KULT
A Rovatból

Pár éve interjút készített a példaképével, most közös koncerten lépnek fel

Balázs Konrád és Ligeti György között egy generációnyi korkülönbség van, mégis teljesen egy hullámhosszra kerültek emberileg és zeneileg is.

Link másolása

A Twentees az angolszász gyökerű gitárzenekarok nyomdokain alakult, de tavaly megjelent második albumukon már túlnyomórészt magyar nyelvű dalok kaptak helyet. Céljuk, hogy olyan popzenét csináljanak itthon, ami egyszerre dallamos és fülbemászó, de közben nemzetközi színvonalú.

Ebben segítségükre van a We Are Rockstars együttes frontembere, Ligeti György is, aki producerként segíti a Balázs Konrád által vezetett csapat munkáját. Április 20-án pedig vendégként is fellép velük koncertjükön, a Gozsdu Manó Klubban. Ennek apropóján beszélgettünk a két zenésszel.

– Hogyan ismerkedtetek meg egymással?

Gyuri: Én nem emlékszem, azt tudom, hogy volt egy műsorom az Open Air Rádióban és figyeltem a fiatal zenekarokat. Így találtam a Twenteesre is. A Never Get Enough című számukat már kb. egy éve játszottam, mert imádom, mikor egyszer csak valahogy találkoztunk. De majd Koni biztos megmondja!

Konrád: Legelőször akkor találkoztunk, amikor

"
interjút csináltam a SZIN-en a We Are Rockstarsszal. Életem első interjúi között volt, nagyon izgultam, és rendesen bénáztam is.

Akkor nem sokat beszéltünk Gyurival, ahogy ő is említette, az első „zenei” találkozás később volt, a rádióban.

– Mikor merült fel először a munkakapcsolat ötlete köztetek?

Gyuri: Úgy emlékszem, hogy a Koni első találkozáskor felvetette, de én azt mondtam, hogy a Never Getet én se tudnám jobbra csinálni, úgy jó, ahogy van.

Konrád: Eleinte küldözgettem néhány elkészült dalunkat Gyurinak véleményezésre, de a közös munka konkrétan a második nagylemezünk készítésekor indult el. Ekkor már a telefonnal felvett demóknál elkezdődött az együttműködés, és Gyuri segített véglegesre formálni a dalokat – rendbe tette az összhangzattani ügyeket, és segített kihozni a dalokból mindent, ami bennük volt, csak mi nem jöttünk rá, vagy nem hallottuk bele.konradligeti

– Befolyásolja-e a köztetek lévő életkori különbség, ahogy a zenéléshez álltok?

Gyuri: Ha valaki igazi zenész, azt konzerválja a zene és élete végéig hülyegyerek marad. Szeretnék így maradni…

Konrád: Gyorsan bebizonyosodott, hogy tök mindegy, hogy Gyuri húsz évvel idősebb nálunk - vagyis csak Mikinél és nálam, mert a zenekar másik két tagja már harminc. (nevet) Barátként és haverként tudunk egymással beszélgetni és a legnagyobb hülyeségeken röhögni. Zeneileg pedig tökéletesen megértjük egymást, egy nyelvet beszélünk, mivel közös a cél: olyan indie dalokat csinálni, amelyek törekszenek arra, hogy poposak és rádióbarátok legyen. Nagyjából hasonló zenéket szeretünk, úgyhogy ez zökkenőmentesen ment mindig.

– Miben más szerintetek a mostani tizen-huszonéves zenészgeneráció, mint az eggyel/kettővel fölötte lévő? (Szemléletmód, technikai tudás stb.)

Gyuri: Technikai tudásban jobbak, mint mi voltunk. Mi egymástól tanultunk gitározni, énekelni. ellestünk dolgokat az idősebbektől. Ők szerintem már az internetről könnyebben tudtak tanulni. Ez pozitív. A szemléletmódban nekem kicsit negatív a tendencia, mert úgy látom, hogy

"
a belsőre figyelés helyett – ami alapja az őszinte önkifejezésnek – rámentek a zenészek az önpromócióra.

Amit egyébként a zeneipari helyzet indokol és értek is, csak ezzel az állandó külsőségekre, jelenlétre figyeléssel elveszik valami, ami alapja a zenének és a nem sekélyes, értékes művek születésének. Persze ez csak tendencia, vannak kivételek.

Konrád: Szerintem mi is beleesünk abba a pixisbe, amiről Gyuri beszél. Nekem régóta első számú szerelem a zene, de sikeresek is szeretnénk lenni, és a kettő néha nehezen egyeztethető össze. A jó zene a sikernek csak nagyon apró szelete, és a rajongók megszerzésében - sajnos, nem sajnos - más tényezők vannak túlsúlyban.twentees

A Twentees legújabb klipje:

Gyuri, te több fiatal zenekarral is dolgozol producerként. Mennyire fogadják el magától értetődően, ha valami változtatást javasolsz? Van, hogy ragaszkodnak a saját koncepciójukhoz?

Gyuri: Én nem szeretem a bólogató Jánosokat. Legyen is véleményük: győzzenek meg, vitatkozzunk, próbáljuk ki, hogyan jobb. És ha igazuk van, igazat adok, nem ragaszkodom a saját hülyeségemhez.

"
Vagy ha nem is érzem jobbnak az ötletüket, de koncepciójában jó és imádják, hisznek benne, akkor támogatom. Végül is az ő daluk, ők tudják, mit akarnak kidomborítani. Én inkább csak javasolok, terelgetek.

Konrád: Nem akarok nyalni, de nálunk szerintem Gyuri minden ötlete bevált. Előfordult, hogy győzködnie kellett arról, hogy meg lehet csinálni egy témát jobban is, mint ahogy mi kitaláltuk. De végül pár könnycsepp elmorzsolásával mindig beláttam, hogy a jó dalt kell szolgálni, nem azt, hogy minden ötlet belekerüljön, ami eszünkbe jutott.

– Mindketten angol szövegekkel indultatok, majd fokozatosan tolódtatok el a magyar nyelv felé. Mi volt ennek a háttere?

Gyuri: Itthon lehetetlen kitörni a párszázas rajongói körből, ha angolul nyomjuk. A magyar közönség meg amúgy is szövegcentrikus, kb. bármilyen szar zenét el lehet adni “coelhói igazságokkal”.

Konrád: Abszolút „piaci” okai voltak. Zeneipari szereplők győztek meg bennünket arról, hogy érdemes magyarul énekelni, ha itthon akarunk érvényesülni. A közönség szövegcentrikussága nekünk okoz bőven fejfájást, mivel én totálisan zenecentrikus zenehallgató vagyok, és a saját dalainknál is arra törekszünk, hogy magukba a dalokba szeressen bele a közönség, ne a szövegbe.ligeti2

– Magyarul, vagy angolul írtok könnyebben dalszöveget?

Gyuri: Ehhez a zenéhez az angol stimmel, mert szinte csak rövid szavakkal dolgozik a nyelv. Nálunk a szavak többsége több szótagú, ezért nehezebben tagolható, osztható. Ezen kívül már három Kispálon szocializálódott generáció felnőtt, tehát a minket hallgató nép igényli a furmányos szövegeket. A magyar nekünk mindig kihívás az angollal szemben.

Konrád: Angolul sokkal könnyebb, természetesen azért, mert ez a stílus ezen a nyelven született és él mindmáig. Magyarul viszont több tartalommal fel tudom tölteni a szövegeimet, mivel így nem zsákbamacskázhatok, a hallgató minden egyes szót megért, és oda is figyel rá. A másik érdekesség, hogy

"
észrevettem, hogy szomorúbbak, melankolikusabbak a magyar szövegeim – mintha az anyanyelv megkövetelne valami keserédességet.

– Szerintetek mi kell ahhoz, hogy egy ilyen műfajban utazó magyar zenekar külföldön is áttörjön? Elvégre nagyon telített a mezőny, nehéz bármivel is kitűnni.

Gyuri: Elsősorban iszonyú jónak lenni mind zeneileg, mind szövegileg, valamint időszerűnek is. Ehhez viszont kint kell élni, mert itthon 6-7 éves trendlemaradásban vagyunk. A másik út – amire történnek most próbálkozások –, megalapítani a mi kis halpiacunkat, maradni a seggünkön ebben a térségben, és hagyni a nyugati befutást.

Konrád: Ez nagyon érdekes és összetett téma, én pont el is kezdtem erről írni egy cikksorozatot egy egyetemi projekt keretein belül. Most nagyon virágzik a magyar zenei export, lelkesek a szereplők és egyre többen is vannak, mind a zenekarok, mind a háttéremberek. Az alapokat Gyuri elmondta.konrad2

Fotó: Hegyi Júlia Lily

– Nektek személy szerint mennyire célotok a nemzetközi karrier?

Gyuri: Mi megpróbáltuk és ennek örülök. Rengeteget tanultam a dolgokról, a zeneipar működéséről. Nyilván jó dolog a nemzetközi befutás, de én már nem ebben gondolkodom, csak hagyom, hadd történjen minden úgy, ahogy kell. Viszont szívesen segítek bárkinek a tapasztalataimmal, aki rászánja magát egy ekkora döntésre.

Konrád: Nyilván minden zenész legnagyobb álma, hogy körbeturnézza a világot, de a realitás talaján ez nagyon nagy falat. Számomra egyelőre plátói dolog a nemzetközi karrier, nem tettem le róla, de jelenleg nem úgy néz ki, hogy a közeljövőben lesz olyan projektem, ami külföldre szánja magát. A Twenteesnek ez nem célja, és mindenki itthon biztosítja be magát munkával, lakással stb. Úgyhogy várhatóan nem is lesz olyan fordulat a zenekar életében, hogy kitaláljuk, hogy kizúzunk valahova.

– Milyen közös terveitek vannak még?

Konrád:

"
Olyan popzenét csinálni itthonra, ami nem a Wolf Kati és Vastag Csaba-mércékkel pop, hanem nemzetközi színvonalú, és mégis megmarad a gyökereinél – a jó gitártémáknál és izgalmas, de egyszerű harmóniáknál.

Folyamatosan fejlődünk és jönnek az új ötleteink, és Gyuri szerintem tökéletesen megfelelő ember arra, hogy a segítségével eljussunk a céljainkhoz. Meg azért személy szerint örülnék annak is, ha Gyuri fiókban lapuló szólóötleteihez is hozzájárulhatnék a gitározásommal vagy éneklésemmel.

Gyuri: Óóó, köszi!!! Szavadon foglak! Ami pedig a Twenteest illeti, én mindig hajlandó leszek producerként, hangmérnökként dolgozni a zenekarral, amíg ilyen minőségű, őszinte gitárpop jön belőlük.

Link másolása
KÖVESS MINKET:

Népszerű
Ajánljuk
Címlapról ajánljuk


KULT
A Rovatból
Az egész hazai sztárvilág gyászolja a 36 évesen meghalt Ferich Balázst: „Mérhetetlen fájdalom”
Tóth Gabi, Czutor Zoltán és a Carson Coma is kifejezte együttérzését. A Supermanagement társtulajdonos-ügyvezetője csütörtök hajnalban halt meg hosszú betegség után.

Link másolása

Az egész hazai zenei világ gyászolja a 36 évesen meghalt Ferich Balázst, a Supermanagement nevű kiadó-menedzsment társtulajdonos-ügyvezetőjét.

A zenei szakember számos hazai sztárnak, köztük Azahriah-nak, a Wellhellonak és Dzsúdlónak volt a menezdzsere.

Ferich Balázsról a Supermanagement másik alapítója, Tóth Gergő megható sorokkal búcsúzott a Facebookon.

„2012-ben vettük be a Blind Myselfbe basszusgitározni. Pillanatok alatt lettünk barátok. Rengeteget segített a zenekar dolgainak intézésében. Veleszületett tehetsége volt a menedzseléshez.”

A Supermanagement Facebook-oldalán csütörtök délután közzétett bejegyzésére azóta több mint ezer hozzászólás érkezett, köztük számos hazai sztár is kifejezte a részvétét. A Carson Coma zenekar egy fekete szívvel fejezte ki együttérzését, az AWS gitárosa, Brucker Bence pedig egy érzelmes üzenettel köszönt el Ferich Balázstól.

„A folyamatos profi és maximalista hozzáállásod mindig irigyeltem és nagyon nagy hatással volt rám! Ha nem ismerlek, bizony nem lennék ott ahol. Mindig emlékezni fogok rád!”

- írta többek között a zenész.

„Őszinte részvétem” - írta a hozzászólások között Azahriah gitárosa, Szabolcsi Fészek.

„Őszinte részvétem Gergő, sok erőt a családnak mérhetetlen fájdalom…” - írta Tóth Gabi.

„Végtelenül sajnálom, sok erőt kívánok Gergő!” - üzente megrendülve Czutor Zoltán.

Antal Timi énekesnő egy korlátozott ideig elérhető Instagram-sztoriban, egy fekete-fehér fotóval emlékezett meg, a képhez pedig azt írta:

„Ég Veled, Balázs!”

via Blikk


Link másolása
KÖVESS MINKET:

KULT
A Rovatból
Teljes a káosz: az RTL úgy cserélgeti a főműsoridős műsorait, hogy erről már nem is szól
Teljes a fejetlenség a csatornánál, néhány nap alatt két fontos műsor ismétlése is csődöt mondott. Így hétköznap este ismét jöhetnek a pajkaszegiek.
Maier Vilmos - szmo.hu
2024. április 19.


Link másolása

Ember legyen a talpán, aki követni tudja az RTL hétköznapokat érintő műsorváltozásait. A csatorna láthatóan nem tudja, mihez kezdjen Az álommeló második évada utáni sávval, ahol egyre-másra bedőlnek a korábbi műsorok ismétlései.

A március 25-én indult álláskereső reality után először a Gólkirályság első évadát ismételték, elfogadható eredményekkel, írja a Sorozatwiki. Április 8-tól Az Árulók – Gyilkosság a kastélyban első évadát tűzték műsorra ugyanott, katasztrofális nézettség mellett.

Ezért most hétfőtől ebben az időpontban a Házasodna a gazda tavaly őszi, 6. szezonjának ismétlését kezdték el, ami két nap után szintén beleállt a földbe. Így péntektől, vagyis április 20-tól inkább egy újabb bőrt lehúznak Pajkaszeg lakóiról, és elkezdik A mi kis falunk hatodik szezonjának újravetítését.

A magyar sorozat után az RTL Híradó – Késő esti kiadás 10 perccel korábban, 22:40 helyett, 22:30-kor lesz látható a csatornán. Ezt követően a Gyilkos elmék 23:15 helyett, 23:05-kor kerül majd képernyőre.

A műsorváltozás a szombati és a vasárnapi napokat nem érinti.

Link másolása
KÖVESS MINKET:


KULT
A Rovatból
Barátja és kollégája megható szavakkal búcsúzott a néhány napja meghalt magyar menedzsertől
Ferich Balázs Azahriah mellett a Wellhello, a Follow The Flow vagy az Anna and the Barbies partnere is volt. Az egész zenei szakma megrendülten búcsúzott a szakembertől.

Link másolása

Ferich Balázs halálát mi is megírtuk. Tóth Gergő, a menedzser üzlettársa és barátja jelentette be közösségi oldalán a hírt, egy rendhagyó megemlékezéssel. Ebből idézünk.

2012-ben vettük be a Blind Myselfbe basszusgitározni. Pillanatok alatt lettünk barátok. Rengeteget segített a zenekar dolgainak intézésében. Veleszületett tehetsége volt a menedzseléshez. Együtt találtunk ki minden hülyeséget is, nagyon egy húron pendültünk, ami a poénkodást illeti. Néha nem voltak határaink ebben, sokan nem is értették a vicceinket. Mi viszont nagyokat nevettünk együtt. A Blind egy underground banda volt, de a Bazsival töltött időszak volt az egyik legsikeresebb korszaka.

Amikor felvettek a Magneotonba és belekezdtem a zenekarok menedzselésébe, minden áldott nap a melómról beszéltem vele. Ő ajánlotta a Cloud 9+-t, én pedig megmutattam a főnökeimnek. (...) Amikor megalapítottuk a Supermanagementet, hatalmas kockázatot vállaltunk. A mai napig hatalmas hálát érzek a Wellhellónak, hogy bíztak bennünk, hiszen feladtak egy nagykiadós hátteret két fekete humorú hülyegyerek által összegrundolt, no name vállalkozásért. Velünk tartottak az újrakezdésben. Egy pici lakásban volt az első irodánk, Bazsi albérletében. Az első pár hétben csatlakozott az Anna and the Barbies és leszerződtettük a Follow the Flow-t. Aztán egyre nagyobb lett a cég. Megszállottként dolgoztunk, 24/7-ben. Egyre nagyobb irodákba kellett költöznünk, egyre több szuper, aranyos kollégánk lett. A cloudos Biksi Gabi beajánlotta nekünk Dzsúdlót, Szakács Geri a Follow-ból pedig Azahriah-t és Desht. A kis független kiadónkból, menedzsmentünkből komoly vállalkozás lett. (...) Bazsinak hatalmas szíve volt. Imádta a gyerekeit és feleségét, Dittát, a legjobb apuka volt, akit valaha ismertem. Soha nem emelte fel a hangját gyerekei jelenlétében, olyan kedves volt velük, hogy mindig ő lesz az egyik legnagyobb inspiráció számomra gyereknevelésben. (...) Persze voltak vitáink is. Egyszer nagyon megsértettem, és hiába kértem bocsánatot, egy darabig nem volt minden perfekt közöttünk. A kapcsolatunk akkor vált újra tökéletessé, amikor 3 évvel ezelőtt a legrohadtabb betegséggel diagnosztizálták. Az elmúlt időszakban soha semmin nem vitáztunk, mindent teljes egyetértésben csináltunk. Már most iszonyatosan hiányzik.

Nagyon szeretlek Bazsi.

– zárta megemlékezését Tóth Gergő.

Ferich Balázs három évig harcolt az életéért súlyos betegségével.

A zenésszakma részéről többen is búcsúztak a szakembertől:

Jajj, srácok... megrendülve állunk. Sok-sok szeretettel gondolunk Bazsira, a családjára és rátok, Geri. Őszintén együttérzünk és sok erőt kívánunk Nektek, az egész zenekar, a stáb nevében” – Anna and the Barbies.

Őszinte részvétem, Gergő, sok erőt a családnak, mérhetetlen fájdalom...” – Tóth Gabi.

Végtelenül sajnálom, sok erőt kívánok, Gergő!” – Czutor Zoltán.

Döbbenet, részvétem” – Molnár Tamás, fekete szíves emojival.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Ajánljuk

KULT
A Rovatból
Híres szülei szigorúan nevelték, szeret jóban lenni az exeivel és a zene miatt passzolná a filmezést – Kate Hudson 45 éves
Kate Hudson a kilencvenes évek vége óta a mozik vásznainak éke. Goldie Hawn lányaként jött a világra, így elkerülhetetlennek tűnt, hogy őt is beszippantsa a filmes világ.

Link másolása

Kate Garry Hudson Goldie Hawn színésznő és Bill Hudson humorista gyermekeként született 1979. április 19-én, Los Angelesben, így tőle már a kezdetektől fogva nem volt idegen a hírnév és a reflektorfény.

Szülei már egészen kicsi korában elváltak, Hudsont pedig ezután az édesanyja, valamint annak új szerelme, a filmszakmában szintén eléggé ismert Kurt Russell nevelték fel. Ilyen felmenők mellett azt hihetnénk, hogy Kate felcseperedése tele volt hollywoodi csillogással, de ez nem is állhatna távolabb az igazságtól.

Hudson a Miami Heraldnak mesélt részleteket a gyerekkoráról:

„Nem volt teljesen normális, de szerintem annyira földhözragadt volt, amennyire csak lehetett. Los Angelesből Coloradóba (Aspen mellé) költöztünk kiskoromban. Általában terepmotoroztunk, túráztunk, a természetben voltunk, vagy házimunkát végeztünk."

És mint minden gyereknek, Hudsonnak is viselkednie kellett: „Igazából elég kemény szüleim vannak. Nagyon nyitott család vagyunk, mindent megosztottunk egymással, nem titkolóztunk, semmit nem söpörtünk a szőnyeg alá. Viselkedés, udvariasság, kemény munka: ezeket mind nagyon komolyan vették."

Nem akart beszélni a szüleiről

Colorado államban felnőve Hudson nagyon aktív életmódot folytatott. Ahogy a Los Angeles Timesnak leírta, emlékezett családi biciklitúrákra, síelésre, sportolásra és táncra. Sőt, a tánc volt az egyik kedvenc tevékenysége gyermekkorában, e szenvedélye azóta is megmaradt. „Táncolva nőttem fel! Semmi sem tesz boldogabbá, mint amikor táncolok” – magyarázta.

Hudson először 1995-ben gondolta úgy, hogy a színészet az igazán neki való elfoglaltság, amikor 16 évesen részt vett a Williamstown Színházi Fesztiválon. „Gyakornok voltam. Én építettem a díszleteket, egy mező közepén rendezték meg a produkciókat. Ez igazából egy nagy hippi színház volt, egészen hihetetlen!” Néhány évvel később, amikor Hudson számára eljött az idő, hogy a főiskolán gondolkodjon, felvették a New York-i Egyetemhez tartozó Tisch Schoolba. Ő azonban egy évet akart halasztani, hogy a színészetre koncentrálhasson. „Elszánt voltam. Nem akartam iskolába járni, ezért inkább munkát kerestem” – mondta Kate, aki független filmekben kezdett el játszani, hogy beindítsa a karrierjét. Egyáltalán nem támaszkodott a szülei sikerére, hogy ezzel megteremtse a saját lehetőségeit. Elmondása szerint híres felmenőkkel rendelkezni nem mindig könnyű, ha az ember be akar kerülni az iparba:

„Egy ideig úgy éreztem, hogy bocsánatot kell kérnem ezért, még a karrierem elején. Nem akartam beszélni róluk.”

Nem csak majdnem híres

Bár egészen 1992, tehát 13 éves kora óta feltűnt mozgóképekben (sokan nem tudják, de első statisztaszerepét a Reszkessetek betörők 2-ben alakította, ő volt az egyik kórista lány Kevin és Buzz kórusában), első nagy szerepét a 2000-es Majdnem híres című filmben alakította 21 évesen: „Cameron Crowe-t (a Majdnem híres író-rendezőjét – a szerk.) megkérdezte a sajtó, hogy tudta-e, kik a szüleim, amikor kiválasztott a szerepre. Azt mondta: »És akkor mi van? Azt hiszik, hogy Goldie és Kurt megjelentek a castingon, és követelték, hogy alkalmazzam a lányukat? Ez nem így működik.«"

Amikor Hudson lehetőséget kapott arra, hogy részt vegyen a Majdnem híres szereplőválogatásán, tudta, hogy mindenképp játszani akar benne. „Fogalmam sem volt, hogy milyen filmre pályázom. Csak annyit tudtam, hogy Cameron Crowe filmet készít. Azt gondoltam: »Cameron, a rabszolgád leszek, kérlek, hadd szerepeljek a filmedben!« Bármit megtettem volna. Statiszta? Egysoros szerep? Mindegy volt. Ennyire nagy rajongója vagyok."

Azóta persze tudjuk, hogy nem csak egy sort kapott a filmben. Crowe kiválasztotta ugyanis Hudsont Penny Lane szerepére, aki azt pillanatok alatt a sajátjává tette. „Kihívás volt megalkotni a karaktert Cameronnak és nekem is. Hosszú folyamat volt, de olyan bensőségesen és csodálatosan dolgoztunk együtt, hogy végül egy olyan embert alkottunk meg, akibe mindketten beleszerettünk. Élveztem, hogy ennyire elkötelezett lehetek egy karakter iránt."

Kate kemény munkája pedig meghozta gyümölcsét: mindössze 21 évesen, 2001-ben megkapta érte a Golden Globe-ot, valamint első és eddig egyetlen Oscar-jelöltését a legjobb női mellékszereplők közt.

Bár végül nem ő vitte haza a díjat (Marcia Gay Harden lett a befutó a Pollockért), de akkor örökre megváltozott az élete, erre pedig Hudsont a saját mostohaapja döbbentette rá: „Valamit mondott nekem Kurt az Oscar-gálán, miután vesztettem: »Gratulálok! Most már mehetsz a karrieredért.«”

Három gyerek, három apa

A másik nagy szerep, amire Hudson korán rábólintott, az anyaszerep volt. Első fia, Ryder 2004-ben született, ekkor a színésznő 25 éves volt, második fia, Bingham pedig 2012-ben. Kate nyíltan beszélt a szülői stílusáról, és arról, hogy reméli, hasonlóan fogja nevelni a gyerekeit ahhoz, ahogy őt nevelték: „Azt hiszem, a módszereim eléggé hasonlítanak az én szüleiméhez. Gyönyörű gyerekkorunk volt. Remélem, hogy sok mindent tudok utánozni abból, amit a szüleink adtak nekünk, és talán van néhány dolog, amit nem annyira szeretnék követni, de a legtöbbször tényleg tudták, mit csinálnak."

Hudson egyébként jó kapcsolatot ápol az exeivel, mivel főként arra koncentrál, hogy a csemetéinek feszültségmentes, boldog gyerekkort biztosítson. Első és eddigi egyetlen férje a Black Crowes zenekar tagja, Chris Robinson volt (2000-2007), akitől Ryder nevű fia született. Hét év házasság után váltak el. A második fia, Bingham pedig a Muse zenekar énekesétől, Matt Bellamytól van, vele négy évig (2010-2014) volt együtt a színésznő. A 36 éves Hudson 2015-ben mesélt az Allure-nek Bellamyról és arról, hogy a szakítás után is kapcsolatban akartak maradni a fiuk érdekében.

„A kapcsolatok vége fájdalmas, és dönthetsz úgy, hogy ezt hordozod, vagy úgy, hogy átformálod. Ha Matt és köztem minden rendben lett volna, még mindig együtt lennénk, de úgy döntöttünk, hogy továbblépünk, mert más elképzeléseink voltak arról, hogyan akarjuk élni az életünket. Ez azonban nem jelenti azt, hogy nem építhetünk fel újra valamit, ami a legjobb lenne a gyerekeknek.”

A harmadik gyermeke, egyben első lánya, Rani pedig már jelenlegi párjától, Danny Fujikawától született 2018-ban.

A romkomok királynője

Ahogy Hudson magánélete folyamatosan virágzott, úgy virágzott a karrierje is. Bár a Majdnem híres és a 2002-es A gyávaság tollai (amiért passzolta a Pókemberben Mary Jane Watson szerepét) után mindenki azt hitte, marad ezen a vonalon, vagyis a drámai alakításoknál, ő mégis inkább a romantikus vígjátékok koronázatlan királynője lett az ezredforduló után. Erre pedig egy 2003-as nagy mozisiker sarkallta, a Hogyan veszítsünk el egy pasit 10 nap alatt Matthew McConaughey-vel. És bár volt időnként egy-egy kivétel (pl. A titkok kulcsa, Kilenc, A gyilkos bennem él), de az olyan filmeknek köszönhetően, mint az Alex és Emma – Regény az életünk (2003), a Kisanyám – Avagy mostantól minden más (2004), az Én, a nő és plusz egy fő (2006), a Bolondok aranya (2008), A spanom csaja (2008), A csajok háborúja (2009) vagy a Szerelem kölcsönbe (2011), ő lett a 2000-es évek Meg Ryanje, csak ő ezekkel a szerepekkel nem sok nyomot hagyott a filmtörténelemben.

h

A 2010-es évek második felére elege is lett ebből a skatulyából, és elkezdett érdekesebb projektekre rábólintani. Na nem a 2021-es direktori bemutatkozásáról beszélünk, a Music ugyanis pocsék lett, hanem mondjuk a Mélytengeri pokolról (2016), a Marshall – Állj ki az igazságért!-ról (2017), a Mona Lisa and the Blood Moonról (2022), a Tőrbe ejtve: Az üveghagymáról (2022) vagy a Truth Be Told című sorozatról. A színészkedés egyébként az utóbbi években egy kissé háttérbe szorult az életében…

Másban is aktív

Még 2013-ban Hudson megmutatta, hogy képességei nemcsak a szórakoztatóiparban, hanem a fitnesz- és ruhabizniszben is megállják a helyüket. 2013 októberében indult útjára a Fabletics nevű cége, amely prémiumminőségű női sportruhákat kínál megfizethető áron.

„Az az igazság, hogy mindig is egy nagyon aktív ember voltam, egészen kiskorom óta. Már csak a saját tisztánlátásom miatt is szükségem van arra, hogy aktív legyek, és ez egyszerűen egy életforma számomra. Amikor pedig az emberek odajönnek hozzám, és azt mondják, hogy a Fabletics miatt kezdtek el aktívak lenni, az egy csodálatos dolog” – mesélte erről.

Emellett pedig a könyvkiadói világba is belevágott. Pretty Happy címmel 2016-ban életmódkönyvet adott ki: „Lelkes olvasója vagyok az önsegítő, oktató- és tisztítókönyveknek. Tudom, hogy a holisztikus szó egy kicsit elriasztja az embereket, de én így látom a világot.”

És ha mindez nem lenne elég, még a zene is bekerült az életébe. Olyannyira, hogy lehet, feladja a színészkedést…

Visszavonulna?

Kate Hudson ugyanis nemrég bejelentette, hogy debütáló kislemezének megjelenésével eltávolodik a filmezéstől. A színésznő ugyanis szerződést kötött a Virgin Music Grouppal, új kislemezét, a Talk About Love-ot pedig jelenlegi párjával, Danny Fujikawával és Linda Perry producerrel közösen írta. „A zene olyan, mintha mindig is az árnyékom lett volna. Egy olyasvalami, amit nem látsz, de folyamatosan veled van, és a részed. Mindig is volt egy szobám a zongorámnak, amióta egyedül élek. Szóval tudtam, hogy valamikor fontos szerepet tölt majd be az életemben. Számomra ez az idő most jött el" – lepte meg a rajongóit pár hónapja.

Azért persze nem kell megijedni, Hudson a zene felé való elmozdulása ellenére továbbra is színészkedik. Bár legutóbbi filmje, a 2023-as Kegyes kis hazugság Michael Shannonnal és Don Johnsonnal nem sok vizet zavart, legközelebb például a Shell című sci-fi-thrillerben láthatjuk majd Elisabeth Moss és Kaia Gerber (Cindy Crawford lánya) partnereként, majd Mindy Kaling új, egyelőre cím nélküli Netflix-sorozatának főszereplője lesz.

Link másolása
KÖVESS MINKET:

Ajánljuk