Bajban a Google? A Z generációsok közel fele már a TikTokon és az Instagramon keres
A Z generációsok közel 40 százaléka a Google helyett a TikTokon és az Instagramon keres inkább - derül ki az Insider új kutatásából.
A TikTok jelenleg a leggyorsabban terjeszkedő közösségi alkalmazás, amelynek népszerűsége megjelenése óta robbanásszerűen megnőtt. Versenytársai, az Instagram és a Snapchat is igyekeznek hasonló funkciókkal bővíteni platformjukat, hogy lépést tarthassanak vele.
Most a Google egyik vezető alelnöke, Prabhakar Raghavan megerősítette, hogy a TikTok formátuma megváltoztatja a fiatalok internetes keresésének módját, így a Google most kénytelen versenyezni az applikációval.
A statisztikák alapján tehát éles versennyel néz szembe a jól bevált kereső. A Google ennek érdekében olyan változtatásokat tervez végrehajtani a keresőmotorján, amelyekkel a fiatalokat szólíthatja meg.
Már korábban felröppentek a hírek arról, hogy a TikTok milyen fenyegetést jelent a YouTube-ra, amely szintén a Google anyavállalatának, az Alphabetnek a tulajdonában van. Az előrejelzések szerint a TikTok reklámbevételei 2024-re megelőzhetik a YouTube-ot.