hirdetés
Tolcsvay-László-1.jpg

Tolcsvay László: Én 32 éve minden előadáson játszom és énekelek. Ez most is így lesz.

Augusztus 20-án, a 32 évvel ezelőtt bemutatott Magyar Mise visszatér a Margitszigeti Szabadtéri Színpadra, a nemzeti ünnepen pedig bemutatják az Új magyar rapszódiát is. A zeneszerzővel, Tolcsvay Lászlóval beszélgettünk.
Szponzorált tartalom (x) - szmo.hu
2019. július 29.


hirdetés

Tolcsvay László és testvére, Tolcsvay Béla által jegyzett Magyar Mise ősbemutatója 1987. július 12-én volt a Margitszigeti Szabadtéri Színpadon. A különleges, nagyívű rockoratórium most, 32 évvel a bemutató után, augusztus 20-án tér vissza a Margitsziget fái közé, a nemzeti ünnep alkalmából pedig bemutatják az Új Magyar Rapszódiát is. A zeneszerzővel, Tolcsvay Lászlóval beszélgettünk a művekről.

- Ugyanúgy cseng Ön számára a Magyar Mise 32 évvel a bemutató után is?

- A mű változatlan formában hangzik el minden egyes koncerten. Most is csak az előadó gárda lesz új.

Ha arra gondol, hogy mit jelentett 1987-ben a Magyar Mise és mit üzenhet ma, akkor természetesen már értem, hogy mire gondol. De nem tudom megmondani, mert én a zeneszerző, még hozzá olyan, aki játszik is a saját művében, mindig a legodaadóbb előadásmódra inspirálom a többieket is. Így a figyelmemet az előadás és nem a hatás köti le. Természetesen az évek során megtapasztaltam azt a szeretetet a közönség részéről, ami egy-egy koncert közben kialakult. Remélem, hogy ez az ünnepi előadás megérinti majd az emberek lelkét. Hiszen, ez a szakrális üzenete. A zenében az a csodálatos, hogy minden muzsikus a saját lelkét, hangját, egyéniségét adja egy közösen létrehozott hangzásba, ami csak akkor és ott létezik.

- A Magyar Mise igazán rendhagyó módon ötvözte a műfajokat. Ugyanez a változatosság várható az Új Magyar Rapszódiától is?

hirdetés

- Az Új Magyar Rapszódia, egy szimfonikus zenekarra, egy nagy létszámú zenei apparátusra írt kompozíció. Azért választottam ezt a zenei formát, hogy szabadon mondhassam el mindazt, amit szerettem volna.

- Hogyan jött az ötlet az Új Magyar Rapszódiához? Mik inspirálták az életéből, az országból a megírását?

- Bán Teodóra a Szabadtér művészeti vezetője, igazgatója kért fel, hogy írjak erre az ünnepre egy új művet. Ő kérte fel az Operaház zenekarát, és így egy olyan feladat elé állított, aminek nem lehetett ellenállni. Ez ajándék egy zeneszerzőnek.

Sokféle érzés, gondolat szabadult fel bennem, ezért választottam a rapszódia műfaját. Kialakult egy zenei irány, egy program, amit később a komponálás közben követtem. A létrejött kb. 30 perces mű egyszerre egy időutazás, és egy lélek belső utazása - szándékaim szerint. Az időutazás: az Őshaza, az Ígéret földje, a Vándorlás, az Újhaza, a Letelepedés, a Küzdelem, a Veszteség, és a Remény káprázatát követi. A lélek pedig, az Eredet, a Vágy, a Cselekvés, a Boldogság, az Elbizonytalanodás, a Konfrontáció, és a Megvilágosodás állomásait.

Természetes, hogy gondoltam a történelmünkre, de gondoltam a saját életemre, és a jövőnkre is. Alapvetően az érzéseimet muzsikáltam el.

- Mennyire kapcsolódik össze a két mű?

- Más a kettő, hiszen a Misében énekelünk, a Rapszódia instrumentális. A Mise különböző zenei műfajok ötvözésével, a liturgia tételeit követve jut el egy összhang megteremtéséhez. A Rapszódia, pedig az ami, rapszódia.

- Egy fiatal zeneszerzővel, Ott Rezsővel dolgozik együtt az Új Magyar Rapszódia hangszerelésén. Milyen a közös munka?

- Én eleve összhangzásban gondolkozom, így is komponálok. Most is egy olyan anyagot adtam Rezsőnek, ami a teljes tematikán túl, már komplett zenekari hangzásokat tartalmazott. Ő igen érzékeny, nagyon empatikus és tehetséges kolléga, aki számtalan meglepő színnel gazdagította az egyes zenei részeket.

- Van olyan, hogy egy dal, zenei mű próba közben még változik, vagy már a kottán elnyerik végső verziójukat a dallamok?

- Ez mindig más. Például egy új színdarab az alkotás fázisában, sok változáson megy át. A próbák során is alakulhat, de egyszer csak elkészül. Kottában, csak a musical-eket, és a nagyobb lélegzetű darabokat írom le, így ezek általában nem változnak az évek alatt, bármelyik színházban is játsszák őket. Néha azért előfordul, hogy mégis itt-ott változtatok rajta, vagy egy új dal, aláfestő zene kerül bele egy-egy előadásba. A dalokat, főleg azokat, amiket én énekelek, vagy annak idején a Fonográf, illetve a Tolcsvay Trió játszott, nem kottáztam le. Csak esetleg utólag, ha kell.

Az én generációm fejből játszott, mindent. A mai napig.

Megjegyeztük az énekszólamokat, a játszani valót, de még azt is, amit a muzsikus társunk játszott ugyan abban a nótában. Ha évekig nem játsszuk együtt, akkor is néhány próba alatt előjön minden.

- Az Új Magyar Rapszódia komponálása hogyan zajlott, milyen hangszereket használ zeneszerzéskor?

- Zongorázom, és computerben rögzítem több sávon, így már az összhangzást is meg tudom idézni. Bennem mindig többszólamban indul el egy–egy zenei gondolat. Ez a legizgalmasabb fázis, amikor valami csak a képzeletemben van, de aztán hangokká formálódik.

- Elkezdődtek már a próbák az Operaház zenekarával? Milyen volt először élőben hallani? Ennyi bemutató után is még van Önben izgalom a premierekkor?

- Hogyne volna izgalom, anélkül nincs! Nem adják ezt „ingyen”. Nem, még nem kezdődtek el a próbák, de Kocsár Balázs főzeneigazgató úrral, aki vezényelni fogja a Rapszódiát, egy pár alkalommal már átnéztük a partitúrát. Ő igen konstruktív volt, és javasolt nagyon hasznos dolgokat. A kottázó software ugyan képes megszólaltatni a hangjegyeket, de hát az mégsem az, mint amikor majd igazi muzsikusok fogják ezt megtenni. Nagyon várom már.

- Az első kérdésre visszacsatolva: az új gárdában is nagyon tehetséges énekesek lépnek fel. Mit szólt hozzá, amikor először hallotta őket a Magyar Misében?

- Örülök nekik, sokat várok tőlük. Már volt próbánk, külön a kórussal és külön a szólistákkal, nagyon ígéretes. Ez az előadó gárda így még nem muzsikált együtt. Én 32 éve minden előadáson játszom és énekelek. Ez most is így lesz. Nekik újdonság volt, és pont ez a jó. Azt remélem, hogy átérzik majd a Magyar Misét és megtöltik a saját tehetségükkel. Biztos vagyok benne, hogy a szólisták, Miklósa Erika, Janicsák Veca, Sándor Péter, Szemenyei János, Gábor Géza, valamint a rockzenészek, népzenészek, és a szimfonikus muzsikusok, Werner Gábor karmester vezényletével a maximumot fogják nyújtani.


hirdetés
KÖVESS MINKET:




Címlapról ajánljuk
x


hirdetés
10233204_original_felesegek_luxuskivitelben_s4_2-e1605088384447-1140x641-1-1024x576-1-1000x563.jpg

Köllő Babett és Vasvári Vivi kitesz egy orosz luxusfeleséget? - elindult a Feleségek luxuskivitelben 4. évada

Ötleteink lennének, kik ugorhatnának be húzónévként a luxusfeleségek közé, ám a sorozat készítői inkább orosz nemzetiségű szereplőt újítottak be a negyedik évadra.
Fotók: Viasat 3 - szmo.hu
2020. december 01.


hirdetés

Távol álljon tőlem, hogy Vörösmartyt a luxusfeleségekkel egy kontextusban emlegessem, de elsőre a „megfogyva bár, de törve nem”-szólam jutott eszembe a látottakról, azt leszámítva, hogy sajnos kicsit azért törve is van ez így az első blikkre. Megfogyva, mert az eredeti bandából már csak egy luxusfeleség, Csősz Bogi maradt, a tavalyi évad után talán a két legnagyobb húzóerő, Köllő Babett és Vasvári Vivien is elhagyta az aranyfedélzetet. Törve, mert a kezdeti szórakoztató proliságot továbbra se igazán találja a sorozat, bár azért jobban nyomon van, mint a járvány miatt félbeszakadt előző évad.

Úgy fest, hogy a luxusfeleség Magyarországon ma hiánycikk, így a mögöttük maradó űrt most egy Oroszországból importált feleséggel igyekeznek a műsor készítői kitölteni: Anfisa Bulgakova még gyerekkorában költözött Magyarországra, menő teniszező férje van, három gyereke, és a természetesség híve.

Első látásra úgy tűnik, végre nem egy újabb vérmes egóharcost dobtak a luxusamazonok vermébe, Anfisa egyelőre csak visszafogottan kamillázik annak láttán, mi fán terem a magyar luxusfeleségvirtus. Ezt pedig a luxicsapat, azaz Csősz Bogi, Yvonne Dederick, Molnár Nini és Polgár Tünde mutatja meg neki, alkalmi mellékszereplőként Yvonne lányával, Mardollal kiegészülve.

Míg az előző évadnak négy rész után véget vetett a koronavírus, addig az újat gyorsan a szigorú korlátozások előtt leforgatták. Az érezhető rajta, hogy ismét nagyon elszeparált környezetben mozognak a szereplők, és azt hihetnénk, hogy puszit is azért nem adnak egymásnak, hogy vigyázzanak – amíg el nem hangzik egyikük szájából, hogy valójában a sminkjükre vigyáznak.

hirdetés

Ahogyan azt már az első rész felvázolja, az új évad is követi majd az előzőek receptjét, amit a vírushelyzet még indokoltabbá tesz: időről időre valamelyik luxusnő fogja az egész bagázst és meglepetéshétvégére viszi őket valamely elszigetelt vidéki létesítménybe, ahol előre megírt konfliktusokba bonyolódnak majd a főszereplők.

Az első részben Yvonne találja ki, hogy boszorkánypartit tart egy vidéki szállodában. A luxusnők persze nem a zónázóval érkeznek, hanem ki lóháton, ki lovaskocsival, Noémit azonnal le is gorombítják, hogy volt pofája fehér ruhában boszorkánynak öltözni. Később bemennek a gondosan félelmetesre díszített házba, Tündéből azonnal törne ki az ADHD, és törölgetne mindent fényesre, de inkább pár gúnyos megjegyzésbe fojtja feszültségét, ami aztán Noémin csattan. El is érkeztünk a Kötelező Összefeszüléshez, Noémi egy jósnővel megtámogatva ki is akad, amiért Tünde egy energiavámpír. A véres, pókhálós falak közt kissé nyögvenyelősen játszódik le a dráma, tekintve, hogy Noémi senkinek sem bírja igazán összefoglalni, mi Tündével a baja, de hát valamivel ki kell ugye tölteni a játékidőt.

Később azért csak kiderül annyi, hogy Tünde küldött neki még az előző évad elején egy nem túl kedves esemest. Újabb felesleges percek után kiderül, miért: mikor Tünde édesanyja alkoholizmusáról beszélt, Noémi utána csak annyit mondott, hogy lépjen már túl rajta, ne drámázzon, hisz a felnőttek dolga a múlton való továbblépés. Sosem mondtam ilyet – állítja Noémi, aki vélhetően nem a legélesebb kés a fiókban, mivel azonnal be is vágják az ominózus visszajátszást.

<
A cikk folytatódik a következő oldalon
>


hirdetés
KÖVESS MINKET:




hirdetés
1-10.jpg

Véresen és körömrágós-izgalmasan ért véget Nicole Kidman és Hugh Grant sorozata

Hát ezt tudhattuk volna. Mégis érdemes volt kivárni.
Szajki-Vörös Adél, Fotó: HBO GO - szmo.hu
2020. november 30.


hirdetés

Állítólag a fél világ azért izgult a mai napig – aki streamingeli, már nézheti, a tévézők ma este láthatják –, hogy miként ér véget a családi drámával fűszerezett krimi az HBO-n (nálunk a Trónok harca óta nem látott sikert ért el a csatornánál). Az azért lehet, túlzás, hogy a fél világ, de hogy rég volt sorozat, ami ennyire megmozgatta a nézőket és a fantáziájukat, az tuti. Seth Meyers például showműsorában mesélte a főszereplő Hugh Grantnek múlt héten, hogy végre egy széria, ami kiszakítja a jelenlegi komor, coviddal terhelt körülményekből, és a baráti körével az első résztől azt találgatják, hogy ki a gyilkos.

Az történt most tehát közösségileg – mert velem is megesett, hogy "szerinted ki az?", és "nem, szerintem, nem ő, mert..." típusú izgi beszélgetésekbe bonyolódtam, amelyek további fantáziálgatásnak adtak alapot –, mint amikor anno, a régi szép időkben az ember a kezébe fogott egy Agatha Christie-regényt, és végig azt gondolta, hogy nagyon okos, mert tudja, hogy az elején elkövetett gyilkosság kapcsán ki a tettes, aztán mégsem az lett, mert a krimi örök királynője, aki a mai napig inspirálja a krimiírókat, mindig túljárt az eszünkön. Mindig az volt a gyilkos, akire nem gondoltunk, és ezt olyan fondorlatosan csinálta, hogy még akkor is, amikor azt gondoltuk, hogy na, rá nem gondoltunk, ő lesz a tettes, aztán mégis még mindig volt valaki, akire TÉNYLEG nem gondoltunk.

A hat részes regényadaptáció, a Tudhattad volna is ezen az elven alapul: a néző önkéntelenül is azon gondolkodik végig, hogy ki a tettes, mert a sorozat igazi képernyőre való alapanyagból, igazi rejtvényfejtős módon manipulálja, már-már – jó értelemben véve  – "aljas" módon a nézőt: annyira el tud kapni, hogy mindenki furán viselkedik, a főszereplőknek van saját flashbackje, gondolat-bevillanása stb., hogy tényleg kénytelenek vagyunk folyamatosan gyanakodni valakire, aki felé a remek színészi gárda és a rendező, Suzanne Bier irányítja gyanakvásunkat. Kivéve, ha már az elején rájövünk. Én, bevallom, egy tipphez ragaszkodtam végig, és be is jött, de aztán volt, hogy meginogtam és bizarr elméletekkel álltam elő: lehet, hogy a nagyapa volt, mert biztos nem véletlenül tették a csodás Donald Sutherlandet ebbe a látszólag hangsúlytalan mellékszerepbe?

Lehet, hogy a legjobb barátnő volt, mert valaki azt súgta, ne feledkezzem meg róla, hogy Grantnek volt egy excsaja még a sorozatban, akit nem nevezett meg. Megingásaim az utolsó húsz percig felbukkantak, de végül bejött a tippem. Persze nem totó ez a sorozat, annál több, még akkor is, ha valaki a Hatalmas kis hazugságok finomságát várta tőle. Én nem vártam, mert ez egy másik sorozat. Izgalmas, a krimi eszköztárára épülő lélektani krimi, melodrámai elemekkel. Néha ellaposodik, néha felfokozódik, de szerencsére végig fenntartja az érdeklődést, és a végére szépen feltolja a feszültséget.

Szóval volt Nicole Kidman figurája, az anya, és volt Hugh Granté, az apa és férj, valamint egy szétvert fejű hulla - korábban: szexi, lelkileg problémás anyuka –, akivel kapcsolatban szépen felépítette a széria, hogy mindkettejüknek – férjnek, feleségnek – lehetett indítéka. Adott volt a nagyvárosi felső középosztály, a jólét, a látszólag békés felszín, és Nicole Kidman méregzöld kabátja, amivel azt sugallták nekünk, meg a göndör vörös hajával, hogy mintha egy modern kori boszorkány lenne, ráadásul vág az esze, pszichológus, és átlát az embereken. Vagy mégsem?

hirdetés

És ott volt Grant, aki szerintem élete egyik, ha nem "a" – legjobb alakítását nyújtja. Ő lesz a fő gyanúsított, kiderül, hogy megcsalta az áldozattal a feleségét, minehol ott a DNS-se a helyszínen, úgyhogy amikor a tárgyalótermi részekre kerül a sor, már szorul a nyakán a hurok, de hát ő Hugh Grant, a szimpi lúzer, nem lehet, hogy ő legyen. Vagy mégis? Azt valahogy gyanítjuk, hogy kettejük közt dől majd el a játszma, mert valahogy az egész kettejük házasságának, annak összeomlásának a története, és ebbe minden más megoldás nagyon B-nek tűnt volna. Például a szomszéd, vagy a gyerek.

A tárgyalótermi feszült pillanatok a sorozat csúcspontjai: itt pukkannak ki a lufik és itt szembesülünk kíméletlenül hosszan a naturális fotókkal is egy anyáról, akinek brutálisan verték szét a fejét, és nem egyetlen ütéssel, hanem bosszúból, hosszan, céllal. Most már dühből is tudni akarjuk, ki volt ez az állat. Ki bújt báránybőrbe farkasként?

És most spoiler következik, aki eddig nem látta a sorozat végét, inkább utána olvassa!

<
A cikk folytatódik a következő oldalon
>


hirdetés
KÖVESS MINKET:





hirdetés
bumel.jpg

Elektronikus zenei megoldások élő hangszerekkel – bemutatkozik a Bumel zenekar

Első klipjük a szakítás utáni önironikus hangulatot idézi meg drum and bass lüktetéssel, nagybőgővel, pozannal, orgonával és egyedi stílusú gitározással.
Szeretlek Magyarország - szmo.hu
2020. december 02.


hirdetés

Új formációval mutatkozik be az egykori Nils zenekar dalszerző-frontembere, Pogány János. A teljesen formabontó hangzásvilágú Bumel első klipjét kicsivel lejjebb lehet megnézni, de előtte jöjjön néhány szó az előzményekről.

„A Nils után még játszottam az Indigó Utcában kb. két évig, saját zenekart már nem akartam. Aztán amikor annak is vége lett, nem szerettem volna színpadon állni többet, főleg nem basszusgitárral a kezemben.

Bő egy éve még teljesen biztos voltam benne, hogy nem zenélek többet zenekarban. Zenével foglalkozom, zeneszerzéssel, felvételek készítésével, hangszereléssel, a kreatív része megvan napi szinten, az engem ki tud tölteni.

A Bumel ott gyökerezik, hogy pár éve elvégeztem egy elektronikus zenei sulit és csináltam egy elektro formációt, a Shimát, amit imádtam, de Bálint, akivel élőben előadtuk a dalokat, közben kiköltözött Németországba. Egy teljes lemeznyi anyag készen van, de csak 2 dal jelent meg közülük.

Amikor hallottam, hogy Kathy Zsolt újra menedzsmenttel foglalkozik, elküldtem neki az anyagot. Neki baromira tetszett, úgyhogy leültünk személyesen beszélni róla, amikor is nagyjából előhozta, hogy ez tök jó, de poposabbra kellene venni. Átgondoltam utána és azt válaszoltam neki, hogy ezt nem rontom el, viszont volt egy másik zenei ötletem, amivel beleférhet, hogy poposabb legyen, miközben (számomra) érdekes is marad.”

hirdetés

Ebből nőtte ki magát a Bumel, aminek első klipje itt látható, alatta pedig a frontember részletesen is mesél arról, hogyan állt össze a formáció és milyen terveik vannak.

A stílusról és a felállásról

„Elkezdtem dalokat írni, kifejlesztettem egy teljesen egyedi módszert, amivel bármikor kvázi gyártani tudom a számokat, egy hónap alatt megírtam 10 dalt és feldemózva elküldtem az anyagot Zsoltinak, akinek tökre tetszett. A hangszerelésen nagyon sokat agyaltam közben, elektronikus zenei megoldásokat akartam mindenképp áttenni élő hangszerekre. Már régóta mocorgott bennem, hogy bőgőzni szeretnék, de mindig visszatartott a körülményesség, ami ezzel jár.

A Shimában pl. építettem egy vonós basszusgitárt, és azt használtam színpadon elektronikus basszusok helyett, úgyhogy tapasztalatból tudtam, hogy vonós bőgővel lehet “szinti-basszusozni”. Ott még side chain kompresszáltuk a lábdobhoz, de úgy gondoltam, hogy ha megtanulok rendesen vonózni, akkor kézzel ki tudom játszani azt a jellegzetes off-beatre buffogós sidechain hangzást.

Ez hosszú és melós folyamat volt, de dióhéjban: vettem egy nagybőgőt, elkezdtem tanárhoz járni, majd zeneiskolába, közben egy barátommal elindítottunk egy manouche jazz zenekart Bajusz néven, ezzel párhuzamosan próbáltunk a Bumellel és idén már az iskolai szimfonikus zenekarban is bőgőzöm, sőt most az a megtiszteltetés ért, hogy elhívtak egy görög népzenét játszó formációba is.

A dob kérdéses volt, se elektromos dobot, sem pedig élő dobszettet nem szerettem volna, egy barátom ötlete volt ez a cajon-szett. Néztem róla egy csomó videót és nagyon megfelelőnek tűnt a feladatra, elektronikus hangminta-szerű hangja van, de egyszersmind teljesen organikus is. Úgyhogy megterveztem mindent fejben meg papíron, megrendeltem a hozzávalókat és megépítettem a cuccot. Nagyon szeretjük a hangját.

Akkordozós gitározást tuti nem akartam, de csomó popzenében mostanában van ez a pilinszkázós, kipengetős RHCP-s gitározás, ami nem viszi el a zenét hagyományos irányba, úgyhogy egy rakás jó gitártémát ki lehetett találni ebben a stílusban, így szólamhangszerként használva tök jól megmarad a hangsúly a zene lüktetésén.

A szinti leadeket először úgy gondoltam, hogy hegedűn meg lehet szólaltatni jól, de kipróbáltam mintákkal és nagyon nem adta, így keresgéltem tovább és mind hangszínben, mind pedig hangtartományban a pozan volt, amire át lehetett tenni ezeket elég szépen. Úgyhogy pozan lett.

Billentyűt is szerettem volna helyettesíteni, mint hagyományos, unalmas megoldást, de sajna nem sok más autentikus hangszer van, amivel helyettesíteni lehet, maximum a tangóharmonika, de az funkcionálisan nem lett volna jó. Elsőre rhodes hangzást képzeltem el, az nagyon nyálas volt, az orgona mutatott jót, kikevertem egy saját orgona hangot és az szól most is a dalokban. Egyébként talán 4 komponensből áll a hangzás, és az érdekessége, hogy ezek közül 2 vagy 3 nagybőgő hangminta.

<
A cikk folytatódik a következő oldalon
>


hirdetés
KÖVESS MINKET:





hirdetés
bekefilili-Copy.jpg

Új klip: Megérkezett Békefi Viki és YA OU várva várt, első közös dala, egy szerelmes karácsonyi szám

„A zene és a klip pedig tökéletesen tükrözi a kapcsolatunkat, ami az érzelmek mellett tele van humorral”' – mondta a pár az Egész évben ölelnélek című dalukról.
Szeretlek Magyarország - szmo.hu
2020. december 01.


hirdetés

Csodálatos szerelmes karácsonyi felvétellel jelentkezett a cuki páros, ami biztosan mindenki arcára mosolyt csal! Az „Egész évben ölelnélek” pontosan az az ünnepi kiadvány, amire szükségünk van: pár percre elfeledteti velünk a 2020-as év nehézségeit, és nem mellesleg azonnal meghitt, ünnepi hangulatba öltözteti szívünket.

Bár a két előadó régóta egy párt alkot, a közös zenélés ötlete nem volt ennyire egyértelmű számukra.

„Először csak mashup-okat és feldolgozásokat készítettünk. Működött a dolog, így meg is született első duettünk egy karácsonyi dal formájában. A zene és a klip pedig tökéletesen tükrözi a kapcsolatunkat, ami az érzelmek mellett tele van humorral”

- mesélte Ya Ou. „Az „Egész évben ölelnélek” a szerelem szemszögéből közelíti meg az ünnepeket néhány gyerekkori emlékkel fűszerezve. Benne van minden, ami egy kapcsolatban is, a jó és “rossz” részeket is beleértve. Hiszen attól lesz felhőtlen egy kapcsolat, hogy megtanuljuk felhőkkel is szépnek látni” - tette hozzá az énekes-dalszerző.

A végeredmény egy kedves, humorral és nem mellesleg csupa szeretettel teli újdonság lett. A rádióbarát alap és a fülbemászó, azonnal dúdolásra késztető vokál remek párost alkotnak, aminek a fantasztikus szaxofon játék ad csodás ünnepi hangulatot.

hirdetés

VIDEÓ: Békefi Viki & YA OU – Egész évben ölelnélek

A két előadó tavaly a Sztárban Sztár leszek! műsorban kápráztatták el hétről hétre a nézőket, míg végül Viki egyenesen az első, Ya Ou pedig a második helyig menetelt a versenyben. Azóta pedig több önálló dallal is jelentkeztek: az énekesnő szeptemberben mutatta be első kiadványát „Cupido” címmel, ami hamar közönségkedvenc lett. Ya Ou több zenével is jelentkezett, köztük a Pribelszki Norbival közös „Találkoznánk”-kal, ami jelenleg is a rádiók repertoárjának állandó eleme.

hirdetés
KÖVESS MINKET:







Szeretlek Magyarország
Letöltés
x
Töltsd le a Szeretlek Magyarország mobil alkalmazást, hogy elsőként értesülhess a legfrissebb hírekről!