hirdetés
pasztor-anna.jpg

Pásztor Anna: „Ha nem sikerül, 70 évesen olcsó szexregényeket fogok írni”

Tudtad, hogy létezik olyan fesztivál, ahol VIP-ajándékokat kapsz, ha nem használod a mobilod? Pásztor Anna ötleteivel nehéz betelni.
Kövesdi Miklós Gábor - szmo.hu
2018. június 02.


hirdetés

Idén július 4-7 között rendezik meg a Woodstock az Ugaron fesztivált. A rendezvényről, a mobil parkolóról, valamint isten és a rockzene kapcsolatáról is beszélgettünk a fesztivál megálmodójával, Pásztor Annával.

Kötekedéssel kezdem. A Woodstock az Ugaron kicsit olyan, mint hogy Beethoven a zene Mozartja. Miért fontos valami máshoz hasonlítani egy fesztivált?

Ezt a fesztivált én álmodtam meg. A családom legelőjén megláttam egy 200 fős jurtát, és azonnal arra gondoltam, hogy egy ilyen helyen zenélni kell, méghozzá akusztikusan. Gyerekkorom óta rock és Woodstock „fan” vagyok. A szabadságnak és a szabadosságnak, a formabontásnak fantasztikus egyvelege volt ott – amit én nyilván csak a filmben láttam, azt viszont megnéztem legalább ötvenszer. A Woodstock filmen mindig sírok.

Van bennem valami ősi vágyódás az igazság meg a kócos valóság felé,

úgyhogy nekem volt fontos fémjelezni azt, hogy bármennyire is Magyarországon vagyunk, itt is lehetséges ilyesmit csinálni. Kicsit fanyar iróniával hozzátéve az ugart. Kicsi is, pusztai is, de a mi Woodstockunk.

Nem raktál ezzel az elnevezéssel óhatatlanul is terhet magadra, hogy akkor Woodstockhoz fogják hasonlítani?

(nevet) Figyelj, viszonylag kevesen jönnek hozzánk, akik ott voltak Woodstockban, úgyhogy nem félek.

De azért a film alapján valamennyire mégis tudjuk, mi volt ott, tudjuk, kik voltak a fellépők...

Föl sem merült ilyesmi. Csak a fesztivál lelkületébe szerettem volna importálni azt a valamit, ami az amerikaiaknak akkor, ott sikerült.

Idén is lesz mobilparkoló?

Abszolút!

Ez hogy működik?

Úgy kell elképzelni, hogy ott ül az egyetemista kislány a pusztában, majd megüti a hőguta, ő szedi a jegyeket, és van egy kis doboz, amire ki van írva, hogy mobilparkoló. Ennyire kőkorszaki a dolog. Aki leteszi bele a telefonját, kap egy kupont. Ha visszamegy, és 8 órán túl is otthagyja a telefonját, kap egy értékesebb kupont. Az első az az „ölelés” kupon, a második az a „pufi” kupon, és a harmadikat még soha senki nem kapta meg, az egy óriási kérdőjel, hogy az milyen kupon. Senki nem bírta még ki több mint egy napig, sajnos. Ezeket a kuponokat az összes fellépő zenekarnál és természetesen az Anna and the Barbiesnál is be lehet váltani, amennyiben igényük van rá, hogy valaki a zenekarból ölelgesse őket.

Egyébként van ennek egy előzménye. Kint voltunk Erdélyben egy fesztiválon. Rólam közismert, hogy én beugrom a tömegbe, rámászok az arcukra, ölelgetem-csókolgatom őket, nyalom a fülüket. Akkor éppen valakinek a nyakában voltam.

Egyik kezemben mikrofon, a másikkal markolom a fejét, hogy le ne essek. Most már divat lett, hogy telefont nyomnak az ember arcába.

Lájtosabban azért, hogy fényképet készítsenek, vagy videofelvételt, de mostanában megjelent az „énekelj anyámnak” vagy „a barátnőmnek” című dolog. Ilyenkor próbálják minél közelebb tolni a telefont a számhoz. Ezen a fesztiválon sikerült konkrétan a számba dugnia egy srácnak a mobilját. Kértem, hogy ne, mert mégis ott volt vagy húszezer ember, szívesebben énekeltem volna nekik a mikrofonba, mint a barátnőjének a telefonba. A második ilyen kísérletnél elkaptam a számmal a telefont, és mentünk egy kört azzal a fiatalemberrel, akinek a nyakában ültem. Mindenki röhögött, mentünk egy kört, utána nyilván visszaadtam a telefont. Észre se vettem, csak a koncert után mutatta a srác, hogy sikerült szilánkosra harapnom.

A képernyője betört és ott volt a fogam nyoma.

Persze röhögött az egész zenekar, hogy a Szivacs már megint állat – a zenekar Szivacsnak hív –, kijött belőlem a vadbarom. Mondjuk szerintem az elengedhetetlen egy rockzenekarban. Persze azonnal felajánlottam, hogy kifizetem a kárt, meg elnézést kértem. De mondta, hogy világért sem, neki ez többet jelent bárminél, írjam alá.

Hat éve szervezitek az Ugart. Idén kire, mire számíthatunk?

Fontos, hogy ugyanakkor leszünk, mint a Balaton Sound. Van az a vicces mondás, hogy kevés vagy, mint Balaton Soundon a beállás. De tulajdonképpen ez a mögöttes tartalom, hogy valahogy az élő zenét párhuzamba szeretnénk tenni az elektromossal, és felajánlani azoknak, akik a Balaton Sound ideje alatt szeretnének másutt fesztiválozni. Nem hiszem, hogy nagyon nagy lenne a közös keresztmetszete a két fesztivál rajongótáborának.

Nem mintha bármi bajom lenne azzal a zenével, de nekem egy fesztivál hangszeres és élőzenés, szeretném, ha ez nem tűnne el.

Ráadásul egyre kevesebb olyan fesztivál van, ahol a magyar zenekarok még labdába rúghatnak. A Sziget-fesztiválon is már csak a stégen játszunk, és egyre inkább ez van a Volton is. A Woodstock az Ugaron befogadó fesztivál, ígéret fesztivál. Hat évvel ezelőtt lent voltunk harmincan, és szalonnát sütöttünk abban a jurtában. Három napon keresztül, szalmabálán ülve, egy nem létező kisszínpadon téptük a húrokat. Ebből indult ki. Utána mindenki jönni akart, a legnagyobb zenekarok is jelentkeztek ingyen és bérmentve. Tavaly jutott el odáig a Woodstock az Ugaron, hogy be kellett volna zárnunk, mert nem volt már képünk mindenkit ingyen dolgoztatni a tűző napon négy napig, hogy utána a zenekar még három hónapig törlessze az extra költségeket, amelyek ahhoz kellenek, hogy egy fesztivál egyáltalán valahogy megszólaljon.

Aztán 3-4 héttel a fesztivál előtt, amikor már remegő kézzel azt fontolgattam, hogy bejelentem, hogy nem lesz, jelentkezett egy szponzor, aki azt mondta, hogy hajlandó a következő néhány évben jó nagyokat bukni, de ez annyira jó kezdeményezés, hogy csináljuk meg igazi fesztiválnak. Azonnal felhívtam Kiss Tibit, és elmondtam, hogy mi ez az egész, és hogy ide valami csoda kell, jöjjön el a Quimby. Valami egészen szürreális volt, hogy a Quimby zenekar a tábortűztől háromszáz méterre, egy ferdén felállított színpadon, nagyon befröccsentve, úgy játszik, mint a tinédzserek. Kiss Tibi talán még bukfencezett is. Haza se akartak menni, a menedzser úgy tömködte be őket a buszba. Az elmúlt hat évben elterjedt a híre, hogy ez milyen emberbarát és zenekarbarát fesztivál. Úgyhogy mindenki jönni akar. Ilyennel még nem találkoztam, eddig mindig én akartam menni, és én könyörögtem minden fesztiválnak több mint tíz éven át, hogy hadd menjek le ingyen, saját költségre.

Most pedig az van, hogy a legnagyobb zenekarok jönnek a rendes gázsijuk töredékéért. Supernem, Vad Fruttik, Péterfy Bori, az Apey and the Pea is lejön a nagyszínpadra. Nagyon figyeltünk arra, hogy a feltörekvő és a befutott zenekarok is jelen legyenek, ha van kedvük.

Lesz egy olyan kis tábortűz, aminek a közelében egy egészen mini, egyszemélyes színpad lesz, amin ezeknek a gigantikus zenekaroknak a főhősei egy szál gitárral fognak énekelni. Lesz tálentum színpad, több száz zenekar jelentkezett, hogy jönnének. Jönnek színészek, táncosok, irodalmárok, összművészeti kavalkád.

Van még hely?

Három Sziget fesztiválnyi hely van. Bárki elfér. Mindenkinek mondom, hogy az a terület, amit körbe tudsz pisilni, annyi a sátorhelyed. Direkt alacsonyan tartjuk az árakat. Nagyon jó minőségű kaják vannak, mostanság népszerű streetfoodok, de tényleg nagyon jók.

Mesélsz kicsit, az Istenkeresésről a 21. századi angolszász rockdalokban? Hiszen ez a szakdolgozatod címe...

Elképesztő ziccer. Nagyon nehéz újat mondani az angol szakon a tanároknak, akik száz éve ezt hallgatják. De egy gordiuszi vágással kitaláltam, hogy arról fogok beszélni, amit én tudhatok a legjobban. Majdhogynem arról, amiről a saját szövegeim szólnak. Elég szövegcentrikus a zenekar, és bennem mindig is volt egyfajta igazság, vagy istenkeresés. Még a szerelmes dalokban is. Például az egyik erre rímelő szövegrészlet az a Néha című számunkban van. „Néha olyan hangosan kiabálok, hogy süket lesz tőle Isten, de még mindig jobb, ha mérges, mintha nem figyelne rám.”

Nekem a felmenőim mind baptista prédikátorok, és úgy is nőttem fel. Úgyhogy én most egy kicsit ilyen fekete bárány vagyok, egy feketebárány a szószéken.

Próbálom a kapott igazságokat kihirdetni teli torokkal és lelkesedéssel. Márti dala is ilyen. Amilyen szimpla és háromszavas, annyira van mélysége. Én írtam, de soha nem tulajdonítottam magaménak. És ez a téma valahogy átment az angol szakon. Örültek, hogy végre másról is olvashatnak, mint Shakespeare és a haverjai kisebb-nagyobb viselt dolgairól. Ezt kellett volna leadnom idén, csak nem sikerült, de van még egy dékáni kérelmem, azt még bedobhatom, mert tényleg szeretném megírni. Már gyűjtöttem anyagot is. Megkértem Apeyt (Áron András – KMG) az Apey and the Peasből, hogy segítsen, aki borgőzös éjszakákon elmondta nekem, hogy ez a szélsőséges, metál istentagadás hogy is van, hogy az istentagadás az egyben istenkeresés.

Titkos vágyam, hogy elmenjek filozófiát tanulni, és majd öregkoromban írok az életről, hogy én hogy láttam. Rohadt nagy összefüggésekre fogok rájönni! (nevet) Aztán ha nem sikerül, 70 évesen olcsó szexregényeket fogok írni.

Woodstock az Ugaron július 4-7

Ópusztaszer

- 4 nap tömény szabadság a pusztában -Fellépők:

Vad Fruttik, Hiperkarma, Anna and the Barbies, Péterfy Bori & Love Band, 30Y, Ivan and the Parazol, Random Trip, Supernem, Soerii & Poolek, Elefánt, The Qualitons, Maszkura és a tücsökraj, The Biebers, NAZA, Jónás Vera Experiment, Mörk, Hangácsi, Apey and the Pea, Grand Mexican Warlock, Frenk, Antonia Vai, River of Lust, Ék, Sean Darin, Gabriel B, Pianoset, Egyedi Peti, Ian ’O’ Sulivan

További részletek itt

Jegyvásárlás itt


KÖVESS MINKET:




hirdetés
men-in-black-foto.jpg

Bukott a Men in Black a mozikban, de nem érdekli a nézőket Samuel L. Jackson új filmje sem

A Tessa Thompson és Chris Hemsworth főszereplésével forgatott új filmtől ugyan nem várták azt, hogy ugyanolyan magasságba röpítse a jegyeladásokat, mint a Will Smithszel és Tommy Lee Jonesszal forgatott előző mozik, de még így is alulteljesített.
MTI - szmo.hu
2019. június 17.



Elmaradt a várakozásoktól a legendás Sötét zsaruk filmek újabb részének fogadtatása, A Men in Black - Sötét zsaruk a Föld körül című amerikai akció-vígjátékra csupán 28,5 millió dollárért váltottak jegyek az észak-amerikai mozikban bemutatója hétvégéjén.

Ez nagyjából fele annak, amit a sorozat korábbi részei hoztak bemutató-hétvégén a Variety című filmes honlap szerint.

A Tessa Thompson és Chris Hemsworth főszereplésével forgatott új filmtől ugyan nem várták azt, hogy ugyanolyan magasságba röpítse a jegyeladásokat, mint a Will Smithszel és Tommy Lee Jonesszal forgatott előző mozik, de elemzők úgy becsülték, hogy 30 millió dollár fölött fog nyitni Észak-Amerikában.

Készítői most abban remélik, hogy a nemzetközi piacokon sikeres lesz a Sony társfinanszírozásában 110 millió dolláros költségvetésből készült film.

<
A cikk folytatódik a következő oldalon
>


KÖVESS MINKET:



hirdetés
CatchMain.jpg

Fricska a bürokrácia és az amerikai hadsereg orrára kiváló színészekkel - megnéztük George Clooney 22-es csapdája-sorozatát

Egészen kiskorom óta hallom ezt a mondást megoldhatatlan helyzetekre. Fogalmam sem volt, pontosan mi ez, egészen addig, amíg meg nem találtam George Clooney új szerelemprojektjét.
B.M. képek: YouTube - szmo.hu
2019. június 18.



Mert ez egyértelműen egy olyan minisorozat, amit Mr. Clooney el akart készíteni. Ő az egyik producere, szerepel benne, sőt két részt rendezett is. Először 1961-ben jelent meg Joseph Heller regénye, ugyanezen a címen, nem sokkal később filmet csináltak belőle igazán illusztris szereplőgárdával. Az 1970-es filmet Mike Nichols rendezte és olyan nevek szerepeltek benne, mint Alan Arkin, Orson Welles, Anthony Perkins, Bob Newhart, Martin Sheen vagy Jon Voight. Igazán az eredeti mű, és ez a film terjesztette el a 22-es csapdája kifejezést.

A Hulu (ők készítik az Egy szolgáló lány meséjét is) 2019-es sorozata is a

II. világháborúban játszódik, és egy amerikai bombázó-alakulat mindennapjait követhetjük végig benne az olasz fronton.

Főszereplőnk, Yossarian (Christopher Abbott), avagy Yo-Yo, ahogy a társai hívják, azért lép be a bombázókhoz, mert úgy hallotta, nekik a leghosszabb a kiképzésük. Így próbálja túlélni a háborút, hiszen amíg felkészítik a harcra, addig vége is lesz. Nagy sajnálatára nem így történik… a háború tovább dúl, a szakaszát pedig kiküldik Olaszországba, hogy jól bombázzanak le mindent, amit a kissé pszichopata Cathcart ezredes (Kyle Chandler) berajzol a térképen.

Először úgy voltam vele, hogy olyan lesz, mint Az elit alakulat, komoly háborús drámára számítottam, sok akciójelenettel. Mint kiderült, ennél messzebb se kerülhettem volna az igazságtól, a sorozat egy groteszk humorral fűszerezett, bürokráciaellenes anti-háborús sztori, melyben az ember felettesei az igazi ellenségek, nem a szemben álló csapat. A 6 rész alatt összesen egy jelenetben láttunk nácikat, akkor is inkább röhejes helyzetben, mint háborús környezetben. Nem erre számítottam, de nagyon jól szórakoztam azon, amit kaptam:

elképesztően abszurd, groteszk humorú sorozatot, amely néha már-már a fekete komédia határait feszegeti,

és hatalmas fricska a bürokrácia és a tökéletes amerikai hadsereg orrára, kiváló színészekkel.

A Yo-Yo-t alakító Christopher Abbott úgy néz ki, mint egy háborús propagandaposzterről szabadult szívtipró, nagyon hasonlít a fiatal Marlon Brandóra. Az ő szemén keresztül látjuk a harcok borzalmait, de egészen más módon, mint az eddigi háborús eposzokban: ő egy görbe tükröt tart az egész háborúnak és a háborút kiszolgáló hadi gépezetnek. A bombázók bizonyos mennyiségű küldetés után leszerelhetnek, ezt szeretné megjátszani Yo-Yo is, ha hagyná a rendszer, mert a Kyle Chandler által játszott ezredese folyamatosan emeli a küldetésszámot. Ő csinál két küldetést, de a kötelező kvóta 5-el növekszik. Ezért egy folyamatos, véget nem érő hajsza az élete, aminek tétje ténylegesen az élete, hiszen akármikor kilőhetik a repülőjét a bevetéseken. A 22-es csapdája pedig nem más, mint egy menekülési út. Legalább is egy a katonaságtól való menekülési út lezárása: ugyanis ha valaki kijelenti magáról, hogy őrült, a katonaorvosnak kötelessége leszerelni őt, hiszen egy őrült nem kaphat fegyvert.

Ekkor lép be a 22-es cikkely,

miszerint az a személy nem lehet őrült, aki kijelenti magáról, hogy őrült, hiszen még van annyi ép elméje, hogy félti az életét, és nem akar halálos küldetésre menni. Ergo, csak az szerelhet le idő előtt, aki őrültnek vallja magát, de aki őrültnek vallja magát, az nem lehet őrült. Ez az önmaga farkába harapó kígyó a 22-es csapdája. Yossarian is megpróbálja ezt az utat, de az orvos elmagyarázza neki, inkább próbálkozzon valamilyen végtagot elveszíteni, azzal jobban jár.

George Clooney Scheisskopf tábornokot játssza, aki eredetileg Yo-Yo kiképzőtisztje, de később életének másik megkeserítője. Látszik, hogy Clooney imádta a szerepet, igazi irritáló bolond, akinek fontosabb, hogy a menetelésnél hol van a katona keze, mint hogy életben maradjon a fronton. Apróbb szerepben Yo-Yo életében feltűnik még Hugh Laurie, aki szintén emlékezetes módon „jut ki a frontról”. Illetve még a teljes bombázóraj színészeit fel lehetne sorolni.

<
A cikk folytatódik a következő oldalon
>


KÖVESS MINKET:




hirdetés
1-27.jpg

„A félelmeinkről is szól, hogy mivé válhatnak a nők” – interjú Fiona Shaw-val, a Megszállottak viadala színésznőjével

A Carolynt alakító színésznő elmesélte, merre halad az aktuális évad, mennyire élvezi ezt a kétértelmű univerzumot, és azt, hogy milyen különleges nőket mutat be az HBO-s széria.
Fotók: HBO - szmo.hu
2019. június 17.



Lassan véget ér a feszült HBO-krimiszéria második évada, melyben a harmadik kulcsszereplő Sandra Oh és Jodie Comer oldalán Fiona Shaw, a kemény Carolyn megformálója. Kihívásokról, karakteréről és a show humoráról is mesélt.

Mi vár Carolyn karakterére ebben az évadban?

Mostanra visszatértünk az MI6-be egy pár új csapattaggal. Ezúttal egy olyan ügyet próbálunk megoldani, melyben egy nagy hatalmú médiamogult gyilkoltak meg és úgy tűnik, ezúttal nem Villanelle volt az elkövető. Így már két gyilkos után folyik a hajsza. Ebben az évadban Carolyn sokszor kerül a figyelem középpontjába: sok mindent tud, amit a többiek nem, és olykor komolyabb játékba bonyolódik, mint amit eddig a viselkedése alapján gondoltunk volna róla.

Milyen ember Carolyn?

Ahhoz, hogy valaki az MI6-ben dolgozhasson, nagyon sajátos személyiségre van szükség, olyasvalakire, aki nem kedves és bájos, mivel mindent felül kell bírálnia, amit bárki is mond neki. Nagyon elővigyázatosnak kell lennie azzal kapcsolatban, amit mond, ahogy viselkedik és azzal kapcsolatban is, akit szeret.

Biztos vagyok benne, hogy Carolyn szereti a fiát, Kennyt, de nem tudja kimutatni, mert nem engedheti meg magának, hogy gyenge legyen.

Ez a vonása is a jófajta feszültséget szolgálja. Gyanítom, hogy Carolyn már túl van jó pár katasztrofális kapcsolaton, ezért uralja az életét a munkája. És épp ettől izgalmas ember. Carolyn és a csapata mindig viselkedésbeli túlkapásokat keresnek. A legtöbbünk nem gondolná, hogy az emberek képesek ilyen extrémen viselkedni, ahogy az a Megszállottak viadalában sokszor megesik. Carolynt már semmi sem lepi meg.

Milyen Carolyn bőrébe bújni?

Először örültem neki, hogy hasonlít rám, de aztán gyorsan rájöttem, hogy igazából nem. Felfedeztem, hogy Carolyn nem mosolyog, nem nevet – így tud működni. Nem tudni, mikor viccel, és ezt remek dolog eljátszani, ugyanakkor nagyon nehéz is. Nehéz megállapítani, hogy éppen komoly-e vagy viccel. Egyébként is ebben rejlik a széria ereje: sosem tudhatod, éppen mit gondolnak a karakterek. Ez a kétértelműség, pengeélen táncolás a show különlegessége, ettől működik igazán.

Hogyan fejlődik a figurád kapcsolata Eve-vel ebben az évadban?

Tovább bonyolódik. Azt gondolhatnánk, hogy barátok lesznek, mert ugyanazon az oldalon állnak, pedig nem – abban sem lehetünk biztosak, ki melyik oldalon áll épp. Elméletben együtt dolgoznak, de egyszerre van jó kapcsolatuk – és másfelől borzalmas is. Eve-nek támogatásra és biztatásra lenne szüksége, Carolyn azonban egyáltalán nem bátorítja őt.

Beszélne egy kicsit a sorozat humoráról?

Szerintem az az igazi újdonság a show-ban, hogy a néző sosem tudhatja, épp viccelünk vagy sem, mintha minden mondat köré egyfajta vákuumot hoztak volna létre az alkotók, ami egyszerre izgalmas és zavarba ejtő a közönségnek. És a színészeknek is.

Azt kijelenthetjük, hogy a Megszállottak viadala jó pár erős, de lényegileg tökéletlen nőről szól? Ez a kulcsa, hogy ilyen eredeti és friss a sorozat?

Olyan remek filmeken nőttünk fel, melyekben ezt a munkát mindig férfiak végezték, ezért most fantasztikus három olyan nőt látni, akik ennek a világnak a jó és rossz oldalát képviselik.

Öröm olyan figurát eljátszani, akinek vannak rossz oldalai is. Villanelle persze egyértelműen rossz, de a világ, amit ábrázolunk, erkölcsileg nem egyértelmű.

Ezek a nők nincsenek az otthonukhoz, a férjeikhez, fiaikhoz kötve. Az a vízió vezérli őket, hogy az élet mindkét gender lehetősége. A sorozat a legnagyobb félelmeinket is megmutatja azzal kapcsolatban, hogy mivé válhatnak a nők.


KÖVESS MINKET:




hirdetés
painter-4075713_1280-1.jpg

A klímaváltozás lesz az idei ARC kiállítás témája

Július 16-ig várják a jelentkezőket.
Szeretlek Magyarország - szmo.hu
2019. június 18.



Magyarországon, Európában és az egész bolygón zajló jelenségek közül nem volt kérdés, hogy idén a klímaváltozás, klímaválság, klímavészhelyzet, klímakatasztrófa összetett folyamata lesz a 19. ARC fő pályázati témája. Az ARC szerint is ez az emberiség jelenlegi legnagyobb kihívása.

Ma már megkérdőjelezhetetlen tudományos tény, hogy klímavészhelyzet és tömeges fajkihalás korában élünk. Ezért a komoly hagyományokkal és ismertséggel rendelkező pályázat és kiállítás az idén különösen felelősségteljes, szabad és kreatív képkészítésre buzdítja a pályázatán résztvevőket.

Részlet a pályázati kiírásból:

„KLÍMARIADÓ!

Alkoss képet róla!

Klíma. Katasztrófa? Globális akasztófa, amin együtt fogunk lógni? Vagy nem kell a paláver, más az, ami alá ver az emberiségnek? Oszd meg velünk ezügyben az igazságodat, és foglald képbe, plakátba, hogy mit gondolsz a klímaváltozásról! Hiszen te is hatással vagy a környezetedre! Utazol, szemetelsz, húst eszel, cuccokat veszel és levegőt – ezzel is a klímát terheled.

Klíma. Dráma? Félsz tőle? Nem hiszel benne? Generálod? Túléled? A legnagyobb fenyegetésnek tartod? Vagy nem érdekel az egész? Te a szemednek hiszel vagy a propaganda sajtónak? A tényeknek vagy a szósöl trolloknak? Sokezer tudósnak vagy párszáz politikusnak? Mindenkinek jogában áll tévedni, de gondolkodni most erről érdemes szerintünk. Vállald fel, amit gondolsz, és győzz meg másokat!

Az alkotói szabadság jegyében a felkínált témán kívül más ötlettel, témával is pályázhatsz szabadon!

Mutass utat, nevettess meg, gondolkodtass el!

Magyarország legnagyobb köztéri kiállítása várja szabad gondolataidat és zseniális vizuális ötleteidet!

Pályázz!

A pályázat kiírója részletesebb, szakértő segítséget is ad a témában a tájékozódáshoz. Az ARC a Greenpeace Magyarország honlapjának egyik aloldalát ajánlja, ahol egy gyorstalpalót talál az érdeklődő a klímaváltozásról, és néhány tippet arról, mit tehetünk egyénileg és rendszerszinten, hogy elkerüljük a klímakatasztrófát!

Idén, ahhoz, hogy a pályázatból kiállítás is legyen az ARC-nak most mindennél jobban szüksége van a kedvelőire is. Adománygyűjtő kampányt indítanak és várják minden olyan cég, szervezet és magánszemély támogatását, akiknek fontos, hogy idén is legyen ARC kiállítás és felelősséget éreznek a klímaváltozással kapcsolatban.

Az ARC bankszámlaszáma: 16200010-10073090

Külföldről a következő kódok segítségével lehet utalni az ARC-nak:

HU87 1620 0010 1007 3090 0000 0000

Swift kód: HBWEHUHB

A pályázattal kapcsolatos minden információ megtalálható a facebook.com/arcmagazin, valamint az arcmagazin.hu weboldalakon.


KÖVESS MINKET:






Szeretlek Magyarország
Letöltés
x
Töltsd le a Szeretlek Magyarország mobil alkalmazást, hogy elsőként értesülhess a legfrissebb hírekről!
x