Botrány a reklámügynökség miatt: túlsúlyos és vörös hajú gyerekek nem szerepelhettek volna a Milka hirdetésében
Az Spotlight UK azóta bocsánatot kért a hirdetés miatt.
"Csütörtökön a Spotlight platformját használó casting-szervezők közzétettek egy olyan felhívást a platformon, amely egyáltalán nem felel meg a magas követelményeinknek, de ennek ellenére átcsúszott a hálón.
Az ilyesmi egyszerűen teljesen elfogadhatatlan, és soha nem hagyhattuk volna, hogy közzétegye a munkatársunk. Elkötelezettek vagyunk abban, hogy minden Spotlight-tagnak a lehető legjobb szolgáltatást nyújtsuk, amely magában foglalja annak biztosítását, hogy minden egyes Spotlight-tag érezze, hogy tisztelettel és méltósággal bánnak velük. Ez alkalommal nem tartottuk be saját szabályainkat, és egy teljes felülvizsgálatot tartunk azért, hogy a jövőben ez többé ne fordulhasson elő. Súlyos hibát vétettünk, nagyon sajnáljuk" - írta a cég.
A Milka csokoládét készítő Mondelez International képviselője később így fogalmazott:
„Nagyon komolyan vesszük hirdetési felelősségünket, soha nem hagynánk jóvá egy ilyen felhívást, és sürgősen felülvizsgáljuk a helyzetet, hogy megértsük, hogyan és miért történt."