Bizarr burgerrel szívatta meg a vásárlókat a McDonald’s április 1-je alkalmából
Április 1. a bolondok napja, vagyis lényegében a hivatalos "ne higgyünk el mindent, amit látunk" nap. Sokan mégis bedőlnek az áprilisi tréfáknak, ezt pedig az üzletláncok ki is használják marketing-hackjeikben.
Tavaly az édesszájú burgerrajongók jártak pórul, amikoris a Burger King elhintette, hogy a csokoládés Whopper is felkerül az étlapra, ám végül kiderült, hogy csak vicc az egész.
Márpedig a "csokis piskóta, tűzön grillezett csokival, kandírozott vérnarancs szeletekkel, fehér csokoládé karikákkal, tejcsokoládés forgácsokkal, málnaszósszal és lágy vaníliakrémmel" meglehetősen jól hangzott...
Idén a rivális gyortétteremlánc volt mókás kedvében. Az ausztrál McDonald's a burger-ízvilág egy teljesen másik, eddig felfedezetlen szeletét ígérte és a vásárlók nem fogadták jól a trollkodást.
Ha kíváncsi vagy, hogy pontosan mivel állt elő a Meki, lapozz!