Ismét keresik a legszerethetőbb munkahelyeket
A Te munkahelyeden élmény dolgozni? Akkor pályázzatok a Szerethető Munkahelyek Díjra!
Szponzorált tartalom (X) - szmo.hu
2018. június 29.


A Dreamjo.bs célja, hogy elősegítse az őszinte munkáltatói márkák kiépítését és megtalálja az ország legvonzóbb munkahelyeit, ezért másodszorra is meghirdeti a Szerethető Munkahelyek Díjat. Ebben a versenyben azokat a hazai cégeket mutatják be, akik remekül példázzák: lehet olyan munkahelyi környezetet és közösséget teremteni, amiben öröm dolgozni.

A tavaly több mint 250 indulót megmozgató versenyben idén az itthon működő nagyvállalatok is részt vehetnek, saját kategóriában.

A DreamJo.bs Szerethető Munkahelyek díjára 2018. június 27-től a szerethetomunkahelyek.hu oldalon keresztül nevezhet minden olyan hazai cég, ahol a vezetők és munkavállalók egyaránt úgy érzik, náluk jó dolgozni. A nevezés és a díj használata is ingyenes; a cél, hogy minél többekhez eljusson a jó cégek híre.

Az őszinteség az álláshirdetésekben kifizetődő

A DreamJo.bs azzal a céllal jött létre, hogy a személytelen álláshirdetések helyett itt mindenki megtalálhassa álommunkahelyét. Az álláshirdetések mellett ugyanis itt minden munkahelynek saját profilja van, ami alapján picit jobban megismerheted milyen ott a munkahelyi élet, mennyi az átlagéletkor, hogyan szervezik a csapatépítőket, milyen készségekkel rendelkező embert keresnek. Így egy-egy oldal többet mond bármelyik álláshirdetésnél. Ahogy vallják itt is az őszinteség a kifizetődő, hiszen a megfelelő elvárásokkal érkező jelentkezők nagyobb eséllyel lesznek elégedettek a tapasztalt körülményekkel és így jó eséllyel maradnak is a cégnél.

Valakinek a babzsákfotel, másnak a rugalmas munkaidő, a tervezhetőség vagy éppen a nemzetközi közeg a vonzó, itt pedig az a cél, hogy az álláskeresők találkozzanak az álommunkahelyükkel.

Az állásportál társalapítója, Balogh-Mázi Mária kiemeli: „A legfontosabb az, hogy pontosan, őszintén kommunikáljunk arról, milyen munkahely is vagyunk; ezáltal olyan új kollégákat vehetünk fel, akik tudják, mit várjanak a munkahelyen. Ezzel időt, energiát és pénzt spórolunk cégünknek: ha új kollégánk már a próbaidő alatt elhagyja a céget, nemcsak, hogy az ezáltal kiesett munka értékétől esünk el, de a megüresedett pozíció újrahirdetése, a kiválasztás és a betanítás további erőforrásokat von el tőlünk. Ezek a kiadások, pozíciótól függően akár többmilliós nagyságrendig is rúghatnak. A hatékony employer branding emellett abban is segíthet, hogy hosszú távon egy elkötelezettebb, jobb csapatot alakítsunk ki, amely pedig önmagában is vonzó tényező az álláskeresők számára.”

Mennyire hihetőek az álláshirdetések?

A DreamJo.bs megbízásából nemrég a Pulzus egy reprezentatív felmérés keretében annak járt utána, hogy a munkakeresők mennyire tartják megbízhatónak az álláshirdetésben megjelent információkat. Fiatalos hangulat, versenyképes fizetés? Az aktív korúak mindössze 46.6 % százaléka gondolta úgy, hogy teljesen vagy többnyire megbízhatóak az álláshirdetések. Ez bár kevésnek is tűnhet, az arány kiemelkedően javult a tavalyi, ugyanezen kérdésre adott válaszokhoz képest: ekkor a megkérdezettek alig 21 százaléka nyilatkozott így.


KÖVESS MINKET:




Szeretlek Magyarország
Letöltés
x
Töltsd le a Szeretlek Magyarország mobil alkalmazást, hogy elsőként értesülhess a legfrissebb hírekről!
x