Ez rejlik a csillogás mögött: a Victoria's Secret angyalainak durva szabályokat kell betartaniuk
Az 1995-ös kezdetek óta az Angyal-státusz a Victoria's Secret-modellek álma, amit nemrég a magyar szupermodell, Palvin Barbara is megkapott. A Business Insider most annak járt utána, milyen feladatokkal jár megtisztelő szerepkör.
Ahhoz, hogy valaki a cég angyalává váljon, nemcsak szépnek kell lennie, hanem megfelelő személyiséggel is rendelkeznie kell, és szuper elkötelezettnek lenni a márka iránt. A szerep betöltéséhez nem elég, ha valakinek jó a genetikája.
A fitnesz például része a munkának, ami mindennap legalább egy edzést jelent, a bemutatók közeledtével inkább kettőt.
Adriana Lima egy korábbi interjúban, 2017 szeptemberében azt mondta:
"Minden nap az edzőteremben vagyok. Ha véletlenül mégsem vagyok az edzőteremben, akkor valahol biztosan tornázom, akár a hálószobámban."
A tökéletes külső mellett fontos az elköteleződés és az értékesítés támogatása. A Victoria's Secret egy üzlet, és az ő céljuk is a bevételszerzés. A Victoria's Secret marketing igazgatója, Ed Razek azt is tudja, hogyan kell ennek megtörténnie: 20 éve dolgozik a céggel, és biztos benne, hogy jól látja, ki fogja megfelelően képviselni a márkát.
Azt mondja, lényeges, hogy a kiválasztott lányok a szépség mellett szimpatikusak is legyenek, főleg a nőknek, akik a vásárlók 99%-át teszik ki.
"A nőknek azt kell mondaniuk amikor rájuk néznek, hogy " én is szeretnék így kinézni, szeretném ezt a magabiztosságot és erőt"- mondja a szakember.