KULT
A Rovatból

„Gal Gadot az életben még lenyűgözőbb” – interjú Pedro Pascallal a Wonder Woman 1984 kapcsán

A film férfi főszereplője az exkluzív interjúban többek között női kollégáiról is mesélt.

Link másolása

Pedro Pascal arcát több moziból is ismerhetjük, most a Wonder Woman 1984 antagonista, azaz negatív férfi főszereplőjét játssza. A film holnap kerül fel az HBO GO-ra.

- Rajongója voltál az első Wonder Woman-filmnek?

- Naná. Még sírtam is rajta. Legjobban úgy tudnám leírni, hogy egy kollektív élmény volt, amit mindenki átélt, aki látta. Hatalmas teljesítmény, hogy egy akció-jelenetsor érzelmi reakciót váltson ki, és itt ez történt, amikor a hősnő legyőzte az ellenséget a nőiség erejével – szerintem arra volt bizonyíték, hogy mekkora hatalma van az univerzális nőiségnek, amire egyértelműen éhezünk. Szóval imádtam. Most pedig látom Patty-t (Patty Jenkins, a rendező) és a társírót, valamint a producereket, amint még tovább terjeszkednek a sztorik emberi oldalával, ami fantasztikus.

- Mi futott át az agyadon, amikor Patty megkeresett Max Lord szerepével?

- Charles Roven producer volt az első, aki be akart mutatni Pattynek, aki egy misztikus karakterről szeretett volna beszélgetni a Wonder Woman 1984 című film kapcsán. Persze azonnal felpörögtem, hogy “jesszus, ez az új Wonder Woman lesz, viccelsz?”. Már azelőtt a rajongója voltam Pattynek, hogy együtt dolgoztunk volna egy ABC-s piloton. Akkoriban kisebb szerepeket is vállaltam pilotokban, de abban az évban csak erre az egy szerepre jelentkeztem, kifejezetten azért, mert találkozni akartam Pattyvel.

Nem is a munka miatt, hanem hogy megismerjem, mert A rém az egyik kedvenc filmem. Ő az egyik legjobb rendező.

- Képregényolvasó voltál Max Lord szerepe előtt?

- Nem túl korán kezdtem. A DC Comics-szal való első találkozásom talán Richard Donner Supermanje volt. A húgom Wonder Womanért volt oda, én meg Pókemberért. Aztán később jobban elmélyedtem a képregények világában. Szerintem ez egy csodás művészeti forma. Elkezdtem idővel a kultúránkban betöltött szerepét is jobban megérteni. Nagyon tetszettek a sötétebb változatok is.

– Ha már a sötétségről beszélünk, mit árulhatsz el Max Lordról?

– Szerintem ő egy kifejezetten specifikus kulturális identitás megjelenítője a nyolcvanas évekből. A fókuszban a siker ideája áll, amit bármilyen eszközzel, de el kell érni, mert annyira fontos, és mindent ennek kell alárendelni. És annak, hogy mivel mérhető a siker.

- A dolgokkal, melyeket birtoklunk?

- Igen. Nagy ház, autók, észerek, pénz, minden… aminek a fontossága elárasztott minket a nyolcvanas években. Szerintem ez máig kulturális betegség a társadalomban, ami teljes ellentétben áll azzal, hogy milyen sérülékeny emberi lények vagyunk.

- Akkoriban mindez nagyon sokat számított.

- Pontosan. Még mindig nagyon nagyra tartjuk ezeket a státusszimbólumokat. Na meg persze a like-okat. Még ma is közbeszéd tárgya mindez, az emberek figyelik mások közösségi médiás oldalait és azt, hogy miként reprezentálják magukat vizuálisan, és az életüket képeken keresztül – aztán pedig azt akarják, ami a másiknak van.

- Érdekes, hogy a nyolcvanas évek még a social media világa előtt volt, de a karaktered mégis hasonlóan működik és éri el a hallgatóságát: az infomercial műfaján keresztül. Sok ilyen videót néztél, hogy felkészült erre az erősen önmenedzselő szerepre?

- 1975-ben születtem Chilében, de a családom elköltözött még csecsemőkoromban, így az Egyesült Államokban nőttem fel, kertvárosi környékeken. Úgyhogy nem is volt sok kutatásra szükségem, annyira megvolt a fejemben ez a korszak és ezek a tartalmak. Konkrétan a DNS-emben voltak annak az időszaknak a televíziós-médiás brandjei.

- Milyen volt Patty Jenkinsszel dolgozni?

– Egy ilyen hatalmas filmben dolgozni, melynek ilyen elképesztő szereplőgárdája van, valamint egy rendezője, aki kreatív oldalról is állandóan kihívás elé állítja az embert, és azt követeli meg, hogy magadat is kihívások elé állítsd… Ez az egyetlen módja, hogy elérjük, amit a sztorival el szerettünk volna érni.

Furcsa ezt így kimondani, de a Wonder Woman 1984 sokkal megterhelőbb és kreatív értelemben kitelejesítőbb volt, mint a Shakespeare in the Park-élményem pár nyárral ezelőtt – az is elképesztő volt, de ez hihetetlenül váratlan.

Egy ilyen film esetében az ember azon morfondírozik általában, hogy ezt vagy azt technikailag hogyan oldja meg. Hogyan nézzek ki? Hogyan oldjak meg egy akciójelenetet? Hogyan harcoljak? Csakhogy Pattyvel az első mindig az, hogy miként meséljük el a sztorit – hogy én hogyan mesélem el a sztorit. Ez lenyűgözött engem.

Gal Gadot-tal is alkalmad volt együtt dolgozni. Mesélnél erről az élményről?

Gal egyike azoknak az embereknek, akiket ha a kamera által közvetítve nézel, lenyűgöz a szépsége, a belőle áradó melegség és a tehetsége. Arra gondolsz automatikusan, hogy hogyan jöhetett össze mindez egyszerre egy ilyen teljesen megközelíthető színészben és filmsztárban? Aztán találkozol vele – és még kedvesebb, mint ahogy arra számítottál!

Link másolása
KÖVESS MINKET:

Népszerű
Ajánljuk
Címlapról ajánljuk


KULT
A Rovatból
36 évesen meghalt Ferich Balázs, Azahriah és a Wellhello menedzsere
A Supermanagement társtulajdonos-ügyvezetője csütörtök hajnalban halt meg hosszú betegség után. Barátja és üzlettársa megható sorokkal búcsúzott tőle.

Link másolása

Hosszú betegség után csütörtök hajnalban meghalt Ferich Balázs, a Supermanagement nevű kiadó-menedzsment társtulajdonos-ügyvezetője, a Blind Myself nevű magyar metálzenekar korábbi basszusgitárosa - írja a Forbes. A zenei szakember 36 éves volt.

A 2016-ban alapított Supermanagement a hazai piac egyik legsikeresebb szereplője, akik olyan magyar előadókat menedzselnek, mint a Wellhello, a Follow the Flow, az Anna and the Barbies, Dzsúdló, Desh és Azahriah.

Ferich Balázsról a Supermanagement másik alapítója, Tóth Gergő búcsúzott a Facebookon.

„2012-ben vettük be a Blind Myselfbe basszusgitározni. Pillanatok alatt lettünk barátok. Rengeteget segített a zenekar dolgainak intézésében. Veleszületett tehetsége volt a menedzseléshez”.

Tóth felidézte, hogy a Cloud 9+ az első banda, amit együtt menedzseltek, és nagy kockázatot vállaltak, amikor megalapították a saját cégüket.

„Balázst imádták az előadóink, kollégái. Über-maximalista volt a melóban, nem elégedett meg sosem a második hellyel. Folyamatosan azon agyalt, hogyan lehetnénk még jobbak és jobbak. Bazsinak hatalmas szíve volt. Imádta a gyerekeit és feleségét, Dittát, a legjobb apuka volt, akit valaha ismertem.”


Link másolása
KÖVESS MINKET:

KULT
A Rovatból
Az egész hazai sztárvilág gyászolja a 36 évesen meghalt Ferich Balázst: „Mérhetetlen fájdalom”
Tóth Gabi, Czutor Zoltán és a Carson Coma is kifejezte együttérzését. A Supermanagement társtulajdonos-ügyvezetője csütörtök hajnalban halt meg hosszú betegség után.

Link másolása

Az egész hazai zenei világ gyászolja a 36 évesen meghalt Ferich Balázst, a Supermanagement nevű kiadó-menedzsment társtulajdonos-ügyvezetőjét.

A zenei szakember számos hazai sztárnak, köztük Azahriah-nak, a Wellhellonak és Dzsúdlónak volt a menezdzsere.

Ferich Balázsról a Supermanagement másik alapítója, Tóth Gergő megható sorokkal búcsúzott a Facebookon.

„2012-ben vettük be a Blind Myselfbe basszusgitározni. Pillanatok alatt lettünk barátok. Rengeteget segített a zenekar dolgainak intézésében. Veleszületett tehetsége volt a menedzseléshez.”

A Supermanagement Facebook-oldalán csütörtök délután közzétett bejegyzésére azóta több mint ezer hozzászólás érkezett, köztük számos hazai sztár is kifejezte a részvétét. A Carson Coma zenekar egy fekete szívvel fejezte ki együttérzését, az AWS gitárosa, Brucker Bence pedig egy érzelmes üzenettel köszönt el Ferich Balázstól.

„A folyamatos profi és maximalista hozzáállásod mindig irigyeltem és nagyon nagy hatással volt rám! Ha nem ismerlek, bizony nem lennék ott ahol. Mindig emlékezni fogok rád!”

- írta többek között a zenész.

„Őszinte részvétem” - írta a hozzászólások között Azahriah gitárosa, Szabolcsi Fészek.

„Őszinte részvétem Gergő, sok erőt a családnak mérhetetlen fájdalom…” - írta Tóth Gabi.

„Végtelenül sajnálom, sok erőt kívánok Gergő!” - üzente megrendülve Czutor Zoltán.

Antal Timi énekesnő egy korlátozott ideig elérhető Instagram-sztoriban, egy fekete-fehér fotóval emlékezett meg, a képhez pedig azt írta:

„Ég Veled, Balázs!”

via Blikk


Link másolása
KÖVESS MINKET:


KULT
A Rovatból
Teljes a káosz: az RTL úgy cserélgeti a főműsoridős műsorait, hogy erről már nem is szól
Teljes a fejetlenség a csatornánál, néhány nap alatt két fontos műsor ismétlése is csődöt mondott. Így hétköznap este ismét jöhetnek a pajkaszegiek.
Maier Vilmos - szmo.hu
2024. április 19.


Link másolása

Ember legyen a talpán, aki követni tudja az RTL hétköznapokat érintő műsorváltozásait. A csatorna láthatóan nem tudja, mihez kezdjen Az álommeló második évada utáni sávval, ahol egyre-másra bedőlnek a korábbi műsorok ismétlései.

A március 25-én indult álláskereső reality után először a Gólkirályság első évadát ismételték, elfogadható eredményekkel, írja a Sorozatwiki. Április 8-tól Az Árulók – Gyilkosság a kastélyban első évadát tűzték műsorra ugyanott, katasztrofális nézettség mellett.

Ezért most hétfőtől ebben az időpontban a Házasodna a gazda tavaly őszi, 6. szezonjának ismétlését kezdték el, ami két nap után szintén beleállt a földbe. Így péntektől, vagyis április 20-tól inkább egy újabb bőrt lehúznak Pajkaszeg lakóiról, és elkezdik A mi kis falunk hatodik szezonjának újravetítését.

A magyar sorozat után az RTL Híradó – Késő esti kiadás 10 perccel korábban, 22:40 helyett, 22:30-kor lesz látható a csatornán. Ezt követően a Gyilkos elmék 23:15 helyett, 23:05-kor kerül majd képernyőre.

A műsorváltozás a szombati és a vasárnapi napokat nem érinti.


Link másolása
KÖVESS MINKET:


KULT
A Rovatból
Fotók: Eltemették Tordy Gézát
Ernyey Béla közös emlékeket idézve búcsúzott Tordy Gézától. Óriási szívű, nagystílű ember volt - mondta. A Vígszínház társulata nevében Lukács Sándor színművész búcsúzott.

Link másolása

Családja, barátai, pályatársai, tisztelői kísérték utolsó útjára Tordy Géza Kossuth-díjas, kétszeres Jászai Mari-díjas színművészt, rendezőt, érdemes és kiváló művészt, a nemzet színészét, a Halhatatlanok Társulatának örökös tagját csütörtökön Budapesten, a Farkasréti temetőben.

A 85 éves korában, március 30-án elhunyt színművész búcsúztatásán elsőként a jövő színésznemzedéke nevében Szőcs Artur mondott beszédet. A színész-rendező felidézte, hogy Tordy Gézát még színművészetisként ismerte meg, majd 15 évadot dolgoztak együtt. Kiemelte: Tordy Gézát ízig-vérig érdekelte a színházcsinálás, fontos volt számára a csapatmunka.

Ernyey Béla közös emlékeket idézve búcsúzott Tordy Gézától. Óriási szívű, nagystílű ember volt - mondta a művészről, akivel 1963-ban találkozott először, és akihez élete leghosszabb barátsága fűzte.

A Vígszínház társulata nevében Lukács Sándor színművész búcsúzott, színészkollégája játékát és közös munkáikat idézte fel. Mint mondta, Tordy Gézában nagy erők lakoztak, nagy dühök és nagy szenvedélyek.

A színészet illanó pálya - fogalmazott. A kincs az az üzenet, amelyet át tudunk adni úgy, hogy a lelkekben minél tovább megmaradjon. "És te, Gézus, ezeknek az üzeneteknek katartikus átadója voltál" - mondta.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Ajánljuk