hirdetés

Médiaajánlatunk

A legmodernebb display és natív hirdetéseket ajánljuk a legnagyobb közösségi média-eléréssel rendelkező magyar portálon.
Szeretlek Magyarország - szmo.hu
2017. január 09.


hirdetés

A Szeretlek Magyarország.hu a Facebookra épülő online magazin, ahol a nap legfontosabb hírei mellett pozitív történeteket, magyar sikersztorikat, programajánlókat, utazási, kulturális, gasztronómiai tippeket, érdekességeket, közösségi és civil kezdeményezéseket mutatunk be.

Elsősorban a Facebookon keresztül érjük el olvasóinkat. FB-oldalainkkal több mint 2 millió emberhez jutunk el. Portálunkat 2018. márciusában több mint 1.200.000-en keresték fel, naponta 200-230 ezer egyedi olvasónk van. (Gemius, RU)

Milyen nagy Facebook-oldalak tartoznak hozzánk?

hirdetés

Szeretlek Magyarország, Hírek élőben, I ♥ Budapest, I ♥ ALVÁS, I ♥ NYÁR, I ♥ ZENE, I ♥ Pécs, I ♥ Szeged, I ♥ Siófok, I ♥ Győr, I ♥ Debrecen, A magyar lányok a legszebbek, I ♥ Csokoládé

és több tucat további oldal.

Natív hirdetések

A natív hirdetések az adott médiumhoz tartalmukban, stílusukban és formai megjelenésükben is tökéletesen illeszkedő hirdetések.

A Szeretlek Magyarország szerkesztőségének nagy tapasztalata natív cikkek és Facebook-posztok írásában. Ezeknek a hirdetéseknek az előállítása valódi kézműves munka, amit részletes egyeztetés előz meg az ügyféllel.

Az eredmény egy, a hagyományos hirdetési formáknál lényegesen hatékonyabb megjelenés, amire az olvasók általában nem reklámként, hanem releváns, hasznos információként tekintenek. Természetesen minden alkalommal felhívjuk a figyelmet arra, hogy fizetett hirdetésről van szó, a döntő nem ez, hanem az olvasási élmény és a minőség.

A Szeretlek Magyarország elkötelezett újfajta natív megjelenése kidolgozása iránt is. Ilyenek például azok a cikkekkel és Facebook-posztokkal kombinált kérdőíves felmérések (1000-1500 válaszolóval), amelyeknek eredményét az ügyfelek saját közleményeikben is felhasználhatják.

Milyen típusú kampányok futottak már nálunk?Helyi és országos programok, események, kiállítások, fesztiválok beharangozása, cégek társadalmi felelősségvállalás-kampányainak kommunikációja, új éttermek, szórakozóhelyek bemutatása, könyvek, újságok népszerűsítése, 1%-os kampányok, pályázati kommunikáció, microsite-ok, FB applikációk, játékok, új oldalak, promóciók beharangozása, Youtube-videók népszerűsítése

1. Natív cikkel kombinált posztkampány

Közösségi médiában szerzett tapasztalatainkat felhasználva natív cikket és a cikket promotáló posztkampányt készítünk. Az eredményekről részletes statisztikát adunk.

2. Natív videós kampány

Saját csapattal, igény esetén drónfelvételekkel színesített videókat forgatunk, amiket Facebook, YouTube és Instagram felületeinken publikálunk, és cikkekkel, valamint natív posztkampánnyal támogatunk meg.

3. Nem reprezentatív kérdőíves felmérés

Facebook-oldalaink kiváló lehetőséget adnak 1000-1500 fős, nem reprezentatív felmérések elvégzésére. Ehhez összeállítjuk a kérdőívet, és elkészítjük figyelemfelhívó posztokat. Az eredményeket az ügyfelek közleményeikben is kommunikálhatják

4. Forgalomterelés

Portáloknak, márkázott blogoknak hatékonyan végzünk forgalomterelést a Facebook-oldalakinkról. Szerkesztőink tapasztalatát felhasználva választjuk ki a leginkább odaillő oldalainkat, valamint alkotjuk meg a posztok szövegét. Tényleges átkattintások alapján számlázunk.

Részletes, személyre szabott árajánlatért keressen bennünket bizalommal!

Elérhetőségeink:

Cím: Budapest, 1012, Várfok u. 12.

Telefonszám: +36-1-793-93-56

Mobil: +36 30/823-02-26

E-mail cím: sales@szeretlekmagyarorszag.hu

Ügyfeleinknek kreatív prémium display megjelenéseket is kínálunk, időalapon, AV és CT alapon egyaránt. Ilyen igényeivel keresse sales house-unkat!

Ügynökségi hirdetési képviselet:

e-mail: sales@adsinteractive.hu, weboldal: adsinteractive.hu, telefonszám: +36/1-898-25-77

Cégadatok:

Szeretlek Magyarország Médiacsoport Kft., székhely: 1012, Budapest, Várfok u. 12., adószám: 23092822-2-41, cégjegyzékszám: 01-09-952566

Rólunk írták

"Létrejött egy olyan cég, aminek valószínűleg 2 milliónál is több hazai rajongója van, a magas aktivitásnak köszönhetően pedig naponta százezreket tud akár többször is elérni."

Lévai Richárd: Közösségi kalandozások - 20 magyar marketing sikersztori a Facebookon


KÖVESS MINKET:





Címlapról ajánljuk
x


hirdetés
adrienn_torta-1000x563.jpg

Pénzügyes szakmáját cserélte le a borsófőzelék-torta megálmodója

Hobbiként kezdődött, de mostanra Adrienn felhagyott korábbi munkájával, hogy az általa kreált kajatortáknak élhessen.
Szponzorált tartalom - szmo.hu
2019. december 09.


hirdetés

Nem cukrász az eredeti szakmája, ma mégis a saját fejlesztésű „kajatortáiról” ismerik. Kilenc éve kezdett el tortákkal foglalkozni, akkor még csak abszolút hobbiból: a fia harmadik születésnapjára szeretett volna egy különleges tortát készíteni. Aztán annyira megkedvelte a torták világát, hogy az ismerőseinek rendre ő készítette az ünnepi tortákat.

„Kilenc évig én ezzel csak hobbiszinten foglalkoztam. Ez nem volt könnyű, mert dolgoztam, két gyereket neveltem, közben elváltam, a tortákra többnyire éjszaka jutott időm” – mondja Adrienn.

hirdetés

VIDEÓ: Nézd meg Adriennel készült videónkat

Nem is készült profinak, azt gondolta, hogy megragad hobbiszinten. De miután a kajatortái egyre népszerűbbek lettek, egyre több megkeresést kapott és a média is elkezdett foglalkozni vele, úgy gondolta, hogy meg kell próbálnia ezt az utat.

De mik is azok a kajatorták?

„A kajatorták elsőre látványban nyújtanak különleges élményt azzal, hogy

megtévesztésig hasonlítanak valamilyen ételre. Mondjuk a borsófőzelékre, vagy a gulyáslevesre. Még sincs bennük semmilyen sós íz, belül édesek, ugyanúgy jó ízűen elfogyaszthatók, mint a hagyományos torták” – segít az értelmezésben Adrienn. Hogy mennyire jól sikerül neki az ételek tortaformába öntése azt az is igazolja, hogy előfordult már, hogy a tortáját a hűtőpulton a főételek közé helyezték, esetleg le akarták venni róla a szintén édes dekorációként odakerült konyharuhát.

Adrienn tehát úgy döntött, hogy tovább építi a kajatorták hírnevét. Felmondott korábbi munkahelyén, hogy most már csak az új szakmájának élhessen. Úgy fogalmaz, adott magának másfél évet, hogy kiderüljön, mire megy ezen az új területen – általában ennyi idő kellett neki a korábbi pénzügyes munkái során is ahhoz, hogy valamit felépítsen, elérje célját. Ha nem minden a tervek szerint alakulna, még mindig visszatérhet a pénzügyek világába. De azért reméli, hogy nem így lesz.

Szakácskönyvben adja át a tudását

Nagy tervei vannak: szeretne saját cukrászdát nyitni, ahol meg is lehetne vásárolni a kajatortáit, szeretné másoknak is átadni a tudását, és szeretne újabb szakácskönyvet kiadni.

Merthogy egy szakácskönyvet már jegyeznek a nevével, a „Hobbicukrászat – alapoktól a mesterfokig” c. könyv kiadásával indított, amelynek alapjait még a főállású munkája mellett rakta le. A könyv ráadásul magánkiadásban jelent meg, így komoly befektetést igényelt Adrienn részéről. „Nem kevés pénzbe kerül ma magánkiadásban megjelentetni egy szakácskönyvet, de úgy voltam vele, hogy

ez hosszú távon megtérülhet, mert a személyes brandemet építem vele” – magyarázza Adrienn.

hirdetés

Ha már csak a biztos anyagi háttér hiányzik az újratervezéshez...

Az Újratervezés sorozat inspiráló történeteit látva sokan érezhetik úgy, hogy bár megtehetnék ők is ezt a nagy lépést, de ahhoz, hogy merjenek valami újba fogni, hiányzik még valami: az anyagi háttér.

Mit mond a szakértő?

„Mindannyian rendelkezünk olyan tervekkel, amelyeket hosszú évek óta dédelgetünk, azonban valamilyen okból eddig még nem jutottunk el a megvalósításukig. Van, hogy a saját kételyeink szabnak gátat annak, hogy a hobbinkból hivatás lehessen. Pedig, ahogy az itt szereplő történet is mutatja, egy átgondolt döntés, egy bátor lépés teljesen új perspektívákat nyithat az életünkben, és az önmegvalósítás kezdetét jelentheti. Természetesen minden ilyen jellegű váltás az elején lemondásokkal és anyagi befektetéssel járhat, így érdemes előre felmérni a lehetőségeinket. Ügyeljünk arra, hogy döntésünkhöz pénzügyi tervet is készítsünk, amiben az álmok mellett a pénzügyekkel is tervezünk. Az első nagy lépés megtételéhez akár komoly pénzügyi befektetésre is szükség lehet, ilyenkor jelent hatékony segítséget a személyi kölcsön*, amelyet ma már néhány órán belül akár az otthonunkból, online is igényelhetünk. A felmerülő kérdések megválaszolásában pedig az ügyintézőink készségesen segítenek” – mondja Györkei Krisztián, az OTP Bank fogyasztási hitelek termékfejlesztési vezetője.

*THM mértéke: 7,3 - 24,1 %

Az akciós időszak 2019. október 7-től visszavonásig, de legkésőbb december 15-ig tart.

További részletek: www.otpbank.hu/szemelyikolcson

A könyvet csak Adrienntől lehet megrendelni, de máris sok helyre elkerült: Adrienn folyamatosan kap visszajelzéseket a tortakészítési próbálkozásokról, amiket meg is oszt a közösségi oldalán.

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

Tudom, tudom, most kellene szelfizgetnem a frissen kiszállított könyvvel, de jelenleg még retussal és filterekkel sem tudnám magam normálisan kinéző állapotba hozni. ? Ma utolsó pillanatban beesett minden, könyv, 2 féle csomagolóanyag, és dolgozom, hogy az előrendeléseket teljesítsem, ami 260 db. ☺ Őrület. A könyv szerintem gyönyörű lett, hála a profi ételfotósnak @elobbfotozunk_aztaneszunk . ? Köszi Orsi a szuper képeket! A fázisokat és néhány fotót én csináltam, nézzétek el nekem, de 35 tortánál beleőszült volna Orsi a fázisokba, egy torta legyártása 4-5 óra is megvolt. Na jó, voltak egyszerűbbek. ? Ígérem, nemsokára jön a szelfi, meg egy videó is a könyv belsejéről, addig is játsszatok Orsinál, mert könyvet nyerhettek! Részletek Orsi legújabb posztjában. Katt a profiljára! ? . . . . . #cake #cakestagram #cakeart #cakedesign #instacake #instahun#instadaily #cakeblogger #sculptedcake #3dcake #notwhatitseems #adriennsabjan #mik #mik_gasztro #pastrylife #kajatorta #foodcake #fuckdiet #mutimitsütsz #hobbicukraszatmesterfokon

Sabján Adrienn (@adriennsabjan) által megosztott bejegyzés,

Borsófőzeléket, gulyáslevest és rántott húst is mintázott már tortából

„Rendszerint az ismerősöktől kapott feladatok alapján jönnek az ötletek, hogy milyen torták készülnek el. Most már elég sok megkeresésem volt ahhoz, hogy sikerült kikísérleteznem az alapanyagokat. A borsófőzelékes torta viszont a saját ötletem, most ez számít a legtrendibbnek, a kislányom születésnapjára is ilyet kellett készítenem.”

A legextrémebb alkotás egy Valentin napra készített valósághű szívtorta volt, amit szintén megrendelésre készített. Az ételek közül pedig már alig van olyan, amit ne készített volna már el tortaként. Készült már torta gulyásleves, pizza, rántott hús és sushi formában is.

„A mostani életem sokkal kiszámíthatatlanabb, mint a korábbi volt. De sokkal kreatívabb. Soha nem tudhatom, épp ki fog megkeresni valamilyen különleges kívánsággal.

Azt remélem, hogy ha most is 100%-osan csak egy dologra koncentrálok, akkor ugyanolyan sikereket tudok elérni, mint korábban a kiszámíthatóbb területen.”


KÖVESS MINKET:





hirdetés
AdobeStock_540631-1.jpeg

Az ártalomcsökkentés mindannyiunk érdeke

A cigarettázáskor nem csak a dohányos saját szervezetét érik a füstben keletkezett káros anyagok, hanem a környezetében lévőkét is, ezért nagyon fontos, hogy a dohányzás ártalmainak csökkentésére minél nagyobb figyelmet fordítson a társadalom.
Szponzorált tartalom (x) - szmo.hu
2019. december 09.


hirdetés

Köztudott, hogy a cigarettázás káros az egészségre. Az már nem ennyire nyilvánvaló, hogy a cigaretta égése során keletkező füstben lévő anyagok a dohányzással kapcsolatos betegségek elsődleges okozói, amelyek nem csak a dohányzók egészségére, hanem a környezetükben lévő nemdohányzókéra is károsak. Az ártalomcsökkentés tehát a társadalom, és így végső soron mindannyiunk érdeke.

Az Egészségügyi Világszervezet, a WHO szerint a Földön jelenleg több mint egymilliárd ember dohányzik, hazánkban pedig 2 millióan cigarettáznak. Az OECD (Gazdasági Együttműködési és Fejlesztési Szervezet) statisztikája sem kecsegtetőbb. A szervezet évente megjelenő körképe szerint Magyarország sajnos dobogós a dohányzók arányszáma tekintetében az OECD országok között, miközben a cigarettázás a saját és mások szervezetére is káros.

Tehát a nemdohányosok is érintettek…

A cigarettázáskor nem csak a dohányos saját szervezetét érik a füstben keletkezett káros anyagok, hanem a környezetében lévőkét is, ezért nagyon fontos, hogy a dohányzás ártalmainak csökkentésére minél nagyobb figyelmet fordítson a társadalom. A dohányfüst több mint 6000 vegyi anyagot tartalmaz, amelyek közül 93-ról állapította meg az Egyesült Államok gyógyszereket és élelmiszereket bevizsgáló szervezete, az FDA, hogy káros vagy potenciálisan káros az egészségre.

hirdetés

Mitől igazán ártalmas a cigaretta?

A legtöbben a nikotint – ami valóban erős függőséget okozó anyag és olyan mellékhatásokat okozhat, mint például a fejfájás, szédülés – tartják a betegségek kialakulásáért leginkább felelős összetevőnek, azonban számos, a témában jártas mértékadó nemzetközi szervezet szerint elsődlegesen nem a cigarettában található nikotin, hanem az égés, és az égés során keletkező füstben lévő káros anyagok a dohányzással kapcsolatos megbetegedések fő okozói. A cigaretta füstje több ezer mérgező vegyületet, így arzént, formaldehidet, cianidot, ólmot, nikotint és szén-monoxidot tartalmaz, amelyek közül többről már bizonyították, hogy egyértelműen összefüggésbe hozhatók különféle betegségek kialakulásával.

Kiemelt jelentőségű az ártalomcsökkentés

Egyértelműen kijelenthető, hogy a dohányzás ártalmainak teljes kiküszöbölését kizárólag a dohány- és nikotintartalmú termékek fogyasztásától való tartózkodás biztosíthatja, azaz a legjobb az, ha az emberek egyáltalán nem szoknak rá a dohányzásra, ez a leghatékonyabb módja az ártalomcsökkentésnek. Ha viszont a rászokás – az ismert egészségügyi rizikót figyelmen kívül hagyva – már megtörtént, igyekezni kell minél hamarabb elhagyni a cigarettázást. A leszokással egyértelműen és arányosan csökken a megbetegedések valószínűsége, és így nem csak saját magukat, de szeretteiket, barátaikat és kollégáikat is megóvják az ártalmaktól.

A dohányosok egy része azonban – ahogyan a WHO kutatás eredménye is mutatja – minden figyelmeztetés ellenére sem hagyja abba a dohányzást. Azok számára, akik valamilyen okból nem szoknak le, ma már léteznek különféle füstmentes technológiák is, amelyek a felnőtt dohányosokat segíthetik abban, hogy a cigarettánál kevésbé káros alternatívát választhassanak, mivel az égés, és ezáltal a füst kiküszöbölésével csökkenthető az ártalmas anyagok kibocsátása a cigarettázáshoz képest.

Fontos kiemelni, hogy rengeteg különböző füstmentes technológia létezik, melyek hatása teljesen eltér. A technológiákon belül is óriási különbségek vannak attól függően is, hogy a hatásuk vonatkozásában rendelkezésre álló tudományos bizonyítékok milyen szintűek.

A füstmentes technológiák csoportjába tartoznak például az elektronikus cigaretták, az egyéb, kémiai reakcióval működő technológiák, valamint különféle elveken működő hevítéses technológiák.

Az elektronikus cigaretták és az egyéb, kémiai reakcióval működő technológiák dohány helyett nikotintartalmú folyadék, illetve nikotinsó felhasználásával állítanak elő nikotinpárát.

A hevítéses technológia esetében pedig különféle technológiai megoldásoknak köszönhetően olyan hőmérsékletre hevíthető a dohány, amely már elég ahhoz, hogy a dohány- és nikotinpára felszabaduljon, de még ne történjen égés, és így füst se szabaduljon fel.

Kizárólag megbízható forrásból

A különböző típusú füstmentes technológiákban közös, hogy égés és füst nélkül működnek, így amellett, hogy kevesebb toxikus anyagot szabadíthatnak fel működésük során, nem csak maguk a használók, de a környezetükben tartózkodók is kevesebb mérgező anyagnak lehetnek kitéve, mint a cigarettafüst esetében. A nem megfelelő minőségből fakadó esetleges mellékhatások pedig kizárólag megbízható forrásból származó anyagok használatával kerülhetők el.

Ugyanakkor az új technológiák sem kockázatmentesek, hiszen ezek által is nikotin jut a szervezetbe, amely erős függőséget okozó anyag, továbbá a nikotin megemeli a szívfrekvenciát és a vérnyomást, és egyelőre ezen új alternatívák használatának hosszú távú hatása sem ismert.

A dohányzás ártalmainak teljes kiküszöbölésének leghatékonyabb módja továbbra is kizárólag az, ha nem dohányzunk.

A cikk társadalmi célú reklám, megrendelője a Philip Morris Magyarország Kft.


KÖVESS MINKET:






hirdetés

Szeretlek Magyarország - szmo.hu
1970. január 01.


hirdetés


KÖVESS MINKET:






hirdetés

Szeretlek Magyarország - szmo.hu
1970. január 01.


hirdetés


KÖVESS MINKET:








Szeretlek Magyarország
Letöltés
x
Töltsd le a Szeretlek Magyarország mobil alkalmazást, hogy elsőként értesülhess a legfrissebb hírekről!