Karl Lagerfeld cicája fényűző életet él – saját személyzete van és milliókat keres
Karl Lagerfeld 2011 karácsonyán kapta ajándékba Choupette-et Baptiste Giabiconitól, aki korábban a modellje, múzsája és közeli barátja volt – írja a story.hu.
A burmai szent templommacska fajtájú cicát hamar a szívébe zárta a divattervező – táskakollekciót, ruhákat is tervezett a nevével, sőt, külön márkát épített köré. Egy interjúban azt is elmondta, Choupette akkora népszerűségnek örvend, hogy előbb-utóbb többen fognak beszélni róla, mint róla magáról.
A cica valóban a divatvilág különleges szereplőjévé vált.
Lagerfeld rajongása odáig ment, hogy a cicája ezüst étkészletből evett, magángéppel utazott, és saját Louis Vuitton táskája is volt.
Choupette különleges fajtájáról kétféle történet is kering. Az egyik szerint a burmai templommacskák egy kék szemű istennőtől származnak, míg a másik szerint az első példány egy fehér mancsú sziámi és egy hosszú szőrű cica utódjaként született meg a francia Riviérán.
Emellett további 4,5 millió dollárt keresett saját jogon: több reklámban és kampányban is szerepelt, macskabútortól a szépségápolási termékeken át autómárkákig több márka is dolgozott vele.
Choupette ma is aktív a közösségi médiában, Instagram-oldalát több mint 265 ezren követik. Gondozását Lagerfeld egykori házvezetőnője, Françoise Caçote végzi, aki a Hello! magazinnak mesélt arról, hogyan telnek a cica napjai.
2023-ban az is felmerült, hogy a cica is részt vesz a Met-gálán, amelynek témája Lagerfeld öröksége volt. Egy luxushotel külön lakosztályt ajánlott fel neki, és még kaviáros menüt is terveztek számára. Több híresség szívesen vonult volna vele a vörös szőnyegen, végül azonban Choupette nem utazott el – a 13 éves cica már szívesebben marad otthon, megszokott környezetében, Párizsban.