hirdetés
22825178-7839159-image-a-20_1577766613864.jpg

Szuper újévi hagyomány terjed a neten - próbáld ki te is

Egyre többen követik egy ausztrál család példáját, ami elhíresült a Facebookon. Mások pedig elárulták, nekik milyen szokásaik vannak.
Fotó: Facebook - szmo.hu
2019. december 31.


hirdetés

Megható újévi hagyományt teremtett családjában egy ausztrál asszony, akinek példáját egyre többen követik.

Az anya, aki történetét névtelenül tette fel egy szülők alkotta Facebook-csoport oldalára,

minden év januárjában vesz egy nagy üvegkancsót, amelybe férje és gyermekei minden héten bedobnak egy cédulát sikereikkel és pozitív gondolatokkal egészen december 31-ig. Akkor a család összeül, kiürítik az üveget és felidézik az elmúlt év legkedvesebb emlékeit.

Az ötlet gyorsan elterjedt és nagyon sokaknak tetszett. Többen is azt írták: arra a tanításra emlékezteti őket, amikor számba veszik a nekik jutott áldásokat, és hálásak azért, amijük van – írta a Daily Mail

Egyikük különösen örült neki, mert ő az év végeztével csak a veszteségeire gondolt, nem az őt ért örömökre. Volt, aki már arról számolt be, hogy ugyanígy töltötték a szilvesztert néhány pohár bor mellett, és úgy érezték, hogy végsősoron nem is hagynak maguk mögött rossz évet.

hirdetés

Egy nő szerint egy ilyen üveg arra is nagyszerű alkalom, hogy az ember kilépjen a modern élet rohanásából, és újra átélje a különleges pillanatokat.

Akadtak, akik az eredeti ötletet máris továbbfejlesztették. Egy nő elárulta, hogy aprópénzt gyűjt az üvegben, és december elején bontja fel, hogy karácsonyi ajándékokra gyűjtse. Mások javasolták, hogy csináljanak olyan „naplóüveget”, amelyben kisgyermekeik életének mérföldköveit őrzik meg.

Egy anya például bejelentette, hogy feljegyez minden új szót, amelyet kisfia kimond 2020-ban. Mások romantikus házassági évfordulós ajándékot láttak benne, és arra biztatták a házaspárokat, hogy céduláik tanúskodjanak együttlétük legszebb élményeiről.


hirdetés
KÖVESS MINKET:





Címlapról ajánljuk
x


hirdetés
HUAWEI_1024x576_01.jpg

Három napon át tart a szülinapi buli a Huawei élményboltjában

Egy éves szülinapja alkalmából, készülékkedvezménnyel és meglepetés finomságokkal vár a Huawei első magyar Experience Store-ja, a Shopmarkban.
Szponzorált tartalom (x) - szmo.hu
2020. február 10.


hirdetés

Nemcsak bolt, élménycentrum is: február 14. és 16. között egy sor készülékkedvezménnyel és meglepetés finomságokkal is várja a látogatókat a Huawei első magyar Experience Store-ja egyéves születésnapja alkalmából a Shopmarkban.

Márkaboltot nyitni viszonylag könnyű. Kiválasztunk egy üzlethelyiséget, ízlésesen berendezzük, feltöltjük a gyártó aktuális termékeivel, majd segítőkész munkatársakkal a vevők rendelkezésére állítjuk. Az egyéves születésnapját ünneplő budapesti Huawei Experience Store azonban a maga nemében különlegesebb, éppen ezért került a névbe az „experience”, azaz élmény szó is. Budapesten kívül például Moszkvában, Dubajban, Kuala Lumpurban, Szingapúrban, Mexikóvárosban és Milánóban is nyílt már a magyar fővárosihoz hasonló exkluzív üzlet.

Már 2013-ban, a cég első nemzetközi Experience Store-jának megnyitásakor arról beszélt a Huawei fogyasztói üzletágáért felelős igazgatója, Richard Yu a kínai Sencsenben, hogy a Huawei Experience Store üzleteknek egyedinek kell lenniük, hogy többet adjanak az embereknek egy újabb pénzköltési lehetőségnél. A Huawei élmény-üzletei ezért az egyértelmű funkciók mellett elsősorban kikapcsolódási lehetőségeket és szórakoztatva oktató programokat kínáló találkozási pontot jelentenek mindazoknak, akiket érdekelnek a modern technológiai eszközök. E filozófia mentén nyílt meg az első magyar Huawei Experience Store tavaly február 16-án a budapesti Shopmarkban, amelynek egyéves születésnapja alkalmából az üzletben különleges ajánlatok és egy kis meglepetés is várja a látogatókat.

Élmények a köbön: a bicikliversenytől a kutyafotózásig

Természetesen a budapesti „élménybolt” esetében is alapvető, hogy itt folyamatosan megtalálható és kipróbálható a Huawei minden új eszköze a mobiloktól és tableteken át a laptopokig. Az érdeklődők az üzletben dolgozó szakemberek segítségével testközelből ismerhetik meg a márkát, és azt, hogy mi mindenre képesek a gyártó újdonságai. Az üzlet munkatársai a személyre szabott tanácsadáson és szervizszolgáltatáson felül, különleges extraként, ha a készülék meghibásodása gyorsan orvosolható, akár azonnal is nekiállnak a javításnak: mire az ügyfél elvégzi a hétvégi nagybevásárlást akár újra kézhez is kaphatja megjavított eszközét.

hirdetés

A modern és fiatalos környezetben minden olyan lehetőség adott, amelyet a Huawei vezetője az Experience Store-ok elindításakor felvázolt. Szórakoztató és oktató programok sora valósult már meg a budapesti üzletben: volt itt már telefonnal vezérelhető LEGO Batmobile verseny, szakértők által tartott Facebook, YouTube és Instagram tipp- és trükk tanfolyam, érdekes bemutató arról, hogyan lehet a filmekben használt zöld hátteres megoldásokat mobilon is alkalmazni, vagy épp a profi fotómodelleknek épp nem nevezhető kutyákról stúdióminőségű képeket készíteni. Előadott már sikeres influencer arról, hogyan lehet sztárrá válni a videó- és képmegosztó alkalmazásokban, vagy épp milyen módszerekkel érdemes a népszerű #foodporn ételfotókat valóban megkapóvá és gusztusossá varázsolni. Népszerű véleményvezérek meséltek arról, mi lehet a jó mobilos portrékészítés titka, de volt már a Huawei Watch GT 2 okosórával megbolondított beltéri kerékpárverseny és általános iskolásoknak szóló sulikezdő vetélkedő is.

Sok-sok szülinapi kedvezmény

Az élménybolt február 14-16. között első születésnapja alkalmából szuper készülék-promóciókkal várja az üzletbe látogatókat. Több okostelefont, hordozható eszközt és kiegészítőt is kedvezményes áron vásárolhatnak meg azok, akik betérnek a Shopmarkba. A szülinapi élmény persze nem lenne teljes finomságok nélkül, így az édesszájúaknak is kedvezünk az eseményen.

A gyártó első hazai Experience Store-ja a bevásárlóközpont nyitva tartásához igazodva, a Shopmark első emeletén, hétfőtől szombatig, 9-től 20 óráig, vasárnap pedig 9-től 18 óráig várja az ünneplő Huawei készülék-tulajdonosokat.

hirdetés
KÖVESS MINKET:





hirdetés

Ne kövesd az új netes vécétisztítási ötletet! – figyelmeztet egy szakember

A Facebookon elterjedt módszer a környezetet is károsítja.
Szeretlek Magyarország - szmo.hu
2020. február 12.


hirdetés

Szakemberek arra figyelmeztetnek, hogy ne kövessük a neten elterjedt vécé-tisztítós tanácsot, mert környezetszennyező és nem is hatásos.

A Facebookon egy édesanya írta meg korábban, hogy mosogatószert szokott a vécétartályba nyomni, így lehúzáskor az tiszta lesz és illatos.

A bejegyzése népszerű lett, és sokan követni kezdték a módszert. Most azonban kiderült, hogy nagyobb lehet a kár, mint a haszon.

A The Scottish Sun írásában beszámol arról, hogy a közösségi oldal csoportjában többen is figyelmeztettek arra, hogy a mosogatószer károsítja a berendezést, árt a benne lévő műanyagnak, guminak.

A mosogatószer helyett többen az ecetet ajánlották, mert az környezetbarátabb megoldás.

hirdetés

A brit vízvezetékszerelők szövetségének elnöke szerint

a mosogatószert nem fürdőszobai használatra fejlesztették, így nem biztos, hogy valóban hatásos szer a fertőtlenítésre. Ugyanakkor a csatornarendszerbe jutva a környezetre káros a vegyszer.

Peter Daly azt tanácsolja, hogy a legbiztonságosabb a kifejezetten a vécékhez készült tisztítószerek használata, de azokat is kellő körültekintéssel kell kiválasztani, és figyelembe kell venni a környezetet is.

Fotó: illusztráció, forrása: Pixabay

# Csináld másképp

Te mit csinálnál másképp? - Csatlakozz a klímaváltozás hatásairól, a műanyagmentességről és a zero waste-ről szóló facebook-csoportunkhoz, és oszd meg a véleményedet, tapasztalataidat!

hirdetés
KÖVESS MINKET:






hirdetés
zacher_gabor-1.jpg

Mennyi alkoholt isznak a középiskolások? Zacher Gábor segítségével elemezzük egy felmérés adatait

A "Szétcsúszva" program felmérése szerint a középiskolások harmada heti rendszerességgel fogyaszt alkoholt. Zacher Gábor úgy véli, azt lenne fontos megtanulniuk, hogy ne legyen harmadik pohár.
Szeretlek Magyarország - szmo.hu
2020. február 13.


hirdetés

Meglepődjünk-e azon, hogy 100-ból 7 középiskolás hetente több alkalommal is fogyaszt alkoholt? Vagy hogy 80%-uk 15 évesen vagy még fiatalabban ivott először alkoholt? Pláne azon, hogy

minden ötödik fiatal úgy érzi, nehezére esik nemet mondania, ha alkohollal kínálják.

Az adatok egy friss felmérésből valók, amelyben 500 14 és 18 év közötti fiatal válaszolt online, anonim módon az alkoholfogyasztási szokásaival kapcsolatos kérdésekre.

„Eléggé szomorú helyzet” – mondta nekünk dr. Zacher Gábor toxikológus az eredményeket látva. –

„Ebben a korosztályban valamit nagyon gyorsan megtanulunk: hogy az alkoholnál jobb feszültségoldó szer nincs.

hirdetés

A tinédzserekben meglévő természetes gátlásokat két feles tökéletesen felszabadíthatja, ami után ha pozitív visszajelzések érkeznek, máris megerősítést nyert az alkoholfogyasztás.”

Többek között az alkohol feszültségoldó szerepét is boncolgatja az a fiataloknak készített, mindössze 30 perces színdarab, amit a Momentán Társulat ad elő – a „Szétcsúszva” program részeként már számos középiskolában jártak vele, vagy láttak vendégül saját játszóhelyükön fiatalokat. Stábunk is megörökített egy ilyen előadást, megkérdezett 14-15 éveseket mindarról, amit láttak, de felkereste a szakembert, dr. Zacher Gábort is.

Hogy hogyan állnak a fiatalok az alkoholfogyasztással és mit tanácsol nekik a szakértő, kiderül kisfilmünkből:

Mi is az a Szétcsúszva program?

Egy középiskolásoknak szóló edukációs program, amelyet a Diageo a program indulása, 2005 óta nemzetközi szinten támogat. A kezdeményezés célja, hogy megismertessék az iskolásokkal a fiatalkori alkoholfogyasztás veszélyeit és a felelős magatartás fontosságát, felhívva ezzel a figyelmet arra, hogy a döntés az ő kezükben van. A Szétcsúszva program a Momentán Társulat képzett színészek által előadott műsorból és egy azt követő interaktív workshopból, értékelésből áll. A program a részvevő iskoláknak fiatalkori alkoholfogyasztással kapcsolatos oktatási anyagot is biztosít.

A Diageo világszerte elkötelezett a fiatalkori alkoholfogyasztás visszaszorításáért. Magyarországon a vállalat idén novemberben indította el a kezdeményezést, az előadásokkal 3000 középiskolást kíván elérni 2020 tavaszáig.


hirdetés
KÖVESS MINKET:






hirdetés
bartomeu-barca.jpg

Felbérelhetett egy céget a Barcelona elnöke, hogy kamuprofilokkal támadják az ellenfeleit

Támadtak olyan volt játékosokat is, mint Xavi és Puyol, de kapott a lejáratásból a szerződéshosszabbításán vacilláló Messi és felesége, valamint Gerard Piqué is.
Fotó: Northfoto - szmo.hu
2020. február 17.


hirdetés

Egymillió eurót fizethetett a Barcelona egy I3 Ventures nevű PR-cégnek, hogy kamuprofilokkal fényezzék a közösségi médiában Josep Maria Bartomeu elnököt, klubvezető ellenfeleit pedig lejárassák - hangzott el a katalán Cadena SER rádió műsorában.

A Forbes az üggyel kapcsolatban arról ír, hogy a szerződés alapján nemcsak a potenciális rivális elnökjelölteket próbálják lejáratni, hanem több játékost is. Így támadtak be olyan volt játékosokat is, mint Xavi és Puyol, de kapott a lejáratásból a szerződéshosszabbításán vacilláló Messi és felesége is, valamint Gerard Piqué is.

Az I3 Ventures nevű PR-cégre azután figyeltek fel, miután Eric Abidal sportigazgató egy interjúban a játékosok hozzáállását bírálta, és erre szokatlan módon Messi a közösségi médiában válaszolt. Ekkor a kamuprofilok mind magasztalni kezdték Bartomeu elnököt, hogy mennyire higgadtan és nyugodtan kezelte a helyzetet.

A spanyol sajtóban megjelent információk szerint a Barcelona 2017-ben szerződött a I3 Venturesszel. Azt, hogy valóban kapcsolatban állnak a céggel, a klub délutáni közleményében meg is erősítették, ugyanakkor állításuk szerint a cég nincs kapcsolatban a hírekben szereplő kamuoldalakkal. Amennyiben mégis kiderülne ennek az ellenkezője, úgy azonnal szerződést bontanának velük.

hirdetés
KÖVESS MINKET:








Szeretlek Magyarország
Letöltés
x
Töltsd le a Szeretlek Magyarország mobil alkalmazást, hogy elsőként értesülhess a legfrissebb hírekről!