hirdetés
lilly-singh.png

Így lett a 28 éves lány a világ egyik leggazdagabb vloggere

Kezdetben csak azért csinált videókat, hogy legyőzze depresszióját. Ma ő a világ legjobban fizetett női YouTube-osa.
Szeretlek Magyarország - szmo.hu
2017. február 10.


hirdetés

Felkelni minden reggel és énekelni, táncolni és beszélni a hálószobai webkamerád előtt, nem feltétlenül hangzik úgy, mint egy nehéz munkanap, de kétségkívül kitartást igényel. A YouTube-osok megosztják életük szinte minden pillanatát a világgal, ami viszont egy idő után elvárja, hogy mindig legyen friss, és tartsa fent az érdeklődésüket az új trendeknek megfelelően.

Lilly Singh klasszikus példa erre, neki sikerült sikeressé válnia és tavaly már 7.5 millió dollárral a legjobban fizetett női videós lett a világon - írja az Independent. Egy nap minden órájában dolgozik, és tervei szerint birodalma még ennél is tovább fog nőni. Singh azt vallja, hogy nincsenek rossz napok, ha vannak is, azok is csak jó napok álcázva.

Mióta 2010-ben megcsinálta a csatornáját Superwoman néven, azóta 10 millió feliratkozója van, és 1.5 millió megtekintése van a vicces és olykor tanító célzatú videóinak.

Az egészet azért kezdte el, hogy kezelje valahogy a depresszióját.

hirdetés

Indiai bevándorlók lányaként Torontóban nőtt fel, és miután sokat töprengett azon, hogy a tanácsadói szakmában helyezkedjen el a pszichológiai tanulmányai után, végül úgy döntött, hogy megpróbálkozik a Youube-bal. A megtekintések egyre csak nőttek és az ő hangulata is egyre jobb lett.

Eleinte a szülei nem igazán támogatták, hogy a lányuk hanyagolta a pszichológiai tanulmányait a mesterszakon, mégis mikor látták, hogy sikereket kezd el elérni, elkezdték megszokni, és támogatni.

Azzal futott be, hogy tabu témákról beszélt, mint például a kaki és a menstruáció.

Singh a videóiban gyorsan beszél, és végig olyan, mint aki nagyon ért ahhoz amiről a videó szól. Ő maga találja ki a témáit, készíti a videót, szerkeszti és vágja is őket. Rengeteg arca van és mindig egy másikat mutat meg minden egyes videóban.

A témái elsősorban fiatal nőknek szólnak, mint például "Miért szörnyűek a melltartók?" vagy épp "ha a fiúknak is megjön".

Az indiai származását is sokszor használja inspirációnak. Egy videóban egyszer például a "fehér és barna lányok közötti különbségekről" beszél, miközben egy barátnőjének mutat két képet, az egyiken szőke parókában van, a másikban paróka nélkül és ilyesmikkel viccelődik:

"
Sajnálom, nem tudok menni, zsúfolt a hétvégém, az unokatesóm férjhez megy

- mondja ezt szőke parókában, azaz fehér lányként, és rákontrázik magának indiai lányként: "Sajnálom, nem tudok menni, zsúfolt az egész hónapom, mert az unokatesóim házasodnak."

Ma már kész YouTube-birodalma van és arra törekszik, hogy amennyire lehet kiterjessze.

2016 -ban ő lett a harmadik legjobban kereső YouTube-sztár, persze mindezt nem csak a videóival érte el, hiszen az ezzel szerzett ismertséget meglovagolva már saját rúzs márkája is van, filmje, könyve, amivel turnézni megy nemsokára. Videóiban hírességek is gyakran felbukkannak, és őt magát is meghívják a legnagyobb amerikai show-kba.

Singh etnikumát már a kezdetek óta üzleti szempontból nézte: "Rájöttem, hogy egy indiai nő sem csinál videókat, így egy piaci rést találtam meg." - mondta még a Buzzfeednek tavaly.

Persze YouTube-sztárnak lenni nem csak táncikálásból és mókából áll, Singh szerint a legnagyobb kihívás az egészben a pszichológiája. "A legnagyobb kihívás a munkámban, nem az, hogy kreatív legyek, sokkal inkább, hogy kezeljem az egész pszichológiai oldalát."

"

Néha nekem is vannak rossz napjaim. Ez már a sokadik videóm, és néha voltam én is ideges és feszült. De külön kell választanom a munkát a személyes érzésektől. Sajnos nincsenek nekem sem titkaim és szuper megoldási ötleteim erre, csak azt tudom, hogy mikor előadok azt mondom magamnak: "te most nem Lilly vagy, hanem Superwoman, egy előadó arra két órára, amíg csinálod.

És hogy hogyan motiválja magát? Az ágya felett tart képeket a példaképeiről és vágyairól, ez mindig előre viszi, ha megakadna.

Ezt a videóját 21 millión látták. Arról szól, hogyan készülnek el a lányok, amikor azt ígérik, hogy mindjárt indulnak :)

Forrás: Independent, képek: Instagram


hirdetés
KÖVESS MINKET:




Címlapról ajánljuk
x


hirdetés
Roshni_Single_DSC_4364-1.jpg

Hűséges vásárlók vagyunk, de nem ragadunk le egynél

Legalábbis ez derült ki a Tescoval közösen készített törzsvásárlói attitűdökről készült felmérésünkből.
Szponzorált tartalom (x) - szmo.hu
2020. június 04.


hirdetés

Szeretjük elkötelezni magunkat, de nem csak egyfelé – derül ki a Tescoval közösen készített törzsvásárlói attitűdökről készült felmérésünkből, amelyben azt szerettük volna megtudni, mennyire vagytok hűséges vásárlók? Kérdéseinkre több mint 1300-an válaszoltatok, amit ezúton is köszönünk.

A válaszadók közel 42 százaléka két-három hűségkártyával rendelkezik, míg közel 24 százalékuknál négy-öt darab lapul, de ezeket tudatosan ki is használják. A legtöbben hipermarketek, élelmiszerláncok és drogériák hűségprogramjaihoz csatlakoznak, és több mint 68 százalék azok aránya, akik havonta két-három vagy akár több alkalommal is élnek a kapcsolódó kedvezményekkel.

Májusban végzett közös kérdőíves felmérésünk rávilágít arra, hogy az emberek túlnyomó többsége előre megtervezi vásárlásait. Míg a kitöltők közel egyharmada a legkedvezőbb ajánlatok után megy, több mint 60 százalékuk szeret visszatérni a jól megszokott helyekre. Nem meglepő tehát, hogy szinte ugyanilyen arányban (65,35%) vesznek részt akár kettő, de van, hogy több mint öt különböző üzlet törzsvásárlói programjában is. A vizsgálatból egyfajta fogyasztói tudatosság is kirajzolódik, közel ugyanolyan számban igényelnek ugyanis hűségkártyákat maguktól, mint ahányan az eladók ajánlására, de több mint 62 százalék csak akkor „adja be a derekát”, ha gyakran jár az adott helyre, és így ki is tudja használni a kedvezményeket. Mindössze 20 százalék azok aránya, akik ilyen esetben biztos, ami biztos alapon kérik a kártyát, de ők jellemzően gyakrabban is veszik igénybe az egyedi akciókat.

Hűségprogramok szempontjából a legnépszerűbbek a hipermarketek, az élelmiszerláncok és a drogériák. Őket követik közel 30 százalékkal a lakberendezési, illetve barkácsáruházak, majd közel 20-20 százalékkal a ruházati és sportboltok. A lista végén pedig a benzinkutak és a könyvkereskedések szerepelnek. A válaszadók 36,86 százaléka egy hónapon belül több mint háromszor, míg 31,71 százaléka kétszer-háromszor vesz igénybe törzsvásárlói kedvezményeket, amelyek közül a leginkább kedvelt forma a következő vásárlások végösszegét csökkentő pontgyűjtési lehetőség (50,27%).

A kitöltők több mint kétharmada ezért jellemzően így, vagyis a vásárlások végén használja fel a kedvezményeket, és csak közel 12 százalékuk ajándékozza meg magát olyan extra dologgal, amire egyébként nem költene, köztük is nagyobb a nők aránya. Jellemzően a gyakori kártyahasználók azok, akik akár egy plusz vásárlást is beiktatnak, hogy felhasználják a kedvezményeket, és előfordul, hogy ilyenkor még többet is költenek a megszokottnál.

hirdetés

„A legtöbb vásárló – a felmérés szerint 80 százalékuk – szereti szem előtt látni a műanyag- vagy papíralapú hűségkártyáit. Az is látszik azonban, hogy minél több kártyája van valakinek, annál inkább előnyben részesíti a digitális formátumot, hiszen másképp már nehéz ezeket kényelmesen hordozni, kezelni. Ugyanez igaz a férfiakra is, akik általában kis méretű tárcát hordanak maguknál. Ráadásul a válaszadók háromnegyede maradt már le kedvezményről azért, mert épp nem volt nála a kártyája, vagy, mert kifutott a beváltási határidőből. Nekik különösen hasznos az a megoldás, amit a plasztik kártya mellett mi is alkalmazunk: a Tesco Clubcard mobiltelefonos alkalmazással az összes utalvány és kupon egy helyen mindig velünk lehet, könnyedén átláthatjuk az egyenlegünket és az ajánlatokat, továbbá extra kedvezményeket is gyűjthetünk” – mondta Hatvani Gergely, a Tesco Magyarország Clubcard kampány- és operációs menedzsere.

A Clubcard hűségprogramban minden vásárló minden elköltött 100 forint után 1 pontot kap, az összegyűjtött pontokat pedig utalványok formájában használhatja fel a következő vásárlásai során. Az utalványok mellett a törzsvásárlói rendszerben személyre szabott kuponok is elérhetők, amelyeket a vásárlók kedvenc termékeikre válthatnak be.

Ha szeretnél Te is klubtag lenni, ide kattintva vagy az üzletekben igényelheted saját, ingyenes ClubCard-odat. Hogy miért éri még meg klubtagnak lenned, arról itt tájékozódhatsz.


hirdetés
KÖVESS MINKET:




hirdetés
nyit-6.jpg

34 kilótól szabadult meg szülése után az életmódváltásának köszönhetően

Sohasem késő elkezdeni – üzeni Mónika, aki saját történetével másokat is szeretne motiválni.
Szeretlek Magyarország - szmo.hu
2020. május 29.


hirdetés

Sosem volt vékony alkat, de terhessége után nagyon sok súlyfelesleg maradt Mónikán. A most 30 éves nő azonban kemény munkával 34 kg-tól szabadult meg.

A sikertörténetét most azért osztja meg, hogy ezzel motiváljon másokat is.

"Mónika vagyok, 30 éves. Szeretném veletek megosztani sikertörténetemet az átalakulásomról.

Sohasem voltam az a nagyon vékony alkat, terhességem alatt még jobban elhíztam. 89 kg voltam szülés után, amikor belevágtam az életmódváltásba. 34 kg-tól szabadultam meg.

A fehér lisztet és a tésztát teljeskiörlésűre cseréltem, a hozzáadott cukrot tartalmazó ételeket elhagytam, tehát próbáltam egészségesen étkezni, ami sikerült is. Jelenleg is tartom ezt a fajta életmódot és mellé rendszeresen sportolok.

hirdetés

Történetemet látva bízom benne, hogy másokat is motiválok, hogy sohasem késő elkezdeni"

- írta meg portálunknak.

A látványos változásról fotókat is küldött:


hirdetés
KÖVESS MINKET:





hirdetés
affection-baby-baby-girl-beautiful-377058.jpg

Rendkívüli esetek Babaváró kölcsönnél - ezekre figyelj oda

Akadály lehet- a járványhelyzet? Felvehető-e a kölcsön Diákhitel mellett? Örökbefogadás esetén is jár-e a támogatás? Az OTP Bank, az államilag támogatott kölcsönök szakértőjének segítségével adunk választ a kérdésekre.
Szponzorált tartalom (X) - szmo.hu
2020. május 25.


hirdetés

Nemrég készítettünk egy kvízt, amelynek kitöltői azt tudhatták meg, hogy mennyire állnak készen az anyaságra. A válaszokból is kiderült, hogy a babavárás egyik legtöbb fejtörést okozó kérdései az anyagi biztonsággal függnek össze. Nem túl drágák-e a vizsgálatok? Mibe kerül beszerezni a babakelengyét? Jut-e mindenre elég pénz? A 2019-ben bevezetett, állami támogatású Babaváró kölcsön épp arra kínál megoldást, hogy ne kelljen a babát váró pároknak az anyagiak miatt aggódniuk. Az indulás óta több mint 40 ezer házaspár igényelt átlagosan 9,5 millió forint összegű támogatást.

A Központi Statisztikai Hivatal (KSH) adatai szerint idén a házasságkötések száma jelentősen emelkedett, 4517 pár lépett frigyre, ami 140%-kal, 2631-gyel több a 2019. februári adatnál. A házasságkötések számának növekedésével a Babaváró kölcsönre jogosultak köre is folyamatosan bővül.

Ebben a cikkben utánajártunk, hogy kik jogosultak a kölcsönre, most pedig megvizsgálunk négy rendkívüli esetet közelebbről. Lássuk, mik a válaszok a felmerülő kérdésekre!

1. Szeretnénk igényelni babaváró kölcsönt, de nem tudom, lehet-e most. Ebben a koronavírus okozta helyzetben is fel tudjuk venni?

Válasz: Igen. Sőt annak érdekében, hogy a pénzintézetek csökkentsék a személyes érintkezések számát, a koronavírus világjárványra való tekintettel 2020. március 11-én kihirdetett veszélyhelyzet időtartama alatt és annak megszűnését követő 30. napig a Bababáró kölcsön meghatalmazott útján is igényelhető, így elég csak a házaspár egyik tagjának megkötni a szerződést. A Babaváró kölcsön igényléséhez TB igazolás benyújtása szükséges, amelyet érdemes az igénylést megelőzően beszerezni az illetékes kormányhivatalban vagy ügyfélkapun keresztül, elektronikus formában. A lakóhely szerint illetékes megyeszékhelyen működő egészségbiztosítási pénztár feladatkörben eljáró hivatalok adják ki az igazolást, amely akár több napot is igénybe vehet. A bankfiókokban az igazolás hiányában csak tájékoztatást tudunk nyújtani a termékről.

hirdetés
Az OTP Bank tanácsai a Babaváró kölcsönt igénylő házaspároknak:

- Már kiállított TB igazolással érkezzenek a bankfiókba

- Ha már túl van a feleség a terhesség 12. hetén, akkor hozza magával a terhes-gondozási kiskönyvét (orvosi pecséttel és aláírással).

A következő azonosító dokumentumokat ne hagyják otthon:

- Érvényes magyar személyazonosító igazolvány vagy útlevél vagy kártya formátumú jogosítvány

- Lakcímkártya magyarországi állandó lakcímmel és személyi azonosító számmal

- Adókártya, amely tartalmazza az adóazonosító jelet

- Ha az elmúlt 3 hónapban nem az OTP Banknál vezetett bankszámlára érkezett jövedelmük, 30 napnál nem régebbi munkáltatói jövedelemigazolás, vagy utolsó 3 havi bankszámlakivonat szükséges

Tájékozódjanak előzetesen az OTP Bank honlapján, a jogosultságról, szükséges dokumentumokról.

Kalkulálják ki előzetesen a törlesztő részletet az OTP Bank kalkulátorával.

2. Mi történik, ha a jelenlegi helyzetben elveszítettem az állásomat, és nem tudom fizetni a törlesztőrészletet?

Válasz: A mostani rendkívüli helyzetben életbe lépett a hiteltörlesztési moratórium. A 2020. december 31-ig elrendelt hiteltörlesztési moratórium a 2020. március 18-ig már folyósított Babaváró kölcsönökre vonatkozik. Az ilyen hitelek esetében további könnyítés, hogy a fizetési moratórium idején a részletszabályokat tartalmazó kormányrendelet szerint nem kell megfizetni a kezességvállalási díjat, ami a felvett összegtől függően néhány tízezer forintos megtakarítást jelenthet az ügyfeleknek. A kölcsön futamideje ugyan meghosszabbodik, de a törlesztőrészlet összege nem lehet magasabb, mint a szerződés szerinti törlesztőrészlet összege. Azoknak az ügyfeleknek, akik élni akarnak a hiteltörlesztési moratóriummal, nincs semmi teendőjük, az OTP Bank is automatikusan intézi a törlesztő részlet beszedését.

A 2020. március 19-től folyósított babaváró kölcsön szerződésekre a hiteltörlesztési moratórium ugyan nem vonatkozik, de a kölcsönigényléskor választható opcióként törlesztési biztosítás is köthető, amely – többek között – munkanélküliség esetén is segítséget nyújt.

3. Ha van Diákhitelem, igényelhetek babaváró támogatást?

Válasz: Igen, viszont az elbírálásnál figyelembe kell venni, hogy a Diákhitel és a Babaváró kölcsön törlesztője együtt sem haladhatja meg az igazolt havi nettó jövedelem 50%-át (500.000 Ft feletti jövedelem esetén a 60%-át).

4. Ha nem lehet egy párnak saját gyermeke, örökbefogadás esetén is igényelhetik a Babaváró kölcsönt?

Válasz: Igen, a 2019. július 1-je után született örökbefogadott gyermek után, ha az örökbefogadást engedélyező határozat a kölcsönkérelem benyújtását követően - első gyermek esetén legkésőbb a kölcsön folyósításától számított 5 éven belül - válik véglegessé.

Az OTP Bank számára kiemelkedően fontos kollégái és ügyfelei biztonsága. Ezért arra kérik a Babaváró kölcsönt igénylőket, hogy mielőtt a fiókba látogatnak tájékozódjanak az OTP Bank honlapján a kölcsön feltételeiről, illetve kérjenek visszahívást. Így telefonon keresztül megtudhatják, jogosultak lehetnek-e a kölcsönre, valamint fióki időpontfoglalással elkerülhetik a sorban állást.

5. Ha legalább 12 hetes magzatra tekintettel kérik a törlesztés szüneteltetését, és ezt követően elvetél a feleség, vagy esetleg halva születne a gyermek, akkor továbbra is figyelembe veszik ezt a gyermeket?

Válasz: Igen, a várandósság betöltött 12. hetétől kezdve már a magzat is a megszületett gyermekkel esik egy tekintet alá (ugyanakkor a vetélés vagy halvaszületés tényét 60 napon belül be kell jelenteni a hitelintézetnek).

*Jogi figyelmeztetés:

A hirdetésben szereplő kölcsönt a Magyarország Kormánya által biztosított babaváró támogatással nyújtjuk. A feltüntetett THM a 10 millió Ft hitelösszegű és 20 éves futamidejű Babaváró kölcsönre vonatkozik.

THM1: 0,4% THM2: 5,4%

hirdetés
KÖVESS MINKET:





hirdetés
people-on-a-video-call-4226261.jpg

5 pozitívum, amit a járványhelyzet munkahelyi tapasztalataiból megőrizhetünk

Először jött a sokk, a kényszerintézkedések, a váratlan fordulatok időszaka. Ahol nem dőlt be rögtön a munka, az életnek folytatódnia kellett. És lehet, hogy hasznos felismeréseket hozott ez az új helyzet.
szponzorált tartalom (x) - szmo.hu
2020. május 27.


hirdetés

Válság jön, óriási lesz a munkanélküliség, bajba kerülnek egész szektorok, beláthatatlanok a károk. Csak néhány a sokat hallott jóslatok és megállapítások közül, amelyek a járványhelyzet munkaerőpiacra gyakorolt hatásával kapcsolatban elhangzottak. Váratlan fordulatokra kellett készülnünk és sok csapás ért minket, ez tény, de van-e mégis valami tanulságos is az elmúlt hetek történéseiben? Mit tanulhatunk a nehézségekből, az azokra adott reakciókból? Ennek jártunk utána, Nagy Barbara szervezetfejlesztő szakember, fejvadász segítségével.

Fájdalmas döntések

A kezdeti sokk után, ami március elején – közepén érhette a munkáltatókat, alapvetően azokra a kérdésekre kellett választ találniuk, hogy hogyan tudják folytatni a tevékenységüket, mi történik egyáltalán a piacukon, hogyan tudnak mindehhez alkalmazkodni és egyáltalán fenn tudnak-e maradni. Bizonyos szektorokat – mint a turizmus, vendéglátás, rendezvényszervezés, kultúra, légiközlekedés – teljesen padlóra küldött az új helyzet, egyszerűen megállt az élet számukra, sok esetben megszűntek az ezen a területen működő cégek bevételei.

Vannak olyan szektorok is, ahol a kereslet leépülése komoly léket ugyan nem ütött az üzleti bevételeken, de nagyon merészen itt sem lehetett tervezni. Nem voltak bevált praktikák, amik pont ilyen helyzetekre adtak volna mintákat. A 2008-as válsághoz hasonlították az első hetekben az elemzők a várható hatásokat, de hamar kiderült, hogy ez az időszak még sokkal nehezebb helyzetbe hozhatja a gazdasági szereplőket.

A munkáltatóknak ilyen nehezített pályán kellett megoldást találni – nem volt egyszerű dolguk. „A lehetséges lépések nagy része fájdalmas döntéseket igényelt, mint költségcsökkentés, munkaidő csökkentése, bércsökkentés, elbocsátások, járvánnyal kapcsolatos egészségügyi kérdések és egyben felkészülés a legrosszabbra, például ha nem tudunk kijönni a gödörből. Az ilyen döntéseket rengeteg számítás és elemzés kell, hogy megelőzze, ami arra jó volt, hogy ne az első pánikból kelljen dönteni, de ettől még lelkileg ugyanolyan megterhelő maradt a folyamat” – összegzi a szakember.

hirdetés
Hogyan dolgozunk majd tovább?

Mit tapasztaltál a saját munkahelyeden az elmúlt hetekben? Szerinted mi fog változni a munka világában? És minek kellene? Erre vagyunk kíváncsiak rövid kérdőívünkben. Segíts nekünk, válaszold meg ide kattintva a kérdéseket. Az eredményekről hamarosan egy cikkben számolunk majd be.

Alkalmazkodni a megváltozott helyzethez

Még ahol nem kellett rögtön vészforgatókönyvvel készülni, ott is jelenthetett komoly fejtörést az aktuális helyzethez való alkalmazkodás. Ki dolgozhat otthonról és hogyan? Hogyan lehet fenntartani a hatékonyságot? Elvárható-e a koncentrált otthoni munkavégzés olyan munkatárstól, akinek a munka mellett a szintén otthon lévő óvodás vagy kisiskolás gyerekeivel is foglalkoznia kellett? Hogyan lehet távmunkában jól megszervezni a napi működést?

„Van, akinek a munkája elvégezhető távolról is, és van, akinek nélkülözhetetlen a személyes jelenléte, főleg például a termelésben, élelmiszer-kereskedelemben, logisztikai területen, egészségügyben, patikában. Ezeken a munkahelyeken a munkáltatónak az jelentette a legfőbb kihívást, hogy a lehető legbiztonságosabb körülményeket megteremtse, rendszeresen fertőtlenítsen, védőfelszereléssel lással el a munkatársakat – még akkor is, ha esetleg a beszerezni kívánt szájmaszk vagy kézfertőtlenítő épp hiánycikk” – sorolja Nagy Barbara a cégek közelmúltban megtapasztalt kihívásait.

Van-e valami pozitívuma az elmúlt időszaknak?

Bár elsőre inkább negatívnak tűnhet a sok megpróbáltatás, meg kell találnunk, milyen pozitív hozadékokat vihetünk el magunkkal a jövőben. Szakértőnk segítségével összegyűjtöttünk olyan szempontokat, amelyek azt igazolják, hogy vannak olyan tanulságai a járványhelyzetnek, amelyeket továbbvihetünk magunkkal a jövőben is.

1. Hatékony lehet az otthonról dolgozás

Eddig fontos vonzerő volt egy toborzásban, ha heti / havi 1-2 home office lehetőséget tudtak a munkáltatók a jelölteknek ígérni, de eszközök és rendszerek híján mindig kicsit kérdéses volt, hogy ez elég hatékony-e. Most látjuk, hogy nagyon is hatékony tud lenni. És ha eddig esetleg a vezető azért nem akarta engedni az otthonról dolgozást, mert kevésbé bízott benne, hogy munkatársai valóban elvégzik a feladataikat, akkor most meggyőződhetett róla, hogy ez a rendszer működik, érdemes bizalmat szavazni a kollégáknak.

2. Működik a feladatdelegálás távmunkában

Nem kell ahhoz egy fedél alatt lennünk, hogy a főnök feladatot adjon ki a beosztottjainak, és ellenőrizze a teljesítést. A járványidőszakban a legtöbb helyen kiderült, hogy remekül működik a feladatdelegálás akkor is, ha az nem személyesen történik.

3. Online térben is ápolhatók a személyes kapcsolatok

Tartottunk attól, hogy elvesznek a személyes kapcsolatok, de látható, hogy akár a megbeszélések új rendjével, akár a napindító közös online kávézással a legfontosabb (vagy kevésbé fontos) információkat így is megkaphatjuk. Sok közösség péntek délután ugyanúgy a közös sörözésre készül, csak mindenki egy másik asztalnál (a sajátjánál) ül.

4. Digitális eszközök segíthetnek minket a hatékony kapcsolattartásban

A Messenger, Zoom, Google Meet és társain kívül számos más eszköz is bizonyított. Vannak például olyan applikációk, amelyekben minden munkatárs azonnali jelzést tud adni a hangulatáról, motiváltságáról, ha elakadást szeretne jelezni, vagy ha az ötlete nem bírja ki, hogy a hétvégi beszámolóig magában tartsa azt. Ezek segítségével a munkahelyi vezető állandó információt kaphat a csapat közérzetéről.

5. Világosabban látjuk, milyen megbeszélések és tárgyalások tényleg szükségesek

Kiderült, hogy milyen megbeszélésekre van valóban szükség, tényleg meg kell-e levélben boldog-boldogtalant címezni, mi az, amit sokkal egyszerűbben lehetne kezelni egy megfelelő táblázat rendszeres vezetésével.

hirdetés
KÖVESS MINKET:







Szeretlek Magyarország
Letöltés
x
Töltsd le a Szeretlek Magyarország mobil alkalmazást, hogy elsőként értesülhess a legfrissebb hírekről!