Generációkat összekötő társasjáték mutatja be a youtuberek világát
Multiplatform játékok, videó megosztók és egyre bővülő social media lehetőségek – az online tér mindannyiunk életében meghatározó szerepet tölt be. Az utóbbi időben azonban, az otthonmaradás jegyében is, újra nagyon népszerűek lettek a különböző társasjátékok, legyen szó baráti összejövetelekről vagy családi kikapcsolódásokról. A régi nagy kedvencek mellett, sorra jelennek meg az aktuális trendeken alapuló játékok is, mint a Magyarországon most debütáló Go Master Youtubers, ami videósok világába kalauzol el gyerekeket és fiatalokat, vagy akár a szülőket is. Ezzel nemcsak szórakoztatva, de hidat teremtve az online és offline kikapcsolódás között.
Sok szülő számára okozhat nehézséget, hogy lépést tartson a folyamatosan változó videós világgal, és valódi kapcsolatot teremtsen a gyerekekkel, fiatalokkal. A közös kirándulás, mozizás vagy akár társasjátékozás nehezen tud valós, minden fél számára izgalmas alternatíva lenni, még úgy is, hogy a társasozás 2020-ban reneszánszát éli. Pedig a közös családi pillanatok, együtt töltött, játékos esték felbecsülhetetlenek.
„Szerintünk a játék mindenkié, a közös játék ereje pedig elvitathatatlan a gyerekek és a teljes család fejlődése szempontjából. Nagy kihívás, hogy az offline játékokkal vegyük fel a versenyt az internet végtelen tárházával szemben, de mindig próbálunk olyan új játékalternatívát is elérhetővé tenni a klasszikus kedvencek mellett, amelyek a legaktuálisabb élethelyzetekre reflektálnak, így teremtve meg az igényt a személyes programra.
A Go Master Youtubers egy nagyon aktuális helyzetre ad megoldást, hiszen a gyerekek, kiskamaszok, fiatalok saját, kedvelt közegét teszi át más platformra, ezzel alkalmat teremtve arra, hogy megismerjék és megszeressék ezt az „oldschool” játékformát. Követőket gyűjthetnek, csatornát építenek, videókat készíthetnek, mindezt valóságos tét nélkül.
A közös időtöltés közben pedig a szülők nemcsak a gyerekek észjárását, de a youtuberek világának működését is jobban megérthetik, ami esetleg a későbbiekben is segítség lehet a kommunikációban” – mondta el Gyaraki Dávid, a játékot forgalmazó, idén 30 éves REGIO JÁTÉK marketing vezetője.
Persze az online programokat, játékokat nem feltétlenül kell és természetesen nem is lehet teljesen kiiktatni a mindennapokból, de érdemes néha felállni a gép elől, hiszen a személyes találkozásokon alapuló közös, baráti vagy családi időtöltés pótolhatatlan, amely nemcsak a kapcsolatot erősíti, de a különböző készségeket is fejleszti.