FELFEDEZŐ
A Rovatból

A magyar milliárdos azzal szórakozik, hogy fiatalokat ültet be a kocsijába, és viszi őket a 700 lóerővel egy-egy körre

Jákob Zoltán teljesen másképp él, mint a legtöbb milliárdos. Prankeket talál ki TikTok csatornájára a nézők szórakoztatására.


Kevesen szokták böngészni a leggazdagabb magyarok listáit, pláne, mert tudni: van aki bármit megtenne, hogy rákerülhessen, mások azért fizetnének inkább, hogy ne legyenek rajta. A szupergazdagok többnyire zárkózottak, gyanakvók, titkolják hol, hogyan élnek - vagy inkább csak a beavatott vagy sorstárs kap betekintést különleges életükbe. Nem csoda tehát, hogy szinte üstökösként robbant be a magyar köztudatba egy olyan milliárdos, Jákob Zoltán, aki ennek mindenben az ellenkezőjét teszi. Élete nyitott könyv, TikTok-csatornáját százezrek követik, rajongói pedig remegő kézzel állítják meg az utcán, ha szelfizni akarnak vele - derül ki a G7 cikkéből.

Legutóbb azzal került be a hírekbe, hogy végre beköltözött 1 milliárd forintért vásárolt kétszintes belvárosi otthonába, melynek pontos címe sem titok, ahogy az sem, hogy fél évbe és 300 millió forintba került, míg a vadonatúj lakásból olyan otthon lett, amilyet Jákob Zoltán elképzelt. De kicsoda ez a vidám, laza figura, aki megkapóan őszintén beszél a gazdagságról?

A semmittevés nem boldogít

Jákob Zoltán egy alföldi kis településről származó építész, aki műszaki egyetemistaként kivételes tanulmányi eredménye miatt köztársasági ösztöndíjas volt, később lakóparkokat épített, de

miután lassan húsz éve kitanulta a műkörmös szakmát (igen, rendes OKJ-s végzettsége van, természetesen az is ötös), felépítette a Crystal Nails cégcsoportot, amely mára nemzetközi márkává érett, és mesés gazdagságot hozott.

Évek óta megtehetné, hogy csak élvezi az élet adta örömöket, de egy interjúban elárulta, a semmittevés nem boldogítja. „Próbáltam nem dolgozni, de nem élveztem” - mondta az RTL-nek adott interjújában a 37. leggazdagabb magyar.

„A másik autóm is Ferrari”

Van viszont, ami boldogítja: a tűzpiros, 110 milliós Ferrarijának a hangja. A mélyből feltörő, erőt és magabiztosságot sugárzó motorhang elég ahhoz, hogy duda helyett is jelezze, megérkezett egy milliárdos, aki büszke arra, amit elért, és a maga módján meg is osztja az élményt sokakkal.

Fiatalokat ültet be a kocsijába, és viszi őket a 700 lóerővel egy-egy körre, büszkén pózol Európa fővárosaiban az autó mellett, prankeket talál ki TikTok csatornájára a nézők szórakoztatására.

És természetesen már megrendelte a legújabb Ferrarit, ami még csak most épül, és amilyen garantáltan csak neki lesz a világon.

@jakob.zoli Utánam jött a térről??️ #ferrari #ferraribudapest ♬ eredeti hang - Jákob Zoli

Bizonyos szint fölött a pénz inkább nyűg

Jákob Zoltán elvált, háromgyerekes apa, a fia vele dolgozik a vállalkozásában, a lányai még tanulnak. Minden gyerekének vett saját otthont, de ezeken kívül is van még 20-30 lakása.

Összvagyona 44 milliárd forint körül lehet, ahogy mondja, 44 vagy 42 milliárd, ezen a szinten már nincs nagy különbség, pláne, mert évente 2-3 milliárd úgyis hozzájön.

Ha a pénz nyűg, mi teszi igazán boldoggá? Az utazás. Minden hónapban elutazik, egyedül járja a világot, persze vannak kedvenc helyei. Közben szinte egyenes adásban közvetít, megosztva az élményt 215 300 követőjével. Eláruljuk, hogy ebben a pillanatban épp Ausztráliában van, és arra készül, hogy koalákkal találkozzon.

@jakob.zoli #sydneylife ♬ eredeti hang - Jákob Zoli

Nem gyűjti a magánrepülőket, a hatalmas jachtokat meghagyja másoknak, persze hóbortjai neki is vannak. Hogy mi a különleges mégis benne, amit nem szoktunk meg más milliárdostól eddig? Az a természetesség, amivel mindezt kezeli. Őt sem más teszi boldoggá, mint bármelyikünket. Egy szép táj látványa, egy jó vacsora, egy kényelmes lakás - és a munka. Maximum az arányok mások.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Népszerű
Ajánljuk
Címlapról ajánljuk


FELFEDEZŐ
A Rovatból
Koccints mértékkel! – A „Tiéd a mérték!” kampány a tudatos borozás öröméről szól
A Magyar Bormarketing Ügynökség és több szakmai szervezet közös kezdeményezése arra hívja fel a figyelmet, hogy a bor igazi értéke nem a mennyiségben, hanem az élményben és a tudatosságban rejlik.


A bor több mint egy ital – kultúra, hagyomány és közösségteremtő erő. Ezt az üzenetet szeretné újra a középpontba állítani a „Tiéd a mérték!” kezdeményezés, amely arra hívja fel a figyelmet, hogy a borfogyasztásban – akárcsak az élet más területein – a mérték az igazi érték.

A Magyar Bormarketing Ügynökség és több szakmai szervezet – köztük a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa, a Magyar Bor Akadémia és a Pannon Bormíves Céh – összefogásával indult kampányban borászok, orvosok és közéleti szereplők egyaránt kiállnak a felelős borfogyasztás mellett. A „Tiéd a mérték!” nem reklám, hanem társadalmi küldetés: közös gondolat arról, hogy a borfogyasztás lehet egyszerre tudatos, kulturált és örömteli.

A nyílt levélhez olyan ismert személyiségek csatlakoztak, mint Rókusfalvy Pál, Gerendai Károly, Dr. Toldy-Schedel Emil vagy Gere Andrea, akik egyetértenek abban, hogy a bor a közösségi élmények, az ünnepek és a baráti beszélgetések természetes része – de csak akkor, ha felelősséggel élünk vele. Ahogy a kampány üzenete is fogalmaz: „A mérték nem korlát, hanem iránytű – egészségben, kultúrában, közösségben.”

A „Tiéd a mérték!” minden borbarátot arra biztat, hogy legyen része ennek az értékalapú szemléletnek, ossza meg a gondolatot és mutassa meg: a magyar borkultúra nem a mennyiségről, hanem a minőségről, a hagyományról és az élményekről szól.

A „Tiéd a mérték!” nyílt levél és vizuális elemei letölthetők a Magyar Bormarketing Ügynökség weboldaláról!

Tiéd a mérték. Élj vele!


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Ajánljuk
FELFEDEZŐ
A Rovatból
Váratlan baki a Házasság első látásra adásában, a nézők nem értették, mi történik
Két egymást követő adásban is baki történt. A keddi epizódban annyira összekavarodtak a jelenetek, hogy a nézők nem tudták követni a történéseket.
DKA – Fotó: TV2 - szmo.hu
2025. november 05.



Nagy sikerrel fut a Házasság első látásra harmadik évada a TV2-n, ez azonban azt is jelenti, hogy ha valami baki történik a műsorban, azt rengeteg néző látja. A párkapcsolati realityben ez most két adásban is megtörtént, ráadásul egymás után.

A hétfői adás végén sokan értetlenül álltak azelőtt, hogy Kármen műkörme az egyik jelenetben még pink színű volt, a másikban viszont már gyöngyházfényű.

Ez azért furcsa, mert a fiatal nő a férjével való veszekedésekor elmondta, hogy éppen akkor jött a körmösétől, tehát valószínűleg akkor csináltatta élénk rózsaszínűre a körmeit. A szakításba torkolló vitájuk után elköltözött Danitól, majd este a lakásában videóban jelentkezett be, ahol viszont már teljesen más színű körmökkel lehetett látni.

Ennél is durvább baki történt a kedd esti adásban, amelyet a Blikk vett észre:

egyszercsak előrébb ugrott az adás, és azt mutatták, amikor Peti bocsánatot kér Annától, holott előtte még azt sem láthatták a nézők, hogy Anna egyáltalán megérkezik a párok közös vacsorájára.

A lap szerint 20 óra 8 perc körül történt egy hirtelen vágás, amikor az látszott, hogy az összes szereplő leült a kanapékra. Aztán percekig az előrébb ugrott jeleneteket sugározták, amíg el nem kezdődött a vacsora. 20 óra 16 perc körül viszont újabb ugrás következett és már ismét azt mutatták, amikor még csak sorban érkeztek a párok tagjai. Tizenkét perc múlva pedig újabb vágás után már attól a vacsorajelenettől folytatták az epizódot, ahol korábban félbeszakadt.

A Házasság első látásra Instagram-oldalán többen is azt írták, hogy teljes káosz volt így az adás:

„Mi ez a vágás, hát nem értem, mi van?” – értetlenkedett egy hozzászóló. „Leadták kétszer ugyanazt, a nép meg azt se tudja mi is van?” – írta egy másik néző.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Ajánljuk

FELFEDEZŐ
A Rovatból
Házasság első látásra: „Ha nem kapod meg a heti szexmennyiséged, kiborulsz?!” – Kármen ismét kiakadt a férjére
Ismét vita robbant ki Kármen és Dani között. Ezúttal azért vesztek össze, mert Kármen visszautasította férjét, aki a feleség szerint ezen kiborult.
Fotó: TV2 - szmo.hu
2025. november 04.



Újabb mélypontra jutott Kármen és Dani házassága a Házasság első látásra című műsorban. A legutóbbi vita a szex miatt robbant ki, miután Kármen visszautasította a férjét, aki a feleség szerint ezt bántásnak vette.

„Tegnap megint oda jutottunk, ahol a part szakad...visszautasítottam, mert nem akartam vele lefeküdni, ő ezt bántásnak vette, mert nem tudom, hány napja nem voltunk úgy együtt. De könyörgöm, ha nem érzem magam érzelmileg jól, nem tudom ezt megtenni”

– mondta Kármen.

A feleség azt is elmondta: úgy érzi, hogy Dani uralkodni akar felette és birtokolni akarja őt. Hozzátette: nem is tartja normális dolognak, hogy egy hét után összeköltözzön az ember valakivel.

„Ha te nem kapod meg a heti szexmennyiséged, akkor kiborulsz? Meg úgy viselkedsz, mint egy 5 éves kisgyerek, mert nincsen szex, testiség?”

- szegezte neki a kérdést férjének, aki nem igazán érti, mi a problémája vele.

Dani úgy érzi, mintha folyton üvegszilánkokon lépkedne a házasságukban, és úgy látja, a kapcsolatuk megfeneklett.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Ajánljuk

FELFEDEZŐ
A Rovatból
Rejtélyes tragédia: Holtan találták a 27-szer műtött Emberi Barbie-t, a rendőrség gyanús haláleset miatt nyomoz
A 31 éves Barbara Jankavskit 27 műtéten esett át, hogy egy élő Barbie babára hasonlítson. São Pauló-i otthonában találták meg, de a kiérkező mentők már nem tudtak rajta segíteni.


A brazil rendőrség gyanús esetként vizsgálja a 31 éves Barbara Jankavski halálát, és a teljes boncolási eredményre várnak – írta a Mirror. Az influenszert a hétvégén találták holtan São Pauló-i otthonában, a kiérkező mentők már nem tudták újraéleszteni.

Az influenszer egyik barátja a tragédia napján még járt a házban, és a rendőrségnek azt mondta, hogy Jankavski szeme aznap sérültnek tűnt. Néhány héttel korábban a nő egy arcfelvarráson esett át, és a közösségi oldalán dokumentálta is a gyógyulási folyamat részeként kialakult monoklikat.

„3. nap az arcfelvarrás után, túl gyorsan javul! Szinte láthatatlan heg!”

– írta egy videójához, amelyben azt is elmondta követőinek, hogy a műtéti sebek ijesztőbbnek tűnnek, mint amilyenek valójában.

Bár gyakran posztolt, az Instagramon október 1-jén, a TikTokon pedig szeptember 7-én jelentkezett utoljára.

Jankavski összesen 27 műtéten esett át, hogy egy élő Barbie babára hasonlítson, amire becslések szerint 42 ezer fontot, azaz nagyjából 19 millió forintot költött. A közösségi médiában Boneca Desumana, vagyis „Embertelen Barbie” néven vált ismertté, az Instagramon több mint 55 ezer, a TikTokon pedig 344 ezer követője volt, emellett több brazil tévéműsorban és reklámkampányban is szerepelt.

A rajongók összetörtek a halálhír hallatán. „Nem tudom elhinni. Annyira szerettelek. Nyugodj békében” – írta egyikük. Egy másik követője így fogalmazott: „Remélem, Isten tárt karokkal fogad. Úgy éltél, ahogy szerettél volna,  ez valamelyest vigaszt jelent nekünk.”

Jankavski halála nem sokkal azután történt, hogy egy másik brazil influenszert, a 30 éves Fernanda Oliveira da Silvát is holtan találták otthonában.


Link másolása
KÖVESS MINKET: