hirdetés
prerifarkas-pixabay.jpg

Puszta kézzel fojtotta meg a gyerekére támadó prérifarkast egy amerikai apa

A család éppen kirándult, amikor az állat rárontott a kétéves gyerekre. A hősies apa azonban nem vesztette el hidegvérét.
Címkép: illusztráció (Pixabay) - szmo.hu
2020. január 21.


hirdetés

Ian O’Reilly az új-hampshirei Judes tó mellett sétált szombaton délelőtt a feleségével és három gyermekükkel, amikor hirtelen az erdőből kiugrott egy prérifarkas és megragadta a kétéves gyerekük dzsekijét - írja a New York Post.

Az apa gondolkodás nélkül belerúgott a farkasba, majd lefogta. Ian O’Reilly egyik kezével összeszorította az állat száját, a másikkal pedig megragadta a torkát. Aztán belenyomta a farkas fejét a hóba, végül a tíz perces küzdelem végére a prérifarkas megfulladt.

A férfi azt mondta, ösztönösen cselekedett, egy másodpercig sem gondolkodott, és az adrenalin hajtotta.

Ő végül a karján és a mellkasán könnyebben megsérült és a kórházban veszettség elleni kezelést kapott elővigyázatosságból, de a gyereknek a vastag télikabátnak és a férfi hősiességének köszönhetően nem lett lett semmi baja.

Helyi sajtóinformációk szerint a prérifarkas többször is rátámadt az emberekre a környéken az elmúlt napokban.

hirdetés

Január 13-án egy autót üldözött az országúton, 15 perccel később pedig rátámadt egy 62 éves nőre a háza tornácán. Az asszonyt többször is megharapta a prérifarkas, mire el tudták kergetni.


hirdetés
KÖVESS MINKET:





Címlapról ajánljuk
x


hirdetés
influenszer-kamu-nyaralas-atveres.jpg

Az IKEA-ban „nyaralt” egy vlogger, hogy bebizonyítsa, milyen könnyű átverni az embereket

Idilli képekkel hitette el az Instagramon a követőivel, hogy Balira utazott, miközben csak a svéd áruház egyes berendezett részein pózolt.
Szeretlek Magyarország - szmo.hu
2020. február 20.


hirdetés

Manapság olyan meghatározó dolog sokunk életében a közösségi média, hogy kis túlzással szeretünk mindent megosztani a világgal, ami történik velünk. Az influenszerek abból is élnek, hogy gyönyörűen megkomponált képeikkel bevonzzák a követőket, majd olyan posztokat gyártanak, amelyek nem titkoltan hirdetést is tartalmaznak. Őket azért is követik sokan, mert szuper cuccokban járnak, gyönyörű helyekre utaznak, menő kocsijuk van, vagyis minden szép és jó az életükben - legalábbis ezt mutatják.

Sok példa volt már arra, hogy az Instagram-sztárok lebuktak, hogy megszerkesztették a képeiket, vagy teljesen más helyre, például egy népszerű fesztivál helyszínére photoshoppolták magukat, miközben otthon ültek.

Egy amerikai vlogger most megmutatta, milyen könnyű becsapni az embereket gyönyörű, élethű, de kamu képekkel a közösségi médiában.

Natalia Taylort 2 millióan követik a YouTube-on és több mint 300 ezren az Instagramon, tehát megvolt a közönsége is ehhez a kísérlethez.

hirdetés

Kitalálta, hogy eljátssza, hogy egy egzotikus nyaralásra megy Balira, valójában azonban csak a helyi IKEÁ-ba ment, ahol egy fotós készített róla szép képeket, amiket aztán kiposztolt az Instagram-oldalára.

A 23 éves lány a svéd cég áruházának egyes berendezett helyiségeiben fotózkodott, például törölközőbe burkolózott egy kádban, egy nappaliban pezsgőzött, és úgy csinált, mintha egy luxushotel fürdőszobájában sminkelne - mindezt a gyanútlan vásárlók szeme láttára, akik csak furcsán nézték végig az egészet.

"Egy kicsit zavarba ejtő volt, hogy mindenki minket néz, és még azért is izgultunk, nehogy lebukjunk egy IKEA-dolgozó előtt"

- mesélte az influenszer.

Natalia azért remélte, hogy lesznek olyanok, akik rájönnek a turpisságra: megkérte a fotósát, hogy minden képen hagyjon rajta egy IKEA-s árcédulát, hátha szemet szúr a követőinek.

A youtuber egy vlogot is készített a fotózásról, majd a reakciókról. Mint kiderült, sikerrel járt az akciója: minden követőjét átverte.

"Mindenki elhitte, hogy Balin vagyok, senki sem kérdőjelezte meg. Pedig több képen is voltak IKEA-s árcédulák, az egyiken pedig egy IKEA-s iPad is. Hülyén érzem magam, hogy eljátszom a követőim bizalmát, mindenki olyan kedves kommenteket ír. Egy nagy hazug vagyok, nem is érdemlem meg ezeket a csodás követőket. Nem hiszem el, hogy simán elhitettem mindenkivel, hogy egy másik országba utaztam, miközben csak elmentem a helyi IKEA-ba. Ez a videó jó lecke arra, hogy ne higgy el mindent, amit az interneten látsz. Néha az emberek hazudnak arról, milyenek is valójában, és ezt nem is olyan nehéz megcsinálni"

- vonta le a tanulságot Natalie a videóban.

Forrás: Daily Mail

hirdetés
KÖVESS MINKET:





hirdetés
uganda-no-42-gyerek.jpg

36 éves korára 42 gyermeke született egy ugandai nőnek, 13 évesen szülte meg első ikerbabáit

Mariam egyedül neveli a gyerekeket, ugyanis férje három éve elhagyta őket.
Szeretlek Magyarország - szmo.hu
2020. február 22.


hirdetés

Mariam Nabatanzi 36 éves korára 42 gyermeknek adott életet. Az ugandai nőnek nem volt egyszerű gyermekkora, mélyszegénységben nőtt fel. Így 13 évesen hozzákényszerítették egy 40 éves férfihoz, akitől egy évvel később megszületettek a lány első babái, ugyanis először ikreknek adott életet.

Már első terhességénél figyelmeztették a fiatal anyukát az orvosok, hogy még nagyon sok gyermeke fog születni, ugyanis Mariamnak egy ritka genetikai rendellenességbe van, amit hiperovulációnak neveznek. Egy ciklusban több petesejtet termel a szervezete, ezáltal gyakoribb az ikerterhességek aránya, ennek köszönheti fokozott termékenységét is.

A nő 23 éves korára már 25 gyermeknek, 36 éves korára pedig 42-nek adott életet, négy baba pedig a szülést követő időszakban hunyt el.

<
A cikk folytatódik a következő oldalon
>


hirdetés
KÖVESS MINKET:






hirdetés
cimkep-meztelen-takaritono-1000x667.jpg

Meztelen takarítónőnek állt egy háromgyerekes családanya, vagyonokat keres vele

A 35 éves brit háziasszony azelőtt szállodákban takarított, aztán gondolt egy nagyot, és váltott.
The Sun. Fotó: Northfoto / © KMG / SWNS - szmo.hu
2020. február 21.


hirdetés

A 35 éves, háromgyerekes, férjezett családanya, Claire O’Connor valószínűleg kissé egyhangúnak, és nem túl jövedelmezőnek tartotta munkáját. Az angliai Kentben, egész pontosan Walderslade-ban élő Claire szállodai takarítóként dolgozott, amikor elkezdte törni a fejét egy új, üzleti vállalkozáson.

Gondolta: ugyanazt adja el, amihez ért, vagyis a gondos takarítást – csak éppen extrákkal. Vagyis meztelenül. Házhoz lehet őt hívni, és ő elvégzi a munkát, nézni is szabad őt közben, de semmi több.

"Csak semmi huncutkodás. Nem lehet hozzám érni, lefotózni, egyáltalán nem vállalok semmi többet. Csak odamegyek, levetkőzöm, elvégzem a munkát, és már indulok is haza." – nyilatkozta az asszony.

Claire tarifája meglehetősen borsos. Óránként 95 fontot, azaz 38 ezer forintot számol fel egy teljesen meztelen nagytakarításért. Félmeztelen munkáért 34 ezret, fehérneműs vagy szobalány-jelmezes suvickolásért pedig 30 ezret kér.

Férje, a 39 éves Rob állítása szerint először azt hitte, a felesége viccel, de most, hogy már beindult az üzlet, elfogadja Claire karrierváltását. A helybéliek viszont elég megosztottak a dologgal kapcsolatban.

hirdetés

A közösségi médiában volt, aki azt kommentelte: "Majd ajánlom őt az öreg haverjaimnak. Legyen már valami kis örömük."

Mások viszont "undorítónak" és "prostitúciónak" bélyegezték azt, amit Claire csinál, és úgy vélik, be kellene tiltani.

Egyvalamiben viszont egyetértenek a kommentelők: ha a meztelen takarítás bejön az asszonynak, jobban fog keresni, mint egy jól menő orvos.

hirdetés
KÖVESS MINKET:






hirdetés
ikea-1376853_960_720.jpg

Világújdonság: már idővel is fizethetnek a vásárlók a dubaji IKEA-ban

Minél messzebbről érkezik valaki, annál nagyobb kedvezményt kap.
Fotó: Pixabay (llusztráció) - szmo.hu
2020. február 21.


hirdetés

Az IKEA lesz az első kereskedelmi cég a világon, amely lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy idővel fizessenek - írja a Forbes.

E hónaptól kezdve az IKEA Dubai olyan kampányt folytat, amely lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy megmutassák az IKEA pénztárosainak a Google Maps idővonalukat, amivel bizonyítják, hogy mennyi időt töltöttek az üzletekbe utazásuk során.

Mivel - hasonlóan a világ számos országához, így hazánkhoz is - a bútorcég hatalmas áruházai általában a városok szélén vagy azokon kívül helyezkednek el, a vásárlók utazási percenként egy dirhamot (kb. 85 forintot) kapnak kompenzációképp. Egy délutáni csúcsforgalmi vásárlással így jelentős összeget meg lehet spórolni a kasszánál.

A "Buy With Your Time" ("Vásárolj az időddel") akcióval a cég a kedvezmények nyújtása mellett adatokat is tud gyűjteni arról, honnan érkeznek hozzájuk vásárlóik.

Az IKEA videója szerint a lehetőség már több nagyvárosban is elérhető lesz.

hirdetés

hirdetés
KÖVESS MINKET:








Szeretlek Magyarország
Letöltés
x
Töltsd le a Szeretlek Magyarország mobil alkalmazást, hogy elsőként értesülhess a legfrissebb hírekről!