hirdetés
SZG_1476.jpg

Magyar rúdtáncos győzelem

Az egyik legrangosabb amerikai üzleti versenyen óriási elismerést kapott Pirner Alma vállalata, a Dollhouse. A rúdtáncot és rúdfitneszt meghonosító vállalat harmadik lett az Év vállalata kategóriában.
Szeretlek Magyarország - szmo.hu
2012. november 14.


hirdetés

Az egyik legrangosabb amerikai üzleti versenyen óriási elismerést kapott Pirner Alma vállalata, a Dollhouse. A rúdtáncot és rúdfitneszt meghonosító vállalat harmadik lett az Év vállalata kategóriában.

, Fotók: a Dollhouse Facebook-oldala

A Stevie Awards for Women in Business nemzetközi üzleti verseny díjátadóján New Yorkban az Év vállalata, termékek és szolgáltatások kategóriában harmadik lett a Dollhouse, mint egyetlen nem amerikai cég. A Stevie Awards a világ egyik legelismertebb üzleti díja, idén a Nők az üzleti életben díjra több mint 1200 cég küldte be pályázatát 90 kategóriában.

hirdetés

Pirner Alma hozta be és honosította meg Magyarországon a rúdtáncot és a rúdfitneszt tíz évvel ezelőtt, és nyitotta meg hazánk legelső rúdtáncstúdióját. Jelenleg három saját tulajdonú és két franchise-stúdiója van.

Ha gratulálnál a magyar sikerhez, nyomj egy lájkot!


hirdetés
KÖVESS MINKET:




Címlapról ajánljuk
x


hirdetés
benjamin-combs-wuU_SSxDeS0-unsplash-1.jpg

Ezeket a kerti munkákat érdemes elvégezned júniusban

Ebben a hónapban nagy hangsúlyt kap a locsolás, metszés, ráadásul ez az utolsó lehetőség az évben elültetni a nyáron szüretelni kívánt zöldségeket is.
Szponzorált tartalom (x) - szmo.hu
2020. június 03.


hirdetés

A nyári napsütéses idő beköszöntével nem dőlhetünk hátra, főleg úgy, hogy júniusban is van mit tevékenykedni a kertünkben. Mivel egyre melegebb van, nagy hangsúlyt kap a locsolás, metszés, ráadásul ez az utolsó lehetőség az évben elültetni a nyáron szüretelni kívánt zöldségeket is. Ha a lenti ötleteinken kívül szeretnél még Otthoni tippekről olvasni, látogass el a Provident blogjára!

Cserjék és sövények

Ha még nem vágtad vissza a kertedben növekvő cserjék, bokrok ágait, akkor ez az utolsó lehetőség, amikor még megteheted. Fontos, hogy ezt a lépést ne felejtsük el, mivel a növények így tudnak a fejlődni - ebben az időszakban növekednek a leggyorsabban. Ide tartoznak például a rózsák is - ha nem metszük meg őket, azt "hiszik" vége a szezonnak és nem borulnak virágba, nem növesztenek új hajtásokat, vagy legalábbis csak nagyon keveset. Ezzel szemben, ha visszavágjuk az ágakat, felpezsdül a növényünk és azon "dolgozik" majd, hogy minél több új levelet és ágat hozzon.

Gyümölcsök és zöldségek

Most kell elültetni a tököket is, hiszen pont így hoznak majd terméseket Halloween-ra. Mivel elmúltak már a talajmenti fagyok is, még most el lehet ültetni a paradicsomot, paprikát, padlizsánt, cukkinit és a burgonyát is - ha még nem tettük meg. De utolsó lehetőség elültetni még a zöldborsót, édeskömény, hónapos retket, céklát, uborkát, karalábét, fejes salátát, petrezselymet is.

hirdetés

Ha előző hónapokban ügyesek voltunk, most lehet betakarítani a szamóca és a cseresznye termését. A szakemberek két tanácsot adnak erre a hónapra: az egyik az, hogy a lehullot gyümölcsöket mindenképp távolítsuk el a növény közeléből. Erre azért van szükség, mert így elkerülhetjük, hogy a növény valamilyen gombás betegséget kapjon el. A másik tanács az, hogy mulcsozzuk a fák törzse körül a talajt. Ez azt jelenti, hogy akár a kertünkben levágott fűvel körbeterítjük a fa alatti területet, hogy az jobban tárolja a nedvességet.

Mivel az időjárás egyre melegebb, ne feledkezzünk meg a rendszeres öntözésről sem, ami a palánták növekedéséhet elengedhetetlen. Ha tehetjük, napi kétszer locsoljuk meg az elültetett növényeket.

Szobanövények

Ilyenkor már nem kell számítani fagyokra, nem lesz olyan hideg idő, ami ártana a növényeidnek. Ha van erkélyed vagy teraszod, érdemes kipakolni a szobanövényeket. Amit mindenképp szem előtt kell tartani, az az, hogy árnyékos, félárnyékos helyre helyezzük csak őket, mivel a legtöbb szobanövény nem viseli jól a tűző napot. Nyári szezonban kéthetente érdemes tápoldatozni őket, valamint a kint hagyott növények locsolásáról sem szabad megfeledkezni.

Mikor és mit érdemes még csinálni?

A szekemberek szerint érdemes a kora reggeli vagy késő délutáni órákban elvégezni a kerti munkákat. A frissen elültetett palántákat rendszeresen öntözzük meg, mive napközben nagy lehet a hőség. Ne felejtsük el a komposztálást sem - ezt egész nyáron folyamatosan végezhetjük.

Érdemes megvizsgálni a fejlett növények levelét is, tápanyaghiányukat itt jelzik a legjobban - de azért sem árt átvizsgálni őket, mert ilyenkor már javában megjelennek a kártevők. Megmenthetjük növényeinket, ha időben észleljük a problémát. Vizsgáld meg a növények leveleinek mind a két oldalát is, mivel sokszor a zöld levelek fonákán jelennek meg a lárvák és peték.

Ajánlott két-háromhetente "rendet tenni" a kertünkben: gereblyézni és kigyomlálni az ágyásokat. Ez nem csak a növényeknek, de nekünk is jót tehet. Az utóbbi időben rendszeresen esett az eső, így a fű is magasra nőtt a kertekben, így most ajánlott egy napsütéses napot megcsípni és rövidre nyírni a pázsitot.

További Otthoni Tippekért látogass el a Provident blogjára!

hirdetés
KÖVESS MINKET:




hirdetés
Roshni_Single_DSC_4364-1.jpg

Hűséges vásárlók vagyunk, de nem ragadunk le egynél

Legalábbis ez derült ki a Tescoval közösen készített törzsvásárlói attitűdökről készült felmérésünkből.
Szponzorált tartalom (x) - szmo.hu
2020. június 04.


hirdetés

Szeretjük elkötelezni magunkat, de nem csak egyfelé – derül ki a Tescoval közösen készített törzsvásárlói attitűdökről készült felmérésünkből, amelyben azt szerettük volna megtudni, mennyire vagytok hűséges vásárlók? Kérdéseinkre több mint 1300-an válaszoltatok, amit ezúton is köszönünk.

A válaszadók közel 42 százaléka két-három hűségkártyával rendelkezik, míg közel 24 százalékuknál négy-öt darab lapul, de ezeket tudatosan ki is használják. A legtöbben hipermarketek, élelmiszerláncok és drogériák hűségprogramjaihoz csatlakoznak, és több mint 68 százalék azok aránya, akik havonta két-három vagy akár több alkalommal is élnek a kapcsolódó kedvezményekkel.

Májusban végzett közös kérdőíves felmérésünk rávilágít arra, hogy az emberek túlnyomó többsége előre megtervezi vásárlásait. Míg a kitöltők közel egyharmada a legkedvezőbb ajánlatok után megy, több mint 60 százalékuk szeret visszatérni a jól megszokott helyekre. Nem meglepő tehát, hogy szinte ugyanilyen arányban (65,35%) vesznek részt akár kettő, de van, hogy több mint öt különböző üzlet törzsvásárlói programjában is. A vizsgálatból egyfajta fogyasztói tudatosság is kirajzolódik, közel ugyanolyan számban igényelnek ugyanis hűségkártyákat maguktól, mint ahányan az eladók ajánlására, de több mint 62 százalék csak akkor „adja be a derekát”, ha gyakran jár az adott helyre, és így ki is tudja használni a kedvezményeket. Mindössze 20 százalék azok aránya, akik ilyen esetben biztos, ami biztos alapon kérik a kártyát, de ők jellemzően gyakrabban is veszik igénybe az egyedi akciókat.

Hűségprogramok szempontjából a legnépszerűbbek a hipermarketek, az élelmiszerláncok és a drogériák. Őket követik közel 30 százalékkal a lakberendezési, illetve barkácsáruházak, majd közel 20-20 százalékkal a ruházati és sportboltok. A lista végén pedig a benzinkutak és a könyvkereskedések szerepelnek. A válaszadók 36,86 százaléka egy hónapon belül több mint háromszor, míg 31,71 százaléka kétszer-háromszor vesz igénybe törzsvásárlói kedvezményeket, amelyek közül a leginkább kedvelt forma a következő vásárlások végösszegét csökkentő pontgyűjtési lehetőség (50,27%).

A kitöltők több mint kétharmada ezért jellemzően így, vagyis a vásárlások végén használja fel a kedvezményeket, és csak közel 12 százalékuk ajándékozza meg magát olyan extra dologgal, amire egyébként nem költene, köztük is nagyobb a nők aránya. Jellemzően a gyakori kártyahasználók azok, akik akár egy plusz vásárlást is beiktatnak, hogy felhasználják a kedvezményeket, és előfordul, hogy ilyenkor még többet is költenek a megszokottnál.

hirdetés

„A legtöbb vásárló – a felmérés szerint 80 százalékuk – szereti szem előtt látni a műanyag- vagy papíralapú hűségkártyáit. Az is látszik azonban, hogy minél több kártyája van valakinek, annál inkább előnyben részesíti a digitális formátumot, hiszen másképp már nehéz ezeket kényelmesen hordozni, kezelni. Ugyanez igaz a férfiakra is, akik általában kis méretű tárcát hordanak maguknál. Ráadásul a válaszadók háromnegyede maradt már le kedvezményről azért, mert épp nem volt nála a kártyája, vagy, mert kifutott a beváltási határidőből. Nekik különösen hasznos az a megoldás, amit a plasztik kártya mellett mi is alkalmazunk: a Tesco Clubcard mobiltelefonos alkalmazással az összes utalvány és kupon egy helyen mindig velünk lehet, könnyedén átláthatjuk az egyenlegünket és az ajánlatokat, továbbá extra kedvezményeket is gyűjthetünk” – mondta Hatvani Gergely, a Tesco Magyarország Clubcard kampány- és operációs menedzsere.

A Clubcard hűségprogramban minden vásárló minden elköltött 100 forint után 1 pontot kap, az összegyűjtött pontokat pedig utalványok formájában használhatja fel a következő vásárlásai során. Az utalványok mellett a törzsvásárlói rendszerben személyre szabott kuponok is elérhetők, amelyeket a vásárlók kedvenc termékeikre válthatnak be.

Ha szeretnél Te is klubtag lenni, ide kattintva vagy az üzletekben igényelheted saját, ingyenes ClubCard-odat. Hogy miért éri még meg klubtagnak lenned, arról itt tájékozódhatsz.


hirdetés
KÖVESS MINKET:





hirdetés

Szeretlek Magyarország - szmo.hu
1970. január 01.


hirdetés


hirdetés
KÖVESS MINKET:





hirdetés

Szeretlek Magyarország - szmo.hu
1970. január 01.


hirdetés


hirdetés
KÖVESS MINKET:







Szeretlek Magyarország
Letöltés
x
Töltsd le a Szeretlek Magyarország mobil alkalmazást, hogy elsőként értesülhess a legfrissebb hírekről!