hirdetés
hirdetés
hirdetés
 
 
hirdetés
Visszatér a képernyőre a Pumukli, százezrek kedvenc mesesorozata
Digitálisan felújítva láthatják a nézők.
Szeretlek Magyarország - szmo.hu
2019. március 13.


hirdetés

filmsorozat. Az NSZK-osztrák-magyar koproducióban készült sorozatot 1982-ben mutatták be, az alkotója Ellis Kaut írónő volt, aki 2015-ben halt meg.

A meséken - nem túlzás - generációk nőttek fel.

A Pumuklit örökösödési és jogi viták miatt hosszú ideje nem játszották, március 1-jétől azonban az Amazon Prime Video platformján közzétették az eredeti részeket, 2020-tól pedig a tervek szerint digitálisan felújított változatban is látható lesz mind az 52 rész.

A német médiának Barbara von Johnson, az eredeti figura illusztrátora is nyilatkozott. Szerinte: "A mai gyerekeket a digitális világ uralja. Úgy gondolom, hogy vissza kell térniük a természetes, hiteles önmagukhoz, hogy ellensúlyozzák az állandó megfelelési kényszert. A kis kobold története segíthet az önmegvalósításban, a könnyed mindennapok és helyes értékek megteremtésében".

Az Amazon Prime Video vezérigazgatója, Christoph Schneider pedig azt mondta, hogy szeretné, ha pont olyan lelkesen fogadnák Pumuklit a mai gyerekek is, mint a sorozat régi rajongói.

Via: 24.hu


KÖVESS MINKET:





Családi bunyó, avagy a középszer bájos diadala - filmkritika
Nincsenek benne alpári poénok, és a verekedések sem agyatlanok. De semmi különlegest nem nyújt. Vigyázat, az utolsó mondatunk spoiler.
Pokorny Szilárd, fotók: YouTube - szmo.hu
2019. március 14.


hirdetés

Családi bunyó - mégis mire gondoljon az ember egy ilyen cím hallatán? Nos, én semmi jóra nem számítottam: valami idióta vígjátékot vártam primitív poénokkal és egy rakás ostoba verekedéssel. Végül is minden bejött, annyi különbséggel, hogy a film nem egyszerű vígjáték, nincsenek benne alpári poénok, és a verekedések sem agyatlanok. De menjünk sorjában.

A sztori elég sablonos: adott egy "ízig-vérig" proli család egy brit kisvárosban. Apuci aktív bankrabló volt például, és ebből a kivezető utat a pankrációban találta meg. Később az egészből családi szenvedély lett: üzemeltetni kezdenek egy ringet, ahol a család minden tagja verekszik, és persze mások is (kivéve azt a gyereküket, aki épp börtönben ül). És akkor jön a váratlan fordulat: a legnagyobb és legprofibb bajnokságon (a WWE-n) szerepelhet Ricky és Julia lánya, Paige és a fiuk, Zack. Persze, csak ha megfelelnek az előválogatáson rájuk váró, igen komoly felvételin. (Tegyük hozzá, hogy a WWE egy profi pankrátorpromoter cég, amit bajnokságnak hívni a dolgok végletes - és kissé káeurópai - leegyszerűsítése. Ha valakit bővebben érdekel, eszik-e vagy isszák, ide kattintson.)

Nem spoilerezzük el az egész sztorit, hiszen pont attól izgalmas a film, hogy nem tudjuk, mi lesz a vége - sikerül-e a bajnoki címet megszerezni valamelyiküknek. Ugyanis - előzetes várakozásaimmal szemben - tényleg lehet izgulni a főszereplőkért. Pontosabban: lehetetlen nem izgulni értük és nem szorítani nekik. A film további erőssége, hogy az az ember érzése: a Családi bunyó tökéletesen hozza a brit proli atmoszférát, hitelesen adja vissza, milyen az alsó-alsó középosztály, már-már underclass élete. De nem csak az élete: a bútorai, az öltözködése, hellyel-közzel még a beszéde is (bár ez nyilván eredeti nyelven nézve jönne ki igazán). Egyszerűen odacsöppenünk abba az angol városkába (aminek elfelejtettem a nevét, de valljuk be, nem is lényeges), mintha mi is egy lennénk közülük.

Az egész film ilyen: átélhetjük, milyen az, amikor egy ízig-vérig átlagemberre rámosolyog a szerencse, szembejön vele a Nagy Lehetőség. Könnyű tehát a szituval azonosulni, mert rögtön úgy érezzük, hogy ez akár velünk is megtörténhetne, vagy még inkább: de kár, hogy nem velünk történik. (Annál is inkább, mivel film igaz történeten alapul.) Ugyanakkor az egész tulajdonképpen totál sablonos, helyenként nyálas, és full közhelyes, olyan igazi “halivúdi giccs”.

Mégis, őszintén szólva marha jó volt Paige-ért izgulni, ahogy a kezdőcsapatban küszködik, totál kívülállóként, akit mindenki kiközösített, mindezt fizikailag elképesztően megterhelő feladatokkal, és egy, helyenként némi szadizmusra is hajlamos edzővel megspékelve. És nagyon jó volt párás szemmel, megkövülten bámulni, amikor valami nem jött össze neki. Ahogyan nagyon jó volt teljes szívből örülni, amikor meg igen.

A Paige-et alakító Florence Plugh (Eszmélet, Lady Macbeth) játéka mellett kiemelném a sittes apukát alakító Nick Frostot (egy halom filmben játszott, például a Haláli hullák hajnalában, a Vaskabátokban vagy a Rockhajóban). Felnyírt punkfrizurájával, nagy, vörös szakállával, és golyóbistermetével a suttyó, troll fater ideáltípusa. Ráadásul akkora poénokat tol, hogy néha szinte ellopja a show-t a főszereplők elől, amire még rátesz egy lapáttal Kerekes József zseniális szinkronja.

Aki csak a Szikla (Dwayne Johnson) miatt nézi meg a Családi bunyót, tutira csalódni fog, mert a filmet eladni hivatott nagy név csak néhány rövid jelenetben cameózik. (Ezzel együtt szerintem a helyén van a filmben, és nekem - bár nem vagyok egy óriási Szikla-fan - pont elég volt ennyi, és nagyon jót tett az élménynek. Tényleg.) De aki egy tisztességesen összerakott családi filmet vár hollywoodi stílusban, a küzdelemről, a kitartásról, a szolidaritásról, a győzni akarásról, valamint a családról, és ki ne hagyjam: a szeretet és, khm, az összefogás erejéről - de tényleg - , az nagyon elégedett lesz. Még akkor is, ha, mint én, eredendően be van oltva a giccs és a nyál ellen.

A Családi bunyó tehát egy tisztességes iparosmunka, egy kedves középszerű film - de ez itt most nem egy negatív jelző. Éppen ellenkezőleg: ezzel együtt, illetve ebben a kategóriában abszolút nyerő a film. És ami a lényeg: rólunk szól. Rólunk, kisemberekről, a totális középszerről, arról, hogy - bocs és vigyázat, most spoiler következik - mi is győzhetünk.


KÖVESS MINKET:



Állami díjat kaptak az Animal Cannibals tagjai és Mága Zoltán is
Március 15-e alkalmából többféle elismerést is odaítéltek.
Animal Cannibals Facebook-oldal, MTI - szmo.hu
2019. március 13.


hirdetés

Qka MC és Ricsipí, az Animal Cannibals két tagja állami díjat kapott - erről fotót is közzétettek a Facebook-oldalukon.

A hivatalos közleményben erről azt írják: könnyűzenei előadóművészi tevékenysége elismeréseként Máté Péter díjban részesült Dósa Richárd, Ricsipí, és Koller László, QKA MC az Animal Cannibals rap- és hiphopcsapat előadói".

"A március 15-e alkalmából kitüntetettek életművükkel, alkotásaikkal a magyar nemzet kultúrkincseit gazdagították"

- mondta Kásler Miklós az emberi erőforrások minisztere március 13-án, szerdán a művészeti és egészségügyi díjak átadásán. Kásler Miklós azt is mondta:

"A művészet a lélek talán legfinomabb megnyilvánulása, a művész szeretne értéket adni az emberiségnek és lehetővé tenni az emberek közötti megértést".

VIDEÓ: Animal Cannibals - Takarítónő

Kásler Miklós a Máté Péter-díj mellett a Balogh Rudolf-díjat, a Balázs Béla-díjat, a Harangozó Gyula-díjat, a József Attila-díjat, a Márai Sándor-díjat, a Szabolcsi Bence-díjat, a Erkel Ferenc-díjat, a Liszt Ferenc-díjat, a Blattner Géza-díjat, a Jászai Mari-díjat, a Hortobágyi Károly-díjat, a Munkácsy Mihály-díjat, a Németh Lajos-díjat, a Ferenczy Noémi-díjat és Táncsics Mihály-díjat adta át Fekete Péter kultúráért felelős államtitkár társaságában.

Kiemelkedő fotóművészeti, fotóriporteri tevékenysége elismeréseként Balogh Rudolf-díjat adott át:

DETVAY JENŐ fotóművész,

GÁBOR ENIKŐ fotóművész,

KÁSA BÉLA fotóművész,

URBÁN ÁDÁM fotográfus részére.

A mozgókép területén kifejtett kiemelkedő alkotótevékenysége elismeréseként Balázs Béla-díjban részesült:

BABOS TAMÁS operatőr,

GYÖNGYÖSSY BENCE filmrendező, operatőr, író, producer,

MOHAROS ATTILA filmrendező,

NÁDORFI LAJOS operatőr,

POZSGAI ZSOLT rendező, író, a Horatio Film ügyvezetője,

STŐHR LÓRÁNT filmkritikus, a Színház- és Filmművészeti Egyetem egyetemi docense,

TÓTH KLÁRA filmkritikus, publicista, az MMA levelező tagja,

ZALÁN JÁNOS producer, színművész, a Pesti Magyar Színház igazgatója.

A táncművészet terén kiemelkedő alkotói, előadói tevékenysége elismeréseként Harangozó Gyula-díjban részesült:

FELMÉRY LILI, a Magyar Állami Operaház magántáncosa,

JANÁCS EVELYN, a Magyar Állami Operaház balettmestere,

KÖNCZEI ÁRPÁD koreográfus, a Kárpát-medencei Tehetséggondozó / Előretolt Helyőrség Íróakadémia oktatója,

KULCSÁR NOÉMI koreográfus, a Magyar Táncművészeti Egyetem Moderntánc

Tanszékének vezetője,

SÁNTA GERGŐ ANDRÁS, a Honvéd Együttes - Magyar Nemzeti Táncegyüttes szólistája,

UJVÁRI KATALIN, a Pécsi Balett magántáncosa.

Kiemelkedő színvonalú irodalmi tevékenysége elismeréseként József Attila-díjat kapott:

BENCE LAJOS költő, publicista, az MNTI Lendva, Népújság szerkesztője,

BENGI LÁSZLÓ irodalomtörténész, az Eötvös Loránd Tudományegyetem Bölcsészettudományi kar egyetemi docense,

BÍRÓ JÓZSEF író,

BOKA LÁSZLÓ irodalomtörténész, az Országos Széchényi Könyvtár tudományos igazgatója, kiadóvezetője,

DEVECSERY LÁSZLÓ író, költő, rendező, tanár,

ERŐS KINGA irodalomtörténész, kritikus, Magyar Írószövetség elnökségi tagja és titkára,

FINTA ÉVA költő, drámaíró, irodalomtörténész, az egri Eszterházy Károly Egyetem nyugalmazott tanársegédje,

FÜZESI MAGDA költő, az MMA rendes tagja,

HÁSZ RÓBERT, a Tiszatáj folyóirat főszerkesztője,

KELEMEN ERZSÉBET író, költő, a debreceni Szent József Általános Iskola, Gimnázium, Szakgimnázium és Kollégium minősített kutatótanára,

KIRÁLY ZOLTÁN költő, a Sétatér Kulturális Egyesület elnöke,

LISZTÓCZKY LÁSZLÓ irodalomtörténész, kritikus, szerkesztő, az Eszterházy Károly Tanárképző Főiskola nyugalmazott docense,

SÁNTHA ATTILA BARNA író,

SOPOTNIK ZOLTÁN író, költő,

SUTARSKI KONRAD nyugalmazott író,

TAKARÓ MIHÁLY író, költő, irodalomtörténész.

Kiemelkedő írói életművének elismeréseként Márai Sándor-díjban részesült:

FALUDI ÁDÁM író, költő,

FEHÉR BÉLA író.

Kiemelkedő zenetudományi tevékenysége elismeréseként Szabolcsi Bence-díjat kapott:

DALOS ANNA zenetörténész, az MTA BTK Zenetudományi Intézet tudományos főmunkatársa, kutatócsoport-vezetője részére,

SIPOS JÁNOS népzenekutató, az MTA BTK Zenetudományi Intézet tudományos főmunkatársa, az MMA levelező tagja részére.

Kiemelkedő zeneszerzői, zenei rendezői tevékenységéért Erkel Ferenc-díjban részesült:

KELEMEN LÁSZLÓ zeneszerző,

MATZ ÁDÁM zenei rendező, hangmérnök,

OLÁH KÁLMÁN zeneszerző, zongoratanár, a Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem egyetemi adjunktusa,

ZÁVODI GÁBOR zeneszerző, producer.

Kiemelkedő zenei előadóművészi tevékenysége elismeréseként Liszt Ferenc-díjat kapott:

ÉRDI TAMÁS zongoraművész,

HÁMORI MÁTÉ karmester, az Óbudai Danubia Zenekar művészeti vezetője,

LÉTAY KISS GABRIELLA, a Magyar Állami Operaház magánénekese, szólistája,

MÁGA ZOLTÁN hegedűművész, a Primarius Kft. ügyvezetője,

MOCSÁRI KÁROLY zongoraművész, a monori Budai Imre Alapfokú Művészeti Iskola tanára,

MOHOS NAGY ÉVA operaénekes, a Debreceni Egyetem Zeneművészeti Kar professor emeritája,

ÖKRÖS CSABA hegedűművész, népzenegyűjtő, zeneszerző, a Liszt Ferenc Zeneművészeti egyetem művésztanára,

PAULIK LÁSZLÓ hegedűművész, a Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem tanára,

RADICS FERENC hegedűművész, a Hagyományok Háza, Magyar Állami Népi Együttes zenekarvezető prímása,

SZILASI ALEX zongoraművész, a Károli Gáspár Református Egyetem tanára.

Könnyűzenei előadóművészi tevékenysége elismeréseként Máté-Péter díjban részesült:

DÓSA RICHÁRD, RICSIPÍ és KOLLER LÁSZLÓ, QKA MC az Animal Cannibals rap- és hiphopcsapat előadói,

FERENCZI GYÖRGY zenész, szájharmonika-művész, a Rackajam zenekar vezetője,

NÉMETH ALAJOS előadóművész, a Bikini Együttes vezetője,

PÓKA EGON előadóművész, zeneszerző, Kőbányai Zenei Stúdió ügyvezető igazgatója,

TÖRÖK ÁDÁM fuvolista, énekes,

POÓR PÉTER énekes, előadóművész.

Kiemelkedő bábművészeti tevékenysége elismeréseként Blattner Géza-díjat kapott:

GALÁNTAI CSABA bábművész,

LENKEFI ZOLTÁN, a Békéscsabai Napsugár Bábszínház igazgatója.


KÖVESS MINKET:




Básti Juli: Nem vagyok hajlandó csak jófejeket vagy csak gonoszokat alakítani
A film vége felé lép színre a sokat emlegetett zsarnok anya, és gyorsan kiderül róla, ő is esendő ember. Básti Juli a szökött menyasszony anyját alakítja Szajki Péter Most van most című filmjében.
Göbölyös N. László - szmo.hu
2019. március 14.


hirdetés

Szajki Péter 2018 nyarán hívta fel Básti Julit, hogy kifejezetten őt képzelte el Most van most című, harmadik nagyjátékfilmje egyik kulcsszerepére, melyet még a nyár végén leforgatnak. A színésznő többek között Tompos Kátya, Mohai Tamás, Elek Ferenc és László Zsolt mellett vállalt szerepet a filmben.

– Az Ön „szelleme” végig ott lebeg a film felett, de csak a végén szembesülhetünk vele. Milyennek látja ezt az anyafigurát?

– Tipikusan az a fajta anya, aki a saját életét elszúrta, de a lánya életét javítaná. Hazudott önmagának egy életen át: házasságban élt valakivel, akihez csak anyagi érdekek fűzték. Nem hajlandó elfogadni, hogy a lánya másképpen, jobban szeretne élni, más elképzelése van az életről. Sok anya esik ebbe a bűnbe – nemcsak lányos anyák – hogy megpróbálják rákényszeríteni saját elképzeléseiket a gyerekeikre, mintegy az ő életüket használnák második kísérletnek, miközben a sajátjukat már elrontották. Gyakori probléma ez a szülő-gyerek kapcsolatban. Az én figurám is ilyen erőszakos anya, szeretné, ha a lánya jobban csinálná, mint ő. Ez azonban nem szeretet, hanem vakság, önzés és önámítás, ugyanaz amiben évtizedeken keresztül élt. Mindenekelőtt magunkkal van dolgunk, önmagunkkal, a magunk hibáival kellene szembenéznünk, és amíg ez nem sikerül, káros úgynevezett nevelési elveket kényszeríteni a gyerekeinkre.

– Alig néhány perce van arra, hogy felépítse ezt a figurát. Volt-e ebben valami személyes indíttatás, kihívás?

– Színész vagyok, különösen szeretek filmezni, nagyon örülök tehát, amikor újabb szerepet kapok, legyen az kicsi vagy nagy. Nem a szerep nagysága dönti el, hogy mennyire lesz fontos az egy színdarabban vagy egy filmben. Mindig megtisztelő számomra, ha felkérnek egy szerepre, főleg ha olyanoktól érkezik, akikkel még nem dolgoztam együtt, ráadásul fiatalok. Természetesen először elolvasom a forgatókönyvet, megkérdezem, hogy kik szerepelnek a filmben. Nagyon boldog voltam, amikor megtudtam, hogy Tompos Kátyával játszhatok együtt. Nagyon szeretem őt, nagyra tartom. Miután elolvastam, láttam, hogy fontos szerep, amire felkértek, tehát boldogan lettem a filmbéli Kátya mamája. Egy kis szerep is sok munkát ad az előkészületek során. Ugyanúgy végig kell gondolni, elemezni, hogy ez a karakter milyen, miért így viselkedik, milyen állapotban van, miért éppen ezeket a mondatokat mondja – mindig izgalmas játék megtalálni egy szerep motivációit.

– Most van most – ez egy ősi keleti bölcsesség. Mit jelent ez ma, a 21. század emberének?

– Ez az intelem általános érvényű, a mai nap elszalasztott lehetősége, soha többé nem tér vissza.

Nem szabad elhanyagolnunk a lelkiismeretünket, nem adhatunk mindig felmentést magunknak, hogy az adott pillanatban miért nem tettünk meg valamit.

Nem helyes mindig azt mondani, "jó, jó, majd legközelebb". Igyekeznünk kell jól dönteni, kerülni a könnyebb utat, persze nehéz szert tenni megbízható értékrendre, amihez tarthatjuk magunkat, pláne, hogy azt folyton gondozni, javítani is kell. Élni nehéz, uraim - mondja Csehov - pláne jól élni!

– Pályája során a legkiválóbb filmesekkel dolgozott. Mennyit változott egy film forgatása az elmúlt évtizedek során?

– Régen is mindig nagyon profi csapatokkal dolgoztam, a berendezőktől a díszleteseken át a világosítókig. Magyarország igen profinak számít filmes tekintetben. Nagy tudású csapatokkal rendelkezik a filmszakma, elképesztő, hogy ebben a kis országban mennyi a tehetség e téren is – és most nem csak a rendezőkről beszélek, hanem azokról, akiken egy forgatás lebonyolítása áll vagy bukik. Ugyanakkor manapság sokkal kevesebb az idő egy film leforgatására. Régebben előfordult, hogy akár 60 napot is forgattunk. Most sokkal rövidebb idő alatt és szűkösebb anyagi körülmények között kell ugyanazt az eredményt produkálni. Feszítettebb a munkatempó, kevesebb idő van próbálkozni. Az operatőröket, vágókat csodás technikai vívmányok segítik, de ezek sose pótolják a tehetséget.

– Van-e olyan filmszerepe, ami különösen kedves vagy fontos az Ön számára?

– Még azokra a filmekre is szívesen emlékszem, amelyek kínlódva születtek. Volt olyan korszaka az életemnek, amikor egyszerre több filmben is játszottam. Minden nap másutt, másnak kellett lennem, ez nagyon kimerített. Mégis mindenkivel nagyon szerettem dolgozni. Viszont igaz, hogy sosem vállaltam olyan filmet, amelyiknek nem tetszett a forgatókönyve, vagy ha olyanok hívtak, akiknek nem tetszettek a korábbi munkáik – de ilyen talán csak 1-2 volt az életemben. Volt azonban sajnos több olyan film is, olyan szerep, amit nagyon szerettem volna eljátszani, de a színházi elfoglaltságaim miatt nem vállalhattam el, mert egyszerűen nem adtak ki Kaposvárról vagy a Katonából. Ezt nem haraggal mondom, mert megértem: nem lehet egy színházi előadást vagy a próbákat leállítani egy ember miatt. És amikor csak tehették, ki is adtak, mert tudták, hogy mennyire szeretek, és mennyire fontos is nekem filmezni.

– És szerencsére sosem kellett félnie a beskatulyázástól, sem színházban, sem filmen.

– Ez talán annak köszönhető, hogy nem vagyok hajlandó csak szépeket, vagy csak csúnyákat, csak „jófejeket” vagy csak gonoszokat alakítani.

Én így gondolkodom a szakmáról, és mindig az volt a legfontosabb számomra, hogy mit gondolok egy szerepről.

Az azonban nagy szerencse, hogy mindig volt munkám.

– Hamarosan egy újabb filmben látjuk, Orosz Dénes Mimijében.

– Egyelőre csak annyit mondhatok, hogy partnereimmel, Mészáros Bélával, Tenki Rékával és Orosz Dénessel szenzációs volt együtt dolgozni. Az a ritka helyzet állt elő, hogy a forgatás előtt jó néhány napig próbálhattunk, mondatról mondatra végig mentünk a forgatókönyvön, tehát pontosan tudtuk, hogy miről lesz szó. És eközben szerencsére bizalmas, szeretetteli kapcsolat alakult ki közöttünk, és a feszített tempó ellenére, igen jókedvűen dolgoztunk együtt. A forgatás hangulata mindig rányomja a bélyegét a készülő filmre. Meglehet, rossz hangulatban is készültek már jó filmek, de ez a ritkább eset. Csak jókedvűen lehet felszabadultan dolgozni, és igyekezni minden jelenetnek a legjobb megoldását megtalálni. Elmondhatom, hogy jól telt a tavalyi nyaram…


KÖVESS MINKET:




Emberi kapcsolatok fűzik össze Petruska új dalait
Az új Reláció című nagylemez három dalszövegét is Grecsó Krisztián költő írta.
Szeretlek Magyarország - szmo.hu
2019. március 11.


hirdetés

Március 12-én jelenik meg Petruska András új nagylemeze Reláció címmel. Az album - a korábbiakkal ellentétben – zenekari felállással készült, és három dalszövegét is Grecsó Krisztián költő írta. A lemezbemutató március 29-én lesz Budapesten, a Trip Hajón.

"Popzenésznek tartom magam, sosem bonyolítottam jobban a műfaji besorolást. Felnőttebb, érettebb leágazása a Reláció, aminek szívét a világzenei elemek, a lelkét pedig a többrétegű, játékos szövegek adják"

– vallja Petruska

Az énekes/gitáros/dalszerző szerint ezúttal az emberi kapcsolatok fűzik össze a dalokat.

Az új lemez dalait ITT hallgathatod meg.

"Párkapcsolati, romantikus történetek épp úgy hallhatók ezen az albumon, mint a saját magammal, vagy a világgal való viszonyról szóló szerzemények. Sok dalban egyszerre jelenik meg a személyes élmény és egy tágabb perspektíva, mintegy egymás metaforájaként. Ez talán nem véletlen, hiszen ugyanazok az emberek vagyunk, ugyanazokkal az érzésekkel akkor is, amikor társadalmakra ható, nagy tetteket hajtunk végre, és akkor is, amikor egy bensőséges pillanatban kizárjuk a világot. A szeretetet és a biztonságot keressük az élet minden területén."

A Reláció 13 dalt tartalmaz, közülük háromnak Grecsó Krisztián József Attila-, Faludy György-, Bródy Sándor- és Déry Tibor-díjas költő írta. A Petruska-Grecsó művek egyikét, az Égi gangon című dalt meg is filmesítették, a klip már látható a YouTube-on.

VIDEÓ: Petruska – Égi gangon

Petruska - Én a te korodban

Petruska és zenekara az új albumot március 29-én mutatja be Budapesten, a Trip Hajón.


KÖVESS MINKET:







Szeretlek Magyarország
Letöltés
x
Töltsd le a Szeretlek Magyarország mobil alkalmazást, hogy elsőként értesülhess a legfrissebb hírekről!
x