Törölte a járatukat a Wizz Air, 1000 euró ráfizetéssel jutottak haza két nappal később
Mint arról mi is beszámoltunk, többször is volt példa arra mostanában, hogy a Wizz Air váratlanul törölte egy járatát megfelelő tájékoztatás és segítségnyújtás nélkül. Így maradt hoppon Antal Barbara és családja is, akik esküvőre utaztak Marbellára, a hazaút viszont káoszba fulladt. Kálváriájukat az RTL Híradónak mesélte el Barbara.
A család nagy része rendben hazaért egy Bécsbe tartó járattal vasárnap, az Angliában élő Barbaráék járatát azonban törölték. Ebéd közben kapták a hírt, hogy az esti járatuk nem indul. Az ezt közlő levélben lévő linkek azonban nem működtek, így nem tudták átrakni a foglalásukat egy másik járatra. Mivel telefonon sem tudták elérni a légitársaságot, a repülőtéren érdeklődtek a teendőkről a Wizz Air pultjánál.
A nő és férje végül kedden egy másik városból, egy másik légitársaság járatával jutott haza. A két nap csúszás közel 1000 euróba került nekik, amit nem akar veszni hagyni.
- mondta Barbara az RTL Híradónak, hozzátéve, hogy ha kell, ügyvédi segítséget kér.
A fogyasztóvédelmi hatóság az RTL Híradó megkeresésére szerdán azt közölte, hogy az utasok az induló repülőtér országának fogyasztóvédelmi hatóságához fordulhatnak. A budapesti kormányhivatalhoz pedig nem érkezett panasz törölt járatokkal kapcsolatban.
A Technológiai és Ipari Minisztérium viszont azt közölte, vizsgálják, ki a felelős azért, hogy vasárnap több száz Budapestre érkező utas éjszakázott a reptéren, mert nem volt, aki kiadja nekik a feladott csomagjaikat.