FELFEDEZŐ
A Rovatból

Így lesz idén álomszép az ünnepi időszak: 5 tipp a stresszmentes karácsonyhoz

A karácsony mindenkinek mást jelent: van, aki a hagyományos családi vacsorákban találja meg az ünnep varázsát, míg mások egyedül, kreatív pillanatokkal töltik ezt az időszakot. A Pepco idei kampánya emlékeztet arra, hogy a különbségeink ellenére a szeretet és az együttlét az, ami igazán számít.


A karácsony mindannyiunk számára mást jelent. Van, aki a nagy családi összejöveteleket szereti, mások inkább csendben, magányosan, a kedvenc könyvükkel vagy a macskájukkal szeretnék tölteni az időt. Egyeseknek a tradíciók jelentik az ünnep lényegét, míg mások szívesebben teremtenek új hagyományokat. És ez így van rendjén! Az igazi boldogság nem a „kötelező körökben” rejlik, hanem abban, hogy megtaláljuk azt, ami számunkra a leginkább megnyugtató és örömteli.

A Pepco idei karácsonyi kampányában egy megható történettel hívja fel a figyelmet arra, hogy a különbségek nem megosztanak minket, hanem gazdagítanak.

Két nővér életútján keresztül mutatják be, hogy a karácsony az az időszak, amikor a szeretet és a közös élmények felülírnak minden mást. Inspirációként megosztjuk veletek a mi öt tippünket, amelyekkel stresszmentessé és igazán örömtelivé tehetitek az ünnepeket.

Nővérek - a Pepco karácsonyi története

A Pepco idei karácsonyi kampánya egy megható videóval hívja fel a figyelmet arra, hogy az ünnep lényege az együttlét és az egymás iránti szeretet, függetlenül attól, hogy életünk mennyire különböző. A történet két nővért mutat be: az idősebbik nővér feleség és anya, aki a hagyományok és az otthon melegének híve, míg a fiatalabbik nővér egyedülálló művészlélek, aki saját készítésű ajándékokkal és macskája társaságában ünnepel. A karácsonyi összejövetelen találkoznak, és felismerik, hogy különbözőségeik ellenére a szeretet és a családi kötelékek mindennél fontosabbak.

Ez a kampány emlékeztet arra, hogy a karácsony nem a tökéletességről vagy a hagyományok merev követéséről szól, hanem arról, hogy megtaláljuk azt, ami számunkra és szeretteink számára a leginkább örömteli. A Pepco ezzel a videóval arra ösztönöz minket, hogy elfogadjuk egymás különbözőségeit, és a közös pillanatokra helyezzük a hangsúlyt az ünnepi időszakban.

A kampány részeként a Pepco üzleteiben széles választékban találhatók karácsonyi dekorációk, ajándékötletek és ünnepi ruházati cikkek, amelyek segítenek abban, hogy mindenki megtalálja a számára legmegfelelőbb módját az ünneplésnek. Legyen szó hagyományos vagy egyedi megoldásokról, a Pepco kínálata támogatja, hogy az ünnep valóban stresszmentes és örömteli legyen mindenki számára.

Engedjük, hogy a Pepco karácsonyi története inspiráljon minket arra, hogy az ünnepi készülődés során a legfontosabbra koncentráljunk: a szeretetre és az együtt töltött időre.

1. Teremtsd meg saját hagyományaidat

Nem kell, hogy a karácsony minden évben ugyanúgy teljen. Ha a hagyományos menü vagy az ajándékhalmok kimerítőnek tűnnek, akkor alakítsd úgy az ünnepet, hogy az számodra és szeretteid számára is igazán örömteli legyen. A Pepco videójában a fiatalabb nővér saját készítésű ajándékokkal lepi meg családját, ami nemcsak költséghatékony, hanem személyesebb is, mint bármelyik boltban vásárolt dísztárgy.

Gondolj bele: egy saját kezűleg készített sütemény vagy kézzel írt levél akár még nagyobb hatással is lehet, mint egy drága, de személytelen ajándék. Ha pedig új hagyományokat szeretnél teremteni, próbálj ki valami szokatlant: például rendezz karácsonyi pizsamapartit vagy készíts minden évben egy közös fotót a családoddal, amit később emlékként megőrizhettek.

2. Egyszerűsítsd le az ünnepi készülődést

Túlzás nélkül állíthatjuk, hogy a karácsony körüli stressz legnagyobb forrása az elvárások és a megfelelési kényszer. Az ünnepi menü összeállítása, az ajándékok beszerzése, a dekoráció megtervezése – mindez rengeteg időt és energiát emészt fel. Ahelyett, hogy mindenre tökéletesen szeretnél felkészülni, válaszd ki azokat a feladatokat, amelyek tényleg fontosak, és merj nemet mondani a túlzásba vitt tervezésre.

Például, ha nem szeretnéd az egész napot a konyhában tölteni, válassz egyszerűbb, előre elkészíthető fogásokat. Ha pedig az ajándékvásárlás terhe nyomaszt, gondolj olyan megoldásokra, mint a közös élményajándékok vagy akár az ajándékutalványok – ezekkel biztosan nem lehet mellélőni.

3. Fogadd el a különbségeket

Ahogy a Pepco karácsonyi történetében, úgy a való életben is előfordulhat, hogy a családtagjaink élete vagy személyisége egészen más, mint a miénk. Míg az idősebb nővér életét a tradíciók és a családi harmónia határozzák meg, addig a fiatalabbik nővér egyedül, de kreatívan és önazonosan éli meg az ünnepet.

A karácsony egy remek alkalom arra, hogy elengedjük a különbségekből fakadó nézeteltéréseket, és a közös pontokra koncentráljunk. Lehet, hogy más a zenei ízlésünk, mások a szokásaink, de az együtt töltött idő és az egymás iránti szeretet mindennél fontosabb.

4. Hagyj időt önmagadra

Az ünnepi időszak sokszor a rohanásról és a megfelelési kényszerről szól, pedig ilyenkor lenne a legnagyobb szükség arra, hogy magunkkal is foglalkozzunk. Adj magadnak időt a feltöltődésre: egy bögre forró tea, egy pihentető fürdő, egy jó könyv vagy egy rövid séta a szabadban csodákra képes.

Ne felejtsd el, hogy akkor tudsz igazán jelen lenni a szeretteid számára, ha te is kiegyensúlyozott vagy. Ezért ne érezd rosszul magad, ha néha egy kis „én-időt” szeretnél – hidd el, ez mindenkinek jót tesz!

5. Éld meg a pillanatot

A karácsony nem a tökéletes fa vagy az Instagram-kompatibilis dekoráció miatt lesz emlékezetes. Az igazán fontos pillanatok azok, amelyeket a szeretteinkkel töltünk. Figyelj oda rájuk, hallgasd meg őket, és ne hagyd, hogy a stressz elterelje a figyelmedet.

Ha igazán megéled a pillanatot, az ünnep varázsa magától betölti a teret – legyen szó egy nevetésről, egy közös játékról vagy egy meghitt vacsoráról. Hagyd, hogy az ünnepi időszak megtöltse szíveteket örömmel és békével, a közös pillanatok pedig teremtsenek új és szép emlékeket.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Népszerű
Ajánljuk
Címlapról ajánljuk


FELFEDEZŐ
A Rovatból
Koccints mértékkel! – A „Tiéd a mérték!” kampány a tudatos borozás öröméről szól
A Magyar Bormarketing Ügynökség és több szakmai szervezet közös kezdeményezése arra hívja fel a figyelmet, hogy a bor igazi értéke nem a mennyiségben, hanem az élményben és a tudatosságban rejlik.


A bor több mint egy ital – kultúra, hagyomány és közösségteremtő erő. Ezt az üzenetet szeretné újra a középpontba állítani a „Tiéd a mérték!” kezdeményezés, amely arra hívja fel a figyelmet, hogy a borfogyasztásban – akárcsak az élet más területein – a mérték az igazi érték.

A Magyar Bormarketing Ügynökség és több szakmai szervezet – köztük a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa, a Magyar Bor Akadémia és a Pannon Bormíves Céh – összefogásával indult kampányban borászok, orvosok és közéleti szereplők egyaránt kiállnak a felelős borfogyasztás mellett. A „Tiéd a mérték!” nem reklám, hanem társadalmi küldetés: közös gondolat arról, hogy a borfogyasztás lehet egyszerre tudatos, kulturált és örömteli.

A nyílt levélhez olyan ismert személyiségek csatlakoztak, mint Rókusfalvy Pál, Gerendai Károly, Dr. Toldy-Schedel Emil vagy Gere Andrea, akik egyetértenek abban, hogy a bor a közösségi élmények, az ünnepek és a baráti beszélgetések természetes része – de csak akkor, ha felelősséggel élünk vele. Ahogy a kampány üzenete is fogalmaz: „A mérték nem korlát, hanem iránytű – egészségben, kultúrában, közösségben.”

A „Tiéd a mérték!” minden borbarátot arra biztat, hogy legyen része ennek az értékalapú szemléletnek, ossza meg a gondolatot és mutassa meg: a magyar borkultúra nem a mennyiségről, hanem a minőségről, a hagyományról és az élményekről szól.

A „Tiéd a mérték!” nyílt levél és vizuális elemei letölthetők a Magyar Bormarketing Ügynökség weboldaláról!

Tiéd a mérték. Élj vele!


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Ajánljuk
FELFEDEZŐ
A Rovatból
Váratlan baki a Házasság első látásra adásában, a nézők nem értették, mi történik
Két egymást követő adásban is baki történt. A keddi epizódban annyira összekavarodtak a jelenetek, hogy a nézők nem tudták követni a történéseket.
DKA – Fotó: TV2 - szmo.hu
2025. november 05.



Nagy sikerrel fut a Házasság első látásra harmadik évada a TV2-n, ez azonban azt is jelenti, hogy ha valami baki történik a műsorban, azt rengeteg néző látja. A párkapcsolati realityben ez most két adásban is megtörtént, ráadásul egymás után.

A hétfői adás végén sokan értetlenül álltak azelőtt, hogy Kármen műkörme az egyik jelenetben még pink színű volt, a másikban viszont már gyöngyházfényű.

Ez azért furcsa, mert a fiatal nő a férjével való veszekedésekor elmondta, hogy éppen akkor jött a körmösétől, tehát valószínűleg akkor csináltatta élénk rózsaszínűre a körmeit. A szakításba torkolló vitájuk után elköltözött Danitól, majd este a lakásában videóban jelentkezett be, ahol viszont már teljesen más színű körmökkel lehetett látni.

Ennél is durvább baki történt a kedd esti adásban, amelyet a Blikk vett észre:

egyszercsak előrébb ugrott az adás, és azt mutatták, amikor Peti bocsánatot kér Annától, holott előtte még azt sem láthatták a nézők, hogy Anna egyáltalán megérkezik a párok közös vacsorájára.

A lap szerint 20 óra 8 perc körül történt egy hirtelen vágás, amikor az látszott, hogy az összes szereplő leült a kanapékra. Aztán percekig az előrébb ugrott jeleneteket sugározták, amíg el nem kezdődött a vacsora. 20 óra 16 perc körül viszont újabb ugrás következett és már ismét azt mutatták, amikor még csak sorban érkeztek a párok tagjai. Tizenkét perc múlva pedig újabb vágás után már attól a vacsorajelenettől folytatták az epizódot, ahol korábban félbeszakadt.

A Házasság első látásra Instagram-oldalán többen is azt írták, hogy teljes káosz volt így az adás:

„Mi ez a vágás, hát nem értem, mi van?” – értetlenkedett egy hozzászóló. „Leadták kétszer ugyanazt, a nép meg azt se tudja mi is van?” – írta egy másik néző.


Link másolása
KÖVESS MINKET:


FELFEDEZŐ
A Rovatból
Házasság első látásra: „Ha nem kapod meg a heti szexmennyiséged, kiborulsz?!” – Kármen ismét kiakadt a férjére
Ismét vita robbant ki Kármen és Dani között. Ezúttal azért vesztek össze, mert Kármen visszautasította férjét, aki a feleség szerint ezen kiborult.
Fotó: TV2 - szmo.hu
2025. november 04.



Újabb mélypontra jutott Kármen és Dani házassága a Házasság első látásra című műsorban. A legutóbbi vita a szex miatt robbant ki, miután Kármen visszautasította a férjét, aki a feleség szerint ezt bántásnak vette.

„Tegnap megint oda jutottunk, ahol a part szakad...visszautasítottam, mert nem akartam vele lefeküdni, ő ezt bántásnak vette, mert nem tudom, hány napja nem voltunk úgy együtt. De könyörgöm, ha nem érzem magam érzelmileg jól, nem tudom ezt megtenni”

– mondta Kármen.

A feleség azt is elmondta: úgy érzi, hogy Dani uralkodni akar felette és birtokolni akarja őt. Hozzátette: nem is tartja normális dolognak, hogy egy hét után összeköltözzön az ember valakivel.

„Ha te nem kapod meg a heti szexmennyiséged, akkor kiborulsz? Meg úgy viselkedsz, mint egy 5 éves kisgyerek, mert nincsen szex, testiség?”

- szegezte neki a kérdést férjének, aki nem igazán érti, mi a problémája vele.

Dani úgy érzi, mintha folyton üvegszilánkokon lépkedne a házasságukban, és úgy látja, a kapcsolatuk megfeneklett.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Ajánljuk

FELFEDEZŐ
A Rovatból
Rejtélyes tragédia: Holtan találták a 27-szer műtött Emberi Barbie-t, a rendőrség gyanús haláleset miatt nyomoz
A 31 éves Barbara Jankavskit 27 műtéten esett át, hogy egy élő Barbie babára hasonlítson. São Pauló-i otthonában találták meg, de a kiérkező mentők már nem tudtak rajta segíteni.


A brazil rendőrség gyanús esetként vizsgálja a 31 éves Barbara Jankavski halálát, és a teljes boncolási eredményre várnak – írta a Mirror. Az influenszert a hétvégén találták holtan São Pauló-i otthonában, a kiérkező mentők már nem tudták újraéleszteni.

Az influenszer egyik barátja a tragédia napján még járt a házban, és a rendőrségnek azt mondta, hogy Jankavski szeme aznap sérültnek tűnt. Néhány héttel korábban a nő egy arcfelvarráson esett át, és a közösségi oldalán dokumentálta is a gyógyulási folyamat részeként kialakult monoklikat.

„3. nap az arcfelvarrás után, túl gyorsan javul! Szinte láthatatlan heg!”

– írta egy videójához, amelyben azt is elmondta követőinek, hogy a műtéti sebek ijesztőbbnek tűnnek, mint amilyenek valójában.

Bár gyakran posztolt, az Instagramon október 1-jén, a TikTokon pedig szeptember 7-én jelentkezett utoljára.

Jankavski összesen 27 műtéten esett át, hogy egy élő Barbie babára hasonlítson, amire becslések szerint 42 ezer fontot, azaz nagyjából 19 millió forintot költött. A közösségi médiában Boneca Desumana, vagyis „Embertelen Barbie” néven vált ismertté, az Instagramon több mint 55 ezer, a TikTokon pedig 344 ezer követője volt, emellett több brazil tévéműsorban és reklámkampányban is szerepelt.

A rajongók összetörtek a halálhír hallatán. „Nem tudom elhinni. Annyira szerettelek. Nyugodj békében” – írta egyikük. Egy másik követője így fogalmazott: „Remélem, Isten tárt karokkal fogad. Úgy éltél, ahogy szerettél volna,  ez valamelyest vigaszt jelent nekünk.”

Jankavski halála nem sokkal azután történt, hogy egy másik brazil influenszert, a 30 éves Fernanda Oliveira da Silvát is holtan találták otthonában.


Link másolása
KÖVESS MINKET: