Se utazás, se partik, de van, aki legalább villában töltheti a karantént - így élnek az influenszerek a járvány idején
Karen Beddow háromgyermekes anya, aki családi utazóblogot vezet. Négy éve hagyta ott ügyvéd munkáját, hogy teljes mértékben ennek éljen. Hat éve működtetik l a Mini Travellers (Kis utazók) blogot, amin a családi életüet és a nyaralásokat dokumentálják.
Happy Easter Sunday from us all here at Mini Travellers. We hope you have a lovely day wherever you are locked down and hope you have managed to get Easter eggs or Easter treats or whatever passes for Easter in your house. We told the girls not to expect much as the Easter eggs I'd ordered on the shopping didn't arrive, but then some did so I can't wait to see their smiles! They will have to find them first though, thanks to an Easter egg trail planned virtually by lovely neighbours. Thanks Shaws! And thanks too for the lovely sunshine which is making us smile. Feel very very privileged to be home in the sun and sending love and thanks to everyone playing a bigger part in this battle. #ukexplore #familytime #sociallydistant #physicallydistantbutsociallyconnected #minitravellers #snaphappybritmums
297 Likes, 34 Comments - Karen Beddow (@mini_travellers) on Instagram: "Happy Easter Sunday from us all here at Mini Travellers. We hope you have a lovely day wherever you..."
Az anya sok időt fektetett abba, hogy ez a kis vállalkozás pénzt hozzon. Eddig jól ment nekik, de áprilisban a bevétele 95%-kal kevesebb volt, mint januárban, csak 350 fontot (140 ezer forint) keresett vele.
"Szerintem az emberek nem feltétlenül látják, mennyi erőfeszítés van ebben. Fényképeket kell készíteni, videót szerkeszteni, kezelni a weboldalt, e-maileket megválaszolni, számlákat küldeni..."
- mondta a nő.
Israel Cassol, vagy ismertebb nevén Birkin Boy divatblogger, akinek több mint 100 ezer fontot (40 millió forint) érő dizájner kézitáska-kollekciója van. Általában több százezer fontot fizetnek neki azért, hogy termékeket reklámozzon az Instagram-oldalán és eseményeken vegyen részt. Most azonban nehéz helyzetbe került, mert a divat teljesen háttérbe szorult a járvány miatt.
"Mindent lefújtak. Általában a táskáimról és luxusruhákról posztolok, de most senki nem kíváncsi ezekre. Senkit nem érdekel a divat, mert senki nem megy sehová"
- magyarázta a fiatal férfi.
Relaxing with my little one before the madness of @londonfashionweek ??#mensfashion #fashionista #lfw #modamasculina #odd
1,130 Likes, 76 Comments - Israel Cassol (@israel.cassol) on Instagram: "Relaxing with my little one before the madness of @londonfashionweek ??#mensfashion #fashionista..."
Most arról posztol, milyen dizájner szájmaszkokat lehet kapni, hogyan vasalja a ruháit és hogyan rendezgeti a ruhásszekrényét. És mivel most alig van bevétele, az édesapjától kell kölcsönkérnie, ha szüksége van pénzre.
Tabby Warley csak "részmunkaidőben" influenszer az Instagramon, ugyanis van egy "rendes" munkája is, kereskedelemben dolgozik. Most viszont kényszerszabadságon van, és az Instagramonról sem jön be neki annyi pénz, mivel most azok a ruhaboltok is bezártak, vagy spórolnak, amelyeknek a termékeit eddig reklámozta.
Insta : living my Dynasty/80's fantasy in this puff sleeved @riverisland dress and bringing you all the sass. Reality : feel like crap, my hands are dry and cracked and my nose is crusty from the constant hand washing and nose blowing. Today's blue sky is the reminder I need that summer isn't that far away and I can make it . .. I think ??? [GIFTED Dress @riverislandpr #imwearingri / Boots @kurtgeiger ]
427 Likes, 38 Comments - Tabby Warley | Take Heart (@takeheartuk) on Instagram: "Insta : living my Dynasty/80's fantasy in this puff sleeved @riverisland dress and bringing you all..."
"A koronavírus előtti világban az volt a trend, hogy a cégek rengeteget költenek az influenszer-marketingre. Most a józan ész viszont azt diktálta, hogy ez legyen az első dolog, amit felfüggesztenek"
- magyarázta a lány.
Ezt erősíti meg a Lifestyle Agency nevű marketingügynökség egyik igazgatója is.
"A hirdetésekre és a marketingre fordított összegeket drasztikusan csökkentették vagy teljesen befagyasztották Sok vállalkozás első pánikreakciója az volt, hogy becsukták a kaput és abbahagyták a költekezést"
- mondta Khyara Ranaweera.
Megfigyelték, hogy az influenszerek most főleg életmód és wellnessz témában posztolnak és reklámoznak, hiszen az otthonukon kívül most nem nagyon tudnak mást bemutatni. De a legtöbben bizonyítják, hogy még otthonról is megy az (ön)marketing.