hirdetés
hirdetés
hirdetés
 
 
hirdetés
Pásztor Anna: „Ha nem sikerül, 70 évesen olcsó szexregényeket fogok írni”
Tudtad, hogy létezik olyan fesztivál, ahol VIP-ajándékokat kapsz, ha nem használod a mobilod? Pásztor Anna ötleteivel nehéz betelni.
Kövesdi Miklós Gábor - szmo.hu
2018. június 02.


hirdetés

Idén július 4-7 között rendezik meg a Woodstock az Ugaron fesztivált. A rendezvényről, a mobil parkolóról, valamint isten és a rockzene kapcsolatáról is beszélgettünk a fesztivál megálmodójával, Pásztor Annával.

Kötekedéssel kezdem. A Woodstock az Ugaron kicsit olyan, mint hogy Beethoven a zene Mozartja. Miért fontos valami máshoz hasonlítani egy fesztivált?

Ezt a fesztivált én álmodtam meg. A családom legelőjén megláttam egy 200 fős jurtát, és azonnal arra gondoltam, hogy egy ilyen helyen zenélni kell, méghozzá akusztikusan. Gyerekkorom óta rock és Woodstock „fan” vagyok. A szabadságnak és a szabadosságnak, a formabontásnak fantasztikus egyvelege volt ott – amit én nyilván csak a filmben láttam, azt viszont megnéztem legalább ötvenszer. A Woodstock filmen mindig sírok.

Van bennem valami ősi vágyódás az igazság meg a kócos valóság felé,

úgyhogy nekem volt fontos fémjelezni azt, hogy bármennyire is Magyarországon vagyunk, itt is lehetséges ilyesmit csinálni. Kicsit fanyar iróniával hozzátéve az ugart. Kicsi is, pusztai is, de a mi Woodstockunk.

Nem raktál ezzel az elnevezéssel óhatatlanul is terhet magadra, hogy akkor Woodstockhoz fogják hasonlítani?

(nevet) Figyelj, viszonylag kevesen jönnek hozzánk, akik ott voltak Woodstockban, úgyhogy nem félek.

De azért a film alapján valamennyire mégis tudjuk, mi volt ott, tudjuk, kik voltak a fellépők...

Föl sem merült ilyesmi. Csak a fesztivál lelkületébe szerettem volna importálni azt a valamit, ami az amerikaiaknak akkor, ott sikerült.

Idén is lesz mobilparkoló?

Abszolút!

Ez hogy működik?

Úgy kell elképzelni, hogy ott ül az egyetemista kislány a pusztában, majd megüti a hőguta, ő szedi a jegyeket, és van egy kis doboz, amire ki van írva, hogy mobilparkoló. Ennyire kőkorszaki a dolog. Aki leteszi bele a telefonját, kap egy kupont. Ha visszamegy, és 8 órán túl is otthagyja a telefonját, kap egy értékesebb kupont. Az első az az „ölelés” kupon, a második az a „pufi” kupon, és a harmadikat még soha senki nem kapta meg, az egy óriási kérdőjel, hogy az milyen kupon. Senki nem bírta még ki több mint egy napig, sajnos. Ezeket a kuponokat az összes fellépő zenekarnál és természetesen az Anna and the Barbiesnál is be lehet váltani, amennyiben igényük van rá, hogy valaki a zenekarból ölelgesse őket.

Egyébként van ennek egy előzménye. Kint voltunk Erdélyben egy fesztiválon. Rólam közismert, hogy én beugrom a tömegbe, rámászok az arcukra, ölelgetem-csókolgatom őket, nyalom a fülüket. Akkor éppen valakinek a nyakában voltam.

Egyik kezemben mikrofon, a másikkal markolom a fejét, hogy le ne essek. Most már divat lett, hogy telefont nyomnak az ember arcába.

Lájtosabban azért, hogy fényképet készítsenek, vagy videofelvételt, de mostanában megjelent az „énekelj anyámnak” vagy „a barátnőmnek” című dolog. Ilyenkor próbálják minél közelebb tolni a telefont a számhoz. Ezen a fesztiválon sikerült konkrétan a számba dugnia egy srácnak a mobilját. Kértem, hogy ne, mert mégis ott volt vagy húszezer ember, szívesebben énekeltem volna nekik a mikrofonba, mint a barátnőjének a telefonba. A második ilyen kísérletnél elkaptam a számmal a telefont, és mentünk egy kört azzal a fiatalemberrel, akinek a nyakában ültem. Mindenki röhögött, mentünk egy kört, utána nyilván visszaadtam a telefont. Észre se vettem, csak a koncert után mutatta a srác, hogy sikerült szilánkosra harapnom.

A képernyője betört és ott volt a fogam nyoma.

Persze röhögött az egész zenekar, hogy a Szivacs már megint állat – a zenekar Szivacsnak hív –, kijött belőlem a vadbarom. Mondjuk szerintem az elengedhetetlen egy rockzenekarban. Persze azonnal felajánlottam, hogy kifizetem a kárt, meg elnézést kértem. De mondta, hogy világért sem, neki ez többet jelent bárminél, írjam alá.

Hat éve szervezitek az Ugart. Idén kire, mire számíthatunk?

Fontos, hogy ugyanakkor leszünk, mint a Balaton Sound. Van az a vicces mondás, hogy kevés vagy, mint Balaton Soundon a beállás. De tulajdonképpen ez a mögöttes tartalom, hogy valahogy az élő zenét párhuzamba szeretnénk tenni az elektromossal, és felajánlani azoknak, akik a Balaton Sound ideje alatt szeretnének másutt fesztiválozni. Nem hiszem, hogy nagyon nagy lenne a közös keresztmetszete a két fesztivál rajongótáborának.

Nem mintha bármi bajom lenne azzal a zenével, de nekem egy fesztivál hangszeres és élőzenés, szeretném, ha ez nem tűnne el.

Ráadásul egyre kevesebb olyan fesztivál van, ahol a magyar zenekarok még labdába rúghatnak. A Sziget-fesztiválon is már csak a stégen játszunk, és egyre inkább ez van a Volton is. A Woodstock az Ugaron befogadó fesztivál, ígéret fesztivál. Hat évvel ezelőtt lent voltunk harmincan, és szalonnát sütöttünk abban a jurtában. Három napon keresztül, szalmabálán ülve, egy nem létező kisszínpadon téptük a húrokat. Ebből indult ki. Utána mindenki jönni akart, a legnagyobb zenekarok is jelentkeztek ingyen és bérmentve. Tavaly jutott el odáig a Woodstock az Ugaron, hogy be kellett volna zárnunk, mert nem volt már képünk mindenkit ingyen dolgoztatni a tűző napon négy napig, hogy utána a zenekar még három hónapig törlessze az extra költségeket, amelyek ahhoz kellenek, hogy egy fesztivál egyáltalán valahogy megszólaljon.

Aztán 3-4 héttel a fesztivál előtt, amikor már remegő kézzel azt fontolgattam, hogy bejelentem, hogy nem lesz, jelentkezett egy szponzor, aki azt mondta, hogy hajlandó a következő néhány évben jó nagyokat bukni, de ez annyira jó kezdeményezés, hogy csináljuk meg igazi fesztiválnak. Azonnal felhívtam Kiss Tibit, és elmondtam, hogy mi ez az egész, és hogy ide valami csoda kell, jöjjön el a Quimby. Valami egészen szürreális volt, hogy a Quimby zenekar a tábortűztől háromszáz méterre, egy ferdén felállított színpadon, nagyon befröccsentve, úgy játszik, mint a tinédzserek. Kiss Tibi talán még bukfencezett is. Haza se akartak menni, a menedzser úgy tömködte be őket a buszba. Az elmúlt hat évben elterjedt a híre, hogy ez milyen emberbarát és zenekarbarát fesztivál. Úgyhogy mindenki jönni akar. Ilyennel még nem találkoztam, eddig mindig én akartam menni, és én könyörögtem minden fesztiválnak több mint tíz éven át, hogy hadd menjek le ingyen, saját költségre.

Most pedig az van, hogy a legnagyobb zenekarok jönnek a rendes gázsijuk töredékéért. Supernem, Vad Fruttik, Péterfy Bori, az Apey and the Pea is lejön a nagyszínpadra. Nagyon figyeltünk arra, hogy a feltörekvő és a befutott zenekarok is jelen legyenek, ha van kedvük.

Lesz egy olyan kis tábortűz, aminek a közelében egy egészen mini, egyszemélyes színpad lesz, amin ezeknek a gigantikus zenekaroknak a főhősei egy szál gitárral fognak énekelni. Lesz tálentum színpad, több száz zenekar jelentkezett, hogy jönnének. Jönnek színészek, táncosok, irodalmárok, összművészeti kavalkád.

Van még hely?

Három Sziget fesztiválnyi hely van. Bárki elfér. Mindenkinek mondom, hogy az a terület, amit körbe tudsz pisilni, annyi a sátorhelyed. Direkt alacsonyan tartjuk az árakat. Nagyon jó minőségű kaják vannak, mostanság népszerű streetfoodok, de tényleg nagyon jók.

Mesélsz kicsit, az Istenkeresésről a 21. századi angolszász rockdalokban? Hiszen ez a szakdolgozatod címe...

Elképesztő ziccer. Nagyon nehéz újat mondani az angol szakon a tanároknak, akik száz éve ezt hallgatják. De egy gordiuszi vágással kitaláltam, hogy arról fogok beszélni, amit én tudhatok a legjobban. Majdhogynem arról, amiről a saját szövegeim szólnak. Elég szövegcentrikus a zenekar, és bennem mindig is volt egyfajta igazság, vagy istenkeresés. Még a szerelmes dalokban is. Például az egyik erre rímelő szövegrészlet az a Néha című számunkban van. „Néha olyan hangosan kiabálok, hogy süket lesz tőle Isten, de még mindig jobb, ha mérges, mintha nem figyelne rám.”

Nekem a felmenőim mind baptista prédikátorok, és úgy is nőttem fel. Úgyhogy én most egy kicsit ilyen fekete bárány vagyok, egy feketebárány a szószéken.

Próbálom a kapott igazságokat kihirdetni teli torokkal és lelkesedéssel. Márti dala is ilyen. Amilyen szimpla és háromszavas, annyira van mélysége. Én írtam, de soha nem tulajdonítottam magaménak. És ez a téma valahogy átment az angol szakon. Örültek, hogy végre másról is olvashatnak, mint Shakespeare és a haverjai kisebb-nagyobb viselt dolgairól. Ezt kellett volna leadnom idén, csak nem sikerült, de van még egy dékáni kérelmem, azt még bedobhatom, mert tényleg szeretném megírni. Már gyűjtöttem anyagot is. Megkértem Apeyt (Áron András – KMG) az Apey and the Peasből, hogy segítsen, aki borgőzös éjszakákon elmondta nekem, hogy ez a szélsőséges, metál istentagadás hogy is van, hogy az istentagadás az egyben istenkeresés.

Titkos vágyam, hogy elmenjek filozófiát tanulni, és majd öregkoromban írok az életről, hogy én hogy láttam. Rohadt nagy összefüggésekre fogok rájönni! (nevet) Aztán ha nem sikerül, 70 évesen olcsó szexregényeket fogok írni.

Woodstock az Ugaron július 4-7

Ópusztaszer

- 4 nap tömény szabadság a pusztában -Fellépők:

Vad Fruttik, Hiperkarma, Anna and the Barbies, Péterfy Bori & Love Band, 30Y, Ivan and the Parazol, Random Trip, Supernem, Soerii & Poolek, Elefánt, The Qualitons, Maszkura és a tücsökraj, The Biebers, NAZA, Jónás Vera Experiment, Mörk, Hangácsi, Apey and the Pea, Grand Mexican Warlock, Frenk, Antonia Vai, River of Lust, Ék, Sean Darin, Gabriel B, Pianoset, Egyedi Peti, Ian ’O’ Sulivan

További részletek itt

Jegyvásárlás itt


KÖVESS MINKET:




Plágium miatt kizárták a versenyből a A Dal 2019 egyik indulóját
A szakértők szerint Petruska a Help Me Out of Here című szerzeményével követett el plágiumot.
Szeretlek Magyarország - szmo.hu
2019. február 18.


hirdetés

Nem ez az első eset a köztévé eurovíziós selejtezőjében, hogy felmerült a plagizálás gyanúja, ám mindeddig egyszer sem sikerült rábizonyítani azt a versenyzőkre. Idén azonban az egyik döntős esetében a kizárás mellett döntöttek - írja az MTI.

A műsorkészítők szomorúan olvasták a Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem rektorhelyettesének szakmai állásfoglalását Petruska dalával kapcsolatban. Mind kiderült, a produkció túl sok részletben egyezik a Vampire Weekend White Sky c. dalával, ezért plágiumnak minősül.

A dal tempója, hangneme, hangszerelése, harmóniastruktúrája, basszusmenete és dallamkezelése is nagyon hasonlít a amerikai indie rock zenekar említett számára.

A szakmai állásfoglalás egyértelműen fogalmaz, így a műsor készítőinek, A Dal 2019 szabályzata értelmében azonnal ki kell zárniuk Petruskát a további versenyből. Az élő műsorban elhangzottak értelmében a döntő nyolcadik versenyzője az elődöntőkben a zsűritől és a közönségtől legtöbb pontot kapott versenyző, Oláh Gergő lesz.

A helyzet egyik pikantériája, hogy az énekes 2016-ban is hasonló gyanúba keveredett, akkor Trouble in my mind című számát hasonlították az itthon Bigyó felügyelő, eredeti címen Inspector Gadget néven futó, 1999-es rajzfilmsorozat főcímzenéjéhez.

Petruska idén nevezett dala:

A Wampire Weekend trackje:


KÖVESS MINKET:



Petruska a plágiumbotrányról: "Le vagyok sokkolva"
Az előadó közleményben fejtette ki véleményét.
Címkép: Láng Péter - szmo.hu
2019. február 18.


hirdetés

Korábban már mi is beszámoltunk róla, hogy plágium miatt kizárták a versenyből a A Dal 2019 egyik indulóját, Petruskát. A műsorkészítőknek a Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem rektorhelyettese küldte el szakmai állásfoglalását Petruska dalával kapcsolatban. Mind kiderült, a produkció túl sok részletben egyezik a Vampire Weekend White Sky c. dalával, ezért plágiumnak minősül.

Az ügyben most megszólalt az előadó is, aki egy közleményt adott ki a Facebook-oldalán. Ezt teljes terjedelmében, változatlanul közöljük.

"Szombat este egy kedves barátom meglepetés születésnapi bulijának emelkedett pillanatába csapott villámként az MTVA híre. Döbbent telefonváltások következtek a többi versenyzővel, a tv műsor záró perceiben egy döntőnyi muzsikusra sikerült ráijeszteni. Miért most került ez elő? Nem vizsgálnak át alaposan mindent már a beválogatások alkalmával jó füllel és szoftverrel? - tettük fel egymás között a kérdéseket.

Aztán jött a hétfő reggel. A műsorpróbán már zenélésre készen, bedrótozva álltunk a színpadon, amikor a stáb félrehívott, hogy szeretnének velem beszélni. Megosztották velem az előző nap befutott szakértői véleményt, ami szinte sokkolt. Mivel a dalom a popzenében használt 3 legalapvetőbb dúr hármashangzatra épül, és a blues zenékre is jellemző shuffle ritmusban van, ha valaki minden áron találni akar valamit, könnyen fog. Ez azonban nem jelent automatikusan plágiumot. A szakértői véleményt elolvastam, a műsorkészítők döntését tisztelettel tudomásul vettem. Mindezzel együtt vitatkozom az ítélettel. Nem kívánom visszaküzdeni magam A Dal 2019 mezőnyébe, azonban nem hagy nyugodni, hogy dalszerzőként egy ilyen méltatlan helyzetbe kerültem.

Ha forrásokat keresünk, a Help Me Out of Here-t Zimbabwe és Malawi tradicionális tánczenéinek hangulata inspirálta, és nem árulok el nagy titkot, hogy távolról sem én vagyok az egyetlen, aki innen merít. Az, hogy hasonló forrásból esetlegesen hasonló érzetű nyugati popdal születik, nem precedens nélküli, és olykor tudat alatt is létrejöhet egy szerencsétlen együttállás, bár le kell szögeznem, a szakértői véleménnyel a hangulati hasonlóság elismerése mellett továbbra sem értek egyet.

Jelenleg le vagyok sokkolva, szomorú vagyok, és korántsem a műsorban való szereplésem elvesztése miatt. Átgondoltan igyekszem építeni a szakmai életem, folyamatosan arra törekszem, hogy a dalaim mondjanak valamit, össze tudjunk általuk kapcsolódni, és nem mellesleg folyamatosan olyan zenei kifejezőeszközökkel kísérletezem, amivel talán színfolt lehetek az ország popkulturális palettáján. Nincs könnyű dolgom magammal, amikor hosszan ülök egy-egy dallam, vagy szöveg fölött, de mindig azt igazolja vissza élet – gondoljunk csak a Dalos zsűri szép szavaira is -, hogy megéri ez a befektetés. Egy kicsit az ebbe vetett erőm tört meg, remélem, csak időlegesen.

Nos, ha nem Dal, akkor új lemez, új koncertek várnak, ebből igyekszem töltekezni (és most átnéztem minden számomat, hogy ne érje szó a ház elejét).

Köszönöm, ha mellettem álltok ebben

Andris






KÖVESS MINKET:





Kiss Anna Laura: “Nagyon sok mindenben hasonlítunk Stefivel”
A Drága örökösök egyik főszereplője elmesélte, hogyan változtatta meg az életét az RTL Klub sikersorozata, miben hasonlít a karakterére, és van-e szerepálma, amit eddig még nem játszott el.
Interjú: Fartek Patrícia - szmo.hu
2019. február 20.


hirdetés

Januárban indult az RTL Klub újabb sikersorozata a Drága örökösök, melyben a Szappanos család a halott nagyapa utolsó kérésének eleget téve, na meg az örökölhető milliók után vágyakozva visszaköltözik Budapestről a vidéki kis faluba Ökörapátiba. A falusiak életét fenekestül felforgatja a budapestiek érkezése, hiszen nem igazán tapasztalnak sokat a falun kívüli világból. Így van ezzel a 21 éves Stefi is, aki sok újdonsággal találja szemben magát.

Az őt alakító Kiss Anna Laura azt mondja, sok mindenben hasonlít az általa megformált fiatal lányra, de interjúkban elmeséli azt is, hogyan lett színésznő, mi az álomszerep számára és, hogy miben változtatta meg az életét az, hogy a szereppel egy teljesen új világba csöppent.

Hogyan indult a karriered, mindig is színésznő szerettél volna lenni?

Mindig! Talán, mint minden kislány, én is színpadra vágytam. Táncoltam, énekeltem...de általános iskola végén, talán hetedikben döntöttem el, hogy színésznő szeretnék lenni.

Mi volt életed első szerepe, emlékszel még rá?

Gimiben a diákszínjátszóban álltam először színpadon előadásban 16-17 évesen. A Gyuri, ez volt a címe. A mi saját darabunk volt, amit később vittünk a Diákszínjátszó Fesztiválra is. Én egy naív lányt játszottam benne, mindjárt elsőre betaláltak. Nem volt túl nagy szerepem, de arra emlékszem, hogy Szalay Bencével karöltve kellett bejönnöm. Elméletileg ő szedett fel engem a könyvtárban, a történetben Emmának hívtak. Ő azt mondta, hogy “Emmával ugyanazt a könyvet szerettük volna kivenni”

az én első megszólalásom pedig az volt, hogy “Igen, Röné Deszkárc.”

Most a színházat említetted, de jelenleg az RTL Klub sorozatában láthatnak a nézők. Melyik áll közelebb hozzád?

Ez érdekes, mert, amikor végeztem a Pesti Magyar Színiakadémián akkor biztos voltam benne, hogy színházban fogok játszani. Nem tudom, miért, de akkor azt éreztem, hogy tuti az lesz az én utam. Aztán azóta inkább a kamera előtt álltam többet. De nagyon élvezem mindkettőt és olyan érdekes, hogy mennyire mások számomra, holott lényegében ugyanaz.

Téged a legtöbben a Holnap Tali! című sorozatból ismernek, most pedig Stefit alakítod a Drága örökösökben. Milyen változást hozott ez az életedben?

Elég nagy változást hozott ez számomra. Majdnem egy év telt el a két szerep között, nekem ezalatt nem is volt forgatásom, csak színházi munkáim voltak. Ez a sorozat teljesen más, kezdve a produkciótól, mert ez nyilván egy sokkal szélesebb korosztálynak szól, témájában is komolyabb, a karakter is teljesen más.

Mennyire hasonlít hozzád Stefi? Megtaláltad saját magad az ő karakterében?

Érdekes, de ahogy egyre jobban haladunk előre, történnek vele a dolgok és bontakozik ki, úgy egyre inkább azt veszem észre, hogy

nagyon sok mindenben hasonlítunk.

Én főként 16-17 évesen voltam olyan, mit ő most 21 évesen. Stefinek ugye nem volt könnyű élete, igazándiból csak sodródik az árral. Fiatalabbként én is ide-oda csapódtam, kerestem a boldogságomat bizonyos emberekben, vagy dolgokban mert nem volt meg saját magamban az, amit kerestem.

Mit gondolsz róla, tudnál például a barátnője lenni?

Én mindig azt mondom Stefire, hogy ő nem buta. Ő egyszerű.

Ez a kettő pedig teljesen más. Stefi itt van vidéken nincsen semmi behatás, csak a falu. Minden, ami most 21 évesen történik vele az tök új, először tapasztal rengeteg dolgot, amit lehet, hogy más lányok hamarabb átélnek. Ezért ő az én szememben egy kicsit nem is 21, hanem inkább 18 vagy 17.

Nehéz őt elképzelni úgy, hogy nem én alakítom. De, ha egy társaságba keverednénk, akkor megpróbálnék jóban lenni vele. Van egy barátnőm, aki nagyon bájos, pont, mint Stefi és őt nagyon imádom. De mondjuk arra is kíváncsi lennék, hogy Stefi hogyan viszonyulna hozzám.

Hogy érzed magad a forgatásokon, mit adott neked eddig a sorozat?

Egy teljesen új közegbe kerültem, megismertem egy csomó embert. Egy folyamatos bizonyítási vágy van bennem, főként saját magam felé. De emellett nagyon jól érzem magam, egyre szorosabb kapcsolatok, barátságok szövődnek az emberek között. Itt nem az van, hogy bejössz dolgozni, hanem kíváncsi vagy a többi emberre, aki itt van. Illetve hát tőlük rengeteget lehet tanulni.

Van példaképed a szakmában, akire nagyon felnézel?

Először Emmanuelle Seigner jutott eszembe a Keserű méz című filmben nyújtott alakítása miatt. Az egyszerűen utánozhatatlan, vagy legalábbis nem lehetne egykönnyen reprodukálni.

Eddig főként egyfajta “jókislány” szerepben láthatunk téged. Mi az a karakter, amit nagyon szívesen eljátszanál egyszer?

Nagyon szeretnék egyszer egy olyan típusú nőt eljátszani, mint a Drága Örökösökben Mónika. Egy ízig-vérig nőt.

Mert én amúgy nem is vagyok ilyen és nem is volt soha ez a típus a saját életemben sem. Pont ezért szeretnék egyszer ebbe belekóstolni, hogy milyen lehet egy jó határozott nőt játszani, aki mondjuk mindig mindent tud, ott van, iszonyat intelligens és lehet egy picit szemét is, azt se bánom. Kihívás lenne.

Mostanában nagyon sokat forgattok, elég pörgősek a napjaid. Mennyi szabadidőd van most, mit csinál Kiss Anna Laura, amikor nem forgat?

Hát, nem sok szabadidőm van, de változó egyébként. A színészkedés mellett nagyon szeretek dalokat írni meg zongorázni. De ez azért több, mint hobbi, mondjuk úgy, hogy egy másodlagos álmom egyébként, hogy a saját dalaim egyszer napvilágra kerüljenek és eljussanak emberekhez a baráti körömön kívülre. Ha úgy van szabadidőm, akkor szoktam néha festeni, de azt is csak inkább magamnak. Emellett fontos szerepet tölt be az életemben a sport, nagyon szeretek futni. De azt inkább olyankor, amikor jó idő van, mert edzőteremben annyira nem jó futni szerintem.


KÖVESS MINKET:





Ariana Grande elért egy rekordot, ami eddig csak a Beatlesnek sikerült
Az énekesnő egyszerre uralja a Billboard slágerlistájának első három helyét.
Szeretlek Magyarország - szmo.hu
2019. február 20.


hirdetés

Ariana új albuma, a Thank U, Next nem is olyan rég, február 8-án látott napvilágot, mégis sikerült a rajta megjelent dalokkal egy olyan mérföldkövet elérnie, amit a poptörténelem során eddig mindössze a Beatles-nek sikerült, 1964-ben.

Az énekesnő 7 Rings című száma negyedik hete trónol Billboard 100-as listájának élén, a második helyen a Break Up With Your Girlfriend, I'm Bored szerepel, a harmadikon pedig a Thank U, Next áll.

Nem rossz ez a mesterhármas, de az igazsághoz hozzátartozik, hogy a Beatles annak idején az első 5 helyet is magáénak tudhatta a Can't Buy Me Love, a Twist and Shout, a She Loves You, az I Want to Hold Your Hand és a Please Please Me című dalokka.

Forrás: 444.hu


KÖVESS MINKET:






Szeretlek Magyarország
Letöltés
x
Töltsd le a Szeretlek Magyarország mobil alkalmazást, hogy elsőként értesülhess a legfrissebb hírekről!
x