KULT
A Rovatból

Majdnem cirkuszi sztár lett, az utcán kereste a kenyerét, és imád gonoszkodni – Jeremy Irons 75 éves

A legtöbben talán a Die Hard harmadik részének „Simon mondja” főgonoszaként ismerik, pedig már több mint 110 színészi kreditje van. Ráadásul nem is ebbe a szakmába vágyott eleinte. Portré egy vérbeli filmlegendáról.


Jeremy John Irons 1948. szeptember 19-én született az angliai Wight-szigeten, és fiatalon egyáltalán nem dédelgetett színészi álmokat. Valójában fogalma sem volt, hogy mit akar csinálni, csupán annyit tudott biztosan, hogy nem lép édesapja, Paul nyomdokaiba a könyvelői szakmában.

Amikor leérettségizett a magángimiben, úgy döntött, hogy valami mást, valami különlegeset szeretne az élettől. Nem érezte a kötődést az osztálytársaihoz és azok céljaihoz, illetve a karrierlehetőségek, amelyekkel kecsegtették (bevonulni a hadseregbe, vagy valamilyen unalmas irodai munkát vállalni), egy fikarcnyit sem érdekelték. Egy ideig komolyan azon gondolkodott, hogy csatlakozik egy cirkuszhoz, mivel úgy gondolta, jó móka lenne tömegek előtt fellépni, és állatokkal dolgozni. S bár az ötlet izgalmasnak tűnt, rájött, hogy nem a bohócok és a kötéltáncosok világa a megfelelő választás a számára. "Megnéztem, hol alszanak a társulat tagjai, és úgy döntöttem, én túl középosztálybeli vagyok ahhoz, hogy ezt elviseljem!" – nyilatkozta nevetve korábban. A fellépés gondolata azonban továbbra is nagyon érdekelte.

S noha a cirkuszi életről letett, az utazásról nem, így még az egyetem megkezdése előtt elindult egy nagy kalandra. Fogta magát, buszra ült, és bejárta Európa nagy részét, miközben próbálta kitalálni a következő lépéseit.

"Stoppoltam, különböző emberekkel találkoztam, és éneklésből éltem. Az életem ezen időszaka növelte bennem a vándorlás iránti vágyat" – tette hozzá Irons, aki beutazta az Egyesült Királyságot, Spanyolországot és Olaszországot is, az utcai előadóként szerzett tapasztalatai pedig arra inspirálták, hogy végül a színészet felé vegye az irányt. Úgy gondolta, hogy ideje kamatoztatni a tehetségét, ezért jelentkezett egy színészi álláshirdetésre. A munka az övé lett, majd úgy látta, ez a neki való szakma, és elhatározta, kitanulja a színészet minden csínját-bínját. Bár az édesapja nem igazán értette, hogy a fia miért épp színész akar lenni, azért bátorította őt, sőt, az egyetemi tanulmányait is kifizette.

Határidő a sikerhez

Amikor Irons elkezdett színészkedni, egyáltalán nem volt biztos benne, hogy ez a pálya neki való. Mint minden fiatal művész, ő is tele volt aggodalommal. Vajon képes lesz anyagilag stabilizálnia magát? Ki fogják őt kiválasztani azokhoz a projektekhez, amelyekben igazán szeretett volna dolgozni? A színészkedésre abszolút vágyott, de azért próbált valamilyen tartaléktervvel is előállni. Ezért úgy döntött, határidőt ad magának: 30 éves koráig csak és kizárólag a színészetre fog koncentrálni, és ha addig nem lesz sikeres, akkor új karriert választ.

Azt már tudjuk, hogy végül nem volt szüksége B-tervre, mindenesetre nem sokon múlt. Az első szerepét az 1971-es The Rivals of Sherlock Holmes című sorozatban játszotta 23 évesen, de egészen 1981-ig kellett várnia az áttörésre. Ekkor ugyanis főszerepet játszott a népszerű Utolsó látogatás című minisorozatban, illetve Meryl Streep oldalán szerepelt az öt Oscar-díjra jelölt A francia hadnagy szeretője című romantikus drámában. Irons kemény munkája tehát gyümölcsözőnek bizonyult, s 33 évesen rájött, hogy színészként fényes jövő áll előtte.

S így is lett, a nyolcvanas években olyan produkciókban tűnt fel többek között, mint a szintén Oscar-jelölt A misszió (1986), vagy a Két test, egy lélek (1988) David Cronenbergtől. A kilencvenes évtized pedig minden szempontból meghozta neki a világsikert, hiszen 1990-es filmjéért, A szerencse forgandóért megkapta eddigi első és egyetlen Oscar-díját, valamint olyan kasszasikerekben tűnt fel, mint a Die Hard: Az élet mindig drága (1995), Az oroszlánkirály (1994) – Zordon eredeti szinkronhangjaként –, vagy A vasárlarcos (1998).

Nem olyan gonosz, mint hinnénk

Ha végignézünk Jeremy Irons filmográfiáján, meglepően sok gazfickót találunk a szerepei közt, úgy tűnhet, mintha kifejezetten vonzódna a rossz szándékú karakterekhez. Persze erről szó sincs, az antagonisták eljátszása teljesen természetes Irons számára, s ő nem hisz abban, hogy az embereket, vagy az általa játszott szerepeket ilyen könnyen be lehetne skatulyázni. Nem híve a fekete-fehérnek...

Elmondása szerint inkább arra akarja késztetni a nézőket, hogy megkérdőjelezzék a motivációikat és az erkölcsi kódexüket.

"Nem hiszem, hogy valaha is játszottam volna gonosztevőt. Inkább csak olyan embereket, akik a saját szabályaik szerint éltek. Szerintem mindannyian furcsák vagyunk, a legtöbb filmes író pedig kifejezetten kétdimenziós, főként politikailag korrekt karaktereket írnak. Vagy nagyon jók, vagy nagyon rosszak. Én viszont szeretem az olyan figurákat, akikről meg lehet kérdezni a film után, hogy ő jó volt-e vagy rossz? Akik elgondolkodtatnak minket, hiszen ez mindannyiunkban megvan” – magyarázta.

Elhivatottsága és a színészethez való hozzáállása pedig eléggé kifizetődőnek bizonyult, ezt a már említett Oscar-szobrocska is jelzi, sok minden más mellett: Tony-díj, Emmy-díj, két Golden Globe-díj (A szerencse forgandó, Elizabeth-minisorozat) és sok más kritikusi szövetség elismerése együtt járult hozzá, hogy Jeremy Irons az egyik legelismertebb színész legyen szerte a világon.

Az a hang

Színészi képességei mellett Irons a jellegzetes orgánumáról is ismert.

Sőt, a BBC egy érdekes kísérletében a kutatók arra a következtetésre jutottak, hogy az ő hangja nagyon közel áll az ideális férfi beszédhanghoz.

Mély és komoly hangszínét különösen hitelesnek és megbízhatónak tartják a hallgatók, így talán nem is meglepő, hogy színészünk mindig is rengeteget szinkronizált, és hangoskönyveket is narrál. Olyan, széles körben olvasott regények narrációját biztosította már, mint pl. Az alkimista, a Lolita (amelynek „modernebb”, 1997-es filmverziójának főszerepét is eljátszotta) és az Utolsó látogatás. S mivel a leghíresebb szinkronmunkája Az oroszlánkirály Zordonja volt, Irons más minőségben is folytatta a munkát a Disney-vel: a Disney World számos attrakciója rendelkezik kísérőfilmekkel és szinkronhangokkal a látogatók szórakoztatására, így sok helyütt az ő hangját lehet hallani a látványosságok közepette.

A színház nem más, mint edzés

Irons még drámatagozatosként szeretett bele a színészetbe, és jó ideig csak a színházi munkáiról volt ismert. S persze dacára a mozis és tévés karrierjének, továbbra is nagyra értékeli a színházi színészetet, időnként pedig vissza is tér a színpadra.

Amikor 2016-ban elvállalta James Tyrone érzelmileg intenzív szerepét a Hosszú út az éjszakába című előadásban, azt mondta, azért mondott igent a felkérésre, mert már szüksége volt "egy kis edzésre".

Úgy találja ugyanis, hogy a színdarabokban való színészkedés olyan kihívást jelent a számára, amit a filmekben vagy a tévéműsorokban nem élhet át. "Kicsit ellustulhat az ember a filmszínészetben. Nem kell eljátszania egy hosszú, háromórás monológot, nem kell kommunikálnia a közönséggel, csak a kamerával. Igen, gondolkodni azért kell, de sokkal rövidebb időintervallumokban” – magyarázta.

45 éve szerelem

Irons azon kevesek klubjába tartozik, akik elmondhatják magukról, hogy sosem futott zátonyra a karrierjük, mindig a felszínen tudtak maradni, és ha voltak is pocsék produkcióik (pl. rátok nézünk, Sárkányok háborúja 2000-ből, Eragon 2006-ból vagy Szerelmek, esküvők és egyéb katasztrófák 2020-ból…), ezek sosem taszították őket a süllyesztőbe. S amennyire kiegyensúlyozott a karrierje, épp annyira a magánélete is, botrányokról legalábbis e téren sem hallani. Bár volt egy azonnal érvénytelenített házassága 1969-ben Julie Hallemmel, de nagyjából ez minden.

1978-ban vette feleségül az ír színésznő Sinéad Cusacket, akivel idén ünnepelték a 45. házassági évfordulójukat. Két fiuk született, Samuel 1978-ban (ő fotósként dolgozik) és Maximilian 1985-ben, aki Max Irons néven követte apját a showbizniszbe, és olyan filmekből ismerhetjük többek között, mint A lány és a farkas (2011), A burok (2013), a Hölgy aranyban (2015), A férfi mögött (2017) vagy A keselyű három napja-sorozat (2018-2020).

A gyerekeket egyébként a feleségével katolikus szellemben nevelték, noha Irons számára saját elmondása szerint ez talán kevésbé fontos: „Nem nagyon járok templomba, mert nem szeretek egy klubhoz tartozni, és nem járok gyónni vagy ilyesmi, nem hiszek benne. De igyekszem tudatában lenni annak, hogy hol hibázom, és időnként elmegyek istentiszteletekre. Nem szeretnék olyan ember lenni, akinek nincs spirituális oldala” – jegyezte meg.

A csúcson bujdosik

Jeremy Irons nemrég betöltötte a 75. életévét, és már több mint 50 éve láthatjuk őt filmekben és sorozatokban, de a nyugdíjról hallani sem akar. Az utóbbi években ráadásul a képregényfilmekben is kipróbálta magát, mint a Ben Affleck-féle Batman hűséges inasa, Alfred Pennyworth (Batman Superman ellen – Az igazság hajnala, Az Igazság Ligája, Flash – A Villám), legközelebb pedig David Ayer (Az utolsó műszak, Az utca királyai) akciófilmjében, a The Beekeeperben láthatjuk Jason Statham partnereként.

A népszerűséggel azonban vannak gondjai, erre vezethető vissza például az is, hogy jelenleg a felújított Kilcoe-kastélyban lakik, amely az ír partok mentén, West Corkban található: „Az egyik probléma az egész hírnévvel kapcsolatban az, hogy mindenki úgy érzi, ismer téged. Aranyos, nem? Szóval vannak olyan időszakok, amikor az ember csak magára akar maradni. Ezért is szeretek West Corkban élni, ott az emberek békén hagynak. Számomra ez csodálatos kontrasztot jelent a szakmai életemmel, amely időnként eléggé őrületes tud lenni.”


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Népszerű
Ajánljuk
Címlapról ajánljuk


KULT
A Rovatból
Isztriai tengerparti hangulat a Városmajorban – különleges színházi est vár Budapesten
Igazi horvátországi tengerparti hangulat lesz a Városmajori Szabadtéri Színpadon a Zentai Magyar Kamaraszínház kiváló színészei jóvoltából!


Nem kell tehát a tomboló hőségben órákat várakozni az autópályán, hogy átéljük az Isztria hangulatát, a városmajori nézők ugyanis lírai-groteszk tengerparti társasutazáson vehetnek részt, hiszen augusztus 25-én Budapestre érkezik a Szedjetek szét!

Közel van a Vajdaság, valahogy sokaknak mégis távol: az, ami az ütemes tempóban megújuló zentai színházzal történik, feltétlenül figyelemre érdemes. A Dévai Zoltán és Mezei Kinga vezette teátrum gyorsan felkerült újra a délvidéki magyar színházak összetéveszthetetlen esztétikája iránt rajongók belső térképére. Kicsi, de erős – talán így lehetne leírni legrövidebben azt, ahogyan és ami itt történik.

Merész vállalásokból nincs hiány, és erről megbizonyosodhat az, aki ellátogat a nagy vajdasági költő, Domonkos István műveiből készült, 2024-ben bemutatott előadásra.

Aminek van előtörténete, többféle is. Egyrészt a hosszú színházi memóriával rendelkezők emlékezhetnek Mezei Kinga korai, nagy visszhangot kiváltott Via Italia-rendezésére, melyet „Domi” szövegei nyomán álmodott színpadra. Néhány éve a Zenta melletti szomszédvárban, a szabadkai Kosztolányi Dezső Színházban született meg az első Szedjetek szét, szintén Mezei rendezésében. Az egykori szereplők közül Hajdú Tamás, Mészáros Gábor és Pálfi Ervin az újragondolt változatban is részt vesz, de a színpadon látjuk még többek között a rendezőt magát, vagy a Budapestről Zentára szerződött Vilmányi Benettet is.

Domonkos István költészete alapélmény számtalan vajdasági alkotónak. A Szedjetek szét kiindulópontja A kitömött madár című regény, majd a rá néhány évre, 1971-ben publikált Kormányeltörésben című vers. Ez utóbbi jelentőségéről Keresztury Tibor irodalomtörténész így fogalmaz: „az idegenség, a magány, kitaszítottság, a nyelvvesztés, a hazához fűződő viszony, az elveszített otthon, a sehová sem tartozás... keserű himnusza ez, melynek végetérhetetlen avantgárd sodrását, áradását visszatérő motívumok strukturálják... Élő, működő, aktuális, frissnek ható matéria: éppúgy meggyőződhet erről Domonkos régi híve, ismerője, mint az, aki ezt a verset, ezt a költőt most fedezi magának fel.”

És a felfedezéshez, illetve újraismerkedéshez tökéletes matéria a zentai színház előadása. Az isztriai tengerparton vagyunk a hetvenes években, a zenészek az üdülők szórakoztatására kitartóan húzzák a talpalávalót. Közben pedig a véletlen által egymás mellé sodort, karakteres és emlékezetes figurák élővé és átélhetővé varázsolják a horvát (rém)álmot. Négy monológot hallunk, és mindnek központi témája a menni vagy maradni kérdése – Domonkos szomorú varázslata, hogy a kérdés aktualitása mit sem kopott az elmúlt négy és fél évtizedben ezen a vidéken...

Ahelyett, hogy az apró történéseknél leragadnánk, érdemes egy nagy levegőt venni, és úgy elmerülni ebben a különös világban. Aki nem szakértője a vajdasági kultúrának és gondolkodásnak, annak sem kell aggódnia, hiszen az előadás jófajta humorral mutat görbe tükröt a mindig abszurd világnak. Eljön az a pillanat is, amikor a nevetés megszakad, és minden elsötétül egy pillanatra, de a keserű valóság is szerethetővé nemesül a fináléban.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

KULT
A Rovatból
Vecsei H. Miklós az SZFE-s tanáráról: Büszke voltam rá, hogy az én farkamat fogja
A színész az Ördögkatlanon beszélt a színházi közeg visszaéléseiről vagy családja megosztottságáról. Az interjúban arról is beszélt, miért utasított vissza egy állami díjat.


Vecsei H. Miklós az Ördögkatlan fesztiválon beszélgetett Veiszer Alindával, az interjú Veiszer Patreon-oldalán jelent meg, amelyet a Telex szemlézett. A színész-rendező többek között a Nemzeti Színházhoz való szerződéséről, a családja megosztottságáról, az SZFE-s éveiről és egy visszautasított állami díjról is beszélt.

Elmondta, hogy mesterei és szakmabeli barátai közül senki nem beszélte le arról, hogy elfogadja Vidnyánszky Attila ajánlatát. A döntés előtt kikérte Jordán Tamás, Molnár Piroska, ifj. Vidnyánszky Attila és gyimesi nagymamája véleményét is. Hozzátette, hogy közülük csak

nagymamája nevezhető Orbán Viktor „véres szájú hívének”. Vecsei hangsúlyozta: ő a Nemzeti Színházban hisz, nem valamelyik igazgatójában.

A beszélgetésben arról is szó esett, hogy mennyire megosztottnak látja Magyarországot. Vecsei úgy fogalmazott: imádja az országot, de sírnia kell, milyen állapotban van. Példaként említette, hogy

a családja egyik része a Pride-on van, a másik fele pedig a nagymamájánál nézi a csíksomlyói búcsút.

Az interjúban felidézte az SZFE-n töltött éveit is. Azt mondta, hogy öt évig volt ott hallgató, és teljesen természetesnek számított, hogy egy hatvanas férfi tanár fogdosta őt, miközben instruálta. Szavai szerint:

„Sőt, még büszke is voltam rá, hogy az én farkamat fogja, és nem a másokét, mert akkor engem akar instruálni.”

Vecsei arról is beszélt, hogy az SZFE modellváltásával nem értett egyet. Éppen ebben az időszakban kapta volna meg a kormánytól a Fiatalok a Polgári Magyarországért Díjat. Írt egy levelet az akkor még államtitkár Novák Katalinnak, amelyben jelezte: a kitüntetést csak akkor veszi át, ha beszélhet vele az ügyről. „Nem válaszolt nekem Novák Katalin. És nem is fogadott. És akkor én sem fogadtam el ezt a díjat” – mondta.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Ajánljuk

KULT
A Rovatból
Ez a férfi tényleg egy félisten élőben is – megvadult nőstényhordák ellenére is elsöprő volt Jason Momoa koncertje
A hisztérikus követelőzések ellenére sem vetkőzött, viszont felszabadultan zenélt Jason Momoa a bandájával a budapesti Akváriumban. A meglepetés-fellépő a 16 éves fia volt, aki szintén nagyon átélte a teltházas bulit.


Amióta megláttam a Trónok Harcában Khal Drogóként belovagolni Jason Momoát (akiről valljuk be, nők millióinak szintúgy a lovaglás jut eszébe), híresen elfogult lettem. Úgyhogy amikor kiderült, hogy Budapesten koncertezik a nyelvbotlásnak vagy dadaizmusnak is beillő, Öof Tatatá nevű bandájával, fél órán belül öten küldték el nekem a hírt.

2019-ben már voltam olyan koncerten, amelyen ő is ott volt, ugyanis pont a Dűne első részének budapesti forgatása alatt turnézott utoljára a Slayer. De Momoa akkor sajnos nem a küzdőtéren pogózott, mint nemrég Ozzy búcsúbuliján a Pantera riffjeire, hanem a színpad mellől élvezte a show-t.

Jól tettem, hogy fénysebességgel lecsaptam egy jegyre, mert egy nap alatt 80%-ban el is fogytak a jegyek, és utána hamar teltházas lett a buli. Nyilván rengetegen úgy voltak vele – kétségkívül én is –, hogy kit érdekel, Jason milyen zenét játszik, ha az Old McDonalds had a farm dallamára olvassa fel a telefonkönyvet, akkor is izgalmas lesz látni, hogy milyen a kisugárzása ennek a tesztoszteron-hegynek.

Amikor rákerestem a 2024-ben alakult Öof Tatatá-ra, annyit tudtam meg elöljáróban, hogy Mike Hayes énekes-gitáros és Kenny Dale dobos a két zenésztársa, és többek közt Metallica, Black Sabbath, Led Zeppelin és Jimi Hendrix feldolgozásokat adnak elő.

Erre mondjuk nekem, mint rock-metal fanatikusnak extrán fel is csillant a szemem, a műfajt nem kedvelő gruppie-k meg majd elvonatkoztatnak a zenétől, úgysem azért lesznek ott.

A késő esti klubkoncertet illetően arra számítottam, hogy csipketangákat csúzlizó csajok lepik majd el az Akvárium területét, és lesz pár Temu-köpenyes Aquaman, aki így próbál majd a helyszínen csajozni. Sokat nem tévedtem. Két órával a 22.30-ra kiírt koncert előtt már beengedték a sorokban kígyózó keménymagot: valóban volt köztük egy nagydarab kamu-Momoa, számtalan rocker, néhány Momoa-pólós rajongó, szuperhős-fan srácok, és persze zömében állig felnyomott dekoltázsú, kikent-kifent, elszánt lányok, illetve idősebb nők egyaránt. Volt, aki a párjával érkezett, de a többség csapatostul, hiú reményekkel telve portyázott.

Az Akvárium nagytermébe lejutva végtelenítetve vetíteni kezdték – az első sorokat rögtön elfoglaló rajongótábornak – a színész vodkareklámját. Amely elsőre szexinek hatott, ezredszerre már vallatásnak. Az pedig még inkább, hogy ennyi ideig kellett felfokozott hangerővel ovuláló hölgyek locsi-fecsijét hallgatnom, akik már attól önkívületben sikítottak, ha egy road bement letenni egy setilstet a földre.

Amikor végre elkezdődött a koncert, egyébként a kiírt időben, én instant hormonsokkot kaptam a belépő Jason Momoától, mert ez a férfi tényleg egy félisten élőben is. Huncut mosolygások, magabiztos közvetlenség, laza haj- és fenékrázás, gyakori közönséghez dumálás és karizmatikusság (nos, a karizma sem utolsó).

Aki pedig a – nemrég a forgatás miatt történt – szakrális szakálltalanítás miatt izgult, annak jelentem, hogy azóta kellemes borostája nőtt, amely remekül áll neki.

Maga a koncert számomra kifejezetten hangulatos és élvezetes volt, mintha egy blueskocsmában lettem volna, ahol a régi haverok előadják a kedvenc rock-metál slágereiket. Kenny jól dobolt, Mike pedig ugyan nem a legjobb énekes, viszont igazán kiváló gitáros, valamint egy tüneményes és szerethető figura. A trió néha kibővült Nakoa-Wolffal, Momoa 16 éves fiával, aki szintén az apjával együtt forgat nálunk. A srác nem csupán a szülei vonásait örökölte (bár lágyabb kivitelben, puttó angyalkás fürtökkel), hanem az apja zenei tehetségét is, mert már most jól gitározott, és látványosan élvezte a reflektorfényt, szinte fürdőzött a sikerben.

Az apja-fia páros még vokálozott is egyet közös mikrofonba a Rebel Yell alatt. A közönség láthatóan nem tudta értékelni a jammelős blues-részeket és a keményebb metálszekciót sem, csak a populárisabb slágerekre indult be az éneklés, mint amilyen a Red Hot-féle Can’t stop meg a Zombie vagy a Purple Rain.

A buli közben azonban egyre inkább szégyelltem, hogy nő vagyok, annyi lealjasodást láttam és hallottam. Ennyi malacvisítás konkrétan a vágóhídon nincs. Hol hörögve skandálták a családjuktól elszabadult asszonyok, hogy „Shirt off! Shirt off!”, hol magyarul vinnyogták, hogy „Rajtad van a póló, mi van veled?!" vagy "Aquaman gyere ide!". Volt momoás felnőttszínező is valaki kezében (na jó, az nekem is megvan), és egy molinón az első sorban a "Can I have a dickpic?" állt.

A koncert közepén majdnem agyontaposott-rúgott két ittas hölgyemény, hogy egy méterrel közelebb lássák az idoljukat. A (velem is) durván verekedő, megvadult egyedet végül a szekus szedte ki a sorból. Mintha egy nagyszabású lánybúcsún lettem volna – nem csoda, hogy Momoa végül nem vette le a trikóját, becsültem is érte, hiszen nem chippendale műsorral érkezett.

Az éjjel fénypontjaként még a dobverőt is elkaptam a végén, pedig én nem is nyúltam utána, mint száz másik kéz, csak hallottam, hogy a földön koppan, és pont be tudtam slisszolni a lábak közé, hogy felvegyem.

És az a harci helyzet, hogy Momoa és az egész bandája rendkívül szimpatikus és megnyerő volt a műsor alatt. Pedig én tényleg szerettem volna fogást találni ezen a pasin. De nem sikerült - sajnos semmilyen értelemben.

Link másolása
KÖVESS MINKET:


KULT
A Rovatból
Tóth Gabi: kimegyek mindjárt, azt kint valakit agyonverek – A Megasztár előzetese szerint bőven lesz feszültség a tehetségkutatóban
Herceg Erika könnyeit törli, Curtis kiakad és káromkodik, Marics Peti pedig kiabálni kezd.


Hamarosan érkezik a Megasztár idei évada. A csatorna egy előzetest is megosztott, melyből kiderül, hogy bőven lesznek megint feszültségek, sértődések, könnyek.

A műsorban új mesterek is érkeznek. A zsűri tagjai: Tóth Gabi, Herceg Erika, Curtis és Marics Peti. Ördög Nóra pedig új társat kap a műsorvezetéshez, Till Attila helyett Szépréthy Roland lesz a partnere.

VIDEÓ: A Megasztár beharangozója


Link másolása
KÖVESS MINKET: