyosó
Lakosztály
Lakosztály
Külön fürdőszoba minden kabinban
A hercegi pár megtekinti a szerelvényt, velük Tim Littler, a Golden Eagle Luxury Trains tulajdonosa
És így vezette a gépet Mihály herceg
Ha még többet szeretnél megtudni a luxusvonatról, kattints a teljes cikkre!
Hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik, kövesd az Indóház oldalát!