hirdetés

Médiaajánlatunk

A legmodernebb display és natív hirdetéseket ajánljuk a legnagyobb közösségi média-eléréssel rendelkező magyar portálon.
Szeretlek Magyarország - szmo.hu
2017. január 09.


hirdetés

A Szeretlek Magyarország.hu a Facebookra épülő online magazin, ahol a nap legfontosabb hírei mellett pozitív történeteket, magyar sikersztorikat, programajánlókat, utazási, kulturális, gasztronómiai tippeket, érdekességeket, közösségi és civil kezdeményezéseket mutatunk be.

Elsősorban a Facebookon keresztül érjük el olvasóinkat. FB-oldalainkkal több mint 2 millió emberhez jutunk el. Portálunkat 2018. márciusában több mint 1.200.000-en keresték fel, naponta 200-230 ezer egyedi olvasónk van. (Gemius, RU)

Milyen nagy Facebook-oldalak tartoznak hozzánk?

Szeretlek Magyarország, Hírek élőben, I ♥ Budapest, I ♥ ALVÁS, I ♥ NYÁR, I ♥ ZENE, I ♥ Pécs, I ♥ Szeged, I ♥ Siófok, I ♥ Győr, I ♥ Debrecen, A magyar lányok a legszebbek, I ♥ Csokoládé

hirdetés

és több tucat további oldal.

Natív hirdetések

A natív hirdetések az adott médiumhoz tartalmukban, stílusukban és formai megjelenésükben is tökéletesen illeszkedő hirdetések.

A Szeretlek Magyarország szerkesztőségének nagy tapasztalata natív cikkek és Facebook-posztok írásában. Ezeknek a hirdetéseknek az előállítása valódi kézműves munka, amit részletes egyeztetés előz meg az ügyféllel.

Az eredmény egy, a hagyományos hirdetési formáknál lényegesen hatékonyabb megjelenés, amire az olvasók általában nem reklámként, hanem releváns, hasznos információként tekintenek. Természetesen minden alkalommal felhívjuk a figyelmet arra, hogy fizetett hirdetésről van szó, a döntő nem ez, hanem az olvasási élmény és a minőség.

A Szeretlek Magyarország elkötelezett újfajta natív megjelenése kidolgozása iránt is. Ilyenek például azok a cikkekkel és Facebook-posztokkal kombinált kérdőíves felmérések (1000-1500 válaszolóval), amelyeknek eredményét az ügyfelek saját közleményeikben is felhasználhatják.

Milyen típusú kampányok futottak már nálunk?Helyi és országos programok, események, kiállítások, fesztiválok beharangozása, cégek társadalmi felelősségvállalás-kampányainak kommunikációja, új éttermek, szórakozóhelyek bemutatása, könyvek, újságok népszerűsítése, 1%-os kampányok, pályázati kommunikáció, microsite-ok, FB applikációk, játékok, új oldalak, promóciók beharangozása, Youtube-videók népszerűsítése

1. Natív cikkel kombinált posztkampány

Közösségi médiában szerzett tapasztalatainkat felhasználva natív cikket és a cikket promotáló posztkampányt készítünk. Az eredményekről részletes statisztikát adunk.

2. Natív videós kampány

Saját csapattal, igény esetén drónfelvételekkel színesített videókat forgatunk, amiket Facebook, YouTube és Instagram felületeinken publikálunk, és cikkekkel, valamint natív posztkampánnyal támogatunk meg.

3. Nem reprezentatív kérdőíves felmérés

Facebook-oldalaink kiváló lehetőséget adnak 1000-1500 fős, nem reprezentatív felmérések elvégzésére. Ehhez összeállítjuk a kérdőívet, és elkészítjük figyelemfelhívó posztokat. Az eredményeket az ügyfelek közleményeikben is kommunikálhatják

4. Forgalomterelés

Portáloknak, márkázott blogoknak hatékonyan végzünk forgalomterelést a Facebook-oldalakinkról. Szerkesztőink tapasztalatát felhasználva választjuk ki a leginkább odaillő oldalainkat, valamint alkotjuk meg a posztok szövegét. Tényleges átkattintások alapján számlázunk.

Részletes, személyre szabott árajánlatért keressen bennünket bizalommal!

Elérhetőségeink:

Cím: Budapest, 1012, Várfok u. 12.

Telefonszám: +36-1-793-93-56

Mobil: +36 30/823-02-26

E-mail cím: [email protected]

Ügyfeleinknek kreatív prémium display megjelenéseket is kínálunk, időalapon, AV és CT alapon egyaránt. Ilyen igényeivel keresse sales house-unkat!

Ügynökségi hirdetési képviselet:

e-mail: [email protected], weboldal: adsinteractive.hu, telefonszám: +36/1-898-25-77

Cégadatok:

Szeretlek Magyarország Médiacsoport Kft., székhely: 1012, Budapest, Várfok u. 12., adószám: 23092822-2-41, cégjegyzékszám: 01-09-952566

Rólunk írták

"Létrejött egy olyan cég, aminek valószínűleg 2 milliónál is több hazai rajongója van, a magas aktivitásnak köszönhetően pedig naponta százezreket tud akár többször is elérni."

Lévai Richárd: Közösségi kalandozások - 20 magyar marketing sikersztori a Facebookon


hirdetés
KÖVESS MINKET:




Címlapról ajánljuk
x


hirdetés
people-on-a-video-call-4226261.jpg

5 pozitívum, amit a járványhelyzet munkahelyi tapasztalataiból megőrizhetünk

Először jött a sokk, a kényszerintézkedések, a váratlan fordulatok időszaka. Ahol nem dőlt be rögtön a munka, az életnek folytatódnia kellett. És lehet, hogy hasznos felismeréseket hozott ez az új helyzet.
szponzorált tartalom (x) - szmo.hu
2020. május 27.


hirdetés

Válság jön, óriási lesz a munkanélküliség, bajba kerülnek egész szektorok, beláthatatlanok a károk. Csak néhány a sokat hallott jóslatok és megállapítások közül, amelyek a járványhelyzet munkaerőpiacra gyakorolt hatásával kapcsolatban elhangzottak. Váratlan fordulatokra kellett készülnünk és sok csapás ért minket, ez tény, de van-e mégis valami tanulságos is az elmúlt hetek történéseiben? Mit tanulhatunk a nehézségekből, az azokra adott reakciókból? Ennek jártunk utána, Nagy Barbara szervezetfejlesztő szakember, fejvadász segítségével.

Fájdalmas döntések

A kezdeti sokk után, ami március elején – közepén érhette a munkáltatókat, alapvetően azokra a kérdésekre kellett választ találniuk, hogy hogyan tudják folytatni a tevékenységüket, mi történik egyáltalán a piacukon, hogyan tudnak mindehhez alkalmazkodni és egyáltalán fenn tudnak-e maradni. Bizonyos szektorokat – mint a turizmus, vendéglátás, rendezvényszervezés, kultúra, légiközlekedés – teljesen padlóra küldött az új helyzet, egyszerűen megállt az élet számukra, sok esetben megszűntek az ezen a területen működő cégek bevételei.

Vannak olyan szektorok is, ahol a kereslet leépülése komoly léket ugyan nem ütött az üzleti bevételeken, de nagyon merészen itt sem lehetett tervezni. Nem voltak bevált praktikák, amik pont ilyen helyzetekre adtak volna mintákat. A 2008-as válsághoz hasonlították az első hetekben az elemzők a várható hatásokat, de hamar kiderült, hogy ez az időszak még sokkal nehezebb helyzetbe hozhatja a gazdasági szereplőket.

A munkáltatóknak ilyen nehezített pályán kellett megoldást találni – nem volt egyszerű dolguk. „A lehetséges lépések nagy része fájdalmas döntéseket igényelt, mint költségcsökkentés, munkaidő csökkentése, bércsökkentés, elbocsátások, járvánnyal kapcsolatos egészségügyi kérdések és egyben felkészülés a legrosszabbra, például ha nem tudunk kijönni a gödörből. Az ilyen döntéseket rengeteg számítás és elemzés kell, hogy megelőzze, ami arra jó volt, hogy ne az első pánikból kelljen dönteni, de ettől még lelkileg ugyanolyan megterhelő maradt a folyamat” – összegzi a szakember.

hirdetés
Hogyan dolgozunk majd tovább?

Mit tapasztaltál a saját munkahelyeden az elmúlt hetekben? Szerinted mi fog változni a munka világában? És minek kellene? Erre vagyunk kíváncsiak rövid kérdőívünkben. Segíts nekünk, válaszold meg ide kattintva a kérdéseket. Az eredményekről hamarosan egy cikkben számolunk majd be.

Alkalmazkodni a megváltozott helyzethez

Még ahol nem kellett rögtön vészforgatókönyvvel készülni, ott is jelenthetett komoly fejtörést az aktuális helyzethez való alkalmazkodás. Ki dolgozhat otthonról és hogyan? Hogyan lehet fenntartani a hatékonyságot? Elvárható-e a koncentrált otthoni munkavégzés olyan munkatárstól, akinek a munka mellett a szintén otthon lévő óvodás vagy kisiskolás gyerekeivel is foglalkoznia kellett? Hogyan lehet távmunkában jól megszervezni a napi működést?

„Van, akinek a munkája elvégezhető távolról is, és van, akinek nélkülözhetetlen a személyes jelenléte, főleg például a termelésben, élelmiszer-kereskedelemben, logisztikai területen, egészségügyben, patikában. Ezeken a munkahelyeken a munkáltatónak az jelentette a legfőbb kihívást, hogy a lehető legbiztonságosabb körülményeket megteremtse, rendszeresen fertőtlenítsen, védőfelszereléssel lással el a munkatársakat – még akkor is, ha esetleg a beszerezni kívánt szájmaszk vagy kézfertőtlenítő épp hiánycikk” – sorolja Nagy Barbara a cégek közelmúltban megtapasztalt kihívásait.

Van-e valami pozitívuma az elmúlt időszaknak?

Bár elsőre inkább negatívnak tűnhet a sok megpróbáltatás, meg kell találnunk, milyen pozitív hozadékokat vihetünk el magunkkal a jövőben. Szakértőnk segítségével összegyűjtöttünk olyan szempontokat, amelyek azt igazolják, hogy vannak olyan tanulságai a járványhelyzetnek, amelyeket továbbvihetünk magunkkal a jövőben is.

1. Hatékony lehet az otthonról dolgozás

Eddig fontos vonzerő volt egy toborzásban, ha heti / havi 1-2 home office lehetőséget tudtak a munkáltatók a jelölteknek ígérni, de eszközök és rendszerek híján mindig kicsit kérdéses volt, hogy ez elég hatékony-e. Most látjuk, hogy nagyon is hatékony tud lenni. És ha eddig esetleg a vezető azért nem akarta engedni az otthonról dolgozást, mert kevésbé bízott benne, hogy munkatársai valóban elvégzik a feladataikat, akkor most meggyőződhetett róla, hogy ez a rendszer működik, érdemes bizalmat szavazni a kollégáknak.

2. Működik a feladatdelegálás távmunkában

Nem kell ahhoz egy fedél alatt lennünk, hogy a főnök feladatot adjon ki a beosztottjainak, és ellenőrizze a teljesítést. A járványidőszakban a legtöbb helyen kiderült, hogy remekül működik a feladatdelegálás akkor is, ha az nem személyesen történik.

3. Online térben is ápolhatók a személyes kapcsolatok

Tartottunk attól, hogy elvesznek a személyes kapcsolatok, de látható, hogy akár a megbeszélések új rendjével, akár a napindító közös online kávézással a legfontosabb (vagy kevésbé fontos) információkat így is megkaphatjuk. Sok közösség péntek délután ugyanúgy a közös sörözésre készül, csak mindenki egy másik asztalnál (a sajátjánál) ül.

4. Digitális eszközök segíthetnek minket a hatékony kapcsolattartásban

A Messenger, Zoom, Google Meet és társain kívül számos más eszköz is bizonyított. Vannak például olyan applikációk, amelyekben minden munkatárs azonnali jelzést tud adni a hangulatáról, motiváltságáról, ha elakadást szeretne jelezni, vagy ha az ötlete nem bírja ki, hogy a hétvégi beszámolóig magában tartsa azt. Ezek segítségével a munkahelyi vezető állandó információt kaphat a csapat közérzetéről.

5. Világosabban látjuk, milyen megbeszélések és tárgyalások tényleg szükségesek

Kiderült, hogy milyen megbeszélésekre van valóban szükség, tényleg meg kell-e levélben boldog-boldogtalant címezni, mi az, amit sokkal egyszerűbben lehetne kezelni egy megfelelő táblázat rendszeres vezetésével.

hirdetés
KÖVESS MINKET:




hirdetés

Szeretlek Magyarország - szmo.hu
1970. január 01.


hirdetés


hirdetés
KÖVESS MINKET:





hirdetés

Szeretlek Magyarország - szmo.hu
1970. január 01.


hirdetés


hirdetés
KÖVESS MINKET:





hirdetés

Szeretlek Magyarország - szmo.hu
1970. január 01.


hirdetés


hirdetés
KÖVESS MINKET:







Szeretlek Magyarország
Letöltés
x
Töltsd le a Szeretlek Magyarország mobil alkalmazást, hogy elsőként értesülhess a legfrissebb hírekről!