Meghalt egy robogós, miután vonattal ütközött egy vasúti átjáróban hétfő délután Egerben – számol be az RTL Híradója.
A MÁV információi szerint a fénysorompó rendben működött, pirosat mutatott, amikor a vonat megérkezett. A környéken lakók szerint a tragédiának banális oka lehetett:
a motorost elvakíthatta a nap, így nem vette észre a tilos jelzést.
2024-ben ez már a 16. eset, hogy vasúti átjáróban baleset történt, de ez az első idén, ami halállal végződött.
Ahogy arról nemrég beszámoltunk, egy idős asszony a monori átkelőnél a csodával határos módon úszta meg a tragédiát. Botjával a sínen ment át, csak néhány másodperccel mögötte érkezett a vonat.
Az RTL videója a robogós tragéidájáról
Meghalt egy robogós, miután vonattal ütközött egy vasúti átjáróban hétfő délután Egerben – számol be az RTL Híradója.
Regisztrálj, vagy lépj be, hogy tovább tudd olvasni a cikket!
Lezuhant az Air India egyik utasszállítója 242 utassal, megdöbbentő videók a tragédiáról
Az eddigi hírek szerint több mint kétszáznegyvenen voltak a fedélzeten, mikor a repülőtér közelében, lakott területen lezuhant. A felszállás után mintegy 200 méteres magasságban vesztették el a kapcsolatot a géppel.
Lezuhant egy utasszállító repülőgép az indiai Ahmedabad város repülőtere közelében. A gép lakott területen csapódott a földbe a repülőtér közelében. A pontos körülmények egyelőre nem ismertek.
A baleset az Air India 171-es járatát érintette, amely Ahmedabadból indult volna London Gatwick repülőtere felé. A Boeing 787-8 Dreamliner típusú gép helyi idő szerint 13:10-kor szállt volna fel.
A járatkövetéssel foglalkozó Flightradar24 információi szerint az utolsó jelet néhány másodperccel a felszállás után észlelték a repülőgéptől. A repüléskövetési adatok ott érnek véget, amikor a gép 190 méteres magasságban volt.
Az Air India közösségi oldalán azt közölte, hogy „még tisztázzuk a részleteket, és a lehető leghamarabb megosztjuk a további információkat” - írja az NBC News.
A Reuters hírügynökség rendőrségre hivatkozó jelentése szerint 242 utas tartózkodott a gépen. Faiz Ahmed Kidwai, az indiai polgári légiközlekedési hatóság vezetője az Associated Pressnek elmondta, hogy a repülőgép egy Meghani Nagar nevű lakóövezetbe csapódott. Tájékoztatása szerint a fedélzeten 232 utas és 12 fős személyzet tartózkodott.
Az X-en megjelent közleményében Natarajan Chandrasekaran, az Air India elnöke így fogalmazott: „Mély szomorúsággal megerősítem, hogy az Ahmedabad–London Gatwick útvonalon közlekedő Air India 171-es járat ma tragikus balesetet szenvedett.”
„Gondolataink és őszinte részvétünk azokkal a családokkal és szeretteikkel van, akiket ez a szörnyű esemény érintett” – tette hozzá. „Jelenleg elsődleges célunk, hogy minden lehetséges módon támogassuk az érintetteket és hozzátartozóikat.”
„Mindent megteszünk, hogy segítsük a helyszíni mentőegységek munkáját, és hogy minden szükséges támogatást és ellátást biztosítsunk az érintettek számára.” „További hitelesített információk birtokában újabb frissítést adunk. Vészhelyzeti központot hoztunk létre, és segítőcsapatot állítottunk fel azok számára, akik információt keresnek hozzátartozóikról" -- írja a BBC
Gatwick repülőtér megerősítette, hogy a balesetet szenvedett gép Ahmedábádból indult, és az Egyesült Királyság időzónája szerint 18:25-kor kellett volna landolnia. Az X-en megjelent közlemény szerint: „Megerősítjük, hogy a mai napon Ahmedábádból felszálló és balesetet szenvedett AI171-es járat 18:25-kor érkezett volna meg London Gatwickre.”
A balesetet szenvedett repülőgép egy Boeing 787-8 Dreamliner volt, lajstromjele: VT-ANB – közölte a FlightRadar. A repülőgép korábban rendszeresen közlekedett India és több nemzetközi célállomás – például Párizs, Frankfurt, Tokió, Amszterdam és Melbourne – között.
A Sardar Vallabhbhai Patel Nemzetközi Repülőtér szóvivője közölte, hogy a repülőtér jelenleg nem üzemel. Minden járatot felfüggesztettek a következő értesítésig.
Lezuhant egy utasszállító repülőgép az indiai Ahmedabad város repülőtere közelében. A gép lakott területen csapódott a földbe a repülőtér közelében. A pontos körülmények egyelőre nem ismertek.
A baleset az Air India 171-es járatát érintette, amely Ahmedabadból indult volna London Gatwick repülőtere felé. A Boeing 787-8 Dreamliner típusú gép helyi idő szerint 13:10-kor szállt volna fel.
A járatkövetéssel foglalkozó Flightradar24 információi szerint az utolsó jelet néhány másodperccel a felszállás után észlelték a repülőgéptől. A repüléskövetési adatok ott érnek véget, amikor a gép 190 méteres magasságban volt.
Regisztrálj, vagy lépj be, hogy tovább tudd olvasni a cikket!
A kocsi után kötött motorháztetőn vontatták barátjukat, de fának csapódott és szörnyethalt
A 20 éves elkövető és barátai tavaly decemberben autójuk hátuljához kötötték egy másik autó bontott motorháztetejét azért, hogy a frissen hullott hóban a csúszós úton szórakozzanak.
Halálos balesetet okozó autós ellen emeltek vádat Egerben - közölte a Heves Vármegyei Főügyészség.
Az Egri Járási Ügyészség vádirata szerint
a 20 éves elkövető és barátai 2024 decemberében Hevesen autójuk hátuljához hozzákötötték egy másik autó bontott motorháztetejét azért, hogy a frissen hullott hóban a csúszós úton szórakozzanak.
A vádlott az este folyamán több kört ment a járművel úgy, hogy a szánkónak kinevezett fémlemezen mindig egy barátja ült, akit a többiek a járműben ülve videóztak.
Végül a motorháztetőre ketten is felültek, majd biztatásukra a vezető lassan növelni kezdte az autó sebességét, ám a sűrűsödő hóesés miatt későn észlelte, hogy az út enyhén balra kanyarodik, ezért autója lecsúszott a havas útpadkára fának ütközött.
A vontatmányon utazók eközben leestek, egyikük ugyancsak egy fának csapódott, és olyan súlyos sérüléseket szenvedett el, hogy a helyszínen elhunyt.
A sofőrt az Egri Járási Ügyészség halálos közúti baleset gondatlan okozásának vétségével vádolja és beismerése esetén vele szemben másfél év felfüggesztett szabadságvesztés, valamint két év közúti járművezetéstől eltiltás kiszabását indítványozta az ügyben eljáró bíróságnak.
Meghalt egy kamionsofőr az M86-os úton szerdán Szeleste közelébe. A vaol.hu információja szerint egy lengyel rendszámú jármű vezetője hunyt el. Mint kiderült, még sikerült félreállnia, de mire rátalálátak, már nem lehetett az életét megmenteni.
A 70 év körüli férfit a kollégái próbálták elérni, de nem jártak sikerrel. Ezért kezdték el keresni az úton. Mire megtalálták a vezetőfülkében, már halott volt. A kiérkező mentők már csak a halál beálltát tudták megállapítani - írja a portál.
Meghalt egy kamionsofőr az M86-os úton szerdán Szeleste közelébe. A vaol.hu információja szerint egy lengyel rendszámú jármű vezetője hunyt el. Mint kiderült, még sikerült félreállnia, de mire rátalálátak, már nem lehetett az életét megmenteni.
A 70 év körüli férfit a kollégái próbálták elérni, de nem jártak sikerrel. Ezért kezdték el keresni az úton. Mire megtalálták a vezetőfülkében, már halott volt. A kiérkező mentők már csak a halál beálltát tudták megállapítani - írja a portál.
Regisztrálj, vagy lépj be, hogy tovább tudd olvasni a cikket!
Gyanúsítottként hallgatták ki és rabosították a TISZA Párt önkéntes programfelelősét
Zelcsényi Miklós közölte: „én úgy gondolom, hogy a mostani, évek után hirtelen megtörtént gyanúsítás és az én Tisza pártos tevékenységem között ok-okozati összefüggés van”.
A NAV Közép-dunántúli Bűnügyi Igazgatósága gyanúsítottként hallgatta ki és rabosította a TISZA Párt programkoordinátorát, Zelcsényi Miklóst – írta a 444.hu. Az eljárás alapja egy 2017-es triatlonverseny, a Budapestman, amelyet állami támogatással rendeztek meg.
A lap szerint
jelentős vagyoni hátrányt okozó költségvetési csalás a gyanú. Ezért a Btk. szerint akár öt év szabadságvesztés is kiszabható. A rendezvényt akkoriban Zelcsényi szervezte, a Magyar Triatlon Szövetség pedig 180 millió forintos állami támogatást biztosított.
A szövetség elnöke akkor Bátorfi Béla volt, akit korábban Orbán Viktor fogorvosaként ismertek.
A szervezéshez kapcsolódó PR-feladatokra olyan cégek kaptak megbízást, amelyek Bátorfi környezetéhez tartoztak, ezek közül több mára megszűnt fogászati vállalkozás volt. Összesen több mint 32 millió forint került ezekhez a társaságokhoz. A lap szerint ezek többsége Szűcs László érdekeltségébe tartozik, aki Bátorfi állandó üzlettársa, és elnöki tanácsadóként is dolgozott a szövetségnél.
A 444.hu úgy tudja, hogy bár a feljelentést még 2019-ben megtették, sokáig nem történt előrelépés az ügyben. Zelcsényi később csatlakozott a Tisza Párt elnökéhez, Magyar Péterhez, önkéntesként segíti a párt munkáját. Ezt követően hallgatta ki őt a NAV, és ekkor gyanúsították meg.
„Nagyon kiszolgáltatott és megalázó érzés volt a folyamat, ennek ellenére alávetettem magamat, mert törvénytisztelő állampolgár vagyok és mert szeretném tisztázni a nevem”
– mondta Zelcsényi a lapnak. Hozzátette: levették az ujjlenyomatát, DNS-mintát vettek tőle, és fényképet is készítettek. Állítása szerint tisztességesen szerezte vagyonát, és az önkéntes szerepvállalása miatt hagyta ott jól fizető vállalkozását.
„Én úgy gondolom, hogy a mostani, évek után hirtelen megtörtént gyanúsítás és az én Tisza pártos tevékenységem között ok-okozati összefüggés van”
– mondta.
A Tisza Párt közleményében azt írta, hogy Zelcsényi már egy éve segíti önkéntesként a párt rendezvényeit, nem tagja a pártnak és nem áll velük munkaviszonyban. Mint írták, a vállalkozásait már tavaly nyáron átadta másnak. Az ügyről március második felében, a Széll Kálmán téren értesült, majd azonnal tájékoztatta a párt vezetését. A közlemény szerint az idézésre pontosan megjelent, együttműködik a hatóságokkal, és teljes mértékben ártatlannak vallja magát.
Zelcsényi felajánlotta, hogy lemond az önkéntesi feladatairól, de ezt nem fogadták el. A párt szerint mindenkit megillet az ártatlanság vélelme. A közleményben azt is kiemelték: „Nem kell ahhoz oknyomozó újságírónak lenni, hogy feltűnjön annak a furcsasága, hogy egy 2021-es ügyben miért 2025-ben hallgat meg a hatóság valakit, pont akkor, amikor az illető épp a korrupt Orbán-kormány leváltásában nyújt önkéntesi segítséget Orbán Viktor fő kihívójának.”
A párt hozzátette: a rabosítási folyamat minden gyanúsítottnál azonos, ilyenkor ujjlenyomatot, DNS-mintát vesznek, és fényképet készítenek – ez Zelcsényivel sem történt másként.
A NAV Közép-dunántúli Bűnügyi Igazgatósága gyanúsítottként hallgatta ki és rabosította a TISZA Párt programkoordinátorát, Zelcsényi Miklóst – írta a 444.hu. Az eljárás alapja egy 2017-es triatlonverseny, a Budapestman, amelyet állami támogatással rendeztek meg.
A lap szerint
Regisztrálj, vagy lépj be, hogy tovább tudd olvasni a cikket!