PROGRAMOK
A Rovatból

Éjféltől foglalhattok asztalt az Országos Étterem Hétre

Érdemes igyekezni, mert az ország legjobb vendéglátóhelyei vesznek részt a programban, és gyorsan elfogynak az asztalok!

Link másolása

Október 13. és 19. között a résztvevő több mint 100 étterem 3300 forintért kínálja különleges, 3 fogásos menüsorait. A programban több olyan étterem is részt vesz, amely szerepel Az 50 legjobb magyarországi étterem listájában (több hazai gasztro kiadvány alapján.

A magas színvonalat Michelin ajánlással rendelkező éttermek is garantálják (pl.: ARAZ étterem, La Perle Noire étterem, Le Bourbon étterem – Le Meridien, Paris-Budapest étterem, Pesti Disznó bisztró). Néhány további jól csengő név a mezőnyből: a balatonszemesi Kistücsök, a debereceni Ikon, a siófoki Mala Garden, vagy Budapesten a nU bisztró, a Manna, a Laci!Pecsenye?, a KIOSK, az ARAZ vagy éppen az A38. Nem csoda, ha gyorsan elfogynak az asztalok - az előző évek tapasztalata is az, hogy aki nem igyekszik, lemarad.

araz

ARAZ

laci_pecsenye

Laci!Pecsenye?

evidens

Evidens - nem minden, képinken látható étterem szerepel feltétlenül az Országos Étterem Hét programjában

Foglalni kizárólag online tudtok a www.etteremhet.hu oldalon, de csak szeptember 17., szerda éjféltől. A foglalás elküldése után azonnal visszaigazolást kaptok e-mailben a foglalás sikerességéről. Személyes, illetve telefonos megkeresés útján nem lehet asztalt foglalni, a rendszer csak az online foglalásokat regisztrálja a fenti weboldalon.

Mivel a helyek száma limitált, érdemes minél előbb kinézni és lefoglalni az asztalokat. A kedvező ár egyébként a szervízdíjat is tartalmazza, az éttermek pedig úgy állítják össze a kedvezményes menüt, hogy többnyire 3-4 féle előételből, főételből és desszertből választhatnak a vendégek. A kínálat széles körű: a magyaros ízektől kezdve a francia konyha rafinériáin át egészen az olasz, a mexikói és a japán konyha különlegességeiig terjed - tehát biztosan mindenki talál kedvére való falatokat.

akva

Aqua Bistro - Akvárium

vogue_hajo

Vouge Hajó

myway

My Way

A rendezvényt a DiningCity.hu étteremajánló oldal szervezi, ami egy nemzetközi lánc magyar tagja. Az ötlet New Yorkból indult, a holland étteremhét népszerűsége után pedig Belgiumban, Luxemburgban, Ausztriában, Olaszországban, Kínában, Szingapúrban és Magyarországon is bevezették a programot. Az érdeklődés nálunk is évről évre nagyobb. Legutóbb az idén tavasszal rekordszámú, 21 900 látogató vett részt a magyar Országos Étterem Héten, míg 2011-ben, az induláskor még csak 4 427 volt a vendégek száma.

Ha kedvet kaptál egy jó ebédhez vagy vacsorához, nyomj egy lájkot!

Link másolása
KÖVESS MINKET:

Címlapról ajánljuk


PROGRAMOK
A Rovatból
Koripálya a város felett, körhintázás, forralt bor és kürtőskalács – mindezt együtt kínálja a Winter Wonderland by Westend
Az ünnepi készülődés színes forgatagából kiszakadva érdemes kiülni egy kicsit a népszerű bevásárlóközpont Tetőkertjébe, ami hamisítatlan adventi hangulattal vár mindenkit.

Link másolása

Újra nyitott Budapest szívében, a Westend Tetőkertben a fantasztikus programokat kínáló téli csodavilág, a Winter Wonderland. Az ünnepi készülődés színes forgatagából kiszakadva érdemes kiülni egy kicsit a népszerű bevásárlóközpont Tetőkertjébe, ami hamisítatlan adventi hangulattal vár mindenkit.

Két vásárlás között meg lehet pihenni egy bögre forrócsoki, vagy forralt bor mellett kürtőskalácsot majszolva, de november közepétől egészen az év utolsó napjáig kifejezetten a Winter Wonderlandért is érdemes eljönni a Westendbe, hiszen nagyszerű programok lesznek.

December első vasárnapján például fellép az Eszterlánc zenekar, Németh Juci és G. Szabó Hunor, illetve a gyerekekhez megérkezik a Mikulás. December második hétvégéjén adventi történeteket hallgathatunk Czirják Erika előadásában és aki kedvet érez magában, megtanulhat profi módon mézeskalácsot díszíteni, amihez a varázslatos élőzenét az Iszkiri együttes és Boebeck biztosítja. Az érdeklődők számos fogást megkóstolhatnak a Vegán Christmas rendezvényen és inspirálódhatnak a különleges felhozatalból. A DIY ajándékok mindig nagy sikert aratnak karácsony közeledtével, a Gorgonczás Népművészeti Egyesület kézműves foglalkozásain számos lehetőség nyílik ezek elkészítésére is. A programsorozatot a Buborék együttes és a Valami Swing koncertje zárja a karácsony előtti utolsó napokban.

A koncerteken, kézműves workshopokon és egyéb rendezvényeken kívül december 31-ig jégpálya és körhinta is működik a Westend Tetőkerten.

A mesés körhintára a 3 és 12 év közötti gyermekek a szüleik felügyelete mellett ingyen ülhetnek fel a Westend applikációból letölthető kuponnal. A körhinta nem csak hétvégén, hanem hét közben is üzemel déltől este nyolc óráig.

A téli szezon másik kihagyhatatlan eleme, a jégpálya is nyitva áll, hogy mozgással is ki lehessen kapcsolódni a különleges, város feletti helyszínen. Az eddigi évekhez hasonlóan a kisebbeknek 10 éves korig most is ingyenes a belépés, valamint azoknak sem kell jegyet váltaniuk, akik felmutatják érvényes VI. és XIII. kerület lakcímkártyájukat. A többiek 1500 forintos áron válthatnak jegyet, de a belépődíjat visszaadják egy Westend ajándékkártyán, ami a bevásárlóközpont üzleteiben levásárolható. Az sem lehet akadály, ha valakinek nincs korcsolyája, mert lehet bérelni a helyszínen. A jégpálya hétköznap dél és este tíz, hétvégén délelőtt tíz és este tíz között várja az érdeklődőket.

A Tetőkert azonban nem csak a családoknak és baráti társaságoknak nyújt lehetőséget a szórakozásra, hanem a céges évvégi rendezvényekhez is kiváló helyszín lehet. Ezekre az eseményekre le lehet foglalni a rendezvénysátrat, de akár a Tetőkert egész területét is. Lehet egymásnak mézeskalácsot készíteni vagy tematikus bulit csapni, megejthető itt a céges ajándékozás, de már egy pohár forralt bor és egy kürtőskalács mellett is le lehet zárni együtt az évet. Cégek számára is remek választás tehát a Winter Wonderland, mert könnyen megközelíthető, a különleges helyszín és hangulat pedig adott lesz ahhoz, hogy a kollégák jól érezzék magukat az év utolsó céges eseményén.

A Winter Wonderland by Westend karácsonyra ugyan bezár, de a két ünnep között ismét kinyit és továbbra is várja azokat, akik csúsznának még egyet a koripályán december 31-ig, amikor végleg elköszön a téli csodavilág az idei szezontól. A programokról folyamatosan frissülő információkat a Westend oldalán, illetve a Winter Wonderland Facebook eseményénél találunk.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

PROGRAMOK
A Rovatból
Akár az életre kelt plüssfigurák: cuki sivatagi rókakölykök születtek Nyíregyházán
A négy kölyök körülbelül 50 grammosan jött a világra. Szépek, egészségesek, és aki türelmes, már meg is láthatja őket.
Fotó: Balla Nóra - szmo.hu
2023. november 01.


Link másolása

Új lakókkal bővült a Nyíregyházi Állatpark: négy sivatagi róka született. Jó hét hete születhettek a nagyfülű kölykök, azonban csak mostanában nyílhatott ki a szemük, így már előbújtak kotorékukból. Az óriási fülű csöppségeket a szerencsésebb vagy éppen türelmesebb látogatók már meg is nézhetik.

Az élő plüssfiguráknak is kinéző rókababák körülbelül 50 grammosan születhettek meg.

Két hét után kinyílt a szemük, de most, hogy már húsból álló takarmányt is esznek, kijöttek a felszínre is, a látogatók nagy gyönyörűségére, akik közül Balla Nóra talán az elsők között készítette el a cikkünkben is látható megkapó fényképet.


Link másolása
KÖVESS MINKET:


PROGRAMOK
A Rovatból
A lappföldi Mikulás idén is Magyarországra látogat, több várost is felkeres
A Mikulásgyár bízik abban, hogy idén több cég csapatépítő eseményként is szerepet vállal majd a gyűjtésben, szortírozásban.

Link másolása

Az idén is Magyarországra érkezik decemberben a finn Mikulás a Mikulásgyár meghívására. Joulupukki ezúttal több városba is ellátogat - közölte a Mikulásgyár Alapítvány.

Az Északi sarkkör közeléből érkező vendég idei egyik feladata az, hogy felhívja a gyerekek és szülők figyelmét a szolidaritás és a jótékonyság fontosságára.

Zsolnai Endre szervező emlékeztetett a finn Mikulás korábbi szavaira: "adakozzunk a rászorulóknak és a nélkülözőknek adventkor. Cselekedjünk úgy, ahogyan azt szeretnénk, hogy velünk is cselekedjenek embertársaink!"

Úgy vélte, hogy a finn Mikulás mondatai jól mutatják, hogy idén mire fókuszál a karitatív akció: a Mikulásgyár szeretne ismét sok tízezer kiló adományt gyűjteni, amelyeket a Gyermekétkeztetési Alapítvány és ötven kiválasztott település vezetője, családsegítője oszt majd szét közvetlenül a rászorulók között.

Minden évben önkéntesek százai segítik a Mikulásgyár munkáját. Bíznak abban, hogy idén több cég csapatépítő eseményként is szerepet vállal majd a gyűjtésben, szortírozásban. A december 1. és 21. között zajló eseménynek köszönhetően ismét több ezer gyermek karácsonya válhat egy kicsit könnyebbé.

A gyerekek találkozhatnak Joulupukkival december 1-én Budapesten, a MikulásGyár nyitó ceremóniáján és december 6-án ugyanezen a helyszínen, továbbá december 3-án Sárváron, december 4-én Bábolnán, december 6-án Szerencsen, és december 7-én Szombathelyen.

Link másolása
KÖVESS MINKET:


PROGRAMOK
A Rovatból
Limitált kiadású és milliókat érő cipők a Millenárison - először jön Magyarországra a Sneakerness fesztivál
A Lounge Group az eseményen egy olyan aktivitást kínál a Sneakerness látogatóinak, amely segítségével belekóstolhatnak a reklámkészítés világába és értékes nyereményeket is nyerhetnek. Mutatjuk a részleteket!

Link másolása

Az már régi lemez, hogy a reklámok és a divat világa kéz a kézben jár, hiszen mindkettőnek a kreativitás a mozgatója. Az viszont meglepő, hogy egy reklámügynökség egy nagyszabású cipővásáron indítson kreatívokat toborzó kampányt. Márpedig az idén először megrendezésre kerülő Sneakerness fesztiválon erre is számíthatnak az odalátogatók.

A magyar sneaker társadalomban akkora hájp van a rendezvény körül, hogy az érintettek már hónapok óta izgatottan várják. Ha nem tudod miért olyan nagy szám ez a különleges “cipő expo”, akkor nagy valószínűséggel nem tartozol a célközönség közé, de azért nem árt tudni róla.

Milánó, London, Amszterdam, Zürich és Köln után 2023 novemberében Budapestre érkezik a Sneakerness, amit Trunk Tamás Dablty hoz el a magyar sneaker rajongóknak. A fesztivál látszólag a nagy értékű cipőkről szól, de ez nem feltétlenül van így, hiszen a vintage- vagy a limitált kiadású lépők is ugyanúgy hozzátartoznak a streetwear kultúrához, így ezek is láthatóak és megvásárolhatóak lesznek a fesztiválon.

Eddig minden érthető. Van egy európai sneaker fesztivál, ami már több országban is óriási tömegeket mozgat meg és az elővásárolt jegyek eladásából is már most borítékolható a hatalmas érdeklődés. Na de hogyan kapcsolódik a hazai Lounge Group reklámügynökség a rendezvényhez? Minden szempontból a kreativitás a válasz. A kreatív szakemberek utánpótlásának hiánya nem csak a hazai piacon, de világszintű problémát jelent a reklámiparban.

Az ügynökség felismerte, hogy a sneaker közösség egy rendkívül sokszínű kultúra, ahol a sport, a művészet, a divat és a zene világa is találkozik. Ezeket a szubkultúrákat pedig két dolog hozza össze: a cipők és a kreativitás. A reklámszakma hasonló olvasztótégelyként szolgál, hiszen ott is felfedezhető a sokszínűség: zenészek, sportolók, művészek alkotnak meg nap, mint nap kreatív kampányokat. Így vontak párhuzamot a sneakerhead-ek és a reklámosok világa között. Szinte adja magát a kérdés, hogy akkor miért ne kereshetnék a jövő kreatív szakembereit egy ilyen sokszínű kultúra berkein belül?

A Lounge Group “SneakPeek”- aktivitása lehetőséget ad, hogy egy előregisztrációt követően a jelentkezők a helyszínen belekóstoljanak egy olyan világba, ahol márkákat kelthetnek életre és a kreativitásuk kibontakoztatásával mutathatják meg mennyire állnák meg a helyüket egy reklámügynökség szakembereiként. A jelentkezők értékes nyereményekért versenghetnek és a győztes páros az ügynökségtől gyakornoki felkérést is kap.

A verseny meglehetősen életszerű és egy valós feladat elé állítja a jövő kreatívjait. A jelentkezést követően a szervezők random párokat sorsolnak ki. A párok csapatokat alkotva dolgoznak majd egy előre kidolgozott fiktív briefen. A Lounge Group munkatársai annyit ugyan elárultak, hogy a téma szorosan kapcsolódik a Sneakerness-hez, de részleteket nem árultak el, csak annyival egészítették ki, hogy a versenyzők kreativitására, gondolkodására és ötleteikre kíváncsiak, így nem lesznek megkötések. Abban az esetben, ha a párosok az ötletelési folyamat során megakadnának, lehetőségük nyílik pár perc erejéig szakértői segítséget is kérni. Ekkor az ügynökség kreatívjai ugranak be és nyújtanak nekik segítséget, hogy minél gyorsabban a megoldás felé tereljék őket. Minden párosnak 90 perc áll majd rendelkezésére, hogy kidolgozzák az ötleteiket.

Ezzel az aktivitással a sneaker közösség és a reklámszakma egy újabb lépéssel kerül közelebb egymáshoz.

A Lounge Group más érdekességgel is szolgál majd a rendezvényen, de mindenről bővebben a sneakpeek.lounge.hu oldalon olvashatunk.

Link másolása
KÖVESS MINKET: