Megszólalt a Gundel ügyvezetője: sokkolta a menzaügy
Megszólalt Peter Knoll, a Gundel ügyvezetője, aki 24.hu-nak azt mondta: a csak a menzára kerestek volna szolgáltatót, valószínűleg nem pályáztak volna, de egy nagyobb megbízás részeként már megéri az üzemeltetése.
„Nem volt kérdés, hogy versenybe szállunk ezen a területen. A konkrét tenderkiírásban a Miniszterelnökség hivatalos rendezvényeinek étel- és italszolgáltatására és a Karmelita kolostorban működő konyha üzemeltetésére kerestek szolgáltatót" – mondta a vezető hozzátéve, hogy a menzán nem buknak az alacsony árak ellenére sem.
„Ha csak a menzára írták volna ki a pályázatot, nem indultunk volna el rajta" - tette hozzá a cikkben.
A menzán és a Gundelben lévő árkülönbségről is beszélt, amit azzal indokolt, hogy a Gundelben gyönyörű környezetben lehet étkezni, ahol felszolgálók szolgálnak ki, és Zsolnay-készlettel terítenek. Ezzel szemben a Karmelita egy önkiszolgáló étterem, ennek megfelelő adagokkal.
"Amit a menzán felszolgálunk, az egy nagyon egyszerű somlói galuska, több helyen is látni róla képet. De ha a Gundel étteremben megnézi ugyanezt, jelentős a különbség az elkészítésben és a tálalásban" – mondta. Azt is elárulta: a receptek alapelve hasonló, de a hozzávalók különbözőek lesznek a két helyszínen.
A beszélgetésből kiderült, hogy az ügyvezetőt sokkolta a történet fogadtatása. Azt mondja:
egyszerűen nem tudta elhinni, hogy tényleg ez történik.
„Miután láttuk, hogy mekkora ügy lett ebből az egészből, először a munkatársakkal kezdtem el foglalkozni, mert ők voltak leginkább kitéve a gyűlöletnek. Nem a Gundel étterem szenvedett, hanem az emberek, akiknek fel kellett venniük a telefont, vagy szembesülni a több ezer gyűlölködő üzenettel és kommenttel. Nem tudom, el tudja-e képzelni, hogy fiatal huszonéves telefonos operátorként fogadja a hívásokat, és emberek fröcsögve szidalmazzák, személyében sértegetik" – mondta.