Puzsér Róbert ismét kiosztott valakit: most Csobot Adélt vette kereszttűzbe legújabb, Indexen megjelenő cikkében.
Azzal kezdi, hogy szerinte az X-Faktor "a fiatal nemzedékek elzüllesztésére fókuszál", és "az elmúlt évek kulturális hanyatlása után tovább zülleszti a formátumot és a hétvégi kereskedelmi tévés szórakoztatás eddig is alávaló színvonalát". Úgy véli, hogy "erre már az évad elstartolása előtt biztosítékul szolgált a műsor új igazolása, Csobot Adél". Véleménye szerint "nagyjából annyira volt ízléses és szakmai igényű döntés a másik RTL-celeb, Istenes Bence élettársát a mentorok közé ültetni, mintha Orbán Viktor jogot végzett fiát, Gáspárt nevezné ki igazságügyi miniszternek". Puzsér szerint ugyanis Csobot Adél egy ilyen műsorban "bármilyen észszerű számítás szerint legfeljebb versenyzőként vehetne részt, ott sem merész reményekkel".
„A jelenség megfejtése az, hogy itt és most a néző a Survivor újabb epizódjait látja, a különbség csak annyi, hogy a tévécsatorna döntéshozói az épp képernyőre szánt hírneves senkit ezúttal nem egy lakatlan szigetre, hanem az egyik mentorszékbe dobták le – a néző akár úgy is érezheti, hogy ő kapta a megtiszteltetést. Félreérthetetlen gesztus ez ugyanakkor Orbán Viktornak: ha egy ambiciózus nő jól választ párt, és szül két szép magyar gyereket, ebben az országban bármit elérhet. Az a tény, hogy Csobot Adélnál ezer tehetségesebb, tapasztaltabb, kulturáltabb és minden szempontból alkalmasabb énekesnő él Magyarországon, ugyan kit érdekel? Tényleg Mészáros Lőrinc a legtehetségesebb magyar vállalkozó?”
- elmélkedik a cikkben.
A kritikus szerint
„Csobot Adél egy tüzelő nősténydémont ad elő a képernyőn, aki a talmi hírnévért nemcsak szégyentelen ripacskodásra, de ránézésre akár emberölésre is készen áll.”
Puzsérnál viszont nemcsak Csobot Adél, hanem más mentorok is kiverik a biztosítékot:
„Puskás Peti és Gáspár Laci pedig asztalon való szégyentelen fetrengéssel, bulizást imitáló, gyalázatos zendüléssel meg arcpirító színpadi vergődéssel reagált a kihívásra. Alföldi Róbert, Geszti Péter, Keresztes Ildikó, Malek Miklós vagy Szikora Róbert soha nem aljasította volna magát ennyire a valóságshow hulladékreferenciáihoz. Egyedül ByeAlex gesztusait látva érezhető, hogy a szemérmetlenség közegében valamennyire kínosan érzi magát – ez pedig újra meg újra megnyilvánuló nárcisztikus primadonnasága ellenére is bizonyos kulturáltságot jelez.”
A kritikus összegzésként azt írja:
„az X-Faktor tizedik évada eddig soha nem tapasztalt penetráns szégyennel büntet. Képtelenség, hogy a műsor készítői ne érezzék: ez nem a Való Világ – legalábbis nem annak kéne lennie.”
Úgy látja, a „magyarországi kereskedelmi tévés kaszt” már csak a realityk „hulladékélményét” tudják legyártani. Szerinte ez már jól látszik a csatorna fikciós műsorán is, a Keresztanyu néven futó sorozatán is, ami a publicista szerint „ócskaság”.
Puzsér Róbert ismét kiosztott valakit: most Csobot Adélt vette kereszttűzbe legújabb, Indexen megjelenő cikkében.
Azzal kezdi, hogy szerinte az X-Faktor "a fiatal nemzedékek elzüllesztésére fókuszál", és "az elmúlt évek kulturális hanyatlása után tovább zülleszti a formátumot és a hétvégi kereskedelmi tévés szórakoztatás eddig is alávaló színvonalát". Úgy véli, hogy "erre már az évad elstartolása előtt biztosítékul szolgált a műsor új igazolása, Csobot Adél". Véleménye szerint "nagyjából annyira volt ízléses és szakmai igényű döntés a másik RTL-celeb, Istenes Bence élettársát a mentorok közé ültetni, mintha Orbán Viktor jogot végzett fiát, Gáspárt nevezné ki igazságügyi miniszternek". Puzsér szerint ugyanis Csobot Adél egy ilyen műsorban "bármilyen észszerű számítás szerint legfeljebb versenyzőként vehetne részt, ott sem merész reményekkel".
Regisztrálj, vagy lépj be, hogy tovább tudd olvasni a cikket!
Tévétörténelmi pillanat és meglepő kiesés a Nagy Duett elődöntőjében
Az utolsó két páros közül már csak a nézők szavazatai döntöttek. A döntés sokakat meglepett, hiszen két héttel korábban a közönség szavazta őket vissza a versenybe.
Vasárnap este elődöntőjéhez érkezett A Nagy Duett hetedik évada, ahol négy páros állt színpadra, hogy kivívja helyét a jövő heti fináléban. A produkciók most is változatosak voltak: megható, látványos és lendületes előadások követték egymást.
Mihályfi Luca és Hegyes Berci Tom Jones ikonikus slágerével, a Sexbombbal, valamint a Maneskin Beggin’ című dalával nyűgözte le a zsűrit és a közönséget. Ismét elnyerték az adásgyőztes címet, ezzel biztosították részvételüket a döntőben.
Az este során Lékai-Kiss Ramóna és Brasch Bence szereplése is kérdésessé vált, mivel nem volt biztos, hogy színpadra tudnak lépni. Végül ők is felléptek, és különleges pillanatot hoztak a műsorba: az RTL egyik sikersorozatának főcímdalával érkeztek.
Az adás végére kialakult a döntő mezőnye. A veszélyzónába három páros került: Radics Gigi és Visváder Tamás, Nótár Mary és Aurelio, valamint Lékai-Kiss Ramóna és Brasch Bence. Közülük utóbbi duó bejutott a döntőbe, a másik két páros közül pedig már csak a nézők szavazatai döntöttek.
A hetedik évad elődöntőjében végül Radics Gigi és Visváder Tamás búcsúzott. A döntés sokakat meglepett, hiszen két héttel korábban a közönség szavazta őket vissza a versenybe.
A döntőben így már csak három páros küzdhet tovább A Nagy Duett címéért.
Vasárnap este elődöntőjéhez érkezett A Nagy Duett hetedik évada, ahol négy páros állt színpadra, hogy kivívja helyét a jövő heti fináléban. A produkciók most is változatosak voltak: megható, látványos és lendületes előadások követték egymást.
Mihályfi Luca és Hegyes Berci Tom Jones ikonikus slágerével, a Sexbombbal, valamint a Maneskin Beggin’ című dalával nyűgözte le a zsűrit és a közönséget. Ismét elnyerték az adásgyőztes címet, ezzel biztosították részvételüket a döntőben.
Az este során Lékai-Kiss Ramóna és Brasch Bence szereplése is kérdésessé vált, mivel nem volt biztos, hogy színpadra tudnak lépni. Végül ők is felléptek, és különleges pillanatot hoztak a műsorba: az RTL egyik sikersorozatának főcímdalával érkeztek.
Regisztrálj, vagy lépj be, hogy tovább tudd olvasni a cikket!
Mindenki szétizgulta magát – A Nagy Duettben kis híján nem tudott színpadra állni az egyik páros
Lékai-Kiss Ramóna és Brasch Bence sokáig nem érkezett meg a stúdióba. Ramóna szerint csak később tudtak színpadra állni, mivel Brasch Bence még a Vígszínházban játszott.
Elindult vasárnap A Nagy Duett hetedik évadának elődöntője, ahol négy páros versenyez a döntőbe jutásért. Radics Gigi és Visváder Tamás, Lékai-Kiss Ramóna és Brasch Bence, Nótár Mary és Aurelio, valamint Mihályfi Luca és Hegyes Berci közül három duó juthat tovább.
A műsor során azonban váratlan fordulat történt. Miután három produkció már lezajlott, Liptai Claudia elárulta, hogy a negyedik páros, Lékai-Kiss Ramóna és Brasch Bence még nem érkezett meg a stúdióba. Elmondása szerint csak később tudnak színpadra állni, mivel Brasch Bence még a Vígszínházban játszik.
Lékai-Kiss Ramóna a kulisszák mögött így beszélt a helyzetről:
„Nagyon izgulunk, ugyanis úgy alakult az esténk, hogy Bence a Vígszínházban játszik, előadása van, és azt hiszem, ha minden igaz, 21 óra 39 perckor fog lelépni onnan a színpadról.”
Hozzátette:
„Akkor beül egy autóba, ami áthozza ide, és számításaink szerint körülbelül 52-re megérkezik, de 22 órakor, tehát rá 8 percre színpadon kell lennünk, és fel kell öltöznie a jelmezbe, és fel kell, hogy portozzák.”
Elmondása szerint, még ha a haját és a sminkjét el is engedik, akkor is kérdéses, hogy időben felérnek-e a színpadra.
„Az a kérdés, hogy színpadra tudunk-e állni ma este” – mondta a színésznő.
Végül a páros este 22 óra 20 perc körül megérkezett a TV2 stúdiójába, és színpadra is álltak. A produkciójukban a Barátok közt főcímdalát adták elő, amit Lékai-Kiss Ramóna „tévétörténelmi pillanatként” jellemzett.
Elindult vasárnap A Nagy Duett hetedik évadának elődöntője, ahol négy páros versenyez a döntőbe jutásért. Radics Gigi és Visváder Tamás, Lékai-Kiss Ramóna és Brasch Bence, Nótár Mary és Aurelio, valamint Mihályfi Luca és Hegyes Berci közül három duó juthat tovább.
A műsor során azonban váratlan fordulat történt. Miután három produkció már lezajlott, Liptai Claudia elárulta, hogy a negyedik páros, Lékai-Kiss Ramóna és Brasch Bence még nem érkezett meg a stúdióba. Elmondása szerint csak később tudnak színpadra állni, mivel Brasch Bence még a Vígszínházban játszik.
Regisztrálj, vagy lépj be, hogy tovább tudd olvasni a cikket!
Sarka Kata ma már sokkal tudatosabban viszonyul a külsőségekhez, mint korábban tette, és alaposan megváltozott a szépségről, így a plasztikai beavatkozásokról alkotott képe is – írja a Blikk a Magyarország Szépe – Miss World Hungary versenyigazgatójára hivatkozva.
„Egyszerűen már nem akarok ezzel foglalkozni. Van három gyönyörű gyermekem, ott a férjem, a kutyám, a munkám, ezerszer fontosabb dolgok ezek annál, mint hogy éppen hogyan nézek ki” – fogalmazott.
A Magyarország Szépe – Miss World Hungary egyik versenyigazgatója szerint a természetesség ma már sokkal fontosabb számára, mint a tökéletesség látszata. Úgy véli, a szépség nem feltétlenül a centikre szabott ideálokban rejlik, ezért saját életében sem követné már el a korábbi mintákat.
„Nem titok, hogy annak idején én is átestem mellplasztikán, de ha újrakezdhetném, nem feküdnék kés alá” – mondta.
Sarka Kata szerint sokat számít, milyen mintát lát egy gyermek otthon, ezért a lányát is arra neveli, hogy az egyszerűség és a természetesség igazi érték lehet.
„A válogatón is ott ült velem szemben a kislányom, és zsűrizés közben folyamatosan írogattam neki, hogy látod, mennyivel szebbek azok a nők, akiknek nincs túltöltve a szájuk, akik enyhe sminkben vannak és a természetességre törekednek? Ezeknek a szempontoknak a fontosságára a saját példámon keresztül is igyekszem felhívni a figyelmét.”
A szépségverseny zsűrijében is ezt az új értékrendet igyekszik képviselni. Elárulta: évről évre követi, hogy más országokban milyenek az aktuális trendek, milyen típusú lányokat delegálnak a versenyekre, de végül valamiért soha nem sikerül teljesen alkalmazkodnia hozzájuk, mert vannak saját szempontjai.
„Számomra például a természetesség kiemelten fontos, és ettől nehezen tudok eltérni.”
Kiemelte, hogy a verseny során nemcsak a megjelenés, hanem a kisugárzás is nagy szerepet kap, és az sem kizáró ok, ha valaki nem felel meg a hagyományos szépségideálnak. A zsűrizésről szólva hangsúlyozta, hogy szeretnének „különböző testalkatú lányokat bemutatni a nézőknek”. Így egyáltalán nem probléma, ha valakin van néhány plusz kiló, hiszen könnyen lehet, hogy éppen ő viszi majd el a közönségdíjat vagy akár a koronát, mert olyan kisugárzása van, hogy az lenyűgözi őket.
A Magyarország Szépe – Miss World Hungary verseny időpontjai még nem ismertek, de a sajtónyilvános válogatókat a múlt héten megtartották a Bálna rendezvényközpontban. A hagyományokhoz híven 2025-ben is a Duna Televízió fogja közvetíteni a királynő megválasztását, aki később a világversenyen képviselheti hazánkat.
A nemzetközi Miss World 2025 világdöntőt május 31-én rendezik az indiai Hyderabad városában, Telangana államban. Magyarországot a 2024-es győztes, Katzenbach Andrea képviseli a világversenyen.
Sarka Kata ma már sokkal tudatosabban viszonyul a külsőségekhez, mint korábban tette, és alaposan megváltozott a szépségről, így a plasztikai beavatkozásokról alkotott képe is – írja a Blikk a Magyarország Szépe – Miss World Hungary versenyigazgatójára hivatkozva.
„Egyszerűen már nem akarok ezzel foglalkozni. Van három gyönyörű gyermekem, ott a férjem, a kutyám, a munkám, ezerszer fontosabb dolgok ezek annál, mint hogy éppen hogyan nézek ki” – fogalmazott.
Regisztrálj, vagy lépj be, hogy tovább tudd olvasni a cikket!
A francia Thylane Blondeau mindössze hatéves volt, amikor világszerte ismert lett, miután „a világ legszebb kislányának” nevezték. Háromévesen kezdett modellkedni, miután Jean Paul Gaultier felfedezte.
Ma már 24 éves, és olyan ismert divatmárkáknak dolgozott, mint a Dolce & Gabbana, a L'Oréal Paris, a Versace, a Ralph Lauren vagy a Hugo Boss - írja az Unilad.
2018-ban a The Telegraphnak mesélt arról, hogy gyerekként nem érzékelte a körülötte zajló felhajtást. Így fogalmazott:
„Az emberek azt mondják: »Tudod, te vagy a világ legszebb kislánya«, te meg csak annyit mondasz: »Nem, csak az iPademmel játszom.«” Hozzátette: „Még most is azt mondják: »Te vagy a legszebb lány«, én meg csak annyit válaszolok: »Nem, még mindig nem, csak egy ember vagyok, egy tinédzser.«”
Ugyanabban az évben elindította saját divatmárkáját, amely a Heaven May Clothing nevet kapta. A név két középső nevéből származik. A lapnak azt is elmondta, hogy olyan ruhákat szeretett volna tervezni, amiket ő maga is hordana.
Így fogalmazott: „Sokat utazom, úgyhogy olyan ruhákat szeretnék, amiket bármikor fel lehet venni – kényelmes ruhákat. Tinédzser vagyok, szóval nálam a pulcsik, nadrágok és melegítők a nyerők.”
Az Instagram-oldalát több mint 7 millióan követik. 2022-ben ott mutatta meg először, hogy már barna hajjal látható.
A francia Thylane Blondeau mindössze hatéves volt, amikor világszerte ismert lett, miután „a világ legszebb kislányának” nevezték. Háromévesen kezdett modellkedni, miután Jean Paul Gaultier felfedezte.
Ma már 24 éves, és olyan ismert divatmárkáknak dolgozott, mint a Dolce & Gabbana, a L'Oréal Paris, a Versace, a Ralph Lauren vagy a Hugo Boss - írja az Unilad.
Regisztrálj, vagy lépj be, hogy tovább tudd olvasni a cikket!